Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakka maksaa kohta yli 10 euroa askilta

Vierailija
04.10.2021 |

jo on kallista huvia

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne piirtää, joilla on liituu. Köyhät taas vikisee. 

Tupakoitsijat ovat tyypillisesti siellä alimmissa tuloluokissa. Näkeehän sen jo kunnan vuokratalojen pihoistakin...

Älykkäät ja varakkaat ei polta.

Se on vähän vaan siinä että osa on koukussa halusi tai ei. Eihän parikymppisenä tupakka ja ryyppääminen vielä tunnu missään. 20 vuotta myöhemmin tilanne on ihan toinen.

Vierailija
22/98 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois hyvä kun nikotiinin korvaustuotteet olisi edullisempia. Harva pitää tupakointiaan hyvänä asiana mutta röökiriippuvuus on niin kova.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne piirtää, joilla on liituu. Köyhät taas vikisee. 

Tupakoitsijat ovat tyypillisesti siellä alimmissa tuloluokissa. Näkeehän sen jo kunnan vuokratalojen pihoistakin...

Älykkäät ja varakkaat ei polta.

Hehe. Tunnen useammankin varakkaan ja älykkään jotka tupakoivat.

Vierailija
24/98 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla jo iso raha mikä menee savuna ilmaan, jos vaikka polttaa askin päivässä (mikä menee himoröökaajilta ihan varmasti), niin kuukaudessa siis 300 e savuna ilmaan. Vau, joillain on varaa.

Sitten jos pariskunnasta molemmat polttaa tuon askin päivässä (kuten näyttää tuossa naapurin nuoripari tekevän), niin 600 e / kk. Hitokseen paljon, sanoisin. Minulla ei olisi varaa tuohon ja minulla on hyvä palkka. No ilmankos jää rahaa minulla sitten matkusteluun ja muuhun.

Vierailija
25/98 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nou hätä, hinnankorotus ei näy höpöheinässä.

Vierailija
26/98 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maksa. Kun sitä ei osta Suomesta virallisilta myyjiltä. 

Vierailija
27/98 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais maksaa enemmänkin. Inhottaa katsoa, kun läheiseni myrkyttää itseään. Onkohan lapsilla isää vielä siinä vaiheessa, kun pääsevät ripille. 

Vierailija
28/98 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta saa maksaa 1000€ aski. En tupakoi enkä käytä alkoholia. Käyttäjät saa maksaa siitä ilosta ja nautinnosta.

Vierailija
29/98 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten työttömillä on varaa polttaa?

Mä mietin ihan samaa ja oikeasti poltin silloin kun olin työtön.. Olen kyllä lopettanut polttamisen liki vuosikymmen sitten ja silloin aski maksoi "vain" 5,50 jos en ihan väärin muista.

Silloin kun aloitin se maksoi 12 markkaa. Kohta taitaa olla sama hinta euroissa.

Vierailija
30/98 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasta pörssistä saa puolet halvemmalla joten maksakoon vaikka satasen aski minun puolestani.

Vierailija
31/98 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1990 punanen marlboro maksoi muistaakseni 14,60 markkaa. Kun lopetin L&M:n hinta oli lähellä 7 euroa ja siitä on mennyt kohta kolmisen vuotta joten kyllähän tuo haipakkaa tahtia nousee.

Vierailija
32/98 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä tupakkakeskustelut vetävät aina kaikki savuttomat ihmiset jeesustelemaan ja moralisoimaan? 

Vierailija
33/98 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä tupakkakeskustelut vetävät aina kaikki savuttomat ihmiset jeesustelemaan ja moralisoimaan? 

Et ole vissiin kuullut sananvapaudesta ja internetin anonyymiteetistä.

Vierailija
34/98 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama, en osta tupakkaa Suomesta.

Otan täältä vain koulutuksen ja palvelut, siinä se.

Ei tee mieli antaa mitään tällaiselle ankeamieliselle valtiolle, jonka asenneilmapiiri on tämä.

Pikkuporvallinen, tylsä ja epävarma keskiluokka saa pitää ”paratiisinsa”.

Vierailija
35/98 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole vissiin kuullut sananvapaudesta ja internetin anonyymiteetistä.

Juuri tällaisia besserwissereitä takoitin.

Vierailija
36/98 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sitä ei vaan voi käsittää miksi joku haluaa polttaa. Ei siinä ole mitään järkeä.

Vierailija
37/98 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se voi niin vähän maksaa? Täysin turha ja kuormittaa terveydenhuoltoa. Onhan se röökaaminen myös aivan helvetin typerän näköistä.

Vierailija
38/98 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi kans. Kaljapullolle 20€ hintaa, viinit 100€ ja väkevämmät vaikka 500€. Loppuu se ölinä ja sekoilu.

Sokeripitoisille turhille tuotteile kuten karkeille ja leipomotuotteille myös. Jotain parannusta tähän ilmeisesti on tulossakin. Eiköhän ole kohtuullista, että ne maksavat hoitonsa itse jotka julkista terveydenhuoltoa täysin turhaan kuormittavat. Läski tappaa, ei luulisi olevan uutta tietoa kenellekään.

Vierailija
39/98 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sitä ei vaan voi käsittää miksi joku haluaa polttaa. Ei siinä ole mitään järkeä.

Meinaatko että sitä järkisyistä poltetaan?

Vierailija
40/98 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsit, karkit, pullat, keksit, jäätelöt, limut, mehut, vanukkaat ja muut aivan turhat lihavuutta edistävät joutaisivat myös haittaverolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi