Saako varattu käydä toisen miehen/naisen kanssa kahdestaan lounaalla?
Missä teidän rajanne menee? Onko siis ok käydä eri sukupuolta olevan kaverin kanssa lounaalla? Mites kahvilla, illallisella, baarissa, tanssimassa...? Mikä ei olisi sinulle tai puolisollesi enää hyväksyttävää?
Kommentit (137)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 14:11"]
En voi uskoa tätä keskustelua todeksi. Onko tämä provo? Oletteko te olleet ikinä työpaikalla, jossa on töissä sekä miehiä että naisia? Luuletteko, että täällä on koko ajan jotkin orgiat menossa? Tai että kaikki vähintään kyttää toisiaan sillä silmässä ja että nurkan takana pannaan heti kun siltä tuntuu? Täällä tehdään töitä. Mistään ei ole romantiikka yhtä kaukana kuin työpaikkaruokalasta. Tämä on Suomi, eikä mikään muslimimaa.
[/quote] Koita itse päästä yli siitä, ettei kysymys ole pelkästän mistään panemisesta niiden mielestä, joiden suhteessa vastakkaista sukup. olevia kavereita ei harrasteta. Jos on jonkun parisuhteessa ok, että on miehellä naisia ja naisella miehia kavereina, niin fine. On kuitenkin ihan yhtä ok jos näin ei ole.
Iseäni on pyytänyt muutamakin miespuolinen kaveri ulos työajan ulkopuolella. Esim kahville. Sanon vain, että kiitos, mutten millään ehdi ja hymyilen päälle. Olemme miehen kanssa olleet 10 vuotta ja suhde kukoistaa. Olisikohan juuri siksi, että suhteessa kunnioitetaan toista ja meitä.
Lounas ja kahvi on ihan ok, mutta illallisesta, baarissa käymisestä tai tanssimisesta haluaisin tietää etukäteen.
Miehen lähin työkaveri on nainen, epäilemättä käyvät lounaalla usein kaksin, en näe mitään ongelmaa.
Mieheni saa tehdä mitä haluaa kenen kanssa haluaa, mikä minä olen häneltä asioita kieltämään. Koska suhteessamme vallitsee luottamus ja kaikesta voi puhua avoimesti, olemme sopineet että jos jonkun muun kanssa menee romanttiseksi tai seksuaaliseksi, siitä puhutaan ja punnitaan suhteen tulevaisuutta yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:35"]
Ex aviomieheen en luottanut, mutta nykyiseen avokkiin luotan. Sallin hänelle kaikki menemiset, koska tiedän, ettei hän petä. Hän ilmoittaa, mikäli haluaa vaihtaa kumppania ja silloin sanon, että mene vain. En omista häntä tai hän minua. Jos elää parisuhteessa, niin seksi on raja. Muiden kanssa ei harrasteta seksiä.
[/quote]
Minäkin tiedän, ettei mieheni petä eikä ole pettänytkään. Itsekin ajattelin aina, että minäkään en petä (en ole koskaan pettänyt ja ikää kuitenkin jo 38), mutta niin vaan päädyin suutelemaan työkaveriani yksissä illanistujaisissa. En ole kertonut miehelleni, ei harrastettu seksiä mutta todella kiihkeää suutelua oli, vieläkin sukat pyörii jaloissa.
Sen takia halusin sanoa, että koskaan ei voi sanoa ei koskaan. Piti tähän ikään asti elää, että sen asian sisäistin.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 14:24"]Minä käyn naisten kanssa luonaalla ja illallisilla viinikupin ääressä. Olen aina kertonut vaimolleni ja muutaman kerran olen saanut jälkiruokaa.
[/quote] Vaimosi taitaakin olla yksi näistä hyväksyvistä ja ymmärtäväisistä av-mammoista, hyvin pelattu ja jatka samaan malliin! ;)
Työlounaat on tietty ihan ok, kaverikahvittelukin ihan ok kunhan ei nyt ihan joka viikko menisi. Baarireissusta kahdestaan jonkun tytön kanssa en tykkäisi, enkä mistään hienosta illallisestakaan kun ei koskaan munkaan kanssa käy. Baarijuttu olisi todella outo ylipäätään, kun yleensä menee aina isolla kaveriporukalla. Lähinnä siinä se käytöksen muutos ja se, että yhtäkkiä pitääkin mennä kahdestaan, saisi mut mustasukkaiseksi. Ylipäätään jonkun tytön kanssa usein hengailu olisi outoa, sillä kun ei mitenkään erityisesti tyttökavereita ole. Poikaporukassa pyörii ja niiden kanssa käy baareissa ja muualla.
Luotetaan toisiimme 100% eikä kytätä toisen menoja. Ollaan yhdessä ääneen sovitu säännöt parisuhteelle, eikä kumpikaan tykkäisi jos toinen kävisi baarissa toisen sukupuolen edustajan kanssa kahdestaan. Kaikkien parisuhteiden ei tarvi olla yltiösuvaitsevia, meidän parisuhde toimii tosi hyvin näin. Joidenkin arvomaailmat ovat erilaisia, minulle illallinen toisen sukupuolen edustajan kanssa on automaattisesti romanttissävytteistä jonka vuoksi en sitä muiden kun oman rakkaan kanssa halua tehdä.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:35"]
Ex aviomieheen en luottanut, mutta nykyiseen avokkiin luotan. Sallin hänelle kaikki menemiset, koska tiedän, ettei hän petä. Hän ilmoittaa, mikäli haluaa vaihtaa kumppania ja silloin sanon, että mene vain. En omista häntä tai hän minua. Jos elää parisuhteessa, niin seksi on raja. Muiden kanssa ei harrasteta seksiä.
[/quote]
Minäkin tiedän, ettei mieheni petä eikä ole pettänytkään. Itsekin ajattelin aina, että minäkään en petä (en ole koskaan pettänyt ja ikää kuitenkin jo 38), mutta niin vaan päädyin suutelemaan työkaveriani yksissä illanistujaisissa. En ole kertonut miehelleni, ei harrastettu seksiä mutta todella kiihkeää suutelua oli, vieläkin sukat pyörii jaloissa.
Sen takia halusin sanoa, että koskaan ei voi sanoa ei koskaan. Piti tähän ikään asti elää, että sen asian sisäistin.
[/quote] Niinpä, eli jos tilaisuus annetaan se voi tehdä helposti varkaan ;)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:35"] Ex aviomieheen en luottanut, mutta nykyiseen avokkiin luotan. Sallin hänelle kaikki menemiset, koska tiedän, ettei hän petä. Hän ilmoittaa, mikäli haluaa vaihtaa kumppania ja silloin sanon, että mene vain. En omista häntä tai hän minua. Jos elää parisuhteessa, niin seksi on raja. Muiden kanssa ei harrasteta seksiä. [/quote] Minäkin tiedän, ettei mieheni petä eikä ole pettänytkään. Itsekin ajattelin aina, että minäkään en petä (en ole koskaan pettänyt ja ikää kuitenkin jo 38), mutta niin vaan päädyin suutelemaan työkaveriani yksissä illanistujaisissa. En ole kertonut miehelleni, ei harrastettu seksiä mutta todella kiihkeää suutelua oli, vieläkin sukat pyörii jaloissa. Sen takia halusin sanoa, että koskaan ei voi sanoa ei koskaan. Piti tähän ikään asti elää, että sen asian sisäistin. [/quote] Niinpä, eli jos tilaisuus annetaan se voi tehdä helposti varkaan ;)
[/quote]
Juurikin niin. :)
No ei todellakaan oo ok! Ei naiset ja miehet voi olla vaan kavereita keskenään. Vai että oikeen lounaalle.. Miksi sinne pitää kahdestaan mennä sen työkaverin kanssa jos on muka ihan viatonta? Kyllä ootte sinisilmäistä sakkia.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 21:08"]Minusta voi ihan hyvin käydä. Työkaverin mielestä ilmeisesti ei voi, sillä kun pyysin häntä lounaalle, hän soitti vaimonsa mukaan (ilmoitti vain minulle, että vaimokin tulee). Heh :)
[/quote]
Mun mies on joskus myös soittanut mut mukaan, mutta silloin on ollut ihan kyse siitä, että minä asun hänen kanssaan uudessa paikassa jossa minulla ei ole vielä omia kavereita tai työtä, joten on kiva päästä talon ulkopuolelle tekemään periaatteessa mitä vain :D
Se riippuu ihan siitä, mihin ainut ap on varattu. Jos sinulla on jo lounasseuraa, ET SAA MENNÄ!
Jeesus miten ahdistavissa parisuhteissa ihmiset elävät.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 21:16"]Tykkäisittekö oikeast jos miehenne menisi jonkun naispuolisen kanssa kahdestaan baariin? Onhan se nyt pikkuisen eri asia kuin lounas.
Minä en tykkäisi!
[/quote]
Kävi viime viikonloppuna:D
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 21:16"]Tykkäisittekö oikeast jos miehenne menisi jonkun naispuolisen kanssa kahdestaan baariin? Onhan se nyt pikkuisen eri asia kuin lounas. Minä en tykkäisi! [/quote] Kävi viime viikonloppuna:D
[/quote] sairasta
Saa tehdä kaikkia noita ja niin saan minäkin. Pettämisen raja menee ihan jossain muualla.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 22:37"]
Saa tehdä kaikkia noita ja niin saan minäkin. Pettämisen raja menee ihan jossain muualla.
[/quote] no ei ihme että pettämistä on niin paljon kun se tehdään näin helpoksi. Kyllä parisuhteessa pitää jotkut rajat olla. Yhdessä mennään, jos ollaan menossa.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 14:55"]Missä teidän rajanne menee? Onko siis ok käydä eri sukupuolta olevan kaverin kanssa lounaalla? Mites kahvilla, illallisella, baarissa, tanssimassa...? Mikä ei olisi sinulle tai puolisollesi enää hyväksyttävää?
[/quote]
Täh? Siis oikeastiko joku pohtii tällaisia? En ole koskaan ajatellut, että em. asioissa olisi jotain pahaa. Ja juu, olen tehnyt näitä kaikkia. Ei ole ollut ongelma miehelle, eikä ole mitään "suhdetta" syntynyt, jos olenkin käynyt vaikka kaljalla vastakkaista sukupuolta olevab kanssa. Jaa mikä ei ole enää hyväksyttävää? no seksi.
Minä käyn naisten kanssa luonaalla ja illallisilla viinikupin ääressä. Olen aina kertonut vaimolleni ja muutaman kerran olen saanut jälkiruokaa.