Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se on sääli miten nykyään treenaava ja hyvässä kunnossa oleva mies ei voi saada samankaltaista naista

Vierailija
01.10.2021 |

Koska ne naiset vaativat mieheltä sen hyväkuntoisuuden lisäksi sataa muutakin asiaa, vaikka näitä ei naisella itsellään olisi.

Tässä maassa todellakin naisten markkinat...Eikä ihme, kun naisia on 70 000 enemmän ikäluokassa 20-39

Kommentit (239)

Vierailija
81/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse näyttää kehonrakentajalta jos on hyvä ammatti esim lentäjä, lääkäri, lakimies.

Vierailija
82/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä itseisarvo salilla käyminen voi olla joillekin ihmisille, kuten ap:lle? Salilla käyminen määrittää kuka sinä olet. Jos näin oikeasti joku ajattelee, niin ei kannata ihmetellä jos jää sinkuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma on vikasi jos kuvittelet fyysisen suorituskyvyn lisäävän miehen markkina-arvoa. Ei lisää eikä ole koskaan lisännyt. Sinun kaltaisesi olisivat olleet orjia tai mieshuoria ennen vanhaan. Vain valta ja varakkuus nostavat miehen tasoa. Jos haluat saada kumppanin kehoasi muokkaamalla niin paremmalla lykyllä löydät sellaisen homojen joukosta.

Vierailija
84/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus vaadin mieheltä että pystyisi samaan kuin minä. Kuulemma vaadin liikaa. Ei hyvin teillä mee.

Oliko kyse synnytyksestä?

Vierailija
85/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo ennenkään ollut mikään erityinen etu miehessä. Siis 80-luvulla.

Vierailija
86/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tänä salilla käyninen on? Seurakuntaslilla vai?

Vierailija
87/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse nyt ihmettelen, miksi kaikki kunnostaan ja lihaksistostaan huolta pitävät miehet leimataan pinnallisiksi idiooteiksi, jotka eivät osaa mitään muuta. En ole mikään lihaskimppu vaikka käyn sen keskim. 3 krt/vko salilla ja treenaan perinteisen voimanoston jaotuksella. Tosin olen jo pitkälti yli 50 v. ja tuo pullistelu taitaa olla enempi nuorempien ongelma.. Tutuissani on niin lääkäri kuin diplomi-insinöörikin jotka treenaavat suht. säännöllisesti. Jos on keskustelutaidoton tai toisia huomioimaton junttura niin se ei parane sillä, että lopettaa urheilun ja lihottaa itsensä keskimääräisiin keskivartalon mittoihin. Urheilun aloittaminen itsessään ei tyhmennä ketään, antiikin Kreikassakin arvostettiin urheilullisia ja viisaita miehiä.

Kyllä kyllä, on fiksuja salilla käyviä miehiä. Mutta jos miehen ensisijainen kuvaus itsestään on "treenaava hyvässä kunnossa oleva mies, joka etsii samanlaista naista", se kertoo ihmisestä jotain.

Vierailija
88/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi juuri se treenaaminen pitää harrastuksena jakaa? En ole koskaan nähnyt naisten valittavan, kun ei muuten lupaavan oloinen mies ole yhtä hurja neulomaan tai yhtä haka pimputtamaan pianoa. Miksi jotkut harrastukset pitää ehdottomasti jakaa ja muilla ei niin väliä?

Itselle harrastukset ovat nimenomaan sitä omaa aikaa. Haluan mennä juoksulenkilleni yksin tai korkeintaan kaverin kanssa. En puolisoni kanssa vaikka hänkin juoksee.

Vierailija
89/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi juuri se treenaaminen pitää harrastuksena jakaa? En ole koskaan nähnyt naisten valittavan, kun ei muuten lupaavan oloinen mies ole yhtä hurja neulomaan tai yhtä haka pimputtamaan pianoa. Miksi jotkut harrastukset pitää ehdottomasti jakaa ja muilla ei niin väliä?

Koska tässä ei ole haussa ihminen vaan pelkkä ulkokuori. Siksi. Parasta olisi jos tyyppi suosiolla ostaisi sen muovisen Barbaran.

Vierailija
90/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan helvetin hyvännäköiset ja hyväkroppaiset miehet ikäryhmässä 30-50 haluaa todella paljon tälläistä pullean kurvikasta, lihavanpuoleista 45v naista… niitä on tuolla Tinderissä ja fb-datingissa jonoksi asti.

Vierailija
91/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tänä salilla käyninen on? Seurakuntaslilla vai?

Ei vaan Valtakunnan- (tiedätte kyllä kenen..)

Vierailija
92/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sama joka itkee ettei löydä syrjääntyneenä naista.

Pistä nyt ne hakupaperit vetäämään tai valmistaudu kevääseen katsomalla mikä voisi olla sun alasi. Aikuislukioon taitaa päästä aina? Aloita sieltä ja sit haet amiskaan/amk:hon. Tiedä vaikka löytäisit opintojen parista sen oikean.

ÄLÄ KUITENKAAN JÄÄ HIMAAN!

Vierailija
93/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän enemmän miehestä , joka käy useammiin konserttisalissa kuin kuntosalissa. Itseasiassa hyvän kunnon saa mielekkäämmin muualla kuin kuntosalissa haahuilemalla..

Vierailija
94/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi ja lämmin leipä, on se vaikeaa... Jaxuhalit! Ja stemppiä 😁

Vierailija
95/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta pätkän vertaa mitkään salikimput. Ei edes sellaiset, ketkä käyvät silloin tällöin salilla. Aika outoa on, että jos joku oikeasti luulee, että salilla käyminen on joku iso mittari. Mä nautin paljon enemmän ihan rauhallisista kävelylenkeistä ja koti-illoista kera viinin ja juustojen. Onneksi olenkin löytänyt sellaisen kumppanikseni:)

Höpö höpö. Sekunnissa muuttuisi mielipiteesi kun näkisit vierestä ja koskisit kunnon kiinteäkroppaista bodaria. Sun viinejä maisteleva juustosiima lentäisi kaaressa ulos kun alfa ottaisi sut.

Vierailija
96/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vastaus kysymykseesi ap. Et voi saada samanlaista naista kuin sinä, koska niillä salilla käyvillä naisilla on tärkeämpiä arvoja elämässä kuin se sali. Harvassa ovat ne naiset, jotka arvottaisivat salilla käymisen ensimmäiseksi. Naisilla on erilaisia arvoja, kuten turvallisuus, perhe, rakkaus. Jollei sinulla ole näitä arvoja korkealla, niin sinkuksi jäät hikisten treenikamojesi kanssa.

Vierailija
97/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta pätkän vertaa mitkään salikimput. Ei edes sellaiset, ketkä käyvät silloin tällöin salilla. Aika outoa on, että jos joku oikeasti luulee, että salilla käyminen on joku iso mittari. Mä nautin paljon enemmän ihan rauhallisista kävelylenkeistä ja koti-illoista kera viinin ja juustojen. Onneksi olenkin löytänyt sellaisen kumppanikseni:)

Höpö höpö. Sekunnissa muuttuisi mielipiteesi kun näkisit vierestä ja koskisit kunnon kiinteäkroppaista bodaria. Sun viinejä maisteleva juustosiima lentäisi kaaressa ulos kun alfa ottaisi sut.

Tavallaan kiinnostava ajatus. Mutta sitten taas, suurin osa elämästä on ihan vaan arkea, jossa tärkeintä on että arvot kohtaa, arki toimii sujuvasti ja yhdessä on kiva olla. Se lihaskimppu vois ehkä olla seksikäs, mutta kun ei se riitä. Eikä ne lihakset edes takaa että olisi hyvä sängyssä.

Vierailija
98/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keep on dreaming;) Mun mies tulee töistä kotiin kohta ja aloitetaan viikonloppu suikkarilla ja saunalla😘

Vierailija
99/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi käydä myös päivittäin leikkaussalissa ( kirurgi, anestesialääkäri tai leikkaussalinhoitaja).

Vierailija
100/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta tuolla lenkkipoluilla vastaan juoksevilla eli treenaavilla ja hyvässä kunnossa olevilla miehillä näyttää liki poikkeuksetta sormus nimettömässä kimaltelevan eli ei heillä mainitsemaasi ongelmaa ole.

Tai voivathan he tietysti olla parisuhteessa toistensa kanssa ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi