Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se on sääli miten nykyään treenaava ja hyvässä kunnossa oleva mies ei voi saada samankaltaista naista

Vierailija
01.10.2021 |

Koska ne naiset vaativat mieheltä sen hyväkuntoisuuden lisäksi sataa muutakin asiaa, vaikka näitä ei naisella itsellään olisi.

Tässä maassa todellakin naisten markkinat...Eikä ihme, kun naisia on 70 000 enemmän ikäluokassa 20-39

Kommentit (239)

Vierailija
41/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri se treenaaminen pitää harrastuksena jakaa? En ole koskaan nähnyt naisten valittavan, kun ei muuten lupaavan oloinen mies ole yhtä hurja neulomaan tai yhtä haka pimputtamaan pianoa. Miksi jotkut harrastukset pitää ehdottomasti jakaa ja muilla ei niin väliä?

Vierailija
42/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niiiiiin, voi sua pientä raukkaa. Jaxuhalit.

Miten saada fyysistä naisrakkautta joka tyydyttää sexuaaliset vietit?

Seksin myyminen ja ostaminen on Suomessa täysin laillista, kunhan myyjä on täysi-ikäinen eikä ihmiskaupan uhri. Kun ostat suomalaiselta selkeästi aikuiselta naiselta, niin on äärimmäisen pieni todennäköisyys, että syyllistyisit kumpaankaan virheeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, mites rahatilanteesi on? Eli sun pitää tehdä myös kunnolla rahaa. Lihasta ja rahaa reilusti yli normaalin ni jo alkaa seuraa löytymään. Miljonääri ei tarvi olla, mutta kunnon auto, laadukas ja tyylikäs kämppä, kalliit kuteet jne. Ja kroppaan lisää rasvatonta lihaa parikytä kiloa että näkyy.

44/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saada fyysistä naisrakkautta joka tyydyttää sexuaaliset vietit?

Eikö siellä yliksellä ole kerrottu? Menepä kurkkaamaan sihteeriopiston sivut.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
45/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on todella hyväkuntoinen kroppa ja terveelliset elämäntavat. Lisäksi olen avoin, huumorintajuinen, seikkailunhaluinen, ehkä jopa villi joltain osin. En löydä kaltaistani naista mistään.

M24

Sitten jokin toisenlainen nainen tai olet yksin.

Tätä olen jo pidempään miettinyt. Joudun tinkimään tuosta huumorintajusta. Menen joka kerta Tinder treffeille ns. vitsillä sisään ja naisen huumorintajuttomuus paljastuu usein jo tässä kohtaa. 

M24

Myötähäpeä tuli jo näin verkon välityksellä. Yksikään nainen ei halua miehekseen pelleä, sori vaan.

Vierailija
46/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on todella hyväkuntoinen kroppa ja terveelliset elämäntavat. Lisäksi olen avoin, huumorintajuinen, seikkailunhaluinen, ehkä jopa villi joltain osin. En löydä kaltaistani naista mistään.

M24

Miten seikkailunhalusi näkyy esimerkiksi alkavana viikonloppuna? Entä nuo muut luettelemasi attribuutit, miten ne näkyvät siinä, miten vietät tämän viikonlopun?

Tulevana viikonloppuna liikun Helsingin yössä ja saatan taksilla hurauttaa muuallekin päin Suomea tutustumaan ihmisiin. Ennen koronaa saatoin monesti viettää viikonlopun jossain euroopan pääkaupungissa. Joskus joku nainen lähti seikkailunhalusta mukaan viikonloppureissulle, usein ei. 

M24

Minä naisena rakastan matkailua ja voin lapsettomana lähteä erittäin mielelläni extempore viikonloppulomalle. Mutta, miehen kanssa, jonka tunnen hyvin. En just tavatun deitin kanssa tai puolituntemattoman. Naisena on pakko turvata selustansa aina ja kaikkien miesten seurassa, vaikka mies osoittautuisikin pidemmällä tuntemisella luotettavaksi, joka ei  kohtele naisia huonosti tai saalista heitä.

Valitettavasti kun miehillä ei ole nappia otsassa, jolla erottaisi turvalliset tyypit vaarallisista nopeasti.

Vierailija
47/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki mies. Naisilla on luonnostaan korkeampi rasvaprosentti. Ap:n kaltaisten miesten toivenainen on koostumukseltaan sellainen, että herää kysymys piilohomoudesta ja tosiasiallinen toivekumppani olisi nuori poika. Naiset eivät ole kiinnostuneita tällaisesta vaan edelleen sellaisesta naisen ja perheen eteen uhrautuvasta huolehtijatyypistä. Salipettereillä on liian kiire peilailla hauista ja joko maailma pyörii itseihailun ympärillä.

Vierailija
48/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M24

Tätä olen jo pidempään miettinyt. Joudun tinkimään tuosta huumorintajusta. Menen joka kerta Tinder treffeille ns. vitsillä sisään ja naisen huumorintajuttomuus paljastuu usein jo tässä kohtaa. 

M24

Myötähäpeä tuli jo näin verkon välityksellä. Yksikään nainen ei halua miehekseen pelleä, sori vaan.

Pellemiehen haluaa samanlainen huithapeli pellenainen. Lähipiiristä löytyy tällainen nainen.

Naiset haluavat yleensä miehen, jonka kanssa on hauskaa, mutta ei ehkä heti ensimmäisenä kannata lähteä irvileukana paukuttelemaan huumorinhenkseleitä, kun ei tiedä toisen huumorintajua. Minulla on musta ja sarkastinen huumorintaju, mutta se kukkii hyvin hitaasti. Vitsiniekkamies heti kättelyssä jäisi niille sijoilleen, en ottaisi jatkoon. Huolettaisi sellaisessa tapauksessa, että mies pistää vitsiksi ihan kaiken, myös vakavat aikuisten keskustelut, joita parisuhteessa koittaa aina.

Vierailija
49/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla ahkerasti käyvä mies = itseään täynnä oleva ja pinnallinen. Sori mutta se on eka mielikuva jos mies kertoo harrastavansa salia ja on treenatun näköinen. Ei parisuhdematskua, koska se sitten asuu siellä salilla, ei varsinkaan voisi ajatella lastensa isäksi, koska siihen tarvitaan ihan jotain muuta kuin isoja hauiksia. Lisäksi haluan itse välillä herkutella enkä katsoa kun toinen puputtaa jotain rahkaa kaiket päivät.

T. Hoikka ja sporttinen nainen

Vierailija
50/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M24

M24

Huumoria on paljon erilaista.

Vierailija
51/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis, treenaava ja hyvässä kunnossa oleva nainen. Valitsin lempeän, älykkään ja välittävän hieman ylipainoisen miehen kumppanikseni. Voimia ja jaksamista sinulle.

Vierailija
52/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salit ovat täynnä paljonkin treenaavia ja itseään kovakuntoisina pitäviä miehiä joilla kuitenkin on hirveän iso maha. Ei kiinnosta nämä.

Vierailija
53/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet luulee, että naisten mielestä joku rautaa nostava rahka- petteri on tasokas mies?

Itse käyn 5kertaa viikossa salilla, ja voin ainakin omasta puolesta sanoa, etten käy siellä naisten takia vaikka sinkku olenkin.  Ja kyllä, siellä käy yksinkertaisia lihapäitä jonkin verran. Mutta jokainen tekee kuin parhaakseen näkee. -M31

Vierailija
54/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, mites rahatilanteesi on? Eli sun pitää tehdä myös kunnolla rahaa. Lihasta ja rahaa reilusti yli normaalin ni jo alkaa seuraa löytymään. Miljonääri ei tarvi olla, mutta kunnon auto, laadukas ja tyylikäs kämppä, kalliit kuteet jne. Ja kroppaan lisää rasvatonta lihaa parikytä kiloa että näkyy.

Ei taida rahaa olla. Tossa työpaikan naapurissa on sali ja kyllä sen huomaa että bodarit joilla parempi Audi, BMW jne niin ei sinkkuna ole. Pari isoa miestä on noiden lisäksi mutta kulkevat bussilla! Eipä oo heillä naista ikinä näkynyt, eikä sillä yhdellä kaapilla joka kulkee firman pakettiautolla.

Vierailija
55/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M24

M24

Pellemiehen haluaa samanlainen huithapeli pellenainen. Lähipiiristä löytyy tällainen nainen.

Naiset haluavat yleensä miehen, jonka kanssa on hauskaa, mutta ei ehkä heti ensimmäisenä kannata lähteä irvileukana paukuttelemaan huumorinhenkseleitä, kun ei tiedä toisen huumorintajua. Minulla on musta ja sarkastinen huumorintaju, mutta se kukkii hyvin hitaasti. Vitsiniekkamies heti kättelyssä jäisi niille sijoilleen, en ottaisi jatkoon. Huolettaisi sellaisessa tapauksessa, että mies pistää vitsiksi ihan kaiken, myös vakavat aikuisten keskustelut, joita parisuhteessa koittaa aina.

Miksi sitä huumorintajua pitää peitellä jos sitä kerta on? Yleensä miesten huumori on sen verran älykästä ja nokkelaa että se ei naisille aukea.  

Vierailija
56/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salilla ahkerasti käyvä mies = itseään täynnä oleva ja pinnallinen. Sori mutta se on eka mielikuva jos mies kertoo harrastavansa salia ja on treenatun näköinen. Ei parisuhdematskua, koska se sitten asuu siellä salilla, ei varsinkaan voisi ajatella lastensa isäksi, koska siihen tarvitaan ihan jotain muuta kuin isoja hauiksia. Lisäksi haluan itse välillä herkutella enkä katsoa kun toinen puputtaa jotain rahkaa kaiket päivät.

Ai sekin on jo synti jos mies treenaa ja pitää kunnostaan ja terveydestään huolta.

Vierailija
57/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös harmi, että niin moni akateemisesti koulutettu nainen ei voi saada samanlaista miestä. Ja niillä harvoilla tarjolla olevilla akateemisilla miehillä on kaiken maailman toisarvoisia toivomuksia naisten suhteen.

Höpöhöpö. Vapaita akateemisia miehiä on vaikka miten paljon.

Vierailija
58/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M24

M24

Parikymppisissä noita pellenaisia voi vielä olla, mutta yleensä he aikuistuvat nopeammin kuin se pellemies - > ongelmia luvassa. Ei pelle vaan ole parisuhdematskua pidemmän päälle.

Vierailija
59/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nämä sporttisena itseään pitävät naiset ovat niitä jotka pukeutuvat Niken treenivaatteisiin ja makaavat sohvalla, syövät suklaata ja lukevat Sport -lehteä. Sporttisuus on näistä naisista kaukana.

Vierailija
60/239 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M24

M24

No millaista se sun huumori on? Mun eksän huumoria oli se, että arvosteli mua ja sen jälkeen kuittasi kaikki loukkauset sillä, että sehän oli vaan läppä, sulla ei oo huumorintajua.

Ilkeily ja vittuilu ei ole huumoria. Ja ehkä ekoilla treffeillä ei kannata niitä kaikkia oudoimpia läppiäkään heittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän