Lapsi pyörtyi liikka tunnilla pari viikkoa sitten
Tuon jälkeen yhdesti on kotona tullut sanomaan että pyörryttää. Hän itse uskoo, että sydän muljuu mutta ekg ja ultra olivat normaalit. Tänään oltiin tutkimuksissa. Välillä menee ihan kalpeaksi ja tulee huono olo. Kerran alkoi yökkimään mutta ei ihan oksentanut.
Kommentit (64)
Seuraavaksi pitäisi sitten kuvata aivot.
Sydämen muljuminen voi olla merkki rytmihäiriöistä. Nehän eivät näyt egs:ssä ellei häiriö satu olemaan päällä juuri sillä hetkellä kun tutkimus tehdään. Toinen vaihtoehto on vaarattomat lisälyönnit.
Rasitus ekg +seuranta laite pariksi päiväksi. Mulla oli täysin samat oireet nuorena.
Ja meinaat, että vauvapalstalla osataan tehdä diagnoosi?
Onko pojan verenpaine mitattu? Entä rauta-arvot?
Anemia voi oireilla juurikin noin.
nimimerkillä kokemusta löytyy teinivuosilta
Vierailija kirjoitti:
Mitä lääkäri sanoi?
Että mikään ei viittaa mihinkään pahanlaatuiseen. Määräsi labroja ja niistä ei oo tullut vielä tietoa, mutta ehkä vaarattomia lisä lyöntejä. Ap
Lapsi on eksynyt tänne lukemaan muljumisesta ja luulee nyt että sydämessä vikaa.
Voi olla alhainen verenpaine. Itse joskus lapsena pyörtyilin siksi.
Mitä aineita käyttää?
Sinulla ei aavistustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja meinaat, että vauvapalstalla osataan tehdä diagnoosi?
En mutta mua huolettaa. Haluan purkaa jollekin. Ap
Miten syömiset? Uni? Liikunta? Onko perusterve?
Vierailija kirjoitti:
Onko pojan verenpaine mitattu? Entä rauta-arvot?
Joo verenpaine oli oikein hyvä (116/76) ja labroista ei ole vielä tullut tuloksia. Ap
Kasvuikään voi liittyä alhainen verenpaine, joka aiheuttaa huimausta ja pahoinvointia. Kannattaa seurata verenpainetta aamuin illoin viikon ajan.
Olen pyörtynyt, kun verensokeri laski liian alas.
Omaan korvaan kuulostaa raudanpuutokselta. Minulla oli ferritiini vähän päälle 5 ja pyörtyilin, kuvotti, sydän muljahteli ja olo oli kokonaisvaltaisesti väsynyt.
Ai niin 14v poika. Kysytte kuitenkin. Ap