Paras ystäväni on nainen ja vaimo sekoaa
Ei usko että välillämme ei ole mitään, aina hirveä huuto jos lähden kylään/baariin/syömään.
Vaimo vaan raivoaa että ajattele lapsiamme, miten kehtaankin viettää aikaa toisen naisen kanssa.
Meille kylään ei kuulemma ole mitään asiaa koskaan ettei lapset näe "salarakasta".
Aivan käsittämättömän raivostuttava tilanne, olemme tunteneet lapsuudesta asti.
Kommentit (363)
Mulla on ollu mooonta vuotta miespuolinen ystävä joka on ollu mulle kun veli. Ikinä käynyt mielessäkään että olis jotain. Noh, kännissä kerran se tunnusti olleensa muhun rakastunut jo pitkään, mä olin sekaisin erosta poikaystäväni kanssa ja päädyimme sänkyyn. Ap ajattelee nyt noin mutta ei voi tietää ajatteleeko se nainen hänestä jotain. Voihan olla että siinä ei oikeasti ole mitään, mutta jos naisen puolelta onkin niin onhan se vähän pelottavaa vaimon puolesta jos liitossa tulee vaikka joku kriisi ja humalassa sitten tukeudutaan tähän "ystävään"
Aika paljon ap:llä on aikaa viettää "ystävän" kanssa, kuunnella tämän murheita ja paikata naisen miesystävävajetta. Samaan aikaan ilmeisesti vaimo jää vaille ymmärtäjää.
Ystäviä saa toki olla, mutta jos tuossa toisessa suhteessa on mitään, mikä pitää salata, silloin liikutaan heikoilla jäillä. Jos vaimolle ei voi kertoa, mitä " ystävän " kanssa on puhuttu, minusta parisuhde ei voi hyvin. Se suhde vaimoon pitäisi kuitenkin olla se läheisin, se parisuhdevene vuotaa, jos mies purkaa asioita ystävättären kanssa. Voi olla, että vaimo on huomannut tai pelkää, että ap puhuu ystävättärelle sellaisia asioita, mitkä kuuluisi puhua parisuhteessa.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:29"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 20:33"]Ap, mikset kerro onko se naisystäväsi varattu? Kiinnostaa [/quote] Hän ei ole ollut parisuhteessa viime vuoden lopun jälkeen, jotain säätöä kyllä on kuulemma hiljan ollut. Ap
[/quote]
Ilmankos olet niin tärkeä hänelle. Te miehet olette helppoja tapauksia, oikeasti.
[/quote]
Ja te naiset ootte vainoharhaisia!
[/quote]
Jaa, itselläni on läheinen miesystävä ja oma mies, ystävä on kaikkein rakkain.
[/quote]
Me olemme avoimesti muka, kukaan ei ikinä uskoisi.