Mikä logiikka on autoilijalla joka roikkuu puskurissa kilometritolkulla
vaikka edessä on yhtenäinen letka?
En vaan jaksa ymmärtää. Hiillostetaan puskurissa, ohi ei kuitenkaan pääse.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta kun kyseessä on yksittäinen edessä ajava auto, on kyseessä hiillostus ja tarkoituksena ärsyttää hitaasti ajavaa🙂
Jos edessä on yksittäinen auto, ymmärrän aikomuksen mennä sopivassa tai epäsopivassa kohdassa ohi. Mutta tämä yhtenäisessä letkassa perseessä roikkuminen on.... perseestä.
Poliisien pitäisi sakottaa enemmän liian lyhyistä turvaväleistä.
Pääsen paljon nopeammin perille jos olen muutaman metrin edempänä. Ymmärrän kyllä nämä asiat, mulla sentään on bemari
Jos jätät välin, joku oman elämänsä kamikaze tunkee siihen väliin, kun tajuaa ettei letkasta sittenkään mennä heittämällä ohi.
Sähköautot roikkuvat peräkontissa jotta akkussa riittää virtaa seuraavalle lataustunnille.
Näille tarkoituksella väläyttelen jarruvaloja. Pelästyvätpähän sitten kun tajuavat että hitto voin oikeasti törmätä tuohon edellä ajavaan autoon
Tuttu rekkakuski kertoi että hän vähän ropsauttaa hiekkaa säiliöstä, kyllä ne ymmärtää jättää paremman välin.
Mä olen harkinnut jonkinlaista liekinheitintä takakonttiin.
Varmaan ihmettelee kun ei edessämenevätkään jätä väliä jotta voisi ohittaa.
Kannattaa pysyä poissa liikenteestä jos pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun tyhmin kommentti. Omistat varmaan bemarin?
En tiedä muista, mutta minä ärsytän ihmisiä tarkoituksella liikenteessä. Lyhyet turvavälit, vilkun käyttämättömyys, hitaasti ajaminen ja todella hidas liikkeellelähtö nopeasti takaisin punaisiin vaihtuvissa liikennevaloissa, kuulivat minun repertuaariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älähän nyt!
Minä ajan bemarilla rauhaksiin.
Ja aina siihen mun edelliseen jättämään turvaväliin joku ohittelija tunkee…
Peesissä ajaminen säästää polttoainetta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta kun kyseessä on yksittäinen edessä ajava auto, on kyseessä hiillostus ja tarkoituksena ärsyttää hitaasti ajavaa🙂
Kun on kusipää, riittää kun edellä ajava ajaa vähän rajoitusten yli.
Itse vanhalla bemarilla liikennesääntöjen mukaan ajavana sanoisin että usein eteen puskee joku iso sähköauto. Jollei sitten taksi tai bussi vaikka ei olisi etuoikeutettu…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älähän nyt!
Minä ajan bemarilla rauhaksiin.Ja aina siihen mun edelliseen jättämään turvaväliin joku ohittelija tunkee…
Noh, ei kaikki bemaristit mutta aina bemari =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos edessä on yksittäinen auto, ymmärrän aikomuksen mennä sopivassa tai epäsopivassa kohdassa ohi. Mutta tämä yhtenäisessä letkassa perseessä roikkuminen on.... perseestä.
Parempihan siitä pidemmältä on lähteä ohi kuin puskurissa kiinni olemalla
Vierailija kirjoitti:
Tulee imussa. Säästyy bensaa.
Jos on niin persaukinen, kannattaa käyttää polkupyörää.