Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko te kaikki merkkilaukkujen omistajat hyvätuloisia?

Vierailija
23.11.2014 |

Itse haaveilen Pradan laukusta tai Louis Vuittonin laukusta mutta olen vain perus duunari hoitoalalla.

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne merkit laukkujen kyljessä ole sitä varten, että valmistajat ja kaupat saa vähän lisää voita leivän päälle. Kun mielikuva merkillä on hyvä, ne saa wannabe menestyjät haluamaan. Tuskin laatu on se syy, jos merkkiä metsästetään saadakseen joku juuri tietyn merkkinen.

Vierailija
82/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 11:23"]

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 11:20"]Taitaa olla just toisin päin, eli merkkilaukkuja ostaa matalapalkkainen tekokynsi-ripsienpidennys-porukka. Yleensähän nää on kampaajia, Siwan kassoja tai lähihoitajia. [/quote] Joo ei tietenkään ketään muita... Ihan oikeesti, täällä on kyllä supertyhmää porukkaa!

[/quote]

Kolahtiko? :D

Vierailija
84/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotias tulot noin 1000€/kk ja omistan 5 vuittonia yhen Celinen ja chanelin. Pari laukkua olen noista kyllä saanut valmistujais- ja synttärilahjaksi vanhemmilta :)

Vierailija
85/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 11:23"]

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 11:20"]Taitaa olla just toisin päin, eli merkkilaukkuja ostaa matalapalkkainen tekokynsi-ripsienpidennys-porukka. Yleensähän nää on kampaajia, Siwan kassoja tai lähihoitajia. [/quote] Joo ei tietenkään ketään muita... Ihan oikeesti, täällä on kyllä supertyhmää porukkaa!

[/quote]

Kolahtiko? :D
[/quote]

Ei, mä oo just se joka osti sen chanelin woc:in, eikä heilauttanut taloutta yhtään mihinkään suuntaan.

Vierailija
86/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Z

Vierailija
87/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 11:20"]

Taitaa olla just toisin päin, eli merkkilaukkuja ostaa matalapalkkainen tekokynsi-ripsienpidennys-porukka. Yleensähän nää on kampaajia, Siwan kassoja tai lähihoitajia.

[/quote]

Aamen. Usein nuo ovat haluttavia juuri niiden mielestä, joille materian hankkiminen nostaa omaa 'statusta'. Kun tulotaso on riittävän korkea, merkkilaukku ei anna kiksejä (itse olen naiseksi hyvätuloinen). Minulle suurimmat kiksit antaa vaikka pään käyttäminen töissä vaativiin tehtäviin. Kotona hyvä laadukas ruoka ja simppeli elämä, joka tarkoittaa krääsän karsimista ja poispysymistä ostoshelveteistä.

Vierailija
88/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q

Vierailija
89/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 11:46"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 11:20"]

Taitaa olla just toisin päin, eli merkkilaukkuja ostaa matalapalkkainen tekokynsi-ripsienpidennys-porukka. Yleensähän nää on kampaajia, Siwan kassoja tai lähihoitajia.

[/quote]

Aamen. Usein nuo ovat haluttavia juuri niiden mielestä, joille materian hankkiminen nostaa omaa 'statusta'. Kun tulotaso on riittävän korkea, merkkilaukku ei anna kiksejä (itse olen naiseksi hyvätuloinen). Minulle suurimmat kiksit antaa vaikka pään käyttäminen töissä vaativiin tehtäviin. Kotona hyvä laadukas ruoka ja simppeli elämä, joka tarkoittaa krääsän karsimista ja poispysymistä ostoshelveteistä.

[/quote]

Mutta kun kaikki naiset eivät ole sinä. Eikä kaikki saa kiksejä siitä mistä sinä saat, vaikka se tulotaso olisikin hyvä, niin laukut ja muut kauniit asiat voi tuoda kiksejä jollekin, kuten vaikka minulle. Ja se taas ei tee minusta yhtään sinua huonompaa.

Vierailija
90/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvät tulot ja varallisuutta enkä ikinä laittaisi laukkuun yli 500 e. Kyllä niistä laukuista varmaan haaveilevat eniten ne, joilla niihin ei olisi varaa.Kun unelmat eivät ole unelmia vaan helposti toteutettavissa, kiinnostus loppuu tai ei ole edes ehtinyt syntyä.

Vierailija
91/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja olen reilun 40t€:n vuosipalkalla. Useamman merkkilaukun omistan. Rahaa jää säästöön kun ei ole asuntolainaa enkä matkustele, tupakoi enkä harrasta mitään kallista. :)

Vierailija
92/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on. Tai oli, sitten alkoi opiskelijaksi :)

Vierailija
93/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo keski-ikäinen, lapseton "uranainen" ja ihmettelen kyllä kovasti tätä intoa omistaa merkkilaukkuja. Itselläni on pari mustaa, merkitöntä nahkalaukkua asiakastilaisuuksiin, yleensä läppäri kulkee repussa. Se säästää selkää. Työelämässä en ole koskaan nähnyt kenenkään kiinnittävän mitään huomiota siihen, millainen laukku jollain on. Tosin olen teknisellä alalla.

Tuloni ovat noin 80t vuodessa ja en koe, että minulla olisi varaa sen enempää merkkilaukkuihin kuin hienoihin puhelimiinkaan. Hyvä, että asunnon remontit ja lainat saa maksettua ja jotain eläkesäästöihin.

Toivottavasti te, jotka totutatte lapsenne opiskelijoina tuollaiseen elintasoon, olette valmiita kustantamaan sen myöhemminkin, muuten voi tulla kylmä pudotus lapsellenne todellisuuteen jossain vaiheessa...

Tylsä täti

Vierailija
94/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jännähän se naisen pää on. Jos jotain haluaa tai johonkin on ihastunut niin sen sitten vaan haluaa. ;) Ehkä enempi kallistunut nyt tuohon Pradan tote laukkuun. Joko mustana tai ruskeana (joo tylsää!!!). Onhan se hirveää kun naisia näin syyllistetään kaikesta mitä keksii haluta. Kaikesta mikä nyt sattuu maksamaan enemmän kuin se 20€. Mä en harrasta mitään, en polta, en syö ravintoloissa, en bailaa, en käy kampaajalla. Eli enkö mä saa haluta sitä merkkilaukkua? Niin ja ihannehan olisi että kaikki olisi luksusta, sittenhän elämä vasta menee "oikein". Eli hieno bemari, hieno koti design huonekaluilla, vain design vaatteita ja kenkiä, lapsilla ja miehellä design vaatteet jne. Sitten vasta saa ostaa design laukun. Toivottavasti tätä sitten toitotetaan myös niille miehille jotka ostaa kallista elektroniikkaa tai kalliita autoja vaikka asuvat vuokralla. 

ap

Vierailija
95/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
96/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et käy missään etkä edes kampaajalla, mihin ihmeeseen käyttäisit laukkua? Vai kehystäisit sen takan päälle?

Vierailija
97/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yliopisto-opiskelija ja teen opintojen ohella parhaimmillaan kahta duunia, koska nautin työnteosta ja tietenkin hyvästä taloudellisesta elintasosta. Tänä vuonna taitaa tuloja minulla kertyä n. 21 000 euroa. Opiskelijaksi siis hyvin. Mieheni on jo työelämässä ja tienaa ikäisekseen korkeakoulutetuksi varsin hyvin. Nautimme matkustelusta, ulkona syömisestä ja laadukkaasta sisustamisesta. Merkkilaukkuja minulla on kertynyt vuosien aikana jo varmaan yli kymppitonnin arvosta. Nyt viimeisimpien hankintojen jälkeen kokoelmani alkaa olla siinä pisteessä, että minulla on jo "kaikki mitä haluan". Seuraavaksi taidan alkaa tosissani panostaa asuntosäästämiseen, sillä olen jäänyt koukkuun ASP-tilin täyttämiseen. 

Vierailija
98/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Z

Vierailija
99/100 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, miten onnistuisi säästämään merkkilaukkuun. 

Vierailija
100/100 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskelija ja aikaisemmin tein töitä 1200€/kk - palkalla. Merkkilaukkuja 8 kpl, valtaosan olen ostanut käytettynä, eli murto-osalla uuden hinnasta. Usein myös käyttänyt synttäreinä, jouluna yms. saatua rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä