Se on sääli miten nykyään treenaava ja hyvässä kunnossa oleva mies ei voi saada samankaltaista naista
Koska ne naiset vaativat mieheltä sen hyväkuntoisuuden lisäksi sataa muutakin asiaa, vaikka näitä ei naisella itsellään olisi.
Tässä maassa todellakin naisten markkinat...Eikä ihme, kun naisia on 70 000 enemmän ikäluokassa 20-39
Kommentit (239)
Vierailija kirjoitti:
Mies voi käydä myös päivittäin leikkaussalissa ( kirurgi, anestesialääkäri tai leikkaussalinhoitaja).
Tämä olisikin paljon suurempi turn on kuin kuntosalilla ravaaminen. Hoitajamiehet on jotenkin erityisen kiinnostavia, lääkäreissä on sitten sekä hyviä tyyppejä että täysiä pissipäitä.
Kyllä komeaa miestä voi panna mutta ei sellaisesti kotikissaa tehdä.
Onko tuohon 70 000 laskettu kaikki laittomasti maassa oleskelevat miehet tai ne, joilla ei ole vielä pysyvää oleskelulupaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta pätkän vertaa mitkään salikimput. Ei edes sellaiset, ketkä käyvät silloin tällöin salilla. Aika outoa on, että jos joku oikeasti luulee, että salilla käyminen on joku iso mittari. Mä nautin paljon enemmän ihan rauhallisista kävelylenkeistä ja koti-illoista kera viinin ja juustojen. Onneksi olenkin löytänyt sellaisen kumppanikseni:)
Höpö höpö. Sekunnissa muuttuisi mielipiteesi kun näkisit vierestä ja koskisit kunnon kiinteäkroppaista bodaria. Sun viinejä maisteleva juustosiima lentäisi kaaressa ulos kun alfa ottaisi sut.
Näitä fantasioita te palstamiehet vatkaatte kaikki viikonloput täällä. DTM on oikea osoite. Mikään ei ole niin pelle otus kuin kunnon bodari. En kiihotu pelleistä vähääkään. Olin kerran koulutuksessa sellaisen kanssa. Se ähinä ja puhina nyt ensinnäkin kun piti enemmän kuin 10 metriä kävellä. Energiajuoma jota piti pitää pöydällä että varmsti saa tarpeeksi kaloreita lihamassan ylläpitämiseen. Hyi helv.... (eri)
Ihan tiedoksesi, ei koskaan ole voinut pelkästään lihaksilla saada naista. Ei se ole mikään "nykyään". Kyllä se on ihan aina vaatinut myös muita ominaisuuksia. Miehiä kiinnostaa se kaunis ulkokuori, naisia kiinnostaa enemmän luonne, arvomaailma ja muut ominaisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on todella hyväkuntoinen kroppa ja terveelliset elämäntavat. Lisäksi olen avoin, huumorintajuinen, seikkailunhaluinen, ehkä jopa villi joltain osin. En löydä kaltaistani naista mistään.
M24
Jos tyttö on seikkailunhaluinen 24-vuotiaana, niin viimeinen mitä hän haluaa on sitoutua mihinkään parisuhteeseen samanikäisen jolpin kanssa, joka todennäköisimmin odottaisi naiseltaan lähinnä toosaa ja taloudenhoitoa - sen lisäksi, että tämä olisi urheilulllinen ja terveellisiä elämäntapoja edustava, pärjäävä ja huumorintajuinen. Villit ja seikkailunhaluiset, tervehenkiset tytöt nauttivat elämästään eivätkä ryhdy kenenkään penskan (edes miespenskan) äidiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse nyt ihmettelen, miksi kaikki kunnostaan ja lihaksistostaan huolta pitävät miehet leimataan pinnallisiksi idiooteiksi, jotka eivät osaa mitään muuta. En ole mikään lihaskimppu vaikka käyn sen keskim. 3 krt/vko salilla ja treenaan perinteisen voimanoston jaotuksella. Tosin olen jo pitkälti yli 50 v. ja tuo pullistelu taitaa olla enempi nuorempien ongelma.. Tutuissani on niin lääkäri kuin diplomi-insinöörikin jotka treenaavat suht. säännöllisesti. Jos on keskustelutaidoton tai toisia huomioimaton junttura niin se ei parane sillä, että lopettaa urheilun ja lihottaa itsensä keskimääräisiin keskivartalon mittoihin. Urheilun aloittaminen itsessään ei tyhmennä ketään, antiikin Kreikassakin arvostettiin urheilullisia ja viisaita miehiä.
Kyllä kyllä, on fiksuja salilla käyviä miehiä. Mutta jos miehen ensisijainen kuvaus itsestään on "treenaava hyvässä kunnossa oleva mies, joka etsii samanlaista naista", se kertoo ihmisestä jotain.
Nämä aloitukset menee aina samaa kaavaa. Ap typistää itsensä yhteen kahteen ominaisuuteen ja sitten valittaa kun nämä, yleensä pinnalliset, ominaisuudet ei ole kaikki mitä naiset haluaa.
Ja yllättyneitä on ainostaan ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies voi käydä myös päivittäin leikkaussalissa ( kirurgi, anestesialääkäri tai leikkaussalinhoitaja).
Tämä olisikin paljon suurempi turn on kuin kuntosalilla ravaaminen. Hoitajamiehet on jotenkin erityisen kiinnostavia, lääkäreissä on sitten sekä hyviä tyyppejä että täysiä pissipäitä.
Kerrankin joku kehuu meitä hoitajamiehiä. Treffimaailmassa reaktiot ovat olleet joko neutraaleja tai sitten turnoff.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse nyt ihmettelen, miksi kaikki kunnostaan ja lihaksistostaan huolta pitävät miehet leimataan pinnallisiksi idiooteiksi, jotka eivät osaa mitään muuta. En ole mikään lihaskimppu vaikka käyn sen keskim. 3 krt/vko salilla ja treenaan perinteisen voimanoston jaotuksella. Tosin olen jo pitkälti yli 50 v. ja tuo pullistelu taitaa olla enempi nuorempien ongelma.. Tutuissani on niin lääkäri kuin diplomi-insinöörikin jotka treenaavat suht. säännöllisesti. Jos on keskustelutaidoton tai toisia huomioimaton junttura niin se ei parane sillä, että lopettaa urheilun ja lihottaa itsensä keskimääräisiin keskivartalon mittoihin. Urheilun aloittaminen itsessään ei tyhmennä ketään, antiikin Kreikassakin arvostettiin urheilullisia ja viisaita miehiä.
Kyllä kyllä, on fiksuja salilla käyviä miehiä. Mutta jos miehen ensisijainen kuvaus itsestään on "treenaava hyvässä kunnossa oleva mies, joka etsii samanlaista naista", se kertoo ihmisestä jotain.
Nämä aloitukset menee aina samaa kaavaa. Ap typistää itsensä yhteen kahteen ominaisuuteen ja sitten valittaa kun nämä, yleensä pinnalliset, ominaisuudet ei ole kaikki mitä naiset haluaa.
Ja yllättyneitä on ainostaan ap.
Ja sitten ap ja muut miehet uhriutuu kun naisille ei kuulemma kelpaa mikään, kun ei nämä pari pinnallista ominaisuutta olleetkaan naisten mieleen :(
Kannattaa laittaa rahat mieluummin laadukkaaseen kelloon, vaatteisiin ja autoon kuin dopingiin ja isoihin lihaksiin. Monille naisille riittää ihan vaan uimarin, hiihtäjän tai vaikka pikajuoksijan kroppa miehellä, kunhan nuo alussa mainitut on kunnossa. Ei tarvi näyttää bodarilta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laittaa rahat mieluummin laadukkaaseen kelloon, vaatteisiin ja autoon kuin dopingiin ja isoihin lihaksiin. Monille naisille riittää ihan vaan uimarin, hiihtäjän tai vaikka pikajuoksijan kroppa miehellä, kunhan nuo alussa mainitut on kunnossa. Ei tarvi näyttää bodarilta.
Rahaa saadaan töistä. Aloittajan pitäisi ekaksi hommata duunipaikka.
Valtaosa suomalaisista on ylipainoisia. Valtaosalla suomalaisista on tavalliset vaatteet ja tavallinen kello. Ja valtaosa suomalaisista on parisuhteessa.
Ei voisi vähempää kiinnostaa enää treenaava mies. Kusipää, joka vahti jokaista kiloa. Ihanaa, kun erottiin.
AP puhui kovaa treenaamisesta ja hyvästä kropasta. Ehkä tarkoittikin vaikkapa triathlonia. Mammat haukkuu heti bodareita oletuksena, eli se bodarikroppa taitaa sittenkin olla oikeasti se hyvä kroppa miehellä vaikka muuta kovasti vakuutellaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia 70000 enemmän?
Vuoden 2020 lopussa 20-39-vuotiaita miehiä oli 712139 ja naisia 668022.
Juu, tuli ajatusvirhe aloitukseen.
Siis piti kirjoittaa että miehiä on 70 000 enemmän.
ap
Ei vissiin tuo matikka silti ole se vahvin laji, ei tuosta mitenkään saa 70 000 eroa miesten ja naisten välille.
Tulee 70 000 kun lasketaan mukaan muutkin kuin suomen kansalaiset.
ap
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessani en tainnut sanoa näyttäväni bodarilta, vaan treenaavani ja olevani hyvässä kunnossa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessani en tainnut sanoa näyttäväni bodarilta, vaan treenaavani ja olevani hyvässä kunnossa.
ap
Totta, täällä jostain syystä treenaaminen on yhtä kuin kehonrakennus.
Vierailija kirjoitti:
Joskus vaadin mieheltä että pystyisi samaan kuin minä. Kuulemma vaadin liikaa. Ei hyvin teillä mee.
Mäki vaadin joskus naiselta että pystyisi samaan kuin minä eli virtsata seisoalteen niin ei tarvi enää valitella wc pytyn kannesta. Kuulema vaadin liikaa. Ei hyvin teillä mee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus vaadin mieheltä että pystyisi samaan kuin minä. Kuulemma vaadin liikaa. Ei hyvin teillä mee.
Mäki vaadin joskus naiselta että pystyisi samaan kuin minä eli virtsata seisoalteen niin ei tarvi enää valitella wc pytyn kannesta. Kuulema vaadin liikaa. Ei hyvin teillä mee.
No ota mies
Mä harrastan raksamiehiä.
Aah, hikiset työmaalta saapuvat duunarit 😍
Siinä jää toiseksi kliininen sali-Make.