Laillisesti ryöstetyt ihmiset Suomessa - perintäfirmat ajettava alas!
Joku kehui täällä onnentunnetta laskuja maksettuaan. Niin minäkin olen ollut, kun talous on ollut vielä tasapainossa. Mutta entä sitten, kun sairaus/työttömyys - masennus - mikä tahansa elämässä kohtaa, joka syöksee sinut taloudelliseen ahdinkoon. Jäät kenties ainostaan pikalainan varaan, jotta saat hankittua edes kaurapuuorlautausellisia ja maksettua sähkön/veden. Sosiaaliapu on tehnyt niin hankalaksi tavallisen ihmisen vastaanottaa siinä nöyryyttämisrumbassa, jossa koko elämäntili nostettava jonkun merkonomityttösen nähtäväksi - jolla sitten täydellinen mielivalta joko 'harkiten' auttaa tai ei. Kerran olen itse hakenut tällaista 'apua' sähkölaskun palautettassa minulle takaisin, koska 'tulot' menivät kuulemma 3 euroa yli tjms pskaa.
Miksi apua ei kohdenneta HETI, kun sitä tarvitsee. Miksi ihmiset ajetaan tässämaassa halulla velkakierteeseen, joka vie koko heidän toimintakykynsä ja voimansa nousta takaisin esim. työmarkkinoille. Ei ole suomalaisten etu tuottaa pahoinvointia, mikä koko maa on tulvillaan. Juurikin tämän perintäbisneksen ansiosta, jolla ei ole oikeastaan mitään oikeutusta edes OLLA olemassa. Bisnestä ahdinkoon joutuneiden HÄDÄLLÄ??
Ennen oli KORONKISKONTALAIT ja kiskojat joutuivat LINNAAN. Nyt heidät kutsutaan JUHLIMAAN sinne - vähävaraisilta ryöstämillään RAHOILLA; jotka he itse tarvitisivat kipeästi elääkseen ja uudestaan noustakseen.
Tälle bisnekselle ON TULTAVA LOPPU! Rahaa ei löydy sen enempää vähävaraiselta, kuin koronkiskontaan HARJOITTAMALLA!
Tähän vastannee he, joilla talous ja työpaikat pyörii ilman huolenhäivää - että maksaisit vaan laskusi ajoissa. Mutta kun se ei onnistu ihmisiltä silloin, kun tuloja ei ole ja nekin vain muutaman satasen, jos sitäkään. Koska tässä maassa herätään jo MILJOONAN ihmisen HÄTÄÄN!! Tappoja ja lapsenmurhia päivittäin uutisissa ja sekään ei herätä? Tilanne tulee vain pahenemaan, ellei suomalaiset KOLLEKTIIVISESTI nouse tätä kammottavaa ihmisten piinaamista vastaan - RYÖSTÄMISTÄ - josta ei hyödy, muuta kuin itse perintäfirmat JÄTTIMÄISINE TULOINEEN; jotka kaikki vielä viedään veroparatiisisaarille, itse suomalaisten edes KÖYHIEN rahoista hyötymisineen.
Mutta, mutta.. '' Olen onnellinen, kun saan maksettua laskuni..''' vastauksena:
Olet onnellinen niin kauan, kunnes et joudu taloudelliseen ahdinkoon ja kaikenmaailman perintfirmat yritä ryöstää sinua ''laillisesti''. Perinäbisnes ja ihmisten, jotka vähävaraisimpia ryöstetään valtion avustuksella mitä törkeimmällä tavalla, jolloin laskut saattavat nousta 500% - koska on IHAN oikein RYÖSTÄÄ ahdinkoon joutuneita IHMISIÄ - VALTIOVALLAN luvalla!! NOT!!!!!! Nousen itsekni tätä järkyttävää korkonKISKONTAA vasten ensi vaaleissa, kuka rohkeasti nousee tätä rikollista ryöväystä vastaan - juurikin Suomessa tällä hetkellä noin 500 000 kärvistelee (saman verran työttömäksi joutuneita ja lisää tulee tulevaisuudessa) joko ulosoton piirissä/perintälaskujen kammottavassa paineessa. Uudessa Suomessa kerrankin hyvä kannanotto asiaan ja moni ottaa kantaa tietän ahdistuksen, minkä laskujen nostattaminen pilviin muutoinkin talousongelmien kanssa kamppaileville teettää. Koko perintäbisnes on rikollista touhua ihmisten ahdingolla (ja tulokset viedään veroparatiisisaarille) Lindorf - Intrum jne.
http://karirosenlof.puheenvuoro.uusisuomi.fi/180621-laillisesti-ryostetyt
Kommentit (363)
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 15:05"]
KORONKISKONTAA!! Missään nimessä tämä ei ole OIKEIN, eikä millään mittapuulla OIKEUTETTUA
[/quote]
Voisitko jo viimein kertoa, että kuka asiakkaistani maksaa luottotappioistani aiheutuneet kustannukset? Minulla ei ole mitään erillistä kassaa, mistä kattaa luottotappioiden kustannukset. Minulla on vain asiakkailtani saamat tulot, joiden pitää kattaa menoni, luottotappiot mukaanlukien. Maksatanko luottotappiot kaikilla asiakkaillani, jolloin lainansa hyvin hoitajat joutuvat maksamaan liikaa? Vai koetanko periä luottotappioista aiheutuneet kustannukset niiltä asiakkailta, jotka ne ovat aiheuttaneetkin? Kumpi on sinusta reilumpaa? Jostain syystä et tähän laisinkaan vastaa.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 14:57"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 14:30"]
Ilmeisesti tämän yhden jankkaajan(vai onko näitä useampia?)
[/quote]
Palstalla on yksi kommunistishenkinen huutelija, joka on helposti tunnistettavissa tietyistä hänelle ominaisista tekstin piirteistä. Hänestä maailman on ehdottoman epäoikeudenmukainen paikka ja hän yleensä tuo mielipahaansa esiin niissä ketjuissa joissa käsitellään työmarkkinatuen vastikkeellisuutta.
[/quote]
Kiitos selvennyksestä,lohdullista ettei näitä urpoja ole linjoilla enempää :D
[/quote]
Väärin. En kirjoita täällä juuri koskaan. Kannattaa hakea joku lääkitys tuohon vainoharhaisuuteen. ;)
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 15:11"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 14:57"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 14:30"]
Ilmeisesti tämän yhden jankkaajan(vai onko näitä useampia?)
[/quote]
Palstalla on yksi kommunistishenkinen huutelija, joka on helposti tunnistettavissa tietyistä hänelle ominaisista tekstin piirteistä. Hänestä maailman on ehdottoman epäoikeudenmukainen paikka ja hän yleensä tuo mielipahaansa esiin niissä ketjuissa joissa käsitellään työmarkkinatuen vastikkeellisuutta.
[/quote]
Kiitos selvennyksestä,lohdullista ettei näitä urpoja ole linjoilla enempää :D
[/quote]
Väärin. En kirjoita täällä juuri koskaan. Kannattaa hakea joku lääkitys tuohon vainoharhaisuuteen. ;)
[/quote]
Sitten palstalla kirjoittelee joku hengenheimolaisesi :)
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 14:43"]
Periä tietenkin saa mutta laskun lähettäminen esim postikulut+ pieni palkkio, ei mitään 40€ Svean tai intrumin tapaan.
[/quote]
No mitä sitten tehdään, jos tuollainen postikulut + pieni palkkio perintä ei tehoa?
[/quote]
No ainakaan se, että laskun alkuperäistä summaa korotetaan vaikkapa viisinkertaiseksi ei varmaan maksuhalukkuutta lisää. Koska yleensä on kysymys maksukyvykkyyedestä, eikä halusta! Jotain maalaisjärkeä saa kyllä ihan vapaasti käyttää. Raha ei lisäänny vähävaraisilla sillä, että laskua vain korotetaan!! Täysin kestämätön ja ahne periaate - joka tulee kyllä loppumaan - maalaisjärki nimittäin pakottaa luopumaan ahneudesta, kun koko kansakunta on vaarassa joutua perikatoon juurikin vain tiettyjen tahojen ahneuden vuoksi.
Thank God.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 13:01"]Hei. Kiitos kirjoituksesta. Kuulun itse tähän ryhmään, joka on perintäkierteessä. Sairastuin vuosia sitten ja olen nyt pyörätuolisssa. Muutin perheeni kanssa pois osake-asunnosta, kun ei hissiä ollut. Olen nyt vuokralla ja osake vuokrattu eteenpäin. Sairaalalaskut pyörii perinnässä koko ajan. En ole oikeutettu toimeentulotukeen, kun omistan asunnon. Myisin sen heti, jos ostaja löytyisi. Yritin hakea lainaa, että pystyisin hoitamaan sairastamisen kovat kulut, mutta en sitä saanut. Silloin vielä oli luottotiedot kunnossa. No kyllähän kaikki Suomessa osataan hyvin kiertää...auto on veljen nimissä, puhelin siskolta ja nettiyhteys kaverilta. Nykyään on kultaakin arvokkaampaa pitää oma nimi puhtaana. Kun olin 2 kk:tta sairaalassa, niin oli jo myöhäistä asioita hoitaa. En syytä tästä tilanteesta ketään. Ehkä nykyään sitä vain miettii tarkemmin, että ketä äänestää. Olen Käynyt kuuntelemassa eri puolueiden vaalipuheita ja kyllästynyt jo niihin tyhjiin lupauksiin. Äänestäminen on mielestäni velvollisuus ja varsinkin ehdokkaasta ja hänen näkemyksistään tietäminen. On surullista, kun ihmiset äänestää milloin mitäkin asioista selvää ottamatta. Toivottavasti en eksynyt liikaa aiheesta. Kiitos vielä hienosta kirjoituksesta!
blogisivulta kommentti
[/quote]
Valivali..myy vuokrattu osake eteenpäin! Niin muutkin joutuvat tehdä!
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 15:11"]
KORONKISKONTAA!! Missään nimessä tämä ei ole OIKEIN, eikä millään mittapuulla OIKEUTETTUA
[/quote]
Voisitko jo viimein kertoa, että kuka asiakkaistani maksaa luottotappioistani aiheutuneet kustannukset? Minulla ei ole mitään erillistä kassaa, mistä kattaa luottotappioiden kustannukset. Minulla on vain asiakkailtani saamat tulot, joiden pitää kattaa menoni, luottotappiot mukaanlukien. Maksatanko luottotappiot kaikilla asiakkaillani, jolloin lainansa hyvin hoitajat joutuvat maksamaan liikaa? Vai koetanko periä luottotappioista aiheutuneet kustannukset niiltä asiakkailta, jotka ne ovat aiheuttaneetkin? Kumpi on sinusta reilumpaa? Jostain syystä et tähän laisinkaan vastaa.
[/quote]
Miten koet huonossa taloudellisessa asemassa maksukyvyn LISÄÄNTYVÄN, mikäli kustannuksia nostetaan jopa viisi- jos ei kymmenkertaisiksi? Voisitko sinä tämä yksinkertaisen matemaattisen yhtälön jotenkn selittää kansantajuisesti meille maallikoille.
Kiitos.
Nythän on niin, että ajamalla ihmiset lisääntyvillä maksuilla täydelliseen ahdinkoon, ihmiset ajetaan joko sairaseläkkeelle, toimeentulotuen ym.tukimuotojen piiriin, joista he eivät enää nouse ns. tuottaviksi yksiköiksi. Suomi tarvitsee kipeästi jokaisen työotetta, jotta maa saadaan uudestaan nousuun. Uskoa ei lisää se, että muutamat harvat yksiköt tekevät ihan SAIRASTA tulosta miljoonien ihmisten vähävaraisella tilalla!
Ja tämä tulee loppumaan, ennemmin kuin arvaatkaan.
Sekö heikottaa?
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 15:14"]
No ainakaan se, että laskun alkuperäistä summaa korotetaan vaikkapa viisinkertaiseksi ei varmaan maksuhalukkuutta lisää. Koska yleensä on kysymys maksukyvykkyyedestä, eikä halusta! Jotain maalaisjärkeä saa kyllä ihan vapaasti käyttää. Raha ei lisäänny vähävaraisilla sillä, että laskua vain korotetaan!! Täysin kestämätön ja ahne periaate - joka tulee kyllä loppumaan - maalaisjärki nimittäin pakottaa luopumaan ahneudesta, kun koko kansakunta on vaarassa joutua perikatoon juurikin vain tiettyjen tahojen ahneuden vuoksi.
[/quote]
Et vastannut kysymykseeni. Kysyin mitä sitten tehdään, jos tuollainen postikulut + pieni palkkio perintä ei tehoa? Mikä se maalaisjärkesi mukainen vastaus on siihen, että saan velalliseni hoitamaan lainansa? Entä, jos tuo sinun kevyt perintäsi ei toimi, miten saan velallisen kunnioittamaan lupaustaan?
Velat pitää maksaa. Ei sen sen vaikempaa ole. Miksi kuvitellaan että toisten rahoilla voi rällätä ja jättää sit maksamatta kun oma firma meni nurin.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 15:19"]
Miten koet huonossa taloudellisessa asemassa maksukyvyn LISÄÄNTYVÄN, mikäli kustannuksia nostetaan jopa viisi- jos ei kymmenkertaisiksi? Voisitko sinä tämä yksinkertaisen matemaattisen yhtälön jotenkn selittää kansantajuisesti meille maallikoille.
[/quote]
Vastaa sinä ensin minun kysymykseeni, sillä olen sen jo monesti sinulle esittänyt. Vastaan sen jälkeen sinun kysymykseesi. Reilumpaa vastata kysymyksiimme niiden esittämisjärjestyksessä, eikö totta? Kysymykseni siis oli:
Periä tietenkin saa mutta laskun lähettäminen esim postikulut+ pieni palkkio, ei mitään 40€ Svean tai intrumin tapaan.
[/quote]
Hyysääminen on kallista lystiä. Jos olet oikeasti niin avuton, että olet saanut ulosottoon ja useisiin eri perintäfirmoihin toooodella paljon tavaraa, on lappusota ollut päällä n. 6kk vähintään, joten "ihan tyhjästä" ongelmat eivät ilmaannu. Elämme holhousvaltiossa ja omat kylähullut pääsevät silti tippumaan pulkasta ja kusemaan sukilleen... Sitten pitäisi vielä sääliä siitä elämänhallinnattomuudesta ja kerta toisensa jälkeen ostaa porukalle onni ja pikkulapsen vastuuton auvo.
[/quote]
Työ maksaa. Tässä tapauksessa perintäfirman tekemä työ.
Työntekijän palkka, kaikki sivukulut, perintäfirman kaikki kulut mitä yrittäjälle lankeaa jne jne. Ei ole aivan vähän ja mielellään firman pitäisi tuottaakin.
Siitä sitä summaa tulee.
[/quote]
Kannattaa katsoa esim. jonkun Intrumin ''tuloksia'' - eli köyhien ihmisten selkänahasta vedettyä KORONKISKONTAA!! Missään nimessä tämä ei ole OIKEIN, eikä millään mittapuulla OIKEUTETTUA RYÖSTÄMISTÄ! Tämä tulee muuttumaan ajan saatossa, kun ihmiset heräävät tähän ahneuden järkyttävään ihmisten ahdingolla bisneksen pyörittämiseen. Nämä firmat kaiken lisäksi vievät ''tuloksensa'' ihmisten ahdingolla rahastamisella turvaan veroparatiiseihin, joissa raha tuottaa ja tuottaa.. aina vaan enemmän näille AHNAILLE verenimijöille - satumaisia palkkioita, kun velka nousee 1000 prosenttia tai jotain siltä väliltä. Mikä onkaan helpompi tapa tuottaa rahaa, kuin laittamalla rahalle lisävelkaa kopioiudun paperin lähettämisestä 70 euroa kerta. Aika kalliita postimerkkejä ja kallista työaikaa laittaa paperi kirjekuoreen.
NOT!
Onneksi tämäkin bisnesmuoto TULEE vielä kaatumaan, kun saamme maalaisjärjellä varustettuja edustajia lainsäändäntöön, jotka kieltäytyvät suomalaisten ahdingosta hyötumisestä - kun työttömyys alkaa hipoa kohta miljoonaa tulevaisuuessa - ei ole varaa PITÄÄ RESERVISSÄ IHMISIÄ pelkkien ahneiden kuppausfirmojen takia.
Kaikkien ihmisten työpanosta ja ELINVOIMAA tarvitaan tässä maassa KIPEÄSTI! Se, että jopa viidesosa aikuisista ihmisistä, ellei jopa kolmannes työikäisistä alistetaan kuppausfirmojen takia, ei ole kansantaloudellisesti edes viisasta - kuka hyötyy siitä, että nämä ihmiset alistetaan vain hädin tuskin olemaan, koska elämänvoima on kadotettu. Ei kukaan. Vähiten suomalainen veronmaksaja.
[/quote]
Ei kiinnosta asiansa hoitamatta jättävien ulinat.
Jos ei velanmaksukykyä ole niin miksi sitä lainaa pitää ottaa? Ennen säästettiin ja sitten ostettiin.
Olen muutamaa tapausta seurannut vuosikausia ja täytyy sanoa että ihan syystä ovat itsensä todella syvälle suohon ajaneet. En tunne vahingoniloa, ihmetystä vaan.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 15:22"]
Velat pitää maksaa. Ei sen sen vaikempaa ole. Miksi kuvitellaan että toisten rahoilla voi rällätä ja jättää sit maksamatta kun oma firma meni nurin.
[/quote]
Velka on ERI asia, kuin koronkoronkoronkoronkorko!!!
Järkyttävät perintätoimet TULEE lakkauttaa ja näin tulee tapahtumaan tulevaisuudessa! Jälkipolvet tulevat ihmettelemään sitä järkyttävää ahneutta, joka ihan lainsäätäjien toimesta hyväksyttiin aivan liian kauan. Nousee järkevämpi sukupolvi, joka ratkoo asioita ratkaisukeskeisesti ja konkreettisia päätöksiä tekemällä - esim. lakkauttamalla koronkiskontatoimenpiteet.
Velka on maksettava. ELi laina. EI sen enempää. EI KORKOMAKSUJA!
Jokainen uskonto btw kieltää lainalle koronoton. Vain kristityt maat ovat keksineet jo Raamatussakin kielletyn koronoton kaiknelaisia kiertoilmaisuja. Toki on nykyään kaikki muutkin arvot olleet hukassa. Mutta se tulee muuttumaan, kun kansakunnat joutuvat oikeasti vaikeuksiin ja ongelmat kohtaavat yhä enenevää määrää ihmisiä.
Ikävä, että vasta pakon edessä.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 15:24"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 15:19"]
[/quote]
Vastaa sinä ensin minun kysymykseeni, sillä olen sen jo monesti sinulle esittänyt. Vastaan sen jälkeen sinun kysymykseesi. Reilumpaa vastata kysymyksiimme niiden esittämisjärjestyksessä, eikö totta? Kysymykseni siis oli:
[/quote]
Jahah, eli tää avautuja onkin joku pikavippipelle. Tee niinkuin pankitkin, eli luo lainattava raha tyhjästä. Tällöin ei käytännössä voi tulla tappiota jos asiakas maksaa takaisin edes sen oman pääoman osan (5%? 10% tai jotain). Loppu on silkkaa tuloa.
Sorry, ei tipu sympatiaa pikavippipelleille.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 15:11"]
[/quote]
[/quote]
Kiitos.
Nythän on niin, että ajamalla ihmiset lisääntyvillä maksuilla täydelliseen ahdinkoon, ihmiset ajetaan joko sairaseläkkeelle, toimeentulotuen ym.tukimuotojen piiriin, joista he eivät enää nouse ns. tuottaviksi yksiköiksi. Suomi tarvitsee kipeästi jokaisen työotetta, jotta maa saadaan uudestaan nousuun. Uskoa ei lisää se, että muutamat harvat yksiköt tekevät ihan SAIRASTA tulosta miljoonien ihmisten vähävaraisella tilalla!
Ja tämä tulee loppumaan, ennemmin kuin arvaatkaan.
Sekö heikottaa?
[/quote]
Minusta tuo "kuka maksaa?" on erittäin hyvä kysymys, johon et edelleenkään vastaa. En ole se, joka kysymyksen esitti, mutta ihmettelen asennettasi. Aivan kuin mielestäsi sillä yrittäjällä, jolle et ole laskua maksanut, ei olisi oikeutta saada rahojaan. Pyhällä hengelläkö sen yrittäjän pitäisi elää?
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 15:30"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 15:22"]
[/quote]
Velka on ERI asia, kuin koronkoronkoronkoronkorko!!!
Järkyttävät perintätoimet TULEE lakkauttaa ja näin tulee tapahtumaan tulevaisuudessa! Jälkipolvet tulevat ihmettelemään sitä järkyttävää ahneutta, joka ihan lainsäätäjien toimesta hyväksyttiin aivan liian kauan. Nousee järkevämpi sukupolvi, joka ratkoo asioita ratkaisukeskeisesti ja konkreettisia päätöksiä tekemällä - esim. lakkauttamalla koronkiskontatoimenpiteet.
Velka on maksettava. ELi laina. EI sen enempää. EI KORKOMAKSUJA!
Jokainen uskonto btw kieltää lainalle koronoton. Vain kristityt maat ovat keksineet jo Raamatussakin kielletyn koronoton kaiknelaisia kiertoilmaisuja. Toki on nykyään kaikki muutkin arvot olleet hukassa. Mutta se tulee muuttumaan, kun kansakunnat joutuvat oikeasti vaikeuksiin ja ongelmat kohtaavat yhä enenevää määrää ihmisiä.
Ikävä, että vasta pakon edessä.
[/quote]
Vähän OT mutta miten ihmeessä onnistuit vetämään uskonnon mukaan keskusteluun,jonka aiheena ovat ihmiset jotka eivät halua maksaa virheistään? :D
Ja kyllä,ongelmat lisääntyvät,mutta ei korkojen takia,vaan siksi että ihmiset ovat idiootteja.Jos ei ole varaa maksaa lainaa takaisin,tai siitä koituvia lisämenoja,älä ota lainaa. Kyllä oikeustoimikelpoinen ihminen tietää mitä tekee,kun ottaa vaikka nyt sen pikavipin. Jos taas on oikeasti niin pihalla,ettei ymmäärrä että a)laina pitää maksaa takaisin ja b)laina kasvaa korkoa olisi parempi hankkia edunvalvoja huolehtimaan raha-asioistaan.Se että joku ääliö ottaa lainan eikä halua maksaa korkoja,ei ole yhteiskunnan,pikavippifirmoje,tai perintäfirmojen vika.Se on lainanottajan vika.
Kenen pitää kurjistua? Siitäkö on kysymys?
Eli täydellisen mitään oikeasti tuottavaa työtä tekevät perintäfirmat saavat rikastua lähtettämällä paperiroskaa, joka maksaa 100 euroa per lähetys tai jotain sinne päin?
Kyllä nämä firmat ovat kaukana pyhällä hengellä elämisestä.
Sen voi jokainen tarkistaa näiden tuloksista. Ovat parhaiten ''ansaitsevia'' firmoja bwt, ilman kylläkään mitään ansiota!
Haluan vastauksen siihen kysymykseen, johon kukaan ei myöskään suostu näköjään vastamaan!
Miten taloudellisessa ahdingossa olevan maksuKYKY paranee, mikäli hänelle jo vaikeaan tilanteeseen lisätään lisämaksuja alkuperäisen velkasumman lisäksi sanotaanko nyt vaikka se viisinkertainen summa?
Ihan tämän matemaattisen yhtälön haluaisin selvittää ja nyt ei auta sanoa mitään latteuksia tyyliin: revi vaikka hanurista tjs.
Ymmärrän, että tämä koronkiskojia tietenkin harmittaa ajatuksena, että heidän ammattikuntansa on täysin tarpeeton ja täysin moraaliton. Kunnes saamme uuden lainsäädännön, joka tulee kyllä voimaan hyvinkin pian lisääntyvän kurjuuden takia - totta kai he puolustelevat ahneuden käsikirjaansa.
Miten maksukyky siis lisääntyy velan päälle järkyttäviä korkoja laitettaessa? Kiitos jo vastauksesta.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 15:14"]
[/quote]
No mitä sitten tehdään, jos tuollainen postikulut + pieni palkkio perintä ei tehoa?
[/quote]
Thank God.
[/quote]
Kyllä se on maksuhalusta kiinni. Koskaan en ole nähnyt näitä pikavippiurpoja myymässä autoaan pois tai lopettamassa dokaamista tai tupakointia.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 15:44"]
Kenen pitää kurjistua? Siitäkö on kysymys?
Eli täydellisen mitään oikeasti tuottavaa työtä tekevät perintäfirmat saavat rikastua lähtettämällä paperiroskaa, joka maksaa 100 euroa per lähetys tai jotain sinne päin?
Kyllä nämä firmat ovat kaukana pyhällä hengellä elämisestä.
Sen voi jokainen tarkistaa näiden tuloksista. Ovat parhaiten ''ansaitsevia'' firmoja bwt, ilman kylläkään mitään ansiota!
Haluan vastauksen siihen kysymykseen, johon kukaan ei myöskään suostu näköjään vastamaan!
Miten taloudellisessa ahdingossa olevan maksuKYKY paranee, mikäli hänelle jo vaikeaan tilanteeseen lisätään lisämaksuja alkuperäisen velkasumman lisäksi sanotaanko nyt vaikka se viisinkertainen summa?
Ihan tämän matemaattisen yhtälön haluaisin selvittää ja nyt ei auta sanoa mitään latteuksia tyyliin: revi vaikka hanurista tjs.
Ymmärrän, että tämä koronkiskojia tietenkin harmittaa ajatuksena, että heidän ammattikuntansa on täysin tarpeeton ja täysin moraaliton. Kunnes saamme uuden lainsäädännön, joka tulee kyllä voimaan hyvinkin pian lisääntyvän kurjuuden takia - totta kai he puolustelevat ahneuden käsikirjaansa.
Miten maksukyky siis lisääntyy velan päälle järkyttäviä korkoja laitettaessa? Kiitos jo vastauksesta.
[/quote]
Jos näin olisi,ei olisi perintäfirmoja.Niin kauan kuin on pellejä,jotka uskova ettei velkoja tarvitse maksaa,on tarvetta perintäfirmoillekin.Mitä taas tulee moraaliin,onko moraalisesti oikein hankkia tuotteita tai rahaa jota ei maksa? Sitä kutsutaan varastamiseksi. Ja turha jankata siitä vähävaraisuudesta,jos ei ole rahaa,ei oteta lainaa/ostella laskulla.Jos on jo tyrinyt,ratkaisu on neuvotella velkojien kanssa,ei riehua palstalla.
Se on kyllä jännä huomata, miten monet puolustaa koronkiskontaa. Ikäänkuin se olisi heiltä pois, jotta maassa on terveet lait ja kaikkien tilanteet huomioon ottava yhteiskunta. Toki se menee näin, että vain kun omalle kohdalle jotain ikävää napsahtaa, maailmankuvakin saattaa aueta näkemään asioita eri vinkkelistä.
Ihmetyttää kyllä suomalaisten typeryys. Siis näiden, jotka koronkiskontaa ihan aikuisten oikeasti kehtaavat jopa puolustaa.
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 14:54"]
niin se johtuu just tästä keskiluokasta jolla menee suhteellisen hyvin. Veroja maksava keskiluokka pienenee kuitenkin kovaa vauhtia, joten entistä useampi pääsee nauttimaan omien saarnojensa hedelmistä köyhänä.
[/quote]
Vaikuttaa siltä, että sinua miellyttäisi että useammilla rupeaisi menemään huonommin.
[/quote]
Lukeeko jankkaaja palstaviestejä kuin piru Raamattua? Tuon edellisen viestin pointti oli ainakin minun ymmärtääkseni,että on helppo saarnata miten muiden tulisi elää,kun itsellä menee hyvin. Esimerkki:työsskäyvät huutelevat että työttömät ovat hyödyttömiö luusereita,joiden pitäisi tehdä orjatyötä tukiensa eteen.Mieli voi kuitenkin muuttua kun työttömyys osuu omalle kohdalle. Edelleenkään kukaan ei toivo,että useammilla menisi huonosti,vaan että useammat avartaisivat maailmankatsomustaan.
Silti itseaiheutetuista veloista vinkuminen on idioottimaista.