Rokotevastainen tytär laittoi välit poikki isovanhempiin. Selittäkää logiikka (HS mielipide)
Tajuaisin toisin päin, mutta näin päin en tajua. Laittoi välit poikki, koska isovanhemmat OTTIVAT rokotuksen.
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Julkaisemme kirjoituksen poikkeuksellisesti nimimerkillä."
ts. vaihteeksi toimittajat satuilevat
Juuri tämä! Tehdään ongelmasta yksilön sydäntäsärkevä kriisi ja otsikoidaan kaiken lisäksi "tytär pani välit poikki isovanhempiin" eli ensisijaisesti kirjoittaja ei ole vanhempi vaan nimenomaan isovanhempi, jolta paha, paha tytär vei nyt pois isovanhemmuuden.
Minut on rokotettu, en ole rokotevastainen, mutta tämä mediakampanja saa piirteitä, jotka pelottavat. Kyseessä on rokote, joka ei estä sairastumasta tai estä tautia leviämästä ja joka kaiken lisäksi vaikuttaa vain siihen rokotettuun, ei siis tuo minkäänlaista laumasuojaa. Silti sen ottamisesta on tehty jonkinlainen taivaaseenpääsyn riitti, johon pitää mennä mukaan ollaksen yhteiskunnan täysivaltainen jäsen.
Koko sydämestäni toivon, että rokote ei aiheuta mitään pahoja jälkitauteja, koska sen jälkeen tämä rokotepakotteinen mania saa uudenlaiset raamit.
Koska rokote ei selvästi vaikutuksiltaan mitenkään liity pandemiaan. Olisi mielenkiintoista tietää mikä sen tarkoitus on, muuta kuin rikastuttaa lääkeyhtiöiden osakkeenomistajia 200eur/pistos. Eikö kukaan osaa kertoa mitä se sisältää. Kuinka hulluja on ihmiset jotka ottaa viranomaisiin luottane jotain vierasta kemikaalia itseensä joka pysyvästi muuttaa geenejä.
Kerrotko, millä mekanismilla rokote muuttaa geenejä? Olisiko linkkiä oikeaan tieteelliseen tutkimukseen, ei rapsodia-sivustolle tai epämääräiseen Youtube-videoon?
Eilen oli toisessa ketjussa linkattu artikkeli tästä, viitattiin MIT:n ja Harvardin tekemään tutkimukseen joka otaksui että mahdollista on.-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämän Sars-Cov viruksen tietokonensekventti on patentoitu 73:lla eri patentilla? Miksi tautiin patentoitiin "lääke" kolme päivää sen jälkeen kun se oli "löydetty"?
Miksi sama taho omistaa sekä patentin virukseen että testiin että rokotteeseen?
Mielenkiintoisia kysymyksiä.
Jospa jättäisit moiset pohdinnat ihmisille, joila on asiaan tarvittavaa älliä ja osaamista. Sinun pikku pääkyllesi asia näkyy olevan aivan ylivoimaista rakettitiedettä...
Kiitos kohteliaasta huolenpidosta, mutta ymmärsin asian kyllä oikein hyvin kun se minulle selitettiin. Halusinkin herätällä myös muita asiaa pohtimaan, tästä kun ei kauheasti uutisissakaan puhuta.
Mielenkiintoistahan asiassa on mm.se että ko.patentit omistavat lääketehtaat. Ja korostan, että asian selvittänyt taho on todellakin rautainen asiantuntija patenttien monimutkaisella kentällä. Luojan kiitos käyttävät tietotaitoaan totuuden paljastamiseksi. Myös lukuisat ihmisoikeusjärjestöt, toimittajat, lääkärit ja jopa poliisit ovat nousseet kyseenalaistamaan tätä liian läpinäkyväksi käynyttä painostusta ja massamanipulointia.
Vielä lukuisammat huomauttavat sinun ja kaltaistesi pas***spämmistä että voisitte pikkuhiljaa lopettaa sen jatkuvan valehtelun ja olla hiljaa. Ette kuitenkaan yritäkään noudattaa tuota neuvoa joten miksi kenenkään pitäisi kuunnella teidän surkeita neuvojanne jotka perustuu lisäksi jatkuvaan valehteluun ja johtaa tilanteisiin jotka on ihmisille vaarallisia taudin levitessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä! Tehdään ongelmasta yksilön sydäntäsärkevä kriisi ja otsikoidaan kaiken lisäksi "tytär pani välit poikki isovanhempiin" eli ensisijaisesti kirjoittaja ei ole vanhempi vaan nimenomaan isovanhempi, jolta paha, paha tytär vei nyt pois isovanhemmuuden.
Minut on rokotettu, en ole rokotevastainen, mutta tämä mediakampanja saa piirteitä, jotka pelottavat. Kyseessä on rokote, joka ei estä sairastumasta tai estä tautia leviämästä ja joka kaiken lisäksi vaikuttaa vain siihen rokotettuun, ei siis tuo minkäänlaista laumasuojaa. Silti sen ottamisesta on tehty jonkinlainen taivaaseenpääsyn riitti, johon pitää mennä mukaan ollaksen yhteiskunnan täysivaltainen jäsen.
Koko sydämestäni toivon, että rokote ei aiheuta mitään pahoja jälkitauteja, koska sen jälkeen tämä rokotepakotteinen mania saa uudenlaiset raamit.
Koska rokote ei selvästi vaikutuksiltaan mitenkään liity pandemiaan. Olisi mielenkiintoista tietää mikä sen tarkoitus on, muuta kuin rikastuttaa lääkeyhtiöiden osakkeenomistajia 200eur/pistos. Eikö kukaan osaa kertoa mitä se sisältää. Kuinka hulluja on ihmiset jotka ottaa viranomaisiin luottane jotain vierasta kemikaalia itseensä joka pysyvästi muuttaa geenejä.
Kerrotko, millä mekanismilla rokote muuttaa geenejä? Olisiko linkkiä oikeaan tieteelliseen tutkimukseen, ei rapsodia-sivustolle tai epämääräiseen Youtube-videoon?
Eilen oli toisessa ketjussa linkattu artikkeli tästä, viitattiin MIT:n ja Harvardin tekemään tutkimukseen joka otaksui että mahdollista on.-eri
Täähän olikin vahva todiste :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämän Sars-Cov viruksen tietokonensekventti on patentoitu 73:lla eri patentilla? Miksi tautiin patentoitiin "lääke" kolme päivää sen jälkeen kun se oli "löydetty"?
Vielä mielenkiintoisempia kysymykset olisivat jos niihin sisältyneille väitteille olisi lähteet.
Vierailija kirjoitti:
Kiva aurinkoinen aamu. Tänään pitää mennä ulos. 🌤
Eikö totta?
Joo, ihan totta.
Tänään vois vaihteeksi tehdä pitkän kävelylenkin. Voisin kiertää vaikka Töölönlahden ja ruokkia sorsia rannassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se nyt taas se moneen kertaan linkattu tutkimus jossa ei rokotteesta puhuttu mitään vaan spekuloitiin sillä mahdollisuudella että itse virus pystyisi perimää muokkaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen tuplarokotettu eikä mua kiinnosta, ottaako joku muu yhden, kaksi, kolme vai ei yhtään rokotetta. Eikö ihmisillä oikeasti ole mitään parempaa tekemistä?? Suomessa on asiat aivan liian hyvin jos kokee tarvetta takertua tällaisiin asioihin.
Tunnen ihmisisä jotka olisivat hengenvaarassa jos sairastuisivat (korona, influenssa, rs ihan sama) ja sitten on ihmisiä jotka yrittävät painostaa näitä olemaan ottamatta rokotetta.
muuten ei kiinnosta pätkääkään, mutta noilla painostajilla on kyllä jalat irti maasta ja pää p**ssä
eräs yritti jopa valehdella lapseni kieltäytymään rokotteesta.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo varmaan jotain isovanhemmista, että valittavat tyttärestään Hesarin sivuilla. Tyttärellä tarkoitan siis kirjoittajien lastenlasten äitiä, sillä kovasti alleviivaavat olevansa isovanhempia. Mahdollisesti ovat päteneet rokotuksesta siihen asti, että tytär ei ole halunnut kuunnella enää. Lisäksi monet mummot ja papat haluavat väkisin päästä kontrolloimaan lastensa elämää lastenlastensa kautta. Tälläkin tarinalla on siis se toinenkin puoli, mutta fiksumpi ei hoida perheriitoja lehtien palstoilla.
En siis tiedä näistä henkilöistä mitään, mutta epäilen, että tuossa on koko totuus.
Jatkan vielä, että mitä nämä isovanhemmat tavoittelivat sillä, kun päättivät kirjoittaa perheriidastaan leheen? Varmaan sitä, että heitä säälittäisiin ja heidän tytärtä haukuttaisiin mammapalstalla, kuten täällä voi joistakin kommenteista huomata. Antaapa ihanan vaikutelma näistä isovanhemmista! Mahtaa tytärtä nyt kovasti harmittaa, että laittoi välit poikki... not.
-sama
Lähinnä tulee mieleen, että isovanhemmat ovat painostaneet sekä tytärtään että lapsenlapsiaan rokotteen ottamiseen. Sellainen vakiokeskustelun aihe.
Meillä on rokotteen ottanut koko perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva aurinkoinen aamu. Tänään pitää mennä ulos. 🌤
Eikö totta?Joo, ihan totta.
Tänään vois vaihteeksi tehdä pitkän kävelylenkin. Voisin kiertää vaikka Töölönlahden ja ruokkia sorsia rannassa.
Ei teillä toimituksessa ainakaan työt näytä painavan? Jotkut joutuu istumaan sisällä vaikka kuinka olisi kaunis ilma. Eiköhän räntämyrsky ala viimeistään 16.00 kun olisi vapaata.
Ei ole typeryydellä enää mitään rajaa.
Onneksi tästä ketjusta näkee, että suomalaiset uskoo vielä viranomaisiin.
Trollit kirjoittavat täällä sivukaupalla joihinkin ketjuihin, ja yläpeukuttavat itseään, eikä niitä ketjuja muut viitsi enää edes lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Itse olen ottanut rokotukset ja ehkä silloin kun rokotteita suunniteltiin sanoin ystäville ja läheisille, että kannattaa ottaa rokotukset.
Minulla on rokotevastaisia ystäviä ja en itse puhu rokotuksista, koska se on henkilökohtainen asia ottaako ne vai ei.Mutta toivoisin yhteen kysymykseen vastausta rokotevastaisilta:
Miksi rokotevastaiset paasaa sitä ideologiaansa joka keskustelussa? Miksi paasaatte ihmisille joista tiedätte että heidät on jo rokotettu ?
Ja jos en sano että olen samaa mieltä, miksi loukkaannutte?Tästä on tullut todellinen ongelma, kun ystävä suuttuu, jos en itse usko hänen teorioihinsa asioista. Ystävä suuttuu kun en vaihda mielipidettäni. MIKSI? Ja en edes väittele vastaan, mutta olen sen verran periaatteen ihminen ja rehellinen että en voi valehdellakaan olevani samaa mieltä. Haluaisin ettei turhaan keskustella asiasta koska se aina päättyy samaan: ystävä tulee vihamieliseksi, turhautuneeksi ja loukkaantuu minulle kun en usko häntä.
Tähän toivoisin vastauksen.
Minulle tulee olo kuin uskonnollisessa käännytyksessä.Minua eikä muutamia tuntemia rokottamattomia ei kiinnosta muiden piikit. Itse pidän hysteriaam vaipumista ja kritiikittömyyttä lähinnä hieman surullisena, mutta toivon ettei höyrypäisimmät spekulaatiot rokotteen haitoista ole totta.
Jokainen tässä on nyt osa jättimäistä ihmiskoetta ja itse valitsin kontrolliryhmän.
Pidätkö huolestuttavana tai surullisena myös rokotevastaisten hysteriaa? Esim. Itse olen kuullut useasti että koska olen rokotettu, kuolen 3 vuoden sisällä.. ja ystävältä joka oli ennen koronaa ihan skarppi ihminen. Miten voin itse auttaa ihmistä joka on vaipunut tällaiseen hysteriaan? Etenkin kun olen jo ottanut rokotukset. Vinkkejä otetaan vastaan.
En pidä rokotevastaisten sekoilua lähellekään yhtä vaarallisena, mutta pahimpia höyrypäitä pidän toki aika surullisina. Toki noita en näe kuin somessa toisinaan. Tuntemani rokottamattomat ovat kaikki akateemisia ja terveen skeptisiä tähän koko koronaan tai oikeammin siitä seuranneisiin toimiin.
Joku koronapassi esimerkkinä on aivan sairas hanke. Ja toimet ja pelottelu ovat muutenkin ylimitoitettuja.
Jännä juttu miten asiat vaihtelevat, kun kerroit tuntemiesi rokotevastaisten olevan "akateemisia". Pahimmat koronaväheksyjät ja rokotekielteiset, joita itse tunnen, ovat kyllä ensisiä tarkailuluokkalaisia eli "apukoulusta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä mielenkiintoisempia kysymykset olisivat jos niihin sisältyneille väitteille olisi lähteet.
M CAM:lla on todisteet, tästä löydät raportin tiivistelmän.
https://goachronicle-com.cdn.ampproject.org/v/s/goachronicle.com/the-fa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo varmaan jotain isovanhemmista, että valittavat tyttärestään Hesarin sivuilla. Tyttärellä tarkoitan siis kirjoittajien lastenlasten äitiä, sillä kovasti alleviivaavat olevansa isovanhempia. Mahdollisesti ovat päteneet rokotuksesta siihen asti, että tytär ei ole halunnut kuunnella enää. Lisäksi monet mummot ja papat haluavat väkisin päästä kontrolloimaan lastensa elämää lastenlastensa kautta. Tälläkin tarinalla on siis se toinenkin puoli, mutta fiksumpi ei hoida perheriitoja lehtien palstoilla.
En siis tiedä näistä henkilöistä mitään, mutta epäilen, että tuossa on koko totuus.
Jatkan vielä, että mitä nämä isovanhemmat tavoittelivat sillä, kun päättivät kirjoittaa perheriidastaan leheen? Varmaan sitä, että heitä säälittäisiin ja heidän tytärtä haukuttaisiin mammapalstalla, kuten täällä voi joistakin kommenteista huomata. Antaapa ihanan vaikutelma näistä isovanhemmista! Mahtaa tytärtä nyt kovasti harmittaa, että laittoi välit poikki... not.
-sama
Isovanhemmat varmaan toivovat, että asian lukeminen lehden sivuilta saa tyttären tajuamaan typeryytensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Itse olen ottanut rokotukset ja ehkä silloin kun rokotteita suunniteltiin sanoin ystäville ja läheisille, että kannattaa ottaa rokotukset.
Minulla on rokotevastaisia ystäviä ja en itse puhu rokotuksista, koska se on henkilökohtainen asia ottaako ne vai ei.Mutta toivoisin yhteen kysymykseen vastausta rokotevastaisilta:
Miksi rokotevastaiset paasaa sitä ideologiaansa joka keskustelussa? Miksi paasaatte ihmisille joista tiedätte että heidät on jo rokotettu ?
Ja jos en sano että olen samaa mieltä, miksi loukkaannutte?Tästä on tullut todellinen ongelma, kun ystävä suuttuu, jos en itse usko hänen teorioihinsa asioista. Ystävä suuttuu kun en vaihda mielipidettäni. MIKSI? Ja en edes väittele vastaan, mutta olen sen verran periaatteen ihminen ja rehellinen että en voi valehdellakaan olevani samaa mieltä. Haluaisin ettei turhaan keskustella asiasta koska se aina päättyy samaan: ystävä tulee vihamieliseksi, turhautuneeksi ja loukkaantuu minulle kun en usko häntä.
Minulle tulee olo kuin uskonnollisessa käännytyksessä.Minua eikä muutamia tuntemia rokottamattomia ei kiinnosta muiden piikit. Itse pidän hysteriaam vaipumista ja kritiikittömyyttä lähinnä hieman surullisena, mutta toivon ettei höyrypäisimmät spekulaatiot rokotteen haitoista ole totta.
Jokainen tässä on nyt osa jättimäistä ihmiskoetta ja itse valitsin kontrolliryhmän.
Pidätkö huolestuttavana tai surullisena myös rokotevastaisten hysteriaa? Esim. Itse olen kuullut useasti että koska olen rokotettu, kuolen 3 vuoden sisällä.. ja ystävältä joka oli ennen koronaa ihan skarppi ihminen. Miten voin itse auttaa ihmistä joka on vaipunut tällaiseen hysteriaan? Etenkin kun olen jo ottanut rokotukset. Vinkkejä otetaan vastaan.
En pidä rokotevastaisten sekoilua lähellekään yhtä vaarallisena, mutta pahimpia höyrypäitä pidän toki aika surullisina. Toki noita en näe kuin somessa toisinaan. Tuntemani rokottamattomat ovat kaikki akateemisia ja terveen skeptisiä tähän koko koronaan tai oikeammin siitä seuranneisiin toimiin.
Joku koronapassi esimerkkinä on aivan sairas hanke. Ja toimet ja pelottelu ovat muutenkin ylimitoitettuja.
Jännä juttu miten asiat vaihtelevat, kun kerroit tuntemiesi rokotevastaisten olevan "akateemisia". Pahimmat koronaväheksyjät ja rokotekielteiset, joita itse tunnen, ovat kyllä ensisiä tarkailuluokkalaisia eli "apukoulusta".
Sehän nyt vain kertoo sinun sosiaalisista piireistäsi. Lika barn leka bäst...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Sehän nyt vain kertoo sinun sosiaalisista piireistäsi. Lika barn leka bäst...
- - -
"Pääkirjoitus: ”Rokotekriittisyys” ei ole kriittisyyttä vaan typeryyttä"
Se, että ihmiselämään vähemmillä eväillä lähetetty tulee narratuksi, on se tietyllä tavalla ymmärrettävää ja inhimillistä. Kun puolestaan koulutettu ihminen tulee narratuksi, se kyllä nostattaa myötähäpeän tunteita ainakin itsessä.
ISoäidin kertomus on varmasti surullisen totta. Olen itse kokenut saman läheiseni puolelta, on myös kielletty ottamasta yhteyttä lapsiinsa. Tyyppi uskoo kaiken huuhaan, mitä netissä lukee eikä ota rokotetta, kieltää koronan, ja jos se tuleekin, niin vitamiinit auttaa ja oma keho hoitaa! Ei usko tieteeseen eikä "valtamedioihin" eikä hallitukseen eikä viranomaisiin. Osaa nääs itse tutkia ja ottaa asioista selvää! Enkä muuta ole sanonut, kun että googlettaminen ei ole tieteellistä tutkimista ja rokottaminen kannattaa ja korona on paha tauti - tuttavani lähes kuoli, ei ollut ehtinyt saada piikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Tuo kertonee sinusta ja sinun elinpiiristä. Itse en elämän koululaisten kanssa jaksa viettää aikaani, eikä faceenkaan tuollaisia kuulu. Tietysti myös monet akateemisista tuttavistani ovat kuuliaisesti piikillä käyneet. Yleisin syy on ollut matkustaminen ja osalla varmaan leimautumisen pelko. Jotkut ovat hieman ihmetelleet, kun olen sanonut etten ole piikillä käynyt, mutta eipä tuo ole suuremmin kirvoittanut suuria tuntemuksia.
Ei taivasosuuden, vaan pandemian loppumisen varmistava toimenpide.
Miksi tämä ei mene jakeluun?
Siksi, että tästä epäjärjestyksestä *hyötyvät * hopeavesi-ja käärmeöljykauppiaat.
Niin kauan kuin on epidemia, on otollista alustaa kaikenmaailman huijareille.