Paras ystäväni on nainen ja vaimo sekoaa
Ei usko että välillämme ei ole mitään, aina hirveä huuto jos lähden kylään/baariin/syömään.
Vaimo vaan raivoaa että ajattele lapsiamme, miten kehtaankin viettää aikaa toisen naisen kanssa.
Meille kylään ei kuulemma ole mitään asiaa koskaan ettei lapset näe "salarakasta".
Aivan käsittämättömän raivostuttava tilanne, olemme tunteneet lapsuudesta asti.
Kommentit (363)
Elämä mitä oman tavan ylistämistä! Yhdelle mies on paras ystävä ja toisella elämä on vain työ, mies ja lapset+koti. Ja näin pitää olla kaikilla muillakin!! Menkää hoitoon ja muistakaa elää!
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 10:20"]Te naiset joiden mielestä mies ja nainen ei voi olla vain kavereita. Haluatteko panna kaikkia miehiä jotka tapaatte? Tunnetteko seksuaalista vetovoimaa jokaisen miehen kohdalla? Vai minkä takia tämä on niin vaikea uskoa?
[/quote]
Minun puoleltani voin olla miesten kaveri- miehet harvoin minun.. Eräs viikonloppu mieheni YSTÄVÄ sanoi (kännissä) päin naamaa että taitaa olla vähän ihastunut muhun, arvatkaa vaan mikä show tuli kun miehelläni meni hermo. Ja viimeviikolla eräs tuttu alkoi jutella facebookissa ja ajattelin että kiva kun joku puhuu. Johan siltä pari päivää myöhemmin tuli viesti että haluisin tulla teille mutta ei voiku oot varattu. Ja nyt mies on taas vihainen
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 11:22"]Ap mieti ja vastaa itsellesi rehellisesti. Jos vaimollasi olisi samanlainen mies-ystävä, jota hän tapailisi samalla tavalla kuin sinä omaasi, eikö sinua ollenkaan häiritsisi? Niinpä.
Itsepä olet vaimosi valinnut.
[/quote]
Ja itse lisäisin tähän päälle vielä sen, että vaimosi tapaisi tuota miestä kuuntelematta ollenkaan sitä että itse et tahtoisi hänen tapaavan. Mustasukkaisuuden lisäksi joutuisit sietämään asennetta, että ei kiinnosta sun tahtomiset ja tunteet. Itselläni olisi ainakin sellainen olo, että olisin täyttä ilmaa puolisolleni. Miten olis sun laita?
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:43"]Siis olet tuntenut tämän ystävän lapsuudesta asti? Let me tell you, ystävät ja koirat pysyy mut kumppanit vaihtuu.
[/quote]
Eli tälläkö halutaan vahvistaa sitä ajatusta että puolisot tosiaan on yhdentekeviä ystäviin verrattuna? Okei, miksi sitten pariutua. Hengaillaan vaan niiden ystävien kanssa aikojen tappiin asti.
Itse valitsen puolisoni niin etten ole joka takaiskusta sitä vaihtamassa. Hän on elämäni, ystävät osa elämääni, siinä on ero.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:43"]Siis olet tuntenut tämän ystävän lapsuudesta asti? Let me tell you, ystävät ja koirat pysyy mut kumppanit vaihtuu.
[/quote]
Eli tälläkö halutaan vahvistaa sitä ajatusta että puolisot tosiaan on yhdentekeviä ystäviin verrattuna? Okei, miksi sitten pariutua. Hengaillaan vaan niiden ystävien kanssa aikojen tappiin asti.
Itse valitsen puolisoni niin etten ole joka takaiskusta sitä vaihtamassa. Hän on elämäni, ystävät osa elämääni, siinä on ero.
[/quote]
Ja siinä on ero, että toisille kumppani on kumppani, ei elämä. Esim. minulle kumppani ei korvaa urheilua ja jos kumppani koittaisi rajoittaa harrastuksiani, tulisi ero.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:43"]Siis olet tuntenut tämän ystävän lapsuudesta asti? Let me tell you, ystävät ja koirat pysyy mut kumppanit vaihtuu.
[/quote]
[/quote]
Ja siinä on ero, että toisille kumppani on kumppani, ei elämä. Esim. minulle kumppani ei korvaa urheilua ja jos kumppani koittaisi rajoittaa harrastuksiani, tulisi ero.
[/quote]
Miksi kumppanin pitäminen "elämänä" poissulkisi kaiken muun aktiviteetin? Kyllä parisuhde ja rakas avokkini on mulle se perusta jonka päälle kaikki muu rakentuu. Jos hän menisi pois, olisi se äärettömän iso isku mulle. Mutta tokihan selviäisin. Mutten olekaan tunnekylmä millään tavoin.
Tokihan tässä on se juju että pitää ottaa kumppani joka jakaa sun arvot. Ei kumppania joka ei voi joustaa omien arvojensa takia.
Ap voisi järjestää vaimolleen tilaisuuksia tapailla miespuolisia ystäviään. Koska tiedetty tosiasia on, että monilta äideiltä puuttuu tai on hyvin vähän aikuiskontakteja. Jos tämä on OK, ap hoitaa lapset ja vaimo illastaa muiden miesten kanssa kaverina, olisi vaimoa ehkä helpompi ymmärtää.
Itse sovun näin miehen kanssa, no, ei se kaveri nainen ollutkaan enää niin tärkeä. Kaverinainen haukkui minut kyllä pataluhaksi ja äärettömän mustasukkaiseksi, mies ymmärsi asian huomattavasti paremmin käytännön harjoitusten kautta. Lämpimät suositteluni.
"Koko tuo kuvitelma naisen kyvystä nähdä miehen ajatukset paremmin kuin mies itse, on aika skitsofreenistä ja tämä viestisi vain vahvisti teoriaani, että sulla on jakautunut persoonallisuus.
P.S. Miehen vaistoni sanoo, että se olet sinä joka kirjoitti kaikki nuo viestit. Rivienvälistä sain sellaisen viban."
Olet niin väärässä, mutta mitä muuta voit olla, kun olet mies ja tulet meidän naisten tontille muka "lukemaan rivien välejä". Suutari nyt vaan pysyköön lestissään ja uskoo vaan sen mitä näkee :)
Eiköhän se persoonallisuushäiriö löydy sieltä puolelta. Itse olen tällainen ilkikurinen nainen, joka lukee miestään kuin avointa kirjaa. Ei se tee minua ainakaan mitenkään skitsofreeniseksi, eikä varmaan näitä muitakaan siskoja, jotka kirjoittelevat samansuuntaisesti itseni kanssa. Kokemus, kokemus se on, mistä tätä tietoa ammennetaan.
Itse tulin vasta juuri tänne palstalle.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 19:53"]
"Koko tuo kuvitelma naisen kyvystä nähdä miehen ajatukset paremmin kuin mies itse, on aika skitsofreenistä ja tämä viestisi vain vahvisti teoriaani, että sulla on jakautunut persoonallisuus.
P.S. Miehen vaistoni sanoo, että se olet sinä joka kirjoitti kaikki nuo viestit. Rivienvälistä sain sellaisen viban."
Olet niin väärässä, mutta mitä muuta voit olla, kun olet mies ja tulet meidän naisten tontille muka "lukemaan rivien välejä". Suutari nyt vaan pysyköön lestissään ja uskoo vaan sen mitä näkee :)
Eiköhän se persoonallisuushäiriö löydy sieltä puolelta. Itse olen tällainen ilkikurinen nainen, joka lukee miestään kuin avointa kirjaa. Ei se tee minua ainakaan mitenkään skitsofreeniseksi, eikä varmaan näitä muitakaan siskoja, jotka kirjoittelevat samansuuntaisesti itseni kanssa. Kokemus, kokemus se on, mistä tätä tietoa ammennetaan.
[/quote]
Et sä kuule lukisi mua yhtään mitenkään vaikka kuvittelet. Mä oon nähny näitä akkoja. Isoäiti aina näki ihmisistä, miehestään, tyttärestään ja vävystään, kaikenlaista ja sitten alkoi syytökset. Syytti sitten äitiäni ja isääni kaikenlaisesta ja levitti juoruja sukulaisille. Äitini näki minusta ja isästä aina kaikenlaista mikä ei pitänyt paikkaansa. Tyttöystävänikin vaisto käy tämän tästä ylikierroksilla. Go figure. Missä ne naiset on joilla on tämä toimiva vaisto, kun tuntuu että se on todellisuudessa vähän niin kuin pysähtynyt kello: oikeassa aina kaksi kertaa vuorokaudessa.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 19:53"]"Koko tuo kuvitelma naisen kyvystä nähdä miehen ajatukset paremmin kuin mies itse, on aika skitsofreenistä ja tämä viestisi vain vahvisti teoriaani, että sulla on jakautunut persoonallisuus.
[/quote]
:D voi vitun urpo! :) itselläsi on kokemus jossa tunnet kumppanisi ajatukset, sillä verukkeella sanot että naiset lukee ihan helposti miehiä? Ehdotonta palstamammalogiikkaa.
Minulla on muutama miespuolinen ystävä vuosien takaa ja kieltämättä välillä kirpasee, kun he alkavat seurustella jonkun kanssa. Koskaan ei ole mitään säpinää ollut, koska en tunne heihin vetoa, mutta kun huomio menee johonkin uuteen naiseen niin kieltämättä se saa minussa erikoisen fiiliksen aikaan.
T: Ystävä vain
No minulla ei ole tuollaisia vaikeuksia ollut, en ota kantaa sinun perheesi asioihin. En tietysti sinua pysty lukemaan, kun en sinua tunne.Puhuinkin miehestäni, jonka kanssa olen ollut vuosikymmenet naimisissa.
Koska en sinua tunne, en rupeaisi täällä ihmisten kirjoituksista mitään persoonallisuusarvioita tekemään, älä tee sinäkään. Hieman aggresiivissävytteisiä kirjoituksia tässä kyllä näen.
":D voi vitun urpo! :) itselläsi on kokemus jossa tunnet kumppanisi ajatukset, sillä verukkeella sanot että naiset lukee ihan helposti miehiä? Ehdotonta palstamammalogiikkaa."
Miksi tarvitset noin alatyylisiä ilmauksia. Etkö osannut muotoilla tuota vastaustasi asiatyylillä?
"Et sä kuule lukisi mua yhtään mitenkään vaikka kuvittelet. Mä oon nähny näitä akkoja. Isoäiti aina näki ihmisistä, miehestään, tyttärestään ja vävystään, kaikenlaista ja sitten alkoi syytökset. Syytti sitten äitiäni ja isääni kaikenlaisesta ja levitti juoruja sukulaisille. Äitini näki minusta ja isästä aina kaikenlaista mikä ei pitänyt paikkaansa. Tyttöystävänikin vaisto käy tämän tästä ylikierroksilla. Go figure. Missä ne naiset on joilla on tämä toimiva vaisto, kun tuntuu että se on todellisuudessa vähän niin kuin pysähtynyt kello: oikeassa aina kaksi kertaa vuorokaudessa."
Nyt ymmärrän sinua, miksi olet noin vihamielinen naisia kohtaan. Sinulla on paljon pettymyksiä suhteessa naisiin. Suosittelen ymmärtävää naisterapeuttia, jonka kanssa voisit käydä pettymystäsi läpi.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:52"] Oikeatihan parisuhteessa olevat eivät muutenkaan baareille ja ravintoloi vieraiden naisten tai kaverinaisten kanssa.[/quote]
Mielestäni aika ahdasmielistä ajattelua nykyaikana. Kaverit, nais- taikka miespuoliset, on mun elämässä samalla viivalla kuin tyttöystävä, eli yhtä tärkeitä kaikki. Ei ole tarvetta asettaa ihmisiä järjestykseen. Minä käyn toisinaan naispuolisen kaverini kanssa baarissa, jos niikseen sattuu. Käyn siksi, että kyseessä on loistotyyppi, jonka jutut naurattavat ja jonka kanssa tulen muutenkin hyvin ajatustasolla toimeen.
Olen jo päättänyt, että naisenikin saa mennä kenen kanssa haluaa ja minne haluaa. Periaatekysymys.
-m33
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 20:29"]"Et sä kuule lukisi mua yhtään mitenkään vaikka kuvittelet. Mä oon nähny näitä akkoja. Isoäiti aina näki ihmisistä, miehestään, tyttärestään ja vävystään, kaikenlaista ja sitten alkoi syytökset. Syytti sitten äitiäni ja isääni kaikenlaisesta ja levitti juoruja sukulaisille. Äitini näki minusta ja isästä aina kaikenlaista mikä ei pitänyt paikkaansa. Tyttöystävänikin vaisto käy tämän tästä ylikierroksilla. Go figure. Missä ne naiset on joilla on tämä toimiva vaisto, kun tuntuu että se on todellisuudessa vähän niin kuin pysähtynyt kello: oikeassa aina kaksi kertaa vuorokaudessa."
Nyt ymmärrän sinua, miksi olet noin vihamielinen naisia kohtaan. Sinulla on paljon pettymyksiä suhteessa naisiin. Suosittelen ymmärtävää naisterapeuttia, jonka kanssa voisit käydä pettymystäsi läpi.
[/quote]
Miksi naisterapeutti? Suositteletko kymmenesti raiskatulle kivaa taitavaa MIESterapeuttia jotta ongelmat poistuisi?
En vaan tajua, miksi niiden naispuolisten ystävien kanssa on niin paljon kivempaa viettää aikaa kuin oman vaimon kanssa. Ja miksi sitä aikaa ei voi viettää vaikka kolmistaan?
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 16:05"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:16"]
Hyvin sanottu! Toki Ap:n on mukava ottaa irtiotto lapsiperhearjesta ja viettää aikaa sinkun lapsettoman naisen kanssa. Kannattaisiko kuitenkin panostaa siihen omaan suhteeseen? Sitäpaitsi on ihan eri asia viettää omaa aikaa kuin parisuhdeaikaa ilman lapsia. Sitäkin pitää järjestää.
[/quote]
Onko jossain sanottu, että ap:n ystävä on sinkku ja lapseton? Ja mitä sitten, vaikka olisikin? Ovatko ihmiset todella noin mustasukkaisia ja epäluuloisia, että omaan puolisoon ei kyetä luottamaan? Eikö olisi kuitenkin parempi luottaa puolisoonsa (ja tulla ehkä petetyksi) kuin elää elämänsä epäillen ja syytellen täysin aiheetta?
Jos minun olisi pitänyt suhteen alkuvaiheessa päättää luovunko (naispuolisesta) ystävästäni vai tyttöystävästäni vain siksi, että tyttöystävä olisi sitä vaatinut, lähtijä olisi ollut tyttöystävä, sillä minä en jaksaisi elää mustasukkaisen epäilijän kanssa. Onneksi vaimoni ei olekaan sellainen. Enkä toisaalta minä ala sanella, ketkä saavat olla vaimoni ystäviä. En ole myöskään katsonut aiheelliseksi loukkaantua siitä, että vaimoni on ollut työmatkoilla miespuolisten työkavereiden kanssa, jopa kahdestaan.
Miksi ihmeessä ihmiset ottavat puolisoita, joihin eivät luota? Jos luottamus osoittautuu aiheettomaksi, se on sitten sen ajan murhe, mutta ei kuitenkaan maailmanloppu. Ihmiset tekevät virheitä, mutta niistä voidaan päästä yli.
[/quote]
Menin avioliittoon tosirakastuneena, olen sitä edelleen. Teitä löysämoraalisia miehiä riittää maailmassa, se toisen oma on niiin kiinnostava.
Kyllä varmaan ketä tahansa ärsyttäisi, jos oman miehen paras ystävä olisi näpsäkkä blondi, jolla ei ole ollut vakavaa parisuhdetta enää sen jälkeen, kun tutustui mieheenne.
Nimimerkki Katkera mustasukkainen ämmä, jolla kokemusta on
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 10:20"]Te naiset joiden mielestä mies ja nainen ei voi olla vain kavereita. Haluatteko panna kaikkia miehiä jotka tapaatte? Tunnetteko seksuaalista vetovoimaa jokaisen miehen kohdalla? Vai minkä takia tämä on niin vaikea uskoa?
[/quote]
Mua ei kiinnosta ystävyys miehen kanssa. Mielummin otan naisen kaveriksi jos täytyy ottaa joku jonka kanssa ei "kemioita". Jos mies on mielestäni mukava, hauska ja tarpeeksi kiinnostava ystäväksi, alkaa mukana olla sitten jo hormoonit ja kiinnostuskin. Näin se on aina menny. Ja huom olen todella sosiaalinen ja puhelias nainen ja ns. kaikkien kaveri. Yhtään miespuolista ystävää mulla ei ole ollut koskaan. Kaikki sutina on ollut aina flirttaamista sun muuta. Naiset on mulle parempia kavereita.