Saako varattu käydä toisen miehen/naisen kanssa kahdestaan lounaalla?
Missä teidän rajanne menee? Onko siis ok käydä eri sukupuolta olevan kaverin kanssa lounaalla? Mites kahvilla, illallisella, baarissa, tanssimassa...? Mikä ei olisi sinulle tai puolisollesi enää hyväksyttävää?
Kommentit (137)
Kerran mentiin työpaikan illanvieton jälkeen yhden sihteerin kanssa Teatteriin ja siellä tarjoilin hänelle drinksuja ja kourin takapuolta. Silti olen vielä naimisissa.
Ei ainakaan mun mies saa käydä, koska ei vie koskaan muakaan lounaalle minnekään.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 19:37"]Ei ainakaan mun mies saa käydä, koska ei vie koskaan muakaan lounaalle minnekään.
[/quote] Shh, älä vaan kerro enempää. Tästäkin repeää jo kohta paskamyrsky!
Työlounas onnihan eri juttu ja ok, mutta jos minä tai mieheni kävisi kahdestaan syömässä/kahvilla vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa muutoin kuin työlounaalla niin epä kumpikaan tykkäisi eikä sellainen kuulu meidän parisuhteeseemme.
Omasta kokemuksestani kaikki ns. miespuoliset kaverini ovat tilanteen salliessa osoittaneet ihan muunlaisen kiinnostuksen kuin kaveripohjaisen. Itselleni kaverit ovat olleet vain kavereita.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:11"]Työlounas onnihan eri juttu ja ok, mutta jos minä tai mieheni kävisi kahdestaan syömässä/kahvilla vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa muutoin kuin työlounaalla niin epä kumpikaan tykkäisi eikä sellainen kuulu meidän parisuhteeseemme.
Omasta kokemuksestani kaikki ns. miespuoliset kaverini ovat tilanteen salliessa osoittaneet ihan muunlaisen kiinnostuksen kuin kaveripohjaisen. Itselleni kaverit ovat olleet vain kavereita.
[/quote] Joo, samanlaisia kokemuksia näistä miespuolisista kavereista, jotka ovat ennemminkin mieheni kavereita.
Jos en saisi, niin olisi hyvin äkkiä entinen puoliso. Omistushalua ja mustasukkaisuutta en ala katsomaan!
Tietysti saa.
Et sinä voi toista omistaa, vaikka hänen kanssaan seurusteletkin. Kyllä ihmisellä saa olla omat kaverit.
Raja menee pussailussa ja siinä, että housut pysyy jalassa.
meillä on miehen kanssa sovittu että töistä saa mennä työkavereitten kans syömään, mutta jos mukaan lähtee vaan yks työkaveri niin pitää soittaa ja kysyä lupa ja kertoa kenen kanssa on menossa lounastamaan. kyllä se lupa yleensä heruu, koska en ole loppuviimein niin tiukkapipoinen kuitenkaan :)
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 08:24"]
Meillä mies ei sallisi edes lounasta. Eikä mulla miespuolisia ystäviä olekaan sitten. Meillä on aika konservatiivinen käsitys näistä jutuista, mutta oma suhde onkin sitten luja ja erittäin rakastava. Kukin tyylillään. Mä en kaipaa muuta, vaikka joku ehkä miettii että jään jostain paitsi. Olen omistautunut miehelleni enkä halua sitä horjuttaa mitä meillä on.
[/quote]
Meillä = miehellä. Sinuahan kohdellaan kuin omaisuutta, josta mies pitää samalla tavalla kuin uudesta autosta tms.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 09:03"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 08:24"]
Meillä mies ei sallisi edes lounasta. Eikä mulla miespuolisia ystäviä olekaan sitten. Meillä on aika konservatiivinen käsitys näistä jutuista, mutta oma suhde onkin sitten luja ja erittäin rakastava. Kukin tyylillään. Mä en kaipaa muuta, vaikka joku ehkä miettii että jään jostain paitsi. Olen omistautunut miehelleni enkä halua sitä horjuttaa mitä meillä on.
[/quote]
Meillä = miehellä. Sinuahan kohdellaan kuin omaisuutta, josta mies pitää samalla tavalla kuin uudesta autosta tms.
[/quote]
Joo, kuulostaa surulliselta. Mies on aivopessy vaimo uskomaan itsekin että miehen mielipiteet = meidän mielipiteet.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:11"] Omasta kokemuksestani kaikki ns. miespuoliset kaverini ovat tilanteen salliessa osoittaneet ihan muunlaisen kiinnostuksen kuin kaveripohjaisen. Itselleni kaverit ovat olleet vain kavereita. [/quote] Joo, samanlaisia kokemuksia näistä miespuolisista kavereista, jotka ovat ennemminkin mieheni kavereita.
[/quote]
No oottepas kuumia kissoja kun ihan jokaikinen mies haluaa teitä niin kovin!
Vaimo on bi ja oikeastaan enemmän naisista kiinnostunut, uskallanko päästää sen naispuolisten työkavereidensa kanssa lounaalle? Onneksi niiden työpaikka on aika miesvoittoinen.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 14:55"]Missä teidän rajanne menee? Onko siis ok käydä eri sukupuolta olevan kaverin kanssa lounaalla? Mites kahvilla, illallisella, baarissa, tanssimassa...? Mikä ei olisi sinulle tai puolisollesi enää hyväksyttävää?
[/quote]
Miksi ei saisi? Mun puolesta mies saa tehdä naispuolisten ystäviensä kanssa mitä haluaa niin kauan kuin ei petä. Menköön syömään,baariin, tanssimaan, saunaan..
Samaa saan tehdä minäkin miespuolisten ystävieni kanssa.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 22:18"]No ei todellakaan oo ok! Ei naiset ja miehet voi olla vaan kavereita keskenään. Vai että oikeen lounaalle.. Miksi sinne pitää kahdestaan mennä sen työkaverin kanssa jos on muka ihan viatonta? Kyllä ootte sinisilmäistä sakkia.
[/quote]
Hahhhaaaa. Toivottavasti tää on provo.
Minusta ei. En menisi itse kahdestaan kenenkään muun miehen kanssa mihinkään enkä tykkäisi jos mieheni haluaisi mennä jonkun naisen kanssa. Porukalla voi mennä muttei kahdestaan.
No tottakai mies saa tehdä naispuolisten kavereiden kanssa ihan samoja asioita kuin miespuolistenkin. Onhan minullakin miespuolisia kavereita.
Kai te naiset tajuatte, että parisuhteeseen kuuluu luottamus toista kohtaan. Jos se ukko on pettääkseen, se pettää joka tapauksessa. Ei siinä mitkään pikkurouvan säännöt siitä, saako kahvikupin juoda ennen pimeäntuloa, mutta viinilasillista kelo viiden jälkeen ei, auta. Luottakaa puolisoihinne, ellei muuhun ole aihetta. Sairastutatte itsenne ja kumppaninne jos kyttäätte jokaista liikettä ja silloin voi oikeasti se pettäminen tulla mieleenkin..
Meillä on sovittu että jos menee niin se toinen osapuoli pitää esitellä toiselle :) ei kyllä kumpikaan köydä vastakkaisen sukupuolen kanssa illastamassa paitsi lounaalla työ merkeissä ja s on tietty normaalia. Kyllä minä ainakin päästäisin mieheni ihan hyvillä mielin ulos kavereiden kanssa :)
Ex aviomieheen en luottanut, mutta nykyiseen avokkiin luotan. Sallin hänelle kaikki menemiset, koska tiedän, ettei hän petä. Hän ilmoittaa, mikäli haluaa vaihtaa kumppania ja silloin sanon, että mene vain. En omista häntä tai hän minua. Jos elää parisuhteessa, niin seksi on raja. Muiden kanssa ei harrasteta seksiä.
Mulla on ollut 15-vuotiaasta miespuolisia ystäviä. Ollaan edelleen ystäviä ja lastemme kummeja ja pidämme yhteyttä. Ja en edes olisi mennyt yhteen miehen kanssa jolle tämä olisi ongelma. Ja yhteydenpitoon kuuluu esim. se, että noin kerran vuodessa päivitetään kuulumiset, istutaan paikallisessa pubissa nauttimassa erikoisoluita ja jutellaan. Tullessa ja lähtiessä halataan. Ja kaikkina näinä vuosina tuo on ollut pelkkää ystävyyttä, joten ihme olis jos se seksiksi tai muuksi romanttisessa mielessä kiinnostukseksi muuttuisi.
Ihana humata, että oma tapa elää ja ajatella on vaikuttanut myös teini-ikäisen tyttäreni maailmaan. Jatkuvasti täällä pyörii luokkakavereita sulassa sovussa, oli ne poikia tai tyttöjä. Ihastuksia ja kiinnostuksia on ollut, mutta, niinhän se tuossa iässä menee. Kaikki ei ole molemminpuolista ja senkin tyttö kertoo sanoneensa pojille. Ihan Oikeaa poikaystävää seurustelumielessä ei ole vielä ollut. Itseään kunnioittava likka, ei kelpaa kuka vaan ;). Ihanaa kun sillä on kavereita. Oli niillä pippeli tai pimppi.