Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako varattu käydä toisen miehen/naisen kanssa kahdestaan lounaalla?

Vierailija
25.11.2014 |

Missä teidän rajanne menee? Onko siis ok käydä eri sukupuolta olevan kaverin kanssa lounaalla? Mites kahvilla, illallisella, baarissa, tanssimassa...? Mikä ei olisi sinulle tai puolisollesi enää hyväksyttävää?

Kommentit (137)

Vierailija
61/137 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tottakai saa ja ukko käykin, monta kertaa viikossa kahvittelee ja käy yökerhossakin vähintään joka toinen viikonloppu naiskaverinsa kanssa. Minä olen yksin kotona, mutta ei se haittaa. Minä en ainakaan kyttää miestäni.

Vierailija
62/137 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 14:55"]Missä teidän rajanne menee? Onko siis ok käydä eri sukupuolta olevan kaverin kanssa lounaalla? Mites kahvilla, illallisella, baarissa, tanssimassa...? Mikä ei olisi sinulle tai puolisollesi enää hyväksyttävää?
[/quote]
Ei ole ok. Olishan se aika hassua jos lapsiperheen isä kävis toisen naisen kans lounailla ja leffassa, kun ei ehdi vaimonsa kanssakaan käymään lounaalla ja leffassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/137 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 14:55"]Missä teidän rajanne menee? Onko siis ok käydä eri sukupuolta olevan kaverin kanssa lounaalla? Mites kahvilla, illallisella, baarissa, tanssimassa...? Mikä ei olisi sinulle tai puolisollesi enää hyväksyttävää?
[/quote]
Ei ole ok. Olishan se aika hassua jos lapsiperheen isä kävis toisen naisen kans lounailla ja leffassa, kun ei ehdi vaimonsa kanssakaan käymään lounaalla ja leffassa.
[/quote] no viimeinkin joku järkevä täällä!

Vierailija
64/137 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin saa käydä, hyvänen aika sentään.. *facepalm*

Vierailija
65/137 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 14:55"]Missä teidän rajanne menee? Onko siis ok käydä eri sukupuolta olevan kaverin kanssa lounaalla? Mites kahvilla, illallisella, baarissa, tanssimassa...? Mikä ei olisi sinulle tai puolisollesi enää hyväksyttävää? [/quote] Ei ole ok. Olishan se aika hassua jos lapsiperheen isä kävis toisen naisen kans lounailla ja leffassa, kun ei ehdi vaimonsa kanssakaan käymään lounaalla ja leffassa.

[/quote]

Ootteko samassa paikassa töissä?

Vierailija
66/137 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä käyn miespuolisen työkaverini kanssa kaksin lounaalla monta kertaa viikossa! Tämän lisäksi käydään usein kahvilla yhdessä. Meillä on usein vieläpä hauskaa. Enkä aina tule edes maininneeksi miehelleni näistä tapaamisista.

t. paatunut hutsu työelämästä

Vierailija
67/137 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 15:03"]

Mä en pidä valehtelusta. Eli jos homma julkista ja rehellistä lounaalla käyntiä, ei haittaa minua. Valitettavan usein vain ei ole....

[/quote]

"Eli jos homma ON julkista ja rehellistä lounaalla käyntiä, ei haittaa minua."

Mikä teitä vaivaa.

Vierailija
68/137 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:21"]Minäpä käyn miespuolisen työkaverini kanssa kaksin lounaalla monta kertaa viikossa! Tämän lisäksi käydään usein kahvilla yhdessä. Meillä on usein vieläpä hauskaa. Enkä aina tule edes maininneeksi miehelleni näistä tapaamisista.

t. paatunut hutsu työelämästä
[/quote] Miksi käyt juuri tämän yhden miehen kanssa, etkä kerro miehellesi?

Vierailija
69/137 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tietää itse mikä sopivaa. Itse käyn työasioissa lounaalla kahdestaan jonkun miehen kanssa. Ihan ok. Mutta jos syynä olis joku muu kuin työ niin ei ehkä ok

Vierailija
70/137 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi paska... ei meitä ole täällä töissä muuta kuin minä ja 5 miestä.... yksinkö mun pitää lounas syödä ja kahvit juoda??

Tai työreissulla mennä illalla syömään eri raflaan. Pitää varmaan huonekin varata jatkossa eri hotellista.

Ja mä kun aiemmassa viestissä mietin vain tuota miespuolista ystävääni, joka mulla on ollut pidempään kuin mieheni. Ja seksiäkin olen hänen kanssaan harrastanut, joskus viime vuosituhannella.... Eli siinä olisi typerämmälle miehellä paikka mustasukkaisuuteen, mutta onneksi mieheni luottaa minuun ja minä haluan olla luottamuksen arvoinen.

Nyt meni kylmät väreet selkää pitkin.... kävi mielessä kenen näistä työkavereista kanssa sitä seksiä kokeilisi..... *puistauts* :D

-13-

Vierailija
71/137 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on biseksuaali niin ei sitten varmaan voi käydä ikinä missään kahdestaan miespuolisten kavereidenkaan kanssa?

Ei herranjumala oikeasti. Totta kai mies saa kaverinsa kanssa käydä missä lystää, sukupuolella ei ole hevonkakkaakaan väliä.

Vierailija
72/137 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi käydä lounaalla, kahvilla tms. Jos kahdestaan lähtevät baanalle niin vähän huolestuisin jos minua ei ole pyydetty mukaan, lähinnä siksi että minulla on mieheni kanssa ollut tähän asti aina tapana tehdä kaikki vapaa-ajan jutut yhdessä, eli hän tulee minun juttuihin aina aveccina ja minä hänen juttuihin (sitä yhteistä vapaa-aikaa kun on niin vähän).

Vierailija
73/137 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:28"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:21"]Minäpä käyn miespuolisen työkaverini kanssa kaksin lounaalla monta kertaa viikossa! Tämän lisäksi käydään usein kahvilla yhdessä. Meillä on usein vieläpä hauskaa. Enkä aina tule edes maininneeksi miehelleni näistä tapaamisista. t. paatunut hutsu työelämästä [/quote] Miksi käyt juuri tämän yhden miehen kanssa, etkä kerro miehellesi?

[/quote]

Koska olemme ainoat, jotka käymme syömässä muuta porukkaa hiukan myöhemmin lounaan. Ja varmaan osaksi, koska viihdymme yhdessä. Jos työkaveri olisi ääliö, tuskin haluaisin viettää ruokatuntejani hänen kanssaan jutellen ja tähtäisin syömään menon toiseen aikaan. En selosta miehelleni muutenkaan työpäiväni kulkua. Jos on jotain isompaa, niin silloin kyllä kerron.

Vierailija
74/137 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:21"]Minäpä käyn miespuolisen työkaverini kanssa kaksin lounaalla monta kertaa viikossa! Tämän lisäksi käydään usein kahvilla yhdessä. Meillä on usein vieläpä hauskaa. Enkä aina tule edes maininneeksi miehelleni näistä tapaamisista. t. paatunut hutsu työelämästä [/quote] Miksi käyt juuri tämän yhden miehen kanssa, etkä kerro miehellesi?

[/quote]

Koska olemme ainoat, jotka käymme syömässä muuta porukkaa hiukan myöhemmin lounaan. Ja varmaan osaksi, koska viihdymme yhdessä. Jos työkaveri olisi ääliö, tuskin haluaisin viettää ruokatuntejani hänen kanssaan jutellen ja tähtäisin syömään menon toiseen aikaan. En selosta miehelleni muutenkaan työpäiväni kulkua. Jos on jotain isompaa, niin silloin kyllä kerron.

[/quote]

Seliseli... Tiedät itsekin, mihin tuo peli tulee johtamaan. Mieskin on ilmeisesti varattu? Näitä "kaksin viihtyjiä" on niin nähty tälläkin työpaikalla.

Vierailija
75/137 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on se ja sama mitä muut suhteissaan ovat sopineet, mutta itselleni ja miehelleni on normaalia ja luontevaa, ettei ole vastakkaisia sukupuolia kavereina. Joku työlounas voisi vielä jotenkin mennä, jos ei missään muualla pystyisi keskustelemaan työasioista, tai jos koko työporukka menee. Ei kuitenkaan olisi minulle, eikä miehelleni todellakaan ok kahvitella, baaritella tai lounastaa huvin vuoksi vastakkaista sukupuolta olevan kanssa. Se ei vaan tunnu oikealta. Mitä tämä sinun persettäsi kaivelee?

Kumpikaan ei kyttää toisen menoja, vaan luottaa, ettei toinen käy.

Vierailija
76/137 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei saa käydä ees miesten kanssa ilman mua lounaalla koska mitä jos ne muuttuu homoiks...

Vierailija
77/137 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, pitääkö lounaatkin kieltää ja kuuluuko kieltää työkavereiden kanssa lounastaminenkin, jos työkaveri sattuu olemaan eri sukupuolta? En ole ajatellut, että parisuhteeseen kuuluu tuollaiset rajoittamiset ja se on joillekin ihan normaalia toimintaa.

Vierailija
78/137 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa tätä keskustelua todeksi. Onko tämä provo? Oletteko te olleet ikinä työpaikalla, jossa on töissä sekä miehiä että naisia? Luuletteko, että täällä on koko ajan jotkin orgiat menossa? Tai että kaikki vähintään kyttää toisiaan sillä silmässä ja että nurkan takana pannaan heti kun siltä tuntuu? Täällä tehdään töitä. Mistään ei ole romantiikka yhtä kaukana kuin työpaikkaruokalasta. Tämä on Suomi, eikä mikään muslimimaa.

Vierailija
79/137 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:51"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 13:48"]

[/quote]

[/quote]

Seliseli... Tiedät itsekin, mihin tuo peli tulee johtamaan. Mieskin on ilmeisesti varattu? Näitä "kaksin viihtyjiä" on niin nähty tälläkin työpaikalla.

[/quote]

Voin käsi sydämellä tai raamatulla tai vaikka missä vannoa, että en IKINÄ, missään olosuhteissa harrastaisi seksiä tämän miehen kanssa. Siksi hänen kanssaan onkin varmaan niin leppoisa olla, kun minkään sortin jännitteitä ei ole ilmassa. t. 60

Vierailija
80/137 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on ok jos ovat kavereita tai työkavereita. Mulle ei olis ok jos mies menisi kahvillenainsen kanssa jonka on tavannut baarissa vaikka oliskin kaverimielessä (mukamas). Baarissa juttelu on ok jos ovat porukassa mutta ei kahdestaan supiseminen.