Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä se on keneltäkään pois, jos homot menevät naimisiin?

Vierailija
27.11.2014 |

Ei kukaan pakota menemään samaa sukupuolta olevan kanssa naimisiin. Kirkkoa on turha sekoittaa tähän. Laki ja kirkko kun eivät ole sama asia. Kirkko voi vihkiä tai olla vihkimättä homoja.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:15"]

Rekisteröity parisuhde ei ole sama asia kuin siviilivihkiminen. Jos tämä asia on vielä jollekkin epäselvä.

[/quote] Niin, miksei ole?

Vierailija
22/97 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kuulin parhaan kommentin: "miten minun dieettini kärsii siitä, jos Timo Soini syö hampurilaisen?". Viitauksena hänen kommenttiinsa avioliiton pyhyyden menettämisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näitä samoja avauksia nyt piisaa. Ajattelitko hukuttaa palstan noihin viesteihisi?

On se sen verran pois meiltä muiltakin, että se tekee yhteiskunnan arvoista taas astetta verran pervertoituneempia ja siitä voitaisiin jatkaa seuraavaan tavoitteeseen. Esim. lasten tasa-arvoinen adoptoiminen homoparien toimesta, runnoisi pahemman kerran lasten oikeuksia. Homojen tasa-arvoa ei tule maksattaa lasten oikeuksilla.

Vierailija
24/97 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:14"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:11"]

Minä taas oon miettiny että kuinka montaa ihmistä vuodessa tuo lakiuudistus käytännössä koskisi. Muutamaa paria, kymmeniä kenties? Montako heteroparia vihitään vuodessa avioliittoon? Yritän tässä suhteuttaa kuinka isoa/pientä ihmisryhmää tuo uudistus koskisi. Ottamatta lainkaan kantaa siihen onko uudistus tarpeellinen vai ei.

[/quote]

Ihmisoikeudet koskettavat tasan meitä kaikkia.

Helpottiko?

[/quote] Missä kohtaa homojen ihmisoikeudet on viety?

Vierailija
25/97 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:08"]Onneksi olkoon, aloitit jo varmasti kymmenenen keskustelun aiheesta! Mikset voinut kirjoittaa mullistavia ja täysin uuden näkökulman avaavia ajatusmyrskysi tuloksia niihin aiempiin?  Tämän takia palsta on paska. Samoista aiheista avataan lukemattomia keskusteluja jotka siirtävät kaikki aiemmat aiheet myöhemmille sivuille. Tämä on suurimmalla osalla ihan selkeästi ymmärryksessä, mutta tältä palstalta löytyy aloittajan kaltaisia aaseja vaikka kuinka paljon. [/quote] koska aiheesta ei saa koskaan asiallista vastausta homokammoisilta.

[/quote]

Nytkö meinasit saada?

Vierailija
26/97 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miten juuri SINUN elämäsi järkkyisi, palstamamma, jos huomenna joku homopari menisi naimisiin?

Vierailija
27/97 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:14"]

Minä taas oon miettiny että kuinka montaa ihmistä vuodessa tuo lakiuudistus käytännössä koskisi. Muutamaa paria, kymmeniä kenties? Montako heteroparia vihitään vuodessa avioliittoon? Yritän tässä suhteuttaa kuinka isoa/pientä ihmisryhmää tuo uudistus koskisi. Ottamatta lainkaan kantaa siihen onko uudistus tarpeellinen vai ei.

[/quote]

Helpottiko?

[/quote]
miksei homoilla ole samaa oikeutta mennä naimisiin kuin heteroilla?

Vierailija
28/97 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:13"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:03"]

Tätä samaa oon yrittänyt sanoa. Eniten hävettää niiden puolesta, jotka kehtaavat väittää että heidän oma avioliittonsa murenee jos homot saavat mennä naimisiin.

[/quote]

Muakin hävettäisi jos ymmärtäisin asiat noin väärin!

[/quote]

Eikös sitä monet tasa-arvoisen avioliittolain vastustajat jankkaa, että avioliitto käsitteenä murenee, ja omakin avioliitto on ihan turha jos homot saa mennä naimisiin?

Vierailija
30/97 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:16"]

Tänään kuulin parhaan kommentin: "miten minun dieettini kärsii siitä, jos Timo Soini syö hampurilaisen?". Viitauksena hänen kommenttiinsa avioliiton pyhyyden menettämisestä.

[/quote] Ehkä siten, että dietteihin ei kuulu hampurilaiset?

Vierailija
31/97 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska aiheesta ei saa koskaan asiallista vastausta homokammoisilta.

[/quote]

Niin kauan kuin miellät vastapuolen "kammoisiksi", et varmastikaan tule hyväksymään mitään vastausta asiallisena. Anna vastapuolelle sitä kunnioitusta, jota vaadit omalle puolellesi.

Vierailija
32/97 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:17"]No näitä samoja avauksia nyt piisaa. Ajattelitko hukuttaa palstan noihin viesteihisi?

On se sen verran pois meiltä muiltakin, että se tekee yhteiskunnan arvoista taas astetta verran pervertoituneempia ja siitä voitaisiin jatkaa seuraavaan tavoitteeseen. Esim. lasten tasa-arvoinen adoptoiminen homoparien toimesta, runnoisi pahemman kerran lasten oikeuksia. Homojen tasa-arvoa ei tule maksattaa lasten oikeuksilla.
[/quote]
mitä pahaa siinä on jos lapsella olisi kaks rakastavaa isää/äitiä?

Vierailija
33/97 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:19"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:14"] [quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:11"] Minä taas oon miettiny että kuinka montaa ihmistä vuodessa tuo lakiuudistus käytännössä koskisi. Muutamaa paria, kymmeniä kenties? Montako heteroparia vihitään vuodessa avioliittoon? Yritän tässä suhteuttaa kuinka isoa/pientä ihmisryhmää tuo uudistus koskisi. Ottamatta lainkaan kantaa siihen onko uudistus tarpeellinen vai ei. [/quote]   Ihmisoikeudet koskettavat tasan meitä kaikkia. Helpottiko? [/quote] Missä kohtaa homojen ihmisoikeudet on viety? [/quote] miksei homoilla ole samaa oikeutta mennä naimisiin kuin heteroilla?

[/quote] ÖÖH, miksei olisi? Ihan vapaasti saavat mennä naimisiin mun puolestani ja kirkon ja valtion ja...

Kuka hitto sen estää?

Vierailija
34/97 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustajien mielestä on ihan ok pyyhkiä ihmisoikeuksilla perseensä, koska satukirja ja oma takapajuisuus.

Samankaltaiset urpot ovat aikanaan olleet vastaan naisten äänioikeutta, rotuerottelun lopettamista, naispappeutta ja opettaneet vasenkätisiä oikeakätisiksi, koska sekin oli luonnotonta.

Vierailija
35/97 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:20"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:13"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:03"]

Tätä samaa oon yrittänyt sanoa. Eniten hävettää niiden puolesta, jotka kehtaavat väittää että heidän oma avioliittonsa murenee jos homot saavat mennä naimisiin.

[/quote]

Muakin hävettäisi jos ymmärtäisin asiat noin väärin!

[/quote]

Eikös sitä monet tasa-arvoisen avioliittolain vastustajat jankkaa, että avioliitto käsitteenä murenee, ja omakin avioliitto on ihan turha jos homot saa mennä naimisiin?

[/quote] Ei. Sanoinhan että minua hävettäisi jos ymmärtäisin asiat noin väärin.

Vierailija
36/97 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:18"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:14"]

[/quote]

Helpottiko?

[/quote]

WTF?

Homoillahan ei ole yhtäläisiä oikeuksia kuin heteroilla avioliiton ja adoption suhteen. Vai etkö muka tätä tiedä?

Vierailija
37/97 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:11"]

koska aiheesta ei saa koskaan asiallista vastausta homokammoisilta.

[/quote]

Niin kauan kuin miellät vastapuolen "kammoisiksi", et varmastikaan tule hyväksymään mitään vastausta asiallisena. Anna vastapuolelle sitä kunnioitusta, jota vaadit omalle puolellesi.
[/quote]
en tunne yhtäkää ei-homokammoista joka olisi homojen avioliittoa vastaan.

Vierailija
38/97 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:19"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:14"] [quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:11"] Minä taas oon miettiny että kuinka montaa ihmistä vuodessa tuo lakiuudistus käytännössä koskisi. Muutamaa paria, kymmeniä kenties? Montako heteroparia vihitään vuodessa avioliittoon? Yritän tässä suhteuttaa kuinka isoa/pientä ihmisryhmää tuo uudistus koskisi. Ottamatta lainkaan kantaa siihen onko uudistus tarpeellinen vai ei. [/quote]   Ihmisoikeudet koskettavat tasan meitä kaikkia. Helpottiko? [/quote] Missä kohtaa homojen ihmisoikeudet on viety? [/quote] miksei homoilla ole samaa oikeutta mennä naimisiin kuin heteroilla?

[/quote] ÖÖH, miksei olisi? Ihan vapaasti saavat mennä naimisiin mun puolestani ja kirkon ja valtion ja...

Kuka hitto sen estää?
[/quote]
laki.

Vierailija
39/97 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ajat muuttuu. Mummoani haukkui opettaja koulussa koska oli vasenkätinen ja kiharatukkainen. Samaa sorttia tämä homokammoisuus. Ei saa olla erilainen.

Vierailija
40/97 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:22"]

Vastustajien mielestä on ihan ok pyyhkiä ihmisoikeuksilla perseensä, koska satukirja ja oma takapajuisuus.

Samankaltaiset urpot ovat aikanaan olleet vastaan naisten äänioikeutta, rotuerottelun lopettamista, naispappeutta ja opettaneet vasenkätisiä oikeakätisiksi, koska sekin oli luonnotonta.

[/quote] Vielä ei tullut vastausta että miksei homoilla muka ole ihmisoikeutta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi