Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokotevastainen tytär laittoi välit poikki isovanhempiin. Selittäkää logiikka (HS mielipide)

Vierailija
04.10.2021 |

Tajuaisin toisin päin, mutta näin päin en tajua. Laittoi välit poikki, koska isovanhemmat OTTIVAT rokotuksen.

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000008306569.html

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa tytär välit laittoi poikki pelkästään siksi, että isovanhemmat itse ottivat koronarokotuksen, vaikka jutussa niin uskoteltaisiinkin.

Todellisuudessa mitä luultavammin isovanhemmat ovat ankarasti painostaneet myös tytärtä ottamaan koronarokotuksen, ja tytär laittoi välit poikki väsyttyään painostukseen.

Tytär sitäpaitsi tuskin on yleisesti rokotevastainen, vaan hän luultavasti on korona -rokotevastainen. Tähän onkin hyvät syyt, sillä koronarokotteet toimivat uudenlaisella aiemmista rokotteista poikkeavalla tavalla, joka on omiaan aiheuttamaan vakavia haittavaikutuksia.

Todennäköisesti tämä on se syy. Tyttärellä on mennyt hermot rokotteen jankuttamisesta. 

Kuinka niin todennäköisesti? Oletko meedio?

En ole ottanut rokotetta ja mulle ainakin ihan yksi lysti kuka sen ottaa tai ei ota, mutta hermot on mennyt pariin tyyppiin, jotka jankuttavat kuin se rokote on nyt pakko ottaa. 

Eri

Vierailija
142/149 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa tytär välit laittoi poikki pelkästään siksi, että isovanhemmat itse ottivat koronarokotuksen, vaikka jutussa niin uskoteltaisiinkin.

Todellisuudessa mitä luultavammin isovanhemmat ovat ankarasti painostaneet myös tytärtä ottamaan koronarokotuksen, ja tytär laittoi välit poikki väsyttyään painostukseen.

Tytär sitäpaitsi tuskin on yleisesti rokotevastainen, vaan hän luultavasti on korona -rokotevastainen. Tähän onkin hyvät syyt, sillä koronarokotteet toimivat uudenlaisella aiemmista rokotteista poikkeavalla tavalla, joka on omiaan aiheuttamaan vakavia haittavaikutuksia.

Todennäköisesti tämä on se syy. Tyttärellä on mennyt hermot rokotteen jankuttamisesta. 

Kuinka niin todennäköisesti? Oletko meedio?

En ole ottanut rokotetta ja mulle ainakin ihan yksi lysti kuka sen ottaa tai ei ota, mutta hermot on mennyt pariin tyyppiin, jotka jankuttavat kuin se rokote on nyt pakko ottaa. 

Eri

Olen ottanut rokotteen, mutta en minäkään pidä kunnioittavana käytöksenä toisen aikuisen terveysvalintoihin puuttumista. Minusta tässä esimerkissä painavinta tarinaa kertoo 'isoäidin' valinta kirjoittaa perheensä sisäisistä asioista Helsingin Sanomiin, nimettömänä, kuitenkin muistuttaen rivien välissä isovanhemmuudestaan. Neutraalimpi kirjoitus olisi ollut vaikkapa pohdiskeleva kirjoitus rokotevastaisen propagandan levittämisestä sosiaalisessa mediassa tmv.  Väkisin tulee vaikutelma, että suoran vaikutusreitin sulkeutuessa, koitetaan vielä vaikuttaa tyttären päätökseen jonkun mielipidepalstan kautta, luultavasti toivoen, että keskustelu kirjoituksen alla lähtisi vahvistamaan sitä omaa agendaa.

Kuinka vaikeaa olisi sanoa "Anteeksi. Olemme eri mieltä tässä yhdessä asiassa, mutta ei anneta sen enää väleihimme ja jätetään tämä aihe nyt kokonaan taakse"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä!

Helsingin Sanomien nimettömään kirjoitukseen olisi hyvä saada tyttären vastine.

On perheitä, joissa vanhempi ja appivanhempi urkkii, jankkaa, määräilee, komentelee, sekaantuu ja tuppautuu. Tietää aina paremmin miten ja koska tämä ja tuo asia pitäisi hoitaa. Puuttuu lastenhoitoon, lastenkasvatukseen ja kodinhoitoon. Kyttää 24/7 aikuisten lasten ja lastenlasten asioita, harrastaa puhelinterroria, pamahtaa yllätyskylään ja järjestelee toisten asioita selän takana ja lupaa kysymättä. Kuulostaako tutulta? Eikö näillä iäkkäillä ihmisillä ole omaa elämää ollenkaan???

Jossakin kohtaa joku kyllästyy ja saa tarpeekseen rajattomasta vanhemmasta tai appivanhemmasta. Aikuinen tytär, poika, miniä tai vävy. Ja laittaa rajat.

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000008306569.html

Vierailija kirjoitti:

Luin kirjoituksen. Mieleeni tulee vain se, että tässä on toisen osapuolen kirjoitus. Emme tiedä miten isovanhemmat ovat käyttäytyneet. Jos hän on painostanut, uhkaillut, soitellut ja vaatinut tytärtä ja lasta rokotettaviksi jatkuvasti ja häiriten?

Kummallista on myös se, että hän identifioi itsensä ISOVANHEMMAKSI. Kuitenkin hän kertoo tyttärestään. Tytär on aikuinen, johon ei ole enää valtaa, joten propagandamielessä lapsista puhuminen on tehokkaampaa. Olisikohan mummeli uhannut huostaanotolla tai vastaavalla.

Vierailija
144/149 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille eri mielipide on aina  hyökkäys .

Kukaan miespuolinen ei rikkoisi välejä yhden rokotteen takia.

Vierailija
145/149 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole tämän palstan ulkopuolella kertonut kenellekään oma-alotteisesti, että en ole rokotetta ottanut. Itse en rokotteista aloita keskustelua.

Osalle olen valehdellut ottaneeni ja keskustelu on loppunut siihen, parille olen sanonut totuuden, että en ole rokotetta ottanut.

Kun kertoo, että ei ole rokotetta ottanut yksi rokotettu hienosti totesi "parempi, että emme keskustele tästä aiheesta" ja vaihdamme puheenaihetta, pisteet hänelle siitä. Olkoonkin, että on kyllä useamman kerran palannut aiheeseen tyylillä "kyllä sinunkin se kannattaisi ottaa..." mutta ei sen enempää tyrkyttänyt.

Mutta toisessa seurassa sanoin, että en halua asiasta keskustella, mutta nämä rokotetut aloittivat ihan järjettömän tuputtamisen ja tenttaamisen, johon sitten vastasin, että en ota rokotetta, koska 5g, liskoihmiset ja mikrosiru ja lähdin pois.

Noille jankkaajille kun on turha mitään edes yrittää sanoa, kun rokote on uskonto ja vääräuskoiset on saastaa.

Tässäkin uskon vahvasti isoäidin olleen tuollainen rokoteuskovainen jankkaaja.

Vierailija
146/149 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille eri mielipide on aina  hyökkäys .

Kukaan miespuolinen ei rikkoisi välejä yhden rokotteen takia.

No jaa, siskoni mies esti minut somessa, kun kerroin (naamattain) että olen ottanut molemmat rokotteet ja tiedän täältä pk-seudulta perusterveen joka kuoli koronaan... 

Vierailija
147/149 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ottanut rokotteet .

Itse en ,yhä mietin .

148/149 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotetut varistavat rokotemyrkkyjään ympäristöönsä, ja vahingoittavat puhtaita. Parempi pysyä kaukana.

Tuo olikin uusi väite, hauskaa millaisia vielä keksittekään !

Vierailija
149/149 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sanonut muille ,että en uskalla kyseistä rokotetta ottaa vielä.

Ei kukaan välejä ole katkaissut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi