Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä se on keneltäkään pois, jos homot menevät naimisiin?

Vierailija
27.11.2014 |

Ei kukaan pakota menemään samaa sukupuolta olevan kanssa naimisiin. Kirkkoa on turha sekoittaa tähän. Laki ja kirkko kun eivät ole sama asia. Kirkko voi vihkiä tai olla vihkimättä homoja.

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:38"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:23"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:20"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:13"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:03"]

Tätä samaa oon yrittänyt sanoa. Eniten hävettää niiden puolesta, jotka kehtaavat väittää että heidän oma avioliittonsa murenee jos homot saavat mennä naimisiin.

[/quote]

Muakin hävettäisi jos ymmärtäisin asiat noin väärin!

[/quote]

Eikös sitä monet tasa-arvoisen avioliittolain vastustajat jankkaa, että avioliitto käsitteenä murenee, ja omakin avioliitto on ihan turha jos homot saa mennä naimisiin?

[/quote] Ei. Sanoinhan että minua hävettäisi jos ymmärtäisin asiat noin väärin.

[/quote]

Voisitko vähän avata tätä vastausta? Mä en todellakaan ymmärrä mitä sä haet takaa. "Ymmärrät väärin" ei saa mua ymmärtämään yhtään sen paremmin.

[/quote] Joku vertas pulua ja shakinpeluuta. Ei idiootille jaksa selittääkään. Sanotaan vaan että "Eikös sitä monet tasa-arvoisen avioliittolain vastustajat jankkaa, että avioliitto käsitteenä murenee" -alku oli lupaava, mutta sitten lössähti täysin.

Vierailija
62/97 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:44"]

Kun pirulle antaa pikkusormen se vie koko käden. Homosaatio johtaa  moniavioisuuden, eläimiinsekaantumisen ja pedofilian laillistamiseen ja yleiseen hyväksyntään.

[/quote]

Juu, tiesitkö meidän homojen salaisesta kultissa, jossa uhraamme 16-vuotiaita neitsytmallipoikia, joiden verta juomme ja harrastamme sitten nekrofiliaa?

Ehdottomasti ajamme myös pedofiilien, kannibaalien , polyamoristen ihmisten ja eläimiinsekaantujien asiaa.

Itse asiassa joukossamme on ryhmiä navetassa asuvia homoja, ja naimme uroseläimiä siinä missä toisiammekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:45"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:16"]

Tänään kuulin parhaan kommentin: "miten minun dieettini kärsii siitä, jos Timo Soini syö hampurilaisen?". Viitauksena hänen kommenttiinsa avioliiton pyhyyden menettämisestä.

[/quote] Ehkä siten, että dietteihin ei kuulu hampurilaiset?

[/quote]

Hahaha. Eli kun mä olen dieetillä niin kukaan maailmassa ei saa syödä hampurilaisia. Selvä juttu :)

Pointti oli se, että jos mulla on dieetti ja Timo Soini syö hampparin, niin se ei vaikuta mun dieettiin mitenkään.

[/quote] Silloin tuossa vertauksessa olisi järkeä jos Soinikin diettais. Muuten siinä ei ole päätä eikä häntää.

Vierailija
64/97 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän meitä valkoisia keski-ikäisiä heteromiehiä kohta erota massasta, jos aletaan antamaan samoja oikeuksia kaikenlaisille tummaihoisille, ulkomaalaisille, naisille, lapsille, homoille, vanhuksille jne!! Kyllä se on meiltä ennen pitkään pois.

Vierailija
65/97 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:57"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:45"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:16"]

Tänään kuulin parhaan kommentin: "miten minun dieettini kärsii siitä, jos Timo Soini syö hampurilaisen?". Viitauksena hänen kommenttiinsa avioliiton pyhyyden menettämisestä.

[/quote] Ehkä siten, että dietteihin ei kuulu hampurilaiset?

[/quote]

Hahaha. Eli kun mä olen dieetillä niin kukaan maailmassa ei saa syödä hampurilaisia. Selvä juttu :)

Pointti oli se, että jos mulla on dieetti ja Timo Soini syö hampparin, niin se ei vaikuta mun dieettiin mitenkään.

[/quote] Silloin tuossa vertauksessa olisi järkeä jos Soinikin diettais. Muuten siinä ei ole päätä eikä häntää.

[/quote]

Siis mitä?!?! Mä en tiedä miten tän asian voi selittää yhtään yksinkertaisemmin.

- minä ostin auton mutta naapuri joutuu silti kulkemaan bussilla

- kaverini käy joka päivä lenkillä mutta minä olen silti lihava

- meneekö ateistin 24.12 päivä pilalle jos minä menen jouluna kirkkoon?

Jos homot saavat mennä naimisiin, heteroparien avioliitot eivät siitä kärsi. Se on tässä se idea.

Vierailija
66/97 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:44"]

Kun pirulle antaa pikkusormen se vie koko käden. Homosaatio johtaa  moniavioisuuden, eläimiinsekaantumisen ja pedofilian laillistamiseen ja yleiseen hyväksyntään.

[/quote]

Juu, tiesitkö meidän homojen salaisesta kultissa, jossa uhraamme 16-vuotiaita neitsytmallipoikia, joiden verta juomme ja harrastamme sitten nekrofiliaa?

Ehdottomasti ajamme myös pedofiilien, kannibaalien , polyamoristen ihmisten ja eläimiinsekaantujien asiaa.

Itse asiassa joukossamme on ryhmiä navetassa asuvia homoja, ja naimme uroseläimiä siinä missä toisiammekin.
[/quote]
Noniin!!! Tässä se tuli!!! Kännissä tunnusti suutuspäissään!

Vierailija
67/97 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 14:54"]

Ei kukaan pakota menemään samaa sukupuolta olevan kanssa naimisiin. Kirkkoa on turha sekoittaa tähän. Laki ja kirkko kun eivät ole sama asia. Kirkko voi vihkiä tai olla vihkimättä homoja.

[/quote]

Ulkomaista adoptiota haluaville tulee seinä pystyyn. Monet maat ei edes harkitse tuollaista homoliitot sallivaan maahan.

Vierailija
68/97 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 16:09"]Eihän meitä valkoisia keski-ikäisiä heteromiehiä kohta erota massasta, jos aletaan antamaan samoja oikeuksia kaikenlaisille tummaihoisille, ulkomaalaisille, naisille, lapsille, homoille, vanhuksille jne!! Kyllä se on meiltä ennen pitkään pois.
[/quote]
Putin tulee ja pelastaa.

Vierailija
69/97 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Jumala siunaa syntiä. Ei ole Suomelle siunaukseksi hyväksyä sellaista, mikä ei ole Jumalan tahdon mukaista.

Vierailija
70/97 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku selittää millä tavalla homoliitot edistäisivät pedofiliaa?? Kyllähän heteroparitkin harrastavat peppuseksiä?

Vierailija
71/97 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 14:54"]

[/quote]homot.. ja LESBOT ;)

Vierailija
72/97 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:27"]

mitä pahaa siinä on jos lapsella olisi kaks rakastavaa isää/äitiä?

[/quote]

Jos adoptiota haluavia pariskuntia on kaksi: normaali isä/äiti -pariskunta ja homopariskunta, niin se paha lapselle homopariskunnalle joutumisesta olisi, että hänen paras etunsa ei toteudu. Kaksi isää ei korvaa isää ja äitiä. Kaksi äitiä ei korvaa isää ja äitiä. Lapsipsykologiassa tiedetään vallan hyvin, että lapsi tarvitsee sekä isän että äidin. Miksi antaa lasta sellaiselle pariskunnalle, joka pakostakin täyttäisi lapsen tarpeet vajavaisesti, kun parempiakin pariskuntia on? Homojen tasa-arvoa ei saa maksattaa lapsilla.

[/quote]

Minun paras etuni toteutui, kun sain syntyä kahden äitini perheeseen. En usko, että yksikään heteropariskunta olisi voinut kasvattaa minusta tasapainoisempaa, onnellisempaa, vahvempaa ja rohkeampaa ihmistä. On ihan älyttömän julmaa sanoa, että minulla olisi ollut parempi elämä joidenkin muiden kanssa. Eihän kukaan sano, että sinun lapsillasi olisi parempi jonkun toisen heteroparin perheessä. Lapsipsykologiassa tiedetään vallan hyvin, että lapsi tarvitsee ympärilleen turvallisia ja pysyviä aikuisia. Tällaiset ajatukset laittavat minunkaltaiset lapset niin hirvittävään asemaan. Ihan kun meidät olisi pitänyt pelastaa johonkin sellaiseen perheeseen, jossa ollaan kyllä heteroita, mutta ei vaikka läsnä tai koskaan selvinpäin. Ei heterous tee ihmisestä hyvää vanhempaa. Tai homous huonoa. Minä olen jo aikuinen ja omat taistoni taistellut, mutta surettaa tosi paljon pienet lapset, jotka elävät sateenkaariperheissä. Heitä piestään tässä mennen tullen kuin vierasta sikaa :( 

Vierailija
73/97 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:31"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:24"]

[/quote] en tunne yhtäkää ei-homokammoista joka olisi homojen avioliittoa vastaan.

[/quote]

Pointti onkin siinä, että käytät termiä kammoinen. Se osoittaa kunnioituksen puutetta. Koska et kunnioita, et tule koskaan hyväksymään saamiasi vastauksia asiallisiksi. Niin ollen et voi asiallista vastausta koskaan saada.

[/quote] Se riippuu siitä MINKÄLAISTA ts . minkäsisältöistä KUNNIOITUSTA  itsellenne vaaditte...Olisiko mielestäsi oikein vaatia kunnioitusta elämäntavaksi ja maailmankatsomukseksi itselleen sisäistämille Adolf Hitlerien ja ` suurten kansallissosialistien ´ opeille ? 

Argumenttejahan niihin uskomille olisi löydettävissä kosolti.

Voisi esim. väittää , että ´opit olivat sinänsä  hyviä ,vain niitä aikanaan  toteuttaneet ihmiset niille vielä tarpeeksi kypsymättömiä, mutta oppi sinänsä aivan  erinomainen kunhan se vain ymmärrettäisiin oikein....

tms. silkkaa  natsismin puolustelua ja vaatia sille näkemykselleen sitten ´kunnioitusta´ (...huom. juuri ´kunnia´ on aina ollut  maailmassa kaikentyyppisten diktatuurien varsinainen ´mielisana n:o1´)

Sen nimissä tai sen pelastamiseksi mitkään uhraukset eivät ole tuntuneet  ´liian suurilta´ (tai näinhän  näinhän ainakin esim. ´Suur-Saksan ´,Kolmannen Valtakunnan`  ( vrt. uskomus :"kolmas kerta toden sanoo..".) propagandakoneisto vielä viimeiseen asti yritti kansalle uskotella .

Esimerkkinä  ´Valtakunnan päämajan  viimeinen tiedotus Saksan kansalle" Johtajamme on tänään kuollut bunkkerissaan taisteltuaan viimeiseen hengenvetoonsa asti bolshevismia vastaan...)

Seuraukset tuohon kunnioitukseen lankeamisesta eivät vielä tänäkään päivänä ole kokonaan lakanneet vaikuttamasta tuon kansan elämään.

Kollektiivisen  häpeän ja syyllisyyden sukupolvelta toiselle siirtynyt  taakka on ollut niin  valtava.

Diktatuurissa sanat ´kunnia´ ja ´isänmaa´ ovat olleet ,käytännöllisesti katsoen ´pyhiä´ sanoja.

Jos nuo kolme sanaa olisi sielläkin  riittävän ajoissa  ( ...ja  muissakin maissa) onnistuttu asettamaan kyseenalaisiksi, niin paljolta olisi maailmassa vältytty.

Ehkä jopa  koko maailmansodalta....

Vierailija
74/97 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 16:40"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:11"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:03"]

Tätä samaa oon yrittänyt sanoa. Eniten hävettää niiden puolesta, jotka kehtaavat väittää että heidän oma avioliittonsa murenee jos homot saavat mennä naimisiin.

[/quote]

Mitä se on keneltäkään pois jos hoitajat alkavat kutsumaan itseään lääkäreiksi, insinöörit diplomi-insinööreiksi ja tradenomit ekonomeiksi? Eihän tällaisen pitäisi olla mitenkään keneltäkään pois.

[/quote]

kyllä se on esimerkiksi asiakkaalta pois jos ei tiedä onko menossa hoitajalle vai lääkärille

[/quote]

Sina olet nyt tainnut sekoittaa seksuaalisen suuntautumisen ja ammatillisen suuntautumisen, työelämän ja sukupuolielämän keskenään.

Vierailija
75/97 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:11"] Minä taas oon miettiny että kuinka montaa ihmistä vuodessa tuo lakiuudistus käytännössä koskisi. Muutamaa paria, kymmeniä kenties? Montako heteroparia vihitään vuodessa avioliittoon? Yritän tässä suhteuttaa kuinka isoa/pientä ihmisryhmää tuo uudistus koskisi. Ottamatta lainkaan kantaa siihen onko uudistus tarpeellinen vai ei. [/quote]   Ihmisoikeudet koskettavat tasan meitä kaikkia. Helpottiko? [/quote] ei homot ole ihmisiä. niinden älykkyysosamäärä on apinan tasolla

[/quote]

Ja sinun älykkyysosamääräsi on varmastikin Einsteinin tasolla ? (..vitsi,vitsi!)

Vierailija
76/97 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:21"]

mitä pahaa siinä on jos lapsella olisi kaks rakastavaa isää/äitiä?

[/quote]

Jos adoptiota haluavia pariskuntia on kaksi: normaali isä/äiti -pariskunta ja homopariskunta, niin se paha lapselle homopariskunnalle joutumisesta olisi, että hänen paras etunsa ei toteudu. Kaksi isää ei korvaa isää ja äitiä. Kaksi äitiä ei korvaa isää ja äitiä. Lapsipsykologiassa tiedetään vallan hyvin, että lapsi tarvitsee sekä isän että äidin. Miksi antaa lasta sellaiselle pariskunnalle, joka pakostakin täyttäisi lapsen tarpeet vajavaisesti, kun parempiakin pariskuntia on? Homojen tasa-arvoa ei saa maksattaa lapsilla.
[/quote]

ei ole totta. hyvin laajoissa tutkimuksissa on osoitettu, että samaa sukupuolta olevien vanhempien lapset ovat itse asiassa hiukan tasapainoisempia kuin eri paria olevien lapset.

Vierailija
77/97 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:07"]

KAIKKI LIITTYY!!

[/quote]

Mihin ne liittyy? Mielestäni myös homot voi kyllä mennä naimisiin ja olla onnellisia siinä ku me heterotki ja se on ihan luonnollista, mutta lasten oikeudet pitää pitää myös luonnollisella tasolla ja oikeudenmukaisina. Ei se oo oikeudenmukaista ja luonnollista jos esim lesboparin toinen nainen hankkiutuu raskaaksi ja synnyttää nii tästä toisesta naisesta tulee "iskä". Tuollasetasiat pitää rajata pois jotta laki on oikeudenmukainen ja luonnollinen, mutta sen jälkeen laki ei olekkaan yhtenäinen tasa-arvoinen eli ei mitenkään täytä nimeä tasa-arvoinen avioliittolaki. Adoptiolapset sitten tietenki eri asia miespareillakin.

Vierailija
78/97 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tiedä keneltä se on pois. Vanhukselta vai lastensairaalalta esim. Verorahojahan siinä käytetään.

Vierailija
79/97 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 15:05"]Homot ovat jo pitkään voineet rekisteröidä parisuhteensa, joka on täsmälleen sama asia kuin siviilivihkiminen. [/quote] miten tämä uysi laki eroaa tästä? Kertokaa.

[/quote]

Herää! Avioliitto on suurimmaksi osaksi muutakin kuin häät. Omaisuus yhdistyy vain avioliiton kautta. Vanhemmuus (ei tartte isän tunnustaa isyyttä kun on luonnollisestikkin isä jos ei lapsen äiti toisin väitä) myös vastuu puolisosta kuuluu avioliittolakiin. Tuo vanhemmuus on ainut asia mikä ei voi olla homoilla noin ja siksi he eivät "mahdu" tasa-arvoiseen avioliittolakiin.

Vierailija
80/97 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan yksinkertaisesti on VÄÄRIN. Avioliitto on miehen ja naisen välinen asia. Ja varsinkin, voi niitä LAPSI PARKOJA kun joutuvat moisten mielenvikaisten kanssa elämään. Sääliksi käy!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän