Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laillisesti ryöstetyt ihmiset Suomessa - perintäfirmat ajettava alas!

Vierailija
25.11.2014 |

Joku kehui täällä onnentunnetta laskuja maksettuaan.  Niin minäkin olen ollut, kun talous on ollut vielä tasapainossa. Mutta entä sitten, kun sairaus/työttömyys - masennus - mikä tahansa elämässä kohtaa, joka syöksee sinut taloudelliseen ahdinkoon. Jäät kenties ainostaan pikalainan varaan, jotta saat hankittua edes kaurapuuorlautausellisia ja maksettua sähkön/veden. Sosiaaliapu on tehnyt niin hankalaksi tavallisen ihmisen vastaanottaa siinä nöyryyttämisrumbassa, jossa koko elämäntili nostettava jonkun merkonomityttösen nähtäväksi - jolla sitten täydellinen mielivalta joko 'harkiten' auttaa tai ei. Kerran olen itse hakenut tällaista 'apua' sähkölaskun palautettassa minulle takaisin, koska 'tulot' menivät kuulemma 3 euroa yli tjms pskaa.

Miksi apua ei kohdenneta HETI, kun sitä tarvitsee. Miksi ihmiset ajetaan tässämaassa halulla velkakierteeseen, joka vie koko heidän toimintakykynsä ja voimansa nousta takaisin esim. työmarkkinoille. Ei ole suomalaisten etu tuottaa pahoinvointia, mikä koko maa on tulvillaan. Juurikin tämän perintäbisneksen ansiosta, jolla ei ole oikeastaan mitään oikeutusta edes OLLA olemassa. Bisnestä ahdinkoon joutuneiden HÄDÄLLÄ??

Ennen oli KORONKISKONTALAIT ja kiskojat joutuivat LINNAAN. Nyt heidät kutsutaan JUHLIMAAN sinne - vähävaraisilta ryöstämillään RAHOILLA; jotka he itse tarvitisivat kipeästi elääkseen ja uudestaan noustakseen.

Tälle bisnekselle ON TULTAVA LOPPU! Rahaa ei löydy sen enempää vähävaraiselta, kuin koronkiskontaan HARJOITTAMALLA!

Tähän vastannee he, joilla talous ja työpaikat pyörii ilman huolenhäivää - että maksaisit vaan laskusi ajoissa. Mutta kun se ei onnistu ihmisiltä silloin, kun tuloja ei ole ja nekin vain muutaman satasen, jos sitäkään. Koska tässä maassa herätään jo MILJOONAN ihmisen HÄTÄÄN!! Tappoja ja lapsenmurhia päivittäin uutisissa ja sekään ei herätä? Tilanne tulee vain pahenemaan, ellei suomalaiset KOLLEKTIIVISESTI nouse tätä kammottavaa ihmisten piinaamista vastaan - RYÖSTÄMISTÄ - josta ei hyödy, muuta kuin itse perintäfirmat JÄTTIMÄISINE TULOINEEN; jotka kaikki vielä viedään veroparatiisisaarille, itse suomalaisten edes KÖYHIEN rahoista hyötymisineen.

Mutta, mutta.. '' Olen onnellinen, kun saan maksettua laskuni..'''  vastauksena:

Olet onnellinen niin kauan, kunnes et joudu taloudelliseen ahdinkoon ja kaikenmaailman perintfirmat yritä ryöstää sinua ''laillisesti''. Perinäbisnes ja ihmisten, jotka vähävaraisimpia ryöstetään valtion avustuksella mitä törkeimmällä tavalla, jolloin laskut saattavat nousta 500% - koska on IHAN oikein RYÖSTÄÄ ahdinkoon joutuneita IHMISIÄ - VALTIOVALLAN luvalla!! NOT!!!!!! Nousen itsekni tätä järkyttävää korkonKISKONTAA vasten ensi vaaleissa, kuka rohkeasti nousee tätä rikollista ryöväystä vastaan - juurikin Suomessa tällä hetkellä noin 500 000 kärvistelee (saman verran työttömäksi joutuneita ja lisää tulee tulevaisuudessa) joko ulosoton piirissä/perintälaskujen kammottavassa paineessa. Uudessa Suomessa kerrankin hyvä kannanotto asiaan ja moni ottaa kantaa tietän ahdistuksen, minkä laskujen nostattaminen pilviin muutoinkin talousongelmien kanssa kamppaileville teettää. Koko perintäbisnes on rikollista touhua ihmisten ahdingolla (ja tulokset viedään veroparatiisisaarille) Lindorf - Intrum jne.

http://karirosenlof.puheenvuoro.uusisuomi.fi/180621-laillisesti-ryostetyt

Kommentit (363)

Vierailija
361/363 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeeeerpp

Vierailija
362/363 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 09:52"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 09:31"]Mites näin päin: minulla on pienehkö yritys, jolla saan itseni työllistettyä. Minut ajavat konkurssiin ihmiset, jotka eivät hoida laskujaan. Ei löydy sympatiaa loiseläjille. [/quote] niin kun se sinun saatavasi saaminen hidastuu kun perintätoimisto karhuaa sen lisäkululla ja lisäkulujen lisäkuluilla. Ongelma laskun maksamisessa ei korjaannu vaan pahenee. Sitten lasku menee ulosottoon, saat ihmisen palkasta peritystä summasta rippeet, pikkuhiljaa. Jos sinun laskusi jota ihminen ei kyennyt maksamaan, menisi ulosotettavaksi ilman perintätoimiston tuplausta ja oikeudenkäyntikuluja, saisit omasi takaisin todennäköisesti jo vapaaehtoisesti kun rahatilanne sallii, viimeistään ulosotossa suoraan yhdellä kertaa. Perintätoimisto hankaloittaa sinun saataviasi tekemällä niistä sellaisia, ettei niitä on vaikea maksaa enää ihmisen. Jos laskut menisi suoraan ulosottoon , voittaisit. Jos perintäkulut olisivat kohtuulliset, saisit omasi takaisin nopeammin. Suuri osa ihmisistä ei jätä maksamatta petosmielessä, vaan rahattomuuttaan sillähetkellä. Takaraivossa se ajatus, että maksan heti kun on mahdollista. Siitä mahdollisesta tehdään mahdoton tuplaamalla alkuperäinen lasku.

[/quote]

JUURIKIN NÄIN: PERINTÄFIRMAT OVAT TÄYSIN TURHA AMMATTIKUNTA ULOSOTON SEKÄ VELALLISEN VÄLISSÄ. ITSE VELKOJAA EI KIINNOSTA KUIN SAADA VELKANSA TAKAISIN JA VELALLISTA SE; ETTÄ SAA SEN KOHTUUHINNALLA TALOUSVAIKEUKSISSA MAKSETUKSI:

JOHTOPÄÄTÖS:

PERINTÄFIRMAT ON TÄYSIN TURHANA JA AHNEENA AMMATTIKUNTA LAKKAUTETTAVA SEKÄ HEIDÄN **TULOKSNESA** JOPA JÄLKIKÄTEEN PALUTETTAVA RYÖSTÖNSÄ KOHTEILTA: VEROPARATIISEISTA OIKEILLE OMISTAJILLEEN!!

MOT!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/363 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 18:22"]

JUURIKIN NÄIN: PERINTÄFIRMAT OVAT TÄYSIN TURHA AMMATTIKUNTA ULOSOTON SEKÄ VELALLISEN VÄLISSÄ. ITSE VELKOJAA EI KIINNOSTA KUIN SAADA VELKANSA TAKAISIN JA VELALLISTA SE; ETTÄ SAA SEN KOHTUUHINNALLA TALOUSVAIKEUKSISSA MAKSETUKSI:

JOHTOPÄÄTÖS:

PERINTÄFIRMAT ON TÄYSIN TURHANA JA AHNEENA AMMATTIKUNTA LAKKAUTETTAVA SEKÄ HEIDÄN **TULOKSNESA** JOPA JÄLKIKÄTEEN PALUTETTAVA RYÖSTÖNSÄ KOHTEILTA: VEROPARATIISEISTA OIKEILLE OMISTAJILLEEN!!

MOT!!

[/quote]

Perintäfirmat eivät ole täysin turha ammattikunta niin kauan kuin ulosotto ei tarjoa perintäpalveluita. Itseasiassa sinullahan olisi businessrako: teet halvemmalla sen velan ulosottokelpoiseksi, niin saa se velkoja nopeammin ja halvemmalla rahansa. If you can't beat them, join 'em.