Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Surkein joululahjasi?

Vierailija
25.11.2014 |

Mikä oli surkeinta, mitä annoit tai vastaanotit joululahjana?

Tiedostan, että ajatus on se tärkein, mutta varmasti on ollut niitäkin hetkiä, kun on ollut pakko hieman väkisin hymyillä ja hymistä kiitosta, esimerkiksi kun anoppi on antanut paketin beigen värisiä alushousuja (kolme numeroa liian isot).

Nyt ei haeta tarinoita siitä, miten joku sai upouuden auton vääränvärisenä, vaan oikeasti sellaisia lahjoja, joiden järjestämisessä ei nähty lainkaan vaivaa.

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doven (?) Pro age -voiteita poikaystävältäni kun olin n. 14. En tiennyt itkeä vaiko nauraa.

Vierailija
142/152 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen itsetehty ja painettu tyynyliina jossa luki "en pysty vastustamaan kiusausta".
Ja olin tosiaan raskaana (olen ihan naimisissa) ja sain tämän kiihkouskovaisilta sukulaisilta..
Että mitä siihen ny ois sit voinu sanoo, kiitos? :D
Ihan pokkana antoivat ja toivottivat hyvää joulua ja jumalan armoa tms.. mies ja esikoisemme saivat konvehteja ja jotkut yöppärit.. minä syntisenä tyynyliinan, jotta muistaisin syntisyyteni joka kerta kun menen nukkumaan :D
Ja molemmat lapset ihan avioliitossa syntyneet ja yhdessä ollaan vieläkin, itse emme ole uskovaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 21:26"]

Sellanen itsetehty ja painettu tyynyliina jossa luki "en pysty vastustamaan kiusausta".
Ja olin tosiaan raskaana (olen ihan naimisissa) ja sain tämän kiihkouskovaisilta sukulaisilta..
Ihan pokkana antoivat ja toivottivat hyvää joulua ja jumalan armoa tms.. mies ja esikoisemme saivat konvehteja ja jotkut yöppärit.. minä syntisenä tyynyliinan, jotta muistaisin syntisyyteni joka kerta kun menen nukkumaan :D
Ja molemmat lapset ihan avioliitossa syntyneet ja yhdessä ollaan vieläkin, itse emme ole uskovaisia.

[/quote]

Anteeksi, ei kai saisi nauraa, mutta kyllä repesin. Ihania sukulaisia, toden totta!

Vierailija
144/152 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 21:26"]

[/quote]

Anteeksi, ei kai saisi nauraa, mutta kyllä repesin. Ihania sukulaisia, toden totta!

[/quote]

Nojoo ei siinä hirveesti muuta voi tehdä ku huumorilla ottaa vaikka lahjan antajat hyvin huolestuneina sen antoivatkin :D

Vierailija
145/152 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden hunajat (kaksi purkkia). En oikein käytä hunajaa, joten sinänsä kyllä riittivät.

Vierailija
146/152 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies antoi varastettuja arvokkaita Arabian koristelautasia, oli ostanut junassa kännissä joltain tyypiltä. Työnsin ne kaapin perukoille ja myin 10 vuoden päästä.

Vierailija
147/152 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, nää on niin hauskoja :D

Vierailija
148/152 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkkileipäpaketti:/

Vierailija
149/152 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten potkuri, liian pieni siis. Jatkojohto.

Vierailija
150/152 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua saada lahjoja enkä halua antaa. Liikaa tavaraa muutenkin.

Vierailija
151/152 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni sai anopilta itse tehdyt tumput, joissa oli vuorena anopin puhki löntystämät sukat. Kierrätystä, siskot. Ei onneksi tarvinnut keksiä syitä olla käyttämättä, kun olivat jo saataessa pienet.

Mutta: lukittu vastaus, liianpienet sukkatumput 2 kk lapselle.

Vierailija
152/152 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up