Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tyly (?) vastaus viestiini

Vierailija
04.10.2021 |

Olen menossa toimenpiteeseen. Mies, jonka kanssa on ollut ”juttua”, tietää tästä ja lupasi olla tukena.
On ammatiltaan terveysalalla eli tottunut potilaisiin ym. ja ihmisten jännityksiin yms.

Eilen sitten laitoin että no niin, huomenna sitten ja luettelin kaikki mikä jännittää…
Vastaus tuli 6h viestini laitosta myöhään illalla:
”Tsemppiä!”’

Okei. Minä vuodatan kaikki ja sieltä tulee yksi sana. Olen jotenkin pettynyt. Ehkä olen herkkis kun toimenpide jännittää, mutta jotenkin tuntui että mut ohitettiin täysin.
Ylireagoinko?

Kommentit (127)

Vierailija
1/127 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva viestihän toi oli. Noin mäkin olisin laittanut.

Vierailija
2/127 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylireagoit. Tuo kuitenkin on tarkoitettu kannustukseksi. Et voi tietää missä tilanteessa mies on ollut pitkin päivää, kuinka kiireinen tai ehkä jopa töissä. Ihan ystävällinen viesti, joskin vähän lyhytsanainen.

Ja samat sanat täältä: tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/127 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, tuohan on ihan normaali kannustava viesti. Luulin ensin, että se kommentti olisi ollut jotain että ”älä nyt viitsi olla tuollainen itkupilli”, mutta eihän tuossa tsemppaamisessa ole mitään vikaa.

Vierailija
4/127 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun ei kannata paljon revitellä enää sen kierukan laittamisen kanssa...

Vierailija
5/127 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilaan näkökulma on eri kuin terveydenhoidon henkilökunnan. Kyllä se näkyy siviilissäkin, että kaikki on vain asioita.

Vierailija
6/127 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olisit odottanut? Olet kuitenkin paasannut asiasta jo kolme viikkoa ja se on niin kulunut asia, että enempää ei enää jaksa.

Vierailija
7/127 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tosiaan ajatteli että suurentelet turhaan, mutta yritti kuitenkin jotain myötätuntoista laittaa. Tai sitten kiire ja väsynyt, eikä siinä hetkessä jaksanut miettiä mitään pitkää vastausta.

Tässä nyt pitäisi kyllä se toimenpide tietää, että voisi suhtautua siihen että "vuodatat kaiken".

Vierailija
8/127 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tyly. Kuulutko niihin naisiin jotka kirjoittelevat miehelle töissäkin lässytys-viestejä ja odottavat että mies tekee samoin?

Vierailija
9/127 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tsemppiä. Hyvin se menee. Turhaan jännität. Lässyn lää ja diipadaapa. "

Parempi?

Vierailija
10/127 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vissiin herkkis myös, mutta aika tyly viesti

Vierailija
11/127 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä ap:ta täysin. Minä olin suunnitellussa isohkossa leikkauksessa kesällä. Kyllä ne ”tsemppiä” viestit ennen leikkausta tuntui aikalailla vittuilulta tuntui.

Itse käytin aiemmin tuota tsemppiä-samaa, mutta kun omalla kohdalla tajusi miten hölmöltä se kuulostaa eikä oikeasti tarkoita mitään. Nyt olen lopettanut sen sanan käytön

Vierailija
12/127 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihastus vastais takuulla just noin, ehkä joku emoji perään. Miehet. 😃

Vierailija
13/127 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se teidän "juttu" on näköjään miehen mielestä paljon vähemmän merkityksellinen kuin sinun. Herää pahvi, et ole hänelle tärkeä.

Vierailija
14/127 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä nyt eroa onko menossa hampaan paikkaukseen vai syövän vuoksi leikkaukseen. Joku vuodattaa ensimmäisestäkin vähän turhan paljon. En jaksaisi kovin paljoa vaahdota itsekään.

Vierailija
15/127 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisin ehkä odottanut jotain ”Hyvin se menee, älä jännitä!” Ja sitten vastauksia mun huolenaiheisiin, komplikaatioihin jne. Koska hän osaisi kertoa niistä ja niiden todennäköisyyksistä…

Toimenpiteen aikataulu selvisi vasta viikon loppupuolella, joten en tästä ollut ehtinyt hänelle mitenkään ”jauhaa”.

Ap

Vierailija
16/127 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun terveytesi ei kiinnosta tuota kassientyhjentäjää pätkääkään. Pakene. Narsisti.

Vierailija
17/127 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olisin ehkä odottanut jotain ”Hyvin se menee, älä jännitä!” Ja sitten vastauksia mun huolenaiheisiin, komplikaatioihin jne. Koska hän osaisi kertoa niistä ja niiden todennäköisyyksistä…

Toimenpiteen aikataulu selvisi vasta viikon loppupuolella, joten en tästä ollut ehtinyt hänelle mitenkään ”jauhaa”.

Ap

Noista komplikaatioista, se on hoitavan lääkärisi hommia. Mies ei ole töissä sinulle.

Vierailija
18/127 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

"tsemppiä" ja "hyvin se menee, älä jännitä" on mun kirjoissa kyllä ihan yhtä arvokkaita. Ehkä sulle ei ole, eikä siinä ole mitään väärää. Mutta sitten sun täytyy kyllä myös osata sanoa toiselle, mitä haluat ja tarvitset. Hän ei ole ajatustenlukija.

Mitä tulee tuohon että hän olisi antanut terveysneuvoja ja todennäköisyyslaskelmia: hän ei ole töissä, kun juttelee kanssasi. Hän ei hoida sinua. Ja kuten joku toinen jo sanoikin, miehellä on voinut olla kiire ja ties mitä menoja, eikä hän vain ole ehtinyt.

Vierailija
19/127 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte molemmat narsisteja eli narskuja.

Kaikki täällä on paitsi mä.

Vierailija
20/127 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun terveysalalla töissä kaipasit hänen työnsä puolesta asioita, et niinkään seurustelun kannalta.

Ok, kukahan se tyly tässä nyt oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi