Se on sääli miten nykyään treenaava ja hyvässä kunnossa oleva mies ei voi saada samankaltaista naista
Koska ne naiset vaativat mieheltä sen hyväkuntoisuuden lisäksi sataa muutakin asiaa, vaikka näitä ei naisella itsellään olisi.
Tässä maassa todellakin naisten markkinat...Eikä ihme, kun naisia on 70 000 enemmän ikäluokassa 20-39
Kommentit (239)
Naisia 70000 enemmän?
Vuoden 2020 lopussa 20-39-vuotiaita miehiä oli 712139 ja naisia 668022.
Treenaavat miehet nyt vain on muilta ominaisuuksiltaan tylsiä kumppaneina, keskustelutaidottomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on todella hyväkuntoinen kroppa ja terveelliset elämäntavat. Lisäksi olen avoin, huumorintajuinen, seikkailunhaluinen, ehkä jopa villi joltain osin. En löydä kaltaistani naista mistään.
M24
Nää on just näitä. Itselläni on myös hyvä kroppa, olen tosi fiksu, kiltti kaikille, huumorintajua löytyy, hyvä sängyssä ja osaan kuunnella ja puhua. Silti en löydä kaltaistani miestä mistään.
Joko heitä ei ole, tai minulla on hieman vääristynyt kuva omasta erinomaisuudestani.
N37
Hei, olisit muuten varmasti minulle sopiva, mutta olet liian vanha. Sorry, mutta ei kiitos tällä kertaa.
M24
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on todella hyväkuntoinen kroppa ja terveelliset elämäntavat. Lisäksi olen avoin, huumorintajuinen, seikkailunhaluinen, ehkä jopa villi joltain osin. En löydä kaltaistani naista mistään.
M24
Sitten jokin toisenlainen nainen tai olet yksin.
Minäkin haluaisin samankaltaisen miehen, kuin olen itse: laittaa ruokaa, käy kaupassa, siivoaa, pesee pyykkiä ja hoitaa lapset, mutta ei, edellinen, niiden lasten isä, vain istui sohvalla kotona, kävi töissä ja punttisalilla. Nyt se tosin joutuu tekemään noita joka toinen viikko, silloin minä pääsen salille.
Ei käy toiveet tasan, näin se vaan on....
Vierailija kirjoitti:
Treenaavat miehet nyt vain on muilta ominaisuuksiltaan tylsiä kumppaneina, keskustelutaidottomia.
Kyllä tämä havaittu. Ei treenattu kroppa kompensoi ikövää luonnetta.
Vierailija kirjoitti:
M24
Miten seikkailunhalusi näkyy esimerkiksi alkavana viikonloppuna? Entä nuo muut luettelemasi attribuutit, miten ne näkyvät siinä, miten vietät tämän viikonlopun?
Miksi miehet luulee, että naisten mielestä joku rautaa nostava rahka- petteri on tasokas mies?
Jånnä, kun Suomalaisista miehistä 70% on ylipainoisia, ja tämä palsta ontäynnä treenaavia, hyväjroppaisia miehiä, jotka itkee, kun ei löydä kaltaistaan naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M24
Tätä olen jo pidempään miettinyt. Joudun tinkimään tuosta huumorintajusta. Menen joka kerta Tinder treffeille ns. vitsillä sisään ja naisen huumorintajuttomuus paljastuu usein jo tässä kohtaa.
M24
Miten olet päätynyt väitteeseen, ettei kuvailemasi mies voisi saada naisseuraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M24
Nää on just näitä. Itselläni on myös hyvä kroppa, olen tosi fiksu, kiltti kaikille, huumorintajua löytyy, hyvä sängyssä ja osaan kuunnella ja puhua. Silti en löydä kaltaistani miestä mistään.
Joko heitä ei ole, tai minulla on hieman vääristynyt kuva omasta erinomaisuudestani.
N37
Hei, olisit muuten varmasti minulle sopiva, mutta olet liian vanha. Sorry, mutta ei kiitos tällä kertaa.
M24
Eipä mitään. Luulen että ikä ei olisi ainoa meitä perustavalla tavalla erottava tekijä.
Harmi juttu, mutta sellaista elämä on. Ihmistä ei voi pakottaa valitsemaan sellaista kumppania, joka ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M24
Tätä olen jo pidempään miettinyt. Joudun tinkimään tuosta huumorintajusta. Menen joka kerta Tinder treffeille ns. vitsillä sisään ja naisen huumorintajuttomuus paljastuu usein jo tässä kohtaa.
M24
Ai kauhee. "Vitsillä sisään". Voin niin kuvitella tämän. Enkä ihmettele lopputulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M24
M24
Vau. Täältä aina oppii uusia tapoja joilla mies voi sabotoida pariutumistaan.
Mua ei kiinnosta pätkän vertaa mitkään salikimput. Ei edes sellaiset, ketkä käyvät silloin tällöin salilla. Aika outoa on, että jos joku oikeasti luulee, että salilla käyminen on joku iso mittari. Mä nautin paljon enemmän ihan rauhallisista kävelylenkeistä ja koti-illoista kera viinin ja juustojen. Onneksi olenkin löytänyt sellaisen kumppanikseni:)
Jos naisia on 70 000 enemmän, niin eikös silloin ole miesten markkinat?
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M24
Miten seikkailunhalusi näkyy esimerkiksi alkavana viikonloppuna? Entä nuo muut luettelemasi attribuutit, miten ne näkyvät siinä, miten vietät tämän viikonlopun?
Tulevana viikonloppuna liikun Helsingin yössä ja saatan taksilla hurauttaa muuallekin päin Suomea tutustumaan ihmisiin. Ennen koronaa saatoin monesti viettää viikonlopun jossain euroopan pääkaupungissa. Joskus joku nainen lähti seikkailunhalusta mukaan viikonloppureissulle, usein ei.
M24
Vierailija kirjoitti:
Niiiiiin, voi sua pientä raukkaa. Jaxuhalit.
Miten saada fyysistä naisrakkautta joka tyydyttää sexuaaliset vietit?
Terve ajattelu on se tärkein asia miehessä, ei niinkään kroppa pidemmän päälle. Sopusuhtainen kroppa toki viehättää, ei mikään lihaskimppu tarvitse olla, oma mies juuri tällainen :) Lisäksi mies niin ajattelevainen, kohtelias KAIKKIA naisia kohtaan.
Oletko sinä Ap samanlainen ajattelevainen kohtelias ja huumorintajuinen KAIKKIA naisia kohtaan? Saan käsityksen, että sinua kiinnostaa vain kaunis kuori naisessa, minua ei taas kiinnosta vain komea kuori miehessä... Siksi et saa minua kaunis kroppaista naista, etkä muitakaan tuolla asenteella.