Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Levottomista jaloista kärsivät, oletteko käyttäneet lääkettä siihen (dopamiiniagonistia)?

Vierailija
15.04.2024 |

Onko kokemuksia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on RLS ja siihen aikanaan kokeiltiin monenlaista kunnes päädyttiin pramipeksoliin, joka todella auttaa. Tarvittava annostus on sen verran pieni ettei sivuvaikutuksia ole ollut.

Vierailija
2/10 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppu levottomistajaloista kärsiminen kun lopetin sokerin ja valkoisten vehnäjauhojen syönnin.paino tippui 8 kg ,ilmeisesti veren sokeriarvot oli aikaisemmin koholla ja aihetta levottomatjalat nukkumaan mennessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauta-arvot

Vierailija
4/10 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rauhoittui beetasalpaajilla.

Vierailija
5/10 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla loppu levottomistajaloista kärsiminen kun lopetin sokerin ja valkoisten vehnäjauhojen syönnin.paino tippui 8 kg ,ilmeisesti veren sokeriarvot oli aikaisemmin koholla ja aihetta levottomatjalat nukkumaan mennessä.

Just, kun levottomat jalat on neurologinen vaiva. Ei siinä mitään naapurini sekoitti kramppeihin, kun hänellä oli auttanut magnesium ajattelin että me kyllä puhutaan eri asioista.

Vierailija
6/10 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just, kun levottomat jalat on neurologinen vaiva. Ei siinä mitään naapurini sekoitti kramppeihin, kun hänellä oli auttanut magnesium ajattelin että me kyllä puhutaan eri asioista.

Nimen omaan. Varsinainen RLS on sen laatuinen vaiva ettei siihen rauta, magensium ja sen sellaiset auta. Pramipeksolista on itsellä kokemus ja se on tehokas. Toinen kaiketi hyvä on Ropiniroli mutta olen ymmärtänyt että sen vaikutus tulee esiin vasta viikon kuluessa. Pramipeksoli tehoaa myös tarvittaessa iltaisin käytettynä.

Vierailija
7/10 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/10 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutus auttaa tähänkin vaivaan: https://www.terve.fi/artikkelit/ylipainoiset-alttiita-levottomien-jalko…

Ei ole enää varaa laihtua eli ei auta. Veikkaisin että jos laihdutus auttaa, ei ole levotomista jaloista kyse ollenkaan.

Vierailija
9/10 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutus auttaa tähänkin vaivaan: https://www.terve.fi/artikkelit/ylipainoiset-alttiita-levottomien-jalko…

Minulle on tullut tämä ja olen jo laiha.

Vierailija
10/10 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas painoa tarkkailevat ruokafanaatikot tarjoilevat vastauksiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan