Kiltin miehen kelpaavuus
Käyn salilla 3 Krt vko ja ole. Säyseä kuin lammas. En juo alkoholia.
Mikä on ettei kiltti mies kelpaa naisille?
Toki ihan tavallinen duuni kun kiltit miehet ei är ole johtaja-ainesta kuten laatikkoleukakirurgi-liikennelentäjät
Tinderissä hirveän hiljaista vaikka laita. Sinne parhaita bodauskuviani
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Ikä?
55 v ja umpikännissä.
ap
Uli uli nyt taas🥱
Jos täytyy oikein mainostaa uhriutuessaan olevansa kiltti mies, niin ei silloin kauhean kiltistä eikä edes mistään miehestä kovin useinkaan ole kysymys.
Yksikään nainen ei halua miestä joka on säyseä kuin lammas.
Nimenomaan mitä kiltimpi sitä pidempi jono naisia. Sinähän et ole mikään kiltti jos esität podauskuvilla. Yksikään nainen ei halua miestä joka esittää jotain. Ole mies, normaali, kiltti ja rauhallinen, käyttäydy hyvin, sulla on jono naisia.
Jos olisin nainen, olisi kiltteys yksi tärkeimpiä asioita.
Tälläinen tyyppi on kaikkea muuta kuin kiltti, naamion takana oikea hirviö.
No mulle ainakin jotkut bodauskuvat on vastenmielisiä. Ei kiinnosta bodaajat. Mieluummin vaikka lenkkeilijä.
Ja lampaaksi itsensä kuvaileminen ei myöskään kyllä herätä mitään muuta kuin vastenmilisyyttä ja ehkä jonkintasoista sääliä.
Mun oma mies on todella kiltti ja ihana, fiksu ja hauska. Tietysti sellainen kelpaa.
Taidan tietää kuka olet. En halua loukata, mutta kropastasi huolimatta, et ole ilo silmälle. Minkäs niille huonoille kasvogeeneille teet. 🤷
Bodauskuvat menee aina vasemmalle. Narsistit ja muut heikkoegoiset hinkkaa kehojaan ja tuputtaa niitä väkisin vielä muidenkin silmille.
Et sinä ole kiltti vaan pinnistelet ja esität roolia.
Epäaitoutesi ja niukka älysi karkottavat naiset.
Sekä se asenne, että sulla muka on joku luonnonoikeus naiseen vain koska sulla roikkuu kusiletku jalkojen välissä. Et tajua, että naiset ovat sinua fiksumpia ja arvokkaampia ihmisiä, jotka omistavat itse kaikki oikeudet itseensä, eikä sinulla ole siihen nokan koputtamista. Sinulta puuttuu kunnioitus.
Salimaket eivät koskaan muista treenata aivojaan ja sen valitettavasti huomaa heistä (teistä).
Mies treenaa muita miehiä varten eli homoeroottisista syistä ja senkin me naiset valitettavasti tunnistamme, vaikka sinä itse ilmeisesti et. Haet miesten hyväksyntää ja käyttäydyt paskasti naisia kohtaan, joten lopputulos on tämä.
Kiltit miehet nimenomaan viedään käsistä. Heti, kun kiltti mies vapautuu markkinoille niin ympärillä käy kuhina. Muutamia eroja tuttavapiirissä kun se ollut, niin ne kiltit eivät kyllä kauaa ole vapaina pysyneet ja naisia ollut tarjolla useita. Nimenomaan se kiltteys vetää puoleensa. Kun ihminen kohtelee läheisiään kauniisti niin tietysti sellaisessa seurassa viihtyy. Vähän huumorintajua mausteeksi niin siinähän on joka naisen unelma.
Mitään pahoja tai ilkeitä miehiä mulla ei kyllä edes tuttavapiirissä ole, ne on savustettu ulos saman tien jos joskus on sekaan yrittänyt.
Jos täytyy erikseen mainostaa olevansa kiltti, niin silloin ei todellakaan ole sitä. Mä muuten tunnen yhden kirurgin. Hän on nainen, jolla on ihan tavallinen leuka. Ei lennä (siis ole ohjaimissa), autolla ajaa. Joskus ollaan oltu yhdessä saunassa, niin en todellakaan muista, millaiset alusvaatteet hänellä oli -eli taisi olla nekin ihan tavalliset -kun eikös tuohon ap:n rimpsuun kuulunut vielä joku alusvaatejuttu?
Mene Thaimaahann iin kelpaat lähes jokaiselle naiselle. Vietnam myös maa jossa saat heti naisen. Siellä naiset ppäivystää baarien edessä ja odottaa että turisti haluaa seuraa. Tulevat heti kysymään että haluatko seuraa.
Bodauskuvien laittajat... 🤮
Miehiä varten sellaiset kuvat.
Vierailija kirjoitti:
Tälläinen tyyppi on kaikkea muuta kuin kiltti, naamion takana oikea hirviö.
Kiltti=naiset on velkaa mulle kaiken, etenkin -ja eniten- pllua.
Sopii miettiä, miksei koskaan näe, että naiset kuvailevat itseään kiltiksi. Miksi se on aina mies?
Vierailija kirjoitti:
Taidan tietää kuka olet. En halua loukata, mutta kropastasi huolimatta, et ole ilo silmälle. Minkäs niille huonoille kasvogeeneille teet. 🤷
Ainahan incel voi hakata itseään lekalla naamaan ja toivoa muutosta parempaan :D
Muttei koskaan tajua kehittää ajatteluaan, lisätä sivistystään ja korjata käytöstään. Vaikka näistä on kiinni ihan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Selaa Petersonin Jorkkaa.
Sitähän te incelit selaatte. Ja toimiiko? Ei.
Ikä?