Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tyly (?) vastaus viestiini

Vierailija
04.10.2021 |

Olen menossa toimenpiteeseen. Mies, jonka kanssa on ollut ”juttua”, tietää tästä ja lupasi olla tukena.
On ammatiltaan terveysalalla eli tottunut potilaisiin ym. ja ihmisten jännityksiin yms.

Eilen sitten laitoin että no niin, huomenna sitten ja luettelin kaikki mikä jännittää…
Vastaus tuli 6h viestini laitosta myöhään illalla:
”Tsemppiä!”’

Okei. Minä vuodatan kaikki ja sieltä tulee yksi sana. Olen jotenkin pettynyt. Ehkä olen herkkis kun toimenpide jännittää, mutta jotenkin tuntui että mut ohitettiin täysin.
Ylireagoinko?

Kommentit (127)

Vierailija
81/127 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet aikuinen ihminen. Tästä tulee varmaan paha mieli, mutta. Tosi luotaantyöntävää minusta, että joku ei ymmärrä pitää tiettyä asiallista etäisyyttä niiden kanssa, jotka eivät ole niitä kaikkein läheisimpiä. Ymmärrän miehen viestin ihan täysin. 

Osoitat omien ja muiden rajojen kunnioittamista, kun et vyörytä syliin koko pottia heti, kun joku yhteys toiseen ihmiseen muodostuu.

Muunlaiset kommentit osoittavat, miten turvattomia suurin osa aikuisista ihmisistä täällä on. 

No mä en ymmärrä tota viestiä. Oli asia mikä hyvänsä ja jos joku näkee vaivaa kertoakseen asiasta, olisi kohteliasta vastata jotain muutakin kuin yksi sana. Ja ei, mikään pakko se ei ole, mutta kohteliasta ja ajattelevaista kyllä.

Itselle tuli mieleen, että jos teillä on joku juttu joka sisältää seksiä, mies haluaa pitää sut loitolla. Eli ei halua olla tukena tai että jaat henk koht asioita. Siksi vastasi noin, että halusi näyttää, ettei ole henkilö kenen kanssa puidaan mitään ongelmia.

Itse sanoisin suoraan, että tuntu tympeeltä tollanen, ettei vastata kun yks sana eikä kysytä mitään. Ja siitä se varmaan suuttuu ja häippäsee, mutta mitäs sitten.

Keskittyisin enemmän siihen, että mikä fiilis tosta vastauksesta sulle jäi ja sulla nyt on. Koska saa tollanen harmittaa. En miettis niinkään, et miksi se noin teki.

Joo, ja kun annan pikkusormen, lähtee koko käsi. Jos ihminen ei osaa pitää omia ja toisen rajoja, niin ei se sillä helpotu, että alkaa mielistelemään. Tuo viesti oli ihan tarpeeksi kohtelias. 

Ja näinhän se just olikin, että seksisuhde/ihan alkuvaiheessa oleva tapailusuhde kyseessä jos on "juttua". Ei silloin tuommosia juttuja kuulukaan puida.

Siis mitä vattua..

Mitä mielistelemään ja pitämään rajoja? Siis en ymmärtänyt ollenkaan mitä halusit sanoa.

Olen tuon kirjoittaja jolle vastasit ja juu, minusta vaikuttaa ettei mies nyt halua, että juttu syvenee ja siksi ei ole tukena.

Symppaatko siis nyt tuon miehen toimintaa ja hyvä ettei anna ap:n luulla liikoja?

Joo eihän siinä mitään, jos ei kiinnosta syvempi juttu, mutta sanoisi suoraan mitä haluaa.

Usein tuntuu, että ihmiset eivät saa sitä suutaan auki. Sitten käyttäydytään välttelevästi ja toivotaan, että se toinen tajuaisi siitä.

Täähän on vaikka ghostaamisenkin perus periaate.

Typeriä vastauksia ap saanut muutenkin.

Jos kelpaa tapailla ja mitä lie ikinä, mutta 6 h päästä viitsitään vastata yhdellä sanalla tärkeään viestiin, niin on aikamoista toisen aliarvostusta.

Aika usein sitä vaivaa nähdään pienin mahdollinen määrä silloin, kun itse ei hyödy ko tilanteessa vastaamisesta mitään.

Näitä ihmisiä on paljon, kaikki pyörii oman navan ympärillä.

Ap, onko miehestä kuulunut?

Kiitos. Jotenkin tuli tunne, että ymmärrät mitä tarkoitan.

Ei ole miehestä kuulunut, tosin Whatsapp on alhaalla eikä toimi

ja kommunikoimme aina sitä kautta joten tekstaria en edes odota…

Mutta nyt en itsekään näe, onko avannut viestiäni…

Ap

Vierailija
82/127 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet aikuinen ihminen. Tästä tulee varmaan paha mieli, mutta. Tosi luotaantyöntävää minusta, että joku ei ymmärrä pitää tiettyä asiallista etäisyyttä niiden kanssa, jotka eivät ole niitä kaikkein läheisimpiä. Ymmärrän miehen viestin ihan täysin. 

Osoitat omien ja muiden rajojen kunnioittamista, kun et vyörytä syliin koko pottia heti, kun joku yhteys toiseen ihmiseen muodostuu.

Muunlaiset kommentit osoittavat, miten turvattomia suurin osa aikuisista ihmisistä täällä on. 

No mä en ymmärrä tota viestiä. Oli asia mikä hyvänsä ja jos joku näkee vaivaa kertoakseen asiasta, olisi kohteliasta vastata jotain muutakin kuin yksi sana. Ja ei, mikään pakko se ei ole, mutta kohteliasta ja ajattelevaista kyllä.

Itselle tuli mieleen, että jos teillä on joku juttu joka sisältää seksiä, mies haluaa pitää sut loitolla. Eli ei halua olla tukena tai että jaat henk koht asioita. Siksi vastasi noin, että halusi näyttää, ettei ole henkilö kenen kanssa puidaan mitään ongelmia.

Itse sanoisin suoraan, että tuntu tympeeltä tollanen, ettei vastata kun yks sana eikä kysytä mitään. Ja siitä se varmaan suuttuu ja häippäsee, mutta mitäs sitten.

Keskittyisin enemmän siihen, että mikä fiilis tosta vastauksesta sulle jäi ja sulla nyt on. Koska saa tollanen harmittaa. En miettis niinkään, et miksi se noin teki.

Joo, ja kun annan pikkusormen, lähtee koko käsi. Jos ihminen ei osaa pitää omia ja toisen rajoja, niin ei se sillä helpotu, että alkaa mielistelemään. Tuo viesti oli ihan tarpeeksi kohtelias. 

Ja näinhän se just olikin, että seksisuhde/ihan alkuvaiheessa oleva tapailusuhde kyseessä jos on "juttua". Ei silloin tuommosia juttuja kuulukaan puida.

Siis mitä vattua..

Mitä mielistelemään ja pitämään rajoja? Siis en ymmärtänyt ollenkaan mitä halusit sanoa.

Olen tuon kirjoittaja jolle vastasit ja juu, minusta vaikuttaa ettei mies nyt halua, että juttu syvenee ja siksi ei ole tukena.

Symppaatko siis nyt tuon miehen toimintaa ja hyvä ettei anna ap:n luulla liikoja?

Joo eihän siinä mitään, jos ei kiinnosta syvempi juttu, mutta sanoisi suoraan mitä haluaa.

Usein tuntuu, että ihmiset eivät saa sitä suutaan auki. Sitten käyttäydytään välttelevästi ja toivotaan, että se toinen tajuaisi siitä.

Täähän on vaikka ghostaamisenkin perus periaate.

Typeriä vastauksia ap saanut muutenkin.

Jos kelpaa tapailla ja mitä lie ikinä, mutta 6 h päästä viitsitään vastata yhdellä sanalla tärkeään viestiin, niin on aikamoista toisen aliarvostusta.

Aika usein sitä vaivaa nähdään pienin mahdollinen määrä silloin, kun itse ei hyödy ko tilanteessa vastaamisesta mitään.

Näitä ihmisiä on paljon, kaikki pyörii oman navan ympärillä.

Ap, onko miehestä kuulunut?

Kiitos. Jotenkin tuli tunne, että ymmärrät mitä tarkoitan.

Ei ole miehestä kuulunut, tosin Whatsapp on alhaalla eikä toimi

ja kommunikoimme aina sitä kautta joten tekstaria en edes odota…

Mutta nyt en itsekään näe, onko avannut viestiäni…

Ap

Mä ihan kaikella lempeydellä suosittelen, että käytät aikasi nyt ja jatkossa joka tapauksessa jotenkin muuten, kuin vahtaamalla lukukuittuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/127 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, jos mies vastaa kuuden tunnin viiveellä mihinkään viestiin, niin unohda koko "juttu". Sitä ei kiinnosta paskaakaan sinä tai sun ongelmat. Ja jos itse koit ton vastauksen tylyksi ja kylmäksi suhteutettuna sun avautumiseen, niin todennäköisesti se myös oli sitä.

Sun intuitiosi oli täysin oikeassa ja mies halusi viivyttelyllään sekä tylyllä viestillään ilmaista, että et ole hänelle tärkeä ja että hän haluaa pysyä susta etäällä. Pillu kelpaa kyllä jatkossakin, mikäli suostut olemaan hänelle kuin ilmaa.

Ai työssäkäyvät ihmiset eivät voi olla oikeasti rakastuneita? Mielenkiintoinen ajattelutapa. Tai vitsi.

Vierailija
84/127 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi huolissaan voinnista, laittaisi tekstarin kun muut palvelimet on down… ei viitsi nähdä edes sitä vaivaa.

Vierailija
85/127 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävä mies. Parempi unohtaa moinen tunteeton tapaus.

Vierailija
86/127 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies ei tosiaan palaa tuohon että sinua jännittää toimenpide eikä edes kysy miten se meni: älä ota enää yhteyttä. Uskomaton, että välittää muka ja ei edes kysy!

Vierailija
87/127 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olisin ehkä odottanut jotain ”Hyvin se menee, älä jännitä!” Ja sitten vastauksia mun huolenaiheisiin, komplikaatioihin jne. Koska hän osaisi kertoa niistä ja niiden todennäköisyyksistä…

Toimenpiteen aikataulu selvisi vasta viikon loppupuolella, joten en tästä ollut ehtinyt hänelle mitenkään ”jauhaa”.

Ap

Noista komplikaatioista, se on hoitavan lääkärisi hommia. Mies ei ole töissä sinulle.

No ei, mutta oletetaan että Ap;n ihastus on vaikkapa sisätautilääkäri ja Ap menossa kystan poistoon jonka alaan tmp kuuluu, niin kyllä kai tuo mies olisi voinut hälventää Ap:n huolta ja rauhoitella?

Minkä kystan poisto kuuluu sisätautilääkärille ?

Vierailija
88/127 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vissiin herkkis myös, mutta aika tyly viesti

näiden yliherkkien ei pitäisi koskaan pariutua ihan sen toisen osapuolen hyvinvoinnin vuoksi

Vierailija
89/127 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
90/127 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisitteko suoraan miehelle tästä jotain? Että loukkasi?

Vai vasta jos hän kysyy jotain, niin vastaisi itse hänelle tyyliin ”Do you really care?”

Vai miten?

Kiinnostaa miten jengi kannustaa ap:ta eteenpäin? Itse en tiedä.

Vierailija
91/127 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan, ihmiset voivat kokea turvattomuutta syystä tai toisesta - aiheesta taikka aiheetta - jolloin aikuinen ihminen osoittaa jonkin tasoista empatiaa vaikkei toista läheiseksi kokisikaan.

Vierailija
92/127 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilitko sitä maksamakkarakeittoa ?

Vierailija
93/127 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua kans alkaisi vaivata se seikka ettei viestiin ole vastattu kunnolla jos olisi monta kohtaa mihin tarttua.

Tulee just sellainen fiilis että miehelle oli liikaa sun vuodatukset tai pitää niitä turhana vollotuksena.

Mies taitaa olla sellaista tyyppiä, joka ei katso hyvällä sellaisia..

Vierailija
94/127 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä oli vissiin sitte ihan erilaista "juttua" mielessä kummallekin. Siinä missä ap toivoi itselleen itkumuuria niin mies sitten toivoi jotain ihan muuta. Oli se sitten pesää tai iloista, reipasta ja itsenäistä kumppania, niin ainakin jotain erilaista. Ei ollut hyvä mätsi se.

Vierailija
95/127 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä oli vissiin sitte ihan erilaista "juttua" mielessä kummallekin. Siinä missä ap toivoi itselleen itkumuuria niin mies sitten toivoi jotain ihan muuta. Oli se sitten pesää tai iloista, reipasta ja itsenäistä kumppania, niin ainakin jotain erilaista. Ei ollut hyvä mätsi se.

Jännä sattuma, että otit juuri tämän esille. Olen tosi ”vahva” luonteeltani ja aikaansaava ym. Tämä yllättävä operaatio oli pitkästä aikaa ainoa mitä keksin jossa kaipaan / pyysin ”tukea”. Ja mies sitä lupasi antaa. Ja minä vielä epäröin koska ”joudut työssäsi sitä jo tekemään niin onko ihan ok tai hyvä idea…” ja mies lupasi. Lupasi myös olla tavoitettavissa jos tulee jotain ja vastata heti (on usein kiireinen varsinkin töissä, minkä ymmärrän hyvin!) - nyt ei lukenut edes viestiä vaikka näki että se oli tullut toimenpidepäivänä.

Ap

Vierailija
96/127 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että mies ei ole sinusta kiinnostunut suhde- tai romanttisessa mielessä. Millainen tuo teidän ”juttunne” on?

Siis tapailetteko ja molemmat ovat ilmaisseet kiinnostuksen? Vai kuvitteletko miehen olevan kiinnostunut?

Jos mies haluaisi olla kanssasi niin käytös olisi toista luokkaa. Kyllä silloin on huolissaan toisen voinnista ja kyselee/on tukena oli sitten lääkäri tai joku muu ammatiltaan.

Lähinnä vaikuttaa, että mies on yrittänyt olla kohtelias ammattinsa puolesta, mutta haluaa käytöksellään viestittää, että muusta ei ole kyse.

Mieti miten itse toimisit mikäli tilanne olisi toisin päin?

Vierailija
97/127 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mies on vastannut?

Vierailija
98/127 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, ihan hyvä pointti, ettei haluaisi hoitaa vapaa-ajallaan, mutta varta vasten kysyin häneltä, onko tämä Ok että tsemppaa mua ja on tukena, kun ammatissaankin hoitaa.

Mies lupasi että ”tietysti, mä teen sitä muutenkin, tottakai mä jeesaan sua!” ja lupasi olla tukena/käytettävissä.

Siksi ihmettelen, että viestiäni ei nyt edes avata.

Olo on hämmentynyt ja juuri sellainen ettei tee mieli ainakaan itse ottaa enää mitään yhteyksiä.

Ap

No ei kai hän voinut sanoa, ettei ole tukena. Mitä muuta voi tuollaiseen kysymykseen vastata?

Vierailija
99/127 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisitteko suoraan miehelle tästä jotain? Että loukkasi?

Vai vasta jos hän kysyy jotain, niin vastaisi itse hänelle tyyliin ”Do you really care?”

Vai miten?

Kiinnostaa miten jengi kannustaa ap:ta eteenpäin? Itse en tiedä.

No ei tosiaan mitään marttyyriviestejä nyt miehelle.

Itse odottaisin miehen viestiä. Ja jos viestiä ei tule, niin tilanne on selvä.

Vierailija
100/127 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vissiin herkkis myös, mutta aika tyly viesti

näiden yliherkkien ei pitäisi koskaan pariutua ihan sen toisen osapuolen hyvinvoinnin vuoksi

Millä tavalla se on yliherkän vastuulla, jos joku päättää hänen kanssaan olla parisuhteessa ?

Jokainen on vastuussa omista päätöksistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän