Miehen tyly (?) vastaus viestiini
Olen menossa toimenpiteeseen. Mies, jonka kanssa on ollut ”juttua”, tietää tästä ja lupasi olla tukena.
On ammatiltaan terveysalalla eli tottunut potilaisiin ym. ja ihmisten jännityksiin yms.
Eilen sitten laitoin että no niin, huomenna sitten ja luettelin kaikki mikä jännittää…
Vastaus tuli 6h viestini laitosta myöhään illalla:
”Tsemppiä!”’
Okei. Minä vuodatan kaikki ja sieltä tulee yksi sana. Olen jotenkin pettynyt. Ehkä olen herkkis kun toimenpide jännittää, mutta jotenkin tuntui että mut ohitettiin täysin.
Ylireagoinko?
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisitteko suoraan miehelle tästä jotain? Että loukkasi?
Vai vasta jos hän kysyy jotain, niin vastaisi itse hänelle tyyliin ”Do you really care?”
Vai miten?
Kiinnostaa miten jengi kannustaa ap:ta eteenpäin? Itse en tiedä.
No ei tosiaan mitään marttyyriviestejä nyt miehelle.
Itse odottaisin miehen viestiä. Ja jos viestiä ei tule, niin tilanne on selvä.
Mä laittaisin että ”Hei et kyllä nyt ehtinyt itse kysyä, mutta kerron että toimenpide meni hyvin, olen jo kotona toipumassa” jne… Ja sitten vaihtaisin aihetta ihan muuhun pokerina. Katsoisin mitä vastaa.
Ap, mies ei vastaa sinulle koska pelkää että sama virsi jatkuu myös toimenpiteen jälkeen. Sä rupeat vain selostamaan kuinka se meni, miltä sinusta tuntuu, kuinka sua vieläkin jännittää, huolestuttaa, askaruttaa, mietytää, ym.. ym.. loputtomiin.
Jos teillä oli vain kaverisuhde eikä seurustelua eikä edes seksiä, miksi menit selostamaan hänelle omista terveysongelmista, diagnooseista, toimenpiteista ?
Hän ehkä tarkoitti auttamisella että käy sulle vaikka kaupassa, eikä joudu konsultoimaan komplikatioista.
Vierailija kirjoitti:
Jos teillä oli vain kaverisuhde eikä seurustelua eikä edes seksiä, miksi menit selostamaan hänelle omista terveysongelmista, diagnooseista, toimenpiteista ?
Hän ehkä tarkoitti auttamisella että käy sulle vaikka kaupassa, eikä joudu konsultoimaan komplikatioista.
Luulis silloinkin kaverin kysyvän et hei miten menee, tarvitko apua, tms.
-ohis
Jos sen vaan teki mieli lähinnä vastata että anti olla, valita keskenäs. mutta ei kehannu. Ni eikö ollu viksumpaa olla lainkaan vastaamatta?