Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se on sääli miten nykyään treenaava ja hyvässä kunnossa oleva mies ei voi saada samankaltaista naista

Vierailija
01.10.2021 |

Koska ne naiset vaativat mieheltä sen hyväkuntoisuuden lisäksi sataa muutakin asiaa, vaikka näitä ei naisella itsellään olisi.

Tässä maassa todellakin naisten markkinat...Eikä ihme, kun naisia on 70 000 enemmän ikäluokassa 20-39

Kommentit (239)

Vierailija
61/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On myös harmi, että niin moni akateemisesti koulutettu nainen ei voi saada samanlaista miestä. Ja niillä harvoilla tarjolla olevilla akateemisilla miehillä on kaiken maailman toisarvoisia toivomuksia naisten suhteen.

Höpöhöpö. Vapaita akateemisia miehiä on vaikka miten paljon.

Joo joo, mutta kun lapasia tarvitaan vaan talvisin.

Vierailija
62/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salilla ahkerasti käyvä mies = itseään täynnä oleva ja pinnallinen. Sori mutta se on eka mielikuva jos mies kertoo harrastavansa salia ja on treenatun näköinen. Ei parisuhdematskua, koska se sitten asuu siellä salilla, ei varsinkaan voisi ajatella lastensa isäksi, koska siihen tarvitaan ihan jotain muuta kuin isoja hauiksia. Lisäksi haluan itse välillä herkutella enkä katsoa kun toinen puputtaa jotain rahkaa kaiket päivät.

T. Hoikka ja sporttinen nainen

Ai sekin on jo synti jos mies treenaa ja pitää kunnostaan ja terveydestään huolta.

Kunnosta ja terveydestä huolen pitäminen ei vaadi hauiksen kasvatusta, rahkan mussutusta ja salilla asumista. Salilla käynti ok, jos se on vaan tapa pitää itsensä kunnossa eikä pääasiallinen harrastus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on todella hyväkuntoinen kroppa ja terveelliset elämäntavat. Lisäksi olen avoin, huumorintajuinen, seikkailunhaluinen, ehkä jopa villi joltain osin. En löydä kaltaistani naista mistään.

M24

Sitten jokin toisenlainen nainen tai olet yksin.

Tätä olen jo pidempään miettinyt. Joudun tinkimään tuosta huumorintajusta. Menen joka kerta Tinder treffeille ns. vitsillä sisään ja naisen huumorintajuttomuus paljastuu usein jo tässä kohtaa. 

M24

Ai kauhee. "Vitsillä sisään". Voin niin kuvitella tämän. Enkä ihmettele lopputulosta.

Jep, hirveä pettymys naiselle. Kannattaisi Tinder-keskusteluihin jo mennä vitsillä sisään, niin ei tarvitse kenenkään tuhlaa aikaa näihin deitteihin.

Vierailija
64/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on todella hyväkuntoinen kroppa ja terveelliset elämäntavat. Lisäksi olen avoin, huumorintajuinen, seikkailunhaluinen, ehkä jopa villi joltain osin. En löydä kaltaistani naista mistään.

M24

Sitten jokin toisenlainen nainen tai olet yksin.

Tätä olen jo pidempään miettinyt. Joudun tinkimään tuosta huumorintajusta. Menen joka kerta Tinder treffeille ns. vitsillä sisään ja naisen huumorintajuttomuus paljastuu usein jo tässä kohtaa. 

M24

Myötähäpeä tuli jo näin verkon välityksellä. Yksikään nainen ei halua miehekseen pelleä, sori vaan.

Pellemiehen haluaa samanlainen huithapeli pellenainen. Lähipiiristä löytyy tällainen nainen.

Naiset haluavat yleensä miehen, jonka kanssa on hauskaa, mutta ei ehkä heti ensimmäisenä kannata lähteä irvileukana paukuttelemaan huumorinhenkseleitä, kun ei tiedä toisen huumorintajua. Minulla on musta ja sarkastinen huumorintaju, mutta se kukkii hyvin hitaasti. Vitsiniekkamies heti kättelyssä jäisi niille sijoilleen, en ottaisi jatkoon. Huolettaisi sellaisessa tapauksessa, että mies pistää vitsiksi ihan kaiken, myös vakavat aikuisten keskustelut, joita parisuhteessa koittaa aina.

Miksi sitä huumorintajua pitää peitellä jos sitä kerta on? Yleensä miesten huumori on sen verran älykästä ja nokkelaa että se ei naisille aukea.  

No tämä vitsi kyllä aukesi!

Vierailija
65/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia 70000 enemmän?

Vuoden 2020 lopussa 20-39-vuotiaita miehiä oli 712139 ja naisia 668022. 

Juu, tuli ajatusvirhe aloitukseen.

Siis piti kirjoittaa että miehiä on 70 000 enemmän.

ap

Vierailija
66/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salilla ahkerasti käyvä mies = itseään täynnä oleva ja pinnallinen. Sori mutta se on eka mielikuva jos mies kertoo harrastavansa salia ja on treenatun näköinen. Ei parisuhdematskua, koska se sitten asuu siellä salilla, ei varsinkaan voisi ajatella lastensa isäksi, koska siihen tarvitaan ihan jotain muuta kuin isoja hauiksia. Lisäksi haluan itse välillä herkutella enkä katsoa kun toinen puputtaa jotain rahkaa kaiket päivät.

Eihän salihommiin mene kuin 3-5 tuntia viikossa

Vierailija
67/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on miesten logiikkaa, että ne saa pakit 20 naiselta ja sen jälkeen pokkana väittää, että vika on naisissa. 

Ja sitten sanotaan, että naiset on epäloogisia. 

Vierailija
68/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia 70000 enemmän?

ap

Ei vissiin tuo matikka silti ole se vahvin laji, ei tuosta mitenkään saa 70 000 eroa miesten ja naisten välille.

Vierailija
69/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenaavat miehet nyt vain on muilta ominaisuuksiltaan tylsiä kumppaneina, keskustelutaidottomia.

Perustuuko tämä empiiriseen tutkimukseen? Tai siis oletko kuinka paljon tavannut salilla käyviä ihmisiä? Itse käyn tosi aktiivisesti salilla, mutta persoonaltani olen syvällinen ja pohdiskeleva. Luen paljon ja kykenen keskustelemaan lähes kaikesta (no, jotkin luonnontieteiden alle menevät osa-alueet tuottavat vaikeuksia). Salilla käyminen ei kerro minusta mitään muuta kuin, että saliharrastus on liikuntamuoto, joka vastaa ominaisuuksiani ja sopii siten minulle eli nautin siitä. 

Salilla käy kaikenlaisia ihmisiä. On hyvin aktiivisia ylipainoisia, on tavallisia liikunnallisia ihmisiä, on sellaisia kuin minä, jotka tekevät sitä puolivakavissaan ihan vain nautinnon vuoksi ja sitten on toki niitä bodareita, jotka vie harrastuksen äärimmäiseksi elämäntavaksi. He ovat marginaali salilla kävijöistä. Ja voi tietysti olla suuri järkytys, mutta heistäkin osa on fiksuja ihmisiä. Ennakkoluuloisuus on aika turn off ihmisessä. 

Vierailija
70/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle kelpaa treenava mies, kunhan se ei mene yli. Mutta toki on muitakin vaatimuksia, lähinnä että on fiksu, omaa käytöstavat, huolehtii hygienista, huumorintajuinen, haluaa seksiä ja ottaa minutkin huomioon. Sekä osaa ja uskaltaa puhua asioista. En pidä näitä kovin isoina vaatimuksina. Ja tottakai itsekin vastaan näitä asioita. Mutta sinkkuna edelleen kolmatta vuotta.

N38

Vierailija
71/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sekin on jo synti jos mies treenaa ja pitää kunnostaan ja terveydestään huolta.

Miehellä se on. Naiset ovat sporttisia oikein. Tuossakin nainen haluaa välillä herkutella eli juuri silloin, kun hänelle itselleen sopii. Lisäksi naisen harrastusmäärät on luontaisesti oikeat parisuhteeseen. Ei liikaa eikä liian vähän.

Vierailija
72/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnosta ja terveydestä huolen pitäminen ei vaadi hauiksen kasvatusta, rahkan mussutusta ja salilla asumista. Salilla käynti ok, jos se on vaan tapa pitää itsensä kunnossa eikä pääasiallinen harrastus.

Taitaa vaan mammoja ahistaa, kun itsellä ei ole sisua ja kykyä sitoutua treenaamiseen.

Vierailija
73/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin niin, että salilla ei saa käydä, mutta laukku ja kenkäostoksilla voi rampata ja kampaajalla ja manikyyrissä istua tuntitolkulla. 

Vierailija
74/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis, treenaava ja hyvässä kunnossa oleva nainen. Valitsin lempeän, älykkään ja välittävän hieman ylipainoisen miehen kumppanikseni. Voimia ja jaksamista sinulle.

Ja minä tumma kaunotar, entinen urheilija ja nykyinen kuntourheilija valitsin samoin. Perhekeskeinen mies joka kyllä tykkää liikkua mutta myös syödä ja isävatsaa on mutta ei se haittaa.

Vierailija
75/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia 70000 enemmän?

ap

Ei vissiin tuo matikka silti ole se vahvin laji, ei tuosta mitenkään saa 70 000 eroa miesten ja naisten välille.

Saavutus sekin, että saa yhteen lyhyeen viestiin sekä ajatusvirheen että laskuvirheen. 

Vierailija
76/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin...

kelpuuttaakaa sitten meidät vähän vanhemmat naiset, te miehet, jotka ette enää omia lapsia halua. Meissä on sporttisia ja kauniitakin.

Tarjonnan vähyys johtuu tietysti siitä, kun ei nuoria naisia riitä kaikille, kun on näitä monen kierroksen miehiä.

Vierailija
77/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä se on. Naiset ovat sporttisia oikein. Tuossakin nainen haluaa välillä herkutella eli juuri silloin, kun hänelle itselleen sopii. Lisäksi naisen harrastusmäärät on luontaisesti oikeat parisuhteeseen. Ei liikaa eikä liian vähän.

Ehkä parasta, että jokainen etsii kumppanin jonka harrastusmäärät sopii itselle? Minua ei kiinnosta mies, joka haluaa keskittyä raudan pumppaamiseen. Ehkä jotakuta muuta voi kiinnostaa, mutta luulen että semmosia naisia on vähemmän kuin näitä tuntikausia viikossa treenaavia miehiä, ja siitä johtuu ettei treenaavalle miehelle ihan tuosta vaan löydy kumppania. Varsinkin, jos oletus on että se nainen tykkää salilla käynnistä yhtä paljon.

Vierailija
78/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvartaloon kuuluu rasvaa enemmän kuin miehen kroppaan. Ehkä kuvasi naisvartalosta on vääristynyt. Eli niitä tosi timmejä naisia (rasva% pieni) on aika vähän ja normaalipainoisia enemmän.

Vierailija
79/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia 70000 enemmän?

Ei kannata hyvää öyhötydstä pilata faktoilla.

Vierailija
80/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nyt ihmettelen, miksi kaikki kunnostaan ja lihaksistostaan huolta pitävät miehet leimataan pinnallisiksi idiooteiksi, jotka eivät osaa mitään muuta. En ole mikään lihaskimppu vaikka käyn sen keskim. 3 krt/vko salilla ja treenaan perinteisen voimanoston jaotuksella. Tosin olen jo pitkälti yli 50 v. ja tuo pullistelu taitaa olla enempi nuorempien ongelma.. Tutuissani on niin lääkäri kuin diplomi-insinöörikin jotka treenaavat suht. säännöllisesti. Jos on keskustelutaidoton tai toisia huomioimaton junttura niin se ei parane sillä, että lopettaa urheilun ja lihottaa itsensä keskimääräisiin keskivartalon mittoihin. Urheilun aloittaminen itsessään ei tyhmennä ketään, antiikin Kreikassakin arvostettiin urheilullisia ja viisaita miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi