Rokotevastainen tytär laittoi välit poikki isovanhempiin. Selittäkää logiikka (HS mielipide)
Tajuaisin toisin päin, mutta näin päin en tajua. Laittoi välit poikki, koska isovanhemmat OTTIVAT rokotuksen.
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Oikein. Hirveää kun porukka on niin sinisilmäisiä rokotteen suhteen.
Juujuu. Meinaatko ettei rokotetta kannata ottaa kun ei ole vielä tarpeeksi tietoa. No tota, vastahan tässä on useita miljardeja rokotettuja. Millanen otos sulle riittäs?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämän Sars-Cov viruksen tietokonensekventti on patentoitu 73:lla eri patentilla? Miksi tautiin patentoitiin "lääke" kolme päivää sen jälkeen kun se oli "löydetty"?
Miksi sama taho omistaa sekä patentin virukseen että testiin että rokotteeseen?
Mielenkiintoisia kysymyksiä.
Mielenkiintoisia vain niille, jotka eivät tunne patenttiasioita. Jos niillekään.
Koko Amerikan Yhdysvaltojen armeija rokotetaan, jos rokote olisi vaarallinen, kuka voisi olla sellaisen salaliiton takana ?
Vierailija kirjoitti:
Koko Amerikan Yhdysvaltojen armeija rokotetaan, jos rokote olisi vaarallinen, kuka voisi olla sellaisen salaliiton takana ?
Ja mikä sen takaa että kaikki saavat samaa rokotetta? Eipä USAn hallitus kovin puhtoinen ole ennenkään ollut, vrt. Guantamo, huumebisnekset, vakoilut, CIAn ja FBI:n salaiset hankkeet.. .
Niin että on vain hyvä juttu laittaa välit poikki rokottamattomiin läheisiin ja siihen jopa kannustetaan, mutta näin päin ei olekaan ok? Tämä kahtiajako saa nyt riittää. Ihan älytöntä. Itseäni ei kiinnosta pätkääkään, kuka ottaa ja kuka ei. Jokainen päättäköön itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä sen takaa että kaikki saavat samaa rokotetta? Eipä USAn hallitus kovin puhtoinen ole ennenkään ollut, vrt. Guantamo, huumebisnekset, vakoilut, CIAn ja FBI:n salaiset hankkeet.. .
Suurin osa Israelin armeijasta ja kansasta on rokotettu, jos rokote olisi tappava, se tarkoittaisi lähes koko Israelin tuhoa, kuka voisi olla sellaisen rokotteen takana ?
Oliskohan vähän värityskynää taas toimittajalla lipsahtanut. Mitä tällä uutisella haetaan?
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan vähän värityskynää taas toimittajalla lipsahtanut. Mitä tällä uutisella haetaan?
Siis uskon ettei ollut oikeasta tilanteesta ihan suoraan kyse..
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä uskot, että kaikille annetaan samanlainen piikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Julkaisemme kirjoituksen poikkeuksellisesti nimimerkillä."
ts. vaihteeksi toimittajat satuilevat
Juuri tämä! Tehdään ongelmasta yksilön sydäntäsärkevä kriisi ja otsikoidaan kaiken lisäksi "tytär pani välit poikki isovanhempiin" eli ensisijaisesti kirjoittaja ei ole vanhempi vaan nimenomaan isovanhempi, jolta paha, paha tytär vei nyt pois isovanhemmuuden.
Minut on rokotettu, en ole rokotevastainen, mutta tämä mediakampanja saa piirteitä, jotka pelottavat. Kyseessä on rokote, joka ei estä sairastumasta tai estä tautia leviämästä ja joka kaiken lisäksi vaikuttaa vain siihen rokotettuun, ei siis tuo minkäänlaista laumasuojaa. Silti sen ottamisesta on tehty jonkinlainen taivaaseenpääsyn riitti, johon pitää mennä mukaan ollaksen yhteiskunnan täysivaltainen jäsen.
Koko sydämestäni toivon, että rokote ei aiheuta mitään pahoja jälkitauteja, koska sen jälkeen tämä rokotepakotteinen mania saa uudenlaiset raamit.
Koska rokote ei selvästi vaikutuksiltaan mitenkään liity pandemiaan. Olisi mielenkiintoista tietää mikä sen tarkoitus on, muuta kuin rikastuttaa lääkeyhtiöiden osakkeenomistajia 200eur/pistos. Eikö kukaan osaa kertoa mitä se sisältää. Kuinka hulluja on ihmiset jotka ottaa viranomaisiin luottane jotain vierasta kemikaalia itseensä joka pysyvästi muuttaa geenejä.
Kerrotko, millä mekanismilla rokote muuttaa geenejä? Olisiko linkkiä oikeaan tieteelliseen tutkimukseen, ei rapsodia-sivustolle tai epämääräiseen Youtube-videoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa Israelin armeijasta ja kansasta on rokotettu, jos rokote olisi tappava, se tarkoittaisi lähes koko Israelin tuhoa, kuka voisi olla sellaisen rokotteen takana ?
Valitulle kansalle annetaan vain suolaliuosta. Näyttää nyt pahalta (maailmalle, mikä on tarkoituskin), mutta myöhemmin hyvältä kun kansa jatkaa porskuttamista. Suolaliuista annetaan oletettavasti myös armeijoille.
Suomessa kaikki ihmiset menevät samoihin rokote jonoihin ja samoihin paikkoihin rokottettaviksi, täällä ei tehdä erotusta ihmisen merkityksen välillä, samat rokotteet kaikille, miksi ?
Itse olen ottanut rokotukset ja ehkä silloin kun rokotteita suunniteltiin sanoin ystäville ja läheisille, että kannattaa ottaa rokotukset.
Minulla on rokotevastaisia ystäviä ja en itse puhu rokotuksista, koska se on henkilökohtainen asia ottaako ne vai ei.
Mutta toivoisin yhteen kysymykseen vastausta rokotevastaisilta:
Miksi rokotevastaiset paasaa sitä ideologiaansa joka keskustelussa? Miksi paasaatte ihmisille joista tiedätte että heidät on jo rokotettu ?
Ja jos en sano että olen samaa mieltä, miksi loukkaannutte?
Tästä on tullut todellinen ongelma, kun ystävä suuttuu, jos en itse usko hänen teorioihinsa asioista. Ystävä suuttuu kun en vaihda mielipidettäni. MIKSI? Ja en edes väittele vastaan, mutta olen sen verran periaatteen ihminen ja rehellinen että en voi valehdellakaan olevani samaa mieltä. Haluaisin ettei turhaan keskustella asiasta koska se aina päättyy samaan: ystävä tulee vihamieliseksi, turhautuneeksi ja loukkaantuu minulle kun en usko häntä.
Tähän toivoisin vastauksen.
Minulle tulee olo kuin uskonnollisessa käännytyksessä.
Moskovan run...urinki vauhdissa heti aamusta kun jossain on julkaistu juttu joka ei sovi noiden seinähulluun ideologiaan. Miten omaperäisen tuoretta. /s
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Julkaisemme kirjoituksen poikkeuksellisesti nimimerkillä."
ts. vaihteeksi toimittajat satuilevat
Juuri tämä! Tehdään ongelmasta yksilön sydäntäsärkevä kriisi ja otsikoidaan kaiken lisäksi "tytär pani välit poikki isovanhempiin" eli ensisijaisesti kirjoittaja ei ole vanhempi vaan nimenomaan isovanhempi, jolta paha, paha tytär vei nyt pois isovanhemmuuden.
Minut on rokotettu, en ole rokotevastainen, mutta tämä mediakampanja saa piirteitä, jotka pelottavat. Kyseessä on rokote, joka ei estä sairastumasta tai estä tautia leviämästä ja joka kaiken lisäksi vaikuttaa vain siihen rokotettuun, ei siis tuo minkäänlaista laumasuojaa. Silti sen ottamisesta on tehty jonkinlainen taivaaseenpääsyn riitti, johon pitää mennä mukaan ollaksen yhteiskunnan täysivaltainen jäsen.
Koko sydämestäni toivon, että rokote ei aiheuta mitään pahoja jälkitauteja, koska sen jälkeen tämä rokotepakotteinen mania saa uudenlaiset raamit.
Koska rokote ei selvästi vaikutuksiltaan mitenkään liity pandemiaan. Olisi mielenkiintoista tietää mikä sen tarkoitus on, muuta kuin rikastuttaa lääkeyhtiöiden osakkeenomistajia 200eur/pistos. Eikö kukaan osaa kertoa mitä se sisältää. Kuinka hulluja on ihmiset jotka ottaa viranomaisiin luottane jotain vierasta kemikaalia itseensä joka pysyvästi muuttaa geenejä.
Ne lääkkeet auttaa vain jos ne ottaa.
kirjoitti:
Itse olen ottanut rokotukset ja ehkä silloin kun rokotteita suunniteltiin sanoin ystäville ja läheisille, että kannattaa ottaa rokotukset.
Minulla on rokotevastaisia ystäviä ja en itse puhu rokotuksista, koska se on henkilökohtainen asia ottaako ne vai ei.Mutta toivoisin yhteen kysymykseen vastausta rokotevastaisilta:
Miksi rokotevastaiset paasaa sitä ideologiaansa joka keskustelussa? Miksi paasaatte ihmisille joista tiedätte että heidät on jo rokotettu ?
Ja jos en sano että olen samaa mieltä, miksi loukkaannutte?Tästä on tullut todellinen ongelma, kun ystävä suuttuu, jos en itse usko hänen teorioihinsa asioista. Ystävä suuttuu kun en vaihda mielipidettäni. MIKSI? Ja en edes väittele vastaan, mutta olen sen verran periaatteen ihminen ja rehellinen että en voi valehdellakaan olevani samaa mieltä. Haluaisin ettei turhaan keskustella asiasta koska se aina päättyy samaan: ystävä tulee vihamieliseksi, turhautuneeksi ja loukkaantuu minulle kun en usko häntä.
Minulle tulee olo kuin uskonnollisessa käännytyksessä.
Minua eikä muutamia tuntemia rokottamattomia ei kiinnosta muiden piikit. Itse pidän hysteriaam vaipumista ja kritiikittömyyttä lähinnä hieman surullisena, mutta toivon ettei höyrypäisimmät spekulaatiot rokotteen haitoista ole totta.
Jokainen tässä on nyt osa jättimäistä ihmiskoetta ja itse valitsin kontrolliryhmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis uskon ettei ollut oikeasta tilanteesta ihan suoraan kyse..
Uskot? "Uskot"? Millähän perusteella sinä tuota epäilet kun vastaavia tarinoita on netti ja mediat täynnä? Sitten sinä tulet paikalle ja yrität "uskoa" asian ylösalaisin kun se ei satu sopimaan agendaasi. Et ole kovinkaan uskottava "uskostasi" huolimatta.
Tiedän muuten minäkin yhden perheen jolla meni välit koronan vuoksi mutta siinä ei ollut kyse rokotuksista vaan tuo oli jo aiemmin. Luultavasti nuo ei ole samaa mieltä rokotuksistakaan.
Pohjimmiltaan kyse on kait mielenterveyden ongelmista joita sitten heijastuu eri asioihin. Hoitoonhan tuollainen ei suostu menemään kun on itselleen vakuuttanut että se ongelma on esim. koronasuojautumisessa tai milloin missäkin eikä esim. siinä että alkaa päässä heittää ja tarvitsisi terapiaa.
Tekosyy. Ei vaa halua huolehtia vanhemmistaan tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Minulla on rokotevastaisia ystäviä ja en itse puhu rokotuksista, koska se on henkilökohtainen asia ottaako ne vai ei.Mutta toivoisin yhteen kysymykseen vastausta rokotevastaisilta:
Ja jos en sano että olen samaa mieltä, miksi loukkaannutte?Tästä on tullut todellinen ongelma, kun ystävä suuttuu, jos en itse usko hänen teorioihinsa asioista. Ystävä suuttuu kun en vaihda mielipidettäni. MIKSI? Ja en edes väittele vastaan, mutta olen sen verran periaatteen ihminen ja rehellinen että en voi valehdellakaan olevani samaa mieltä. Haluaisin ettei turhaan keskustella asiasta koska se aina päättyy samaan: ystävä tulee vihamieliseksi, turhautuneeksi ja loukkaantuu minulle kun en usko häntä.
Minulle tulee olo kuin uskonnollisessa käännytyksessä.Minua eikä muutamia tuntemia rokottamattomia ei kiinnosta muiden piikit. Itse pidän hysteriaam vaipumista ja kritiikittömyyttä lähinnä hieman surullisena, mutta toivon ettei höyrypäisimmät spekulaatiot rokotteen haitoista ole totta.
Jokainen tässä on nyt osa jättimäistä ihmiskoetta ja itse valitsin kontrolliryhmän.
Pidätkö huolestuttavana tai surullisena myös rokotevastaisten hysteriaa? Esim. Itse olen kuullut useasti että koska olen rokotettu, kuolen 3 vuoden sisällä.. ja ystävältä joka oli ennen koronaa ihan skarppi ihminen. Miten voin itse auttaa ihmistä joka on vaipunut tällaiseen hysteriaan? Etenkin kun olen jo ottanut rokotukset. Vinkkejä otetaan vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotetut varistavat rokotemyrkkyjään ympäristöönsä, ja vahingoittavat puhtaita. Parempi pysyä kaukana.
Suurin osa suomalaisista on rokotettu, joudut pysymään siellä kellarissasi vuosikausia. Toivottavasti sinulla
on siellä riittävästi ruokaa ja muuta tarpeellista. Yritä selvitä siitä, ystäväni.
Mulle riittää tuo lähimetsä. Ei kiinnosta kaupat ja ravintolat tai jotkut yleisötapahtumat.
Eri
Miksi tämän Sars-Cov viruksen tietokonensekventti on patentoitu 73:lla eri patentilla? Miksi tautiin patentoitiin "lääke" kolme päivää sen jälkeen kun se oli "löydetty"?
Miksi sama taho omistaa sekä patentin virukseen että testiin että rokotteeseen?
Mielenkiintoisia kysymyksiä.