Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soitin naapurille poliisit

Vierailija
04.10.2021 |

Kuului kovaa huutoa, riitelyä, itkua ja jopa väkivallan uhkaa. Kun poliisit tulivat, uhkaava osapuoli muuttuikin säyseäksi ja rauhalliseksi. (Rappukäytävältä kuuluu kaikki.) Virkavalta lähti nopeasti jatkamaan matkaa.

Nyt tunnen itseni idiootiksi. Oliko kyse sittenkin vain normaalista riitelystä. Soitinko turhaan. Huoh.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut riitelevät äänekkäästi. Ei se tietenkään hyvä ole, mutta mahdollista. Et voinut tietää tilannetta.

Vierailija
2/28 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noitten on ihan turha kantaa kaunaa poliisesista enää siinä vaiheessa kun huudetaan joskus apua apua! Ei siinä voi jäädä odottelemaan että se mäiskintä jatkuu kauaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että soitit. Vaikka ei olisikaan ollut väkivallan uhkaa niin jo tuollaisen mesoamisen takia kannattaa soittaa, ei sitä tarvitse sietää. Ja, jos olis väkivallan uhka niin väkivaltainen osapuoli(tai molemmat) ainakin nyt tietää, että naapurit ovat hereillä ja valppaina, poliisien soitto varoituksena heille.

Vierailija
4/28 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä soitin kerran naapurin metelin takia. Kuului lapsen paniikki-itku ja naisen itku sekä tuskan huuto. Miehen ääniä ei kuulunut.

Kävikin ilmi, että synnytys oli lähtenyt vauhdilla käyntiin ja lastenvahtia odottelivat. Lastenvahti tuli samaan aikaan poliisin kanssa ja vauva oli syntynyt melkein heti kun pääsivät sairaalaan.

Nyt onneksi naapuriakin naurattaa. Silloin ei naurattanut.

Vierailija
5/28 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryyppäri ja muissa häirinnöissä mikäli huomaa että partio on tulee, menevät suu suppuun ja hiljaiseksi ettei mm.pullot kaatuile;mutta mikäli eivät käy sisällä paikan päällä, meteli jatkuu kun mahdollisesti seuraavat partion lähtöä.

toisessa taloyhtiön pj ltä löytyi sammuneita asunnosta, ..

Vierailija
6/28 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos epäilee väkivallan uhkaa, niin soita!

Itseä on lyöty ja kuristettu ja viskelty pitkin seiniä, olisin ollut kiitollinen jos joku naapureista olisi puuttunut, kun siitä melskasta ei voi erehtyäkään.

(Ja miksi en soittanut itse poliisia? No en voinut kun mies otti puhelimen)

Vierailija
7/28 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne poliisit välitä.

Vierailija
8/28 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä soitin naapureille maksullisen naisen. Sekään ei auttanut vaan riita tuli siitäkin. Eikö ne koskaan osaa elää sovussa?

Vierailija
9/28 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ne poliisit välitä.

Meillä kävi kerran poliisi, joka oikeasti lähinnä naureskeli kun mies veti mua turpaan ja viskeli ympäriinsä. Mies soitti vielä itse poliisille kun alkoi tokenemaan ja alkoi tajuamaan mitä oli tehnyt ja olis halunnut mukaan kertomaan.

Ei päässyt, hekottelivat vaan että menkääs nukkumaan siitä vaikka mulla oli vaatteet riekaleina ja mustelmaa kasvoissa.

Hienoa toimintaa Suomen poliisilaitos!

Vierailija
10/28 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissani asuu pariskunta jossa suomalainen nainen ja mies on tumma jostain hiekkamaasta kai. Usein äänekästä riitelyä ja mies huutaa/karjuu omalla kielellään, nainen itkee. Soitan aina poliisit koska en ymmärrä miehen puhetta enkä voi tietää kuinka vakavasta asiasta kyse!

Vierailija
11/28 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ne poliisit välitä.

Meillä kävi kerran poliisi, joka oikeasti lähinnä naureskeli kun mies veti mua turpaan ja viskeli ympäriinsä. Mies soitti vielä itse poliisille kun alkoi tokenemaan ja alkoi tajuamaan mitä oli tehnyt ja olis halunnut mukaan kertomaan.

Ei päässyt, hekottelivat vaan että menkääs nukkumaan siitä vaikka mulla oli vaatteet riekaleina ja mustelmaa kasvoissa.

Hienoa toimintaa Suomen poliisilaitos!

No voi zaatana, miksi sinä ääliö olet tuommoisen miehen kanssa? Kyllä ne olis vienyt sut turvakotiin jos olisit sanonut.

Vierailija
12/28 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurissani asuu pariskunta jossa suomalainen nainen ja mies on tumma jostain hiekkamaasta kai. Usein äänekästä riitelyä ja mies huutaa/karjuu omalla kielellään, nainen itkee. Soitan aina poliisit koska en ymmärrä miehen puhetta enkä voi tietää kuinka vakavasta asiasta kyse!

Kerrostaloasumisen ihanuutta. Nauttikaa! 😂

Vierailija
13/28 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopein keino puuttua on mennä itse paikalle. Monesti pelkkä ovikellon soitto saattaa keskeyttää väkivaltaisen tilanteen ja antaa uhrille aikaa tai mahdollisuuden puolustautua / paeta. 

Soita aina poliisit ja ilmoita kohdeasuntoon, että poliisit ovat kohta paikalla. 

Puutu väkivaltaan, älä hyväksy ja seuraa vierestä. 

Vierailija
14/28 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gang stalkingiin liittyvää naapurihäiriköinti, näytelty riita?

Vierailija
15/28 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein toimittu, mutta idiootti voit toki muuten olla.

Vierailija
16/28 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopein keino puuttua on mennä itse paikalle. Monesti pelkkä ovikellon soitto saattaa keskeyttää väkivaltaisen tilanteen ja antaa uhrille aikaa tai mahdollisuuden puolustautua / paeta. 

Soita aina poliisit ja ilmoita kohdeasuntoon, että poliisit ovat kohta paikalla. 

Puutu väkivaltaan, älä hyväksy ja seuraa vierestä. 

Kaunis ajatus, kieltämättä. Siinä kuitenkin ovelle menijä ottaa kenties itse turpiinsa sen naapurin vaimon asemasta, joka ei sitten millään voi tehdä pesäeroa väkivaltaiseen äijäänsä. Tapellaan vaan vuosikausia naapureiden iloksi.

Vierailija
17/28 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan joka ilta naapureille paradoidin. Ne selkeesti tykkää siitä kun paukuttavat rytmissä pattereita ja satunnaista huutoakin kuuluu. Kunnolliset kaiuttimet lisää naapureidenkin viihtyvyyttä. 

Vierailija
18/28 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrostaloasumisen ihanuutta. Nauttikaa! 😂

Ihon väri tai hiuksien väri ei takaa on muun maalainen. Hyvin voi olla kantasuomalinen. Keski-Suomesta lapiin asti. Kantasuomalisilla musta tukka ja ruskeat silmät. Kai Kantasuomalisetkin karjuu riitelee ? Vai onko ainoastaan vähemistökuluturi? Missä pystymetsässä olet asunut ja kasvanut,kun väänät nekativista kaikesta mistä voit vähemistö kultuuriin.Kerrostalossa kuuluu äänet,osa elämää. Kyseisessä tapauksessa henkilö olisi voinut mennä soitaa ovikelloa. Jos ei uskaltanut ja huoli soitti poliisist. Miksi sitä häpeää,jos itse tunsi toimineen oikein?

Vierailija
19/28 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naapurit olisi soittaneet poliisit niin ensiksi jos olisin viitsynyt avata poliiseille ovea niin olisin käskyttänyt poliisit pois ja elleivät olisi uskoneet niin ystävällisesti olisin taluttanut heidät pois.

Vierailija
20/28 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ja laula naapureille. Nana naa naa. hee, ee ei. good bye...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi