Miehen tyly (?) vastaus viestiini
Olen menossa toimenpiteeseen. Mies, jonka kanssa on ollut ”juttua”, tietää tästä ja lupasi olla tukena.
On ammatiltaan terveysalalla eli tottunut potilaisiin ym. ja ihmisten jännityksiin yms.
Eilen sitten laitoin että no niin, huomenna sitten ja luettelin kaikki mikä jännittää…
Vastaus tuli 6h viestini laitosta myöhään illalla:
”Tsemppiä!”’
Okei. Minä vuodatan kaikki ja sieltä tulee yksi sana. Olen jotenkin pettynyt. Ehkä olen herkkis kun toimenpide jännittää, mutta jotenkin tuntui että mut ohitettiin täysin.
Ylireagoinko?
Kommentit (127)
Minun mielestä olisi kuulunut vastata jotain muutakin.
Minä useinkin harrastan mielessäni tuollaista analysointia, että kirjoittiko toinen nyt yhtä paljon kuin minä hänelle ja jos tuntuu että itse kirjoitan huomattavasti pidemmästi asiaa niin toista ei ehkäpä kiinnosta aivan yhtä paljoa ja jollain sanalla tai parilla vaan haluaa päästä äkkiä eroon ilman että tarvitsee kokonaan ignoorata.
Itse olisin lähettänyt dick picin.
Terveisiä heräämöstä…. Mulla muutakaan tekemistä ole, niin päivitän…
Laitoin tuohon tsemppiviestiin paria tuntia ennen toimenpidettä vaan että ”Kiitos. Jännittää tosi kovasti…”
Hän on ollut paikalla muutaman kerran eikä ole avannut edes viestiäni.
Ap
Vinkki kaikille jotka kehittelee juttuu tai säätöö th-alan ihmisen kanssa.
Itse vippasin sinkkuaikana kaikki vitisijät veke. Olen empaattinen työkseni, vapaa-aikani jaan ihmisten kanssa jotka hoitavat lääkäriasiansa oman hoitotiiminsä kanssa.
Toki olen ollut tukena sittemmin puolisoni isoissa leikkauksissa yms. Suhdehan on jo pitkällä kun ollaan naimisissa. Mutta hoitosuhdetta en halua.
Typerä mies! Oikeesti, kyllä pitää miehen todellakin panostaa naiseensa enemmän ja osoittaa välittämistä sanoin ja teoin. Paljon voimia ja jaksamista ja toipumista sinulle ap 🌹
Olet aikuinen ihminen. Tästä tulee varmaan paha mieli, mutta. Tosi luotaantyöntävää minusta, että joku ei ymmärrä pitää tiettyä asiallista etäisyyttä niiden kanssa, jotka eivät ole niitä kaikkein läheisimpiä. Ymmärrän miehen viestin ihan täysin.
Osoitat omien ja muiden rajojen kunnioittamista, kun et vyörytä syliin koko pottia heti, kun joku yhteys toiseen ihmiseen muodostuu.
Muunlaiset kommentit osoittavat, miten turvattomia suurin osa aikuisista ihmisistä täällä on.
Normaali kannustus viesti. Itekki olisin noin vastannut, tuskin mulla ainakaan ois ollu mitään rakentavaa kommentointia huoliin liittyen laittaa.
Miksi elämästä pitää tehdä noin vaikeaa, että yhdestä viestistä laitetaan jopa aloitus av-palstalle. Hyvä viesti oli ja ota tai jätä.
No oli toi mustakin kyllä aika tökeröä. Tietysti joku ok olisi ollut vielä tökerömpää.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin tuohon tsemppiviestiin paria tuntia ennen toimenpidettä vaan että ”Kiitos. Jännittää tosi kovasti…”Hän on ollut paikalla muutaman kerran eikä ole avannut edes viestiäni.
Ap
No eikö se ole töissä?
Minä jos olisin lääkäri tms. niin en taatusti tapailisi ihmistä joka alkaa heti vuodattamaan terveysongelmiaan ja kaipailee ammattimaisia vastauksia siihen ja tuohon ja tähän. Työ ja vapaa-aika täytyy pystyä pitämään erillään!
Vierailija kirjoitti:
Laitoin tuohon tsemppiviestiin paria tuntia ennen toimenpidettä vaan että ”Kiitos. Jännittää tosi kovasti…”Hän on ollut paikalla muutaman kerran eikä ole avannut edes viestiäni.
Ap
Ei töitä paiskiessa pitkissä kiireisissä yö - tai tuplavuoroissa päivystetä jonkun säädön säälivuodatuksia. Silloin tehdään töitä ja nukutaan välillä, jos ehditään.
Kasva aikuiseksi ja hoida terveyteesi liittyvät asiat niiden kanssa, joille siitä maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet aikuinen ihminen. Tästä tulee varmaan paha mieli, mutta. Tosi luotaantyöntävää minusta, että joku ei ymmärrä pitää tiettyä asiallista etäisyyttä niiden kanssa, jotka eivät ole niitä kaikkein läheisimpiä. Ymmärrän miehen viestin ihan täysin.
Osoitat omien ja muiden rajojen kunnioittamista, kun et vyörytä syliin koko pottia heti, kun joku yhteys toiseen ihmiseen muodostuu.
Muunlaiset kommentit osoittavat, miten turvattomia suurin osa aikuisista ihmisistä täällä on.
No mä en ymmärrä tota viestiä. Oli asia mikä hyvänsä ja jos joku näkee vaivaa kertoakseen asiasta, olisi kohteliasta vastata jotain muutakin kuin yksi sana. Ja ei, mikään pakko se ei ole, mutta kohteliasta ja ajattelevaista kyllä.
Itselle tuli mieleen, että jos teillä on joku juttu joka sisältää seksiä, mies haluaa pitää sut loitolla. Eli ei halua olla tukena tai että jaat henk koht asioita. Siksi vastasi noin, että halusi näyttää, ettei ole henkilö kenen kanssa puidaan mitään ongelmia.
Itse sanoisin suoraan, että tuntu tympeeltä tollanen, ettei vastata kun yks sana eikä kysytä mitään. Ja siitä se varmaan suuttuu ja häippäsee, mutta mitäs sitten.
Keskittyisin enemmän siihen, että mikä fiilis tosta vastauksesta sulle jäi ja sulla nyt on. Koska saa tollanen harmittaa. En miettis niinkään, et miksi se noin teki.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voi jeesus.
Oisko susta ok, jos sua hoitavat ammattilaiset siellä notkuis omilla siviilipuhelimillaan kesken työnteon??
"Mies, jonka kanssa on ollut ”juttua” ei todellakaan ole velvollinen kuuntelemaan sun vuodatusta eikä kertomaan komplikatioista.
Jätä tuollainen sikamies! Hyi olkoon miten välinpitämätöntä. Kamala ajatella jos omalle kohdalle sattuisi.
Kyseessä on kuitenkin pelkkä tapailusuhde eli ei ole kyse seurustelusta joten aivan riittävä viesti oli mieheltä. Itse en kyllä olisi kehdannut sinun laillasi noin paljoa avautumaan pelkässä tapailuvaiheessa olevassa suhteessa. Vaikka mies sanoi tukevansa niin kyllä asiat pitää silti suhteuttaa siihen, että suhteenne ei ole edennyt sille tasolle että mieheltä vielä odotettaisiin suurta panostusta asiaan. Tuossa vaiheessa nimenomaan tuo "Tsemppiä" on aika lailla se tuen taso mitä olisin odottanutkin.
Ompa paljon tunnekylmiä ihmisiä täällä.. kyllä minustakin pelkkä tsemppiä viesti olisi todella töykeä ja välinpitämätön. En varmasti ystävällekään vastaisi tuohon tyyliin jos avautuu ja kertoo peloistaan jne.