Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhainkodin Hoitajat. . . .

Vierailija
12.06.2026 |

Tuntuu siltä että he eivät kunnioita hoidettaviaan, ja tee työtään kunnolla / Tosissaan.. Niin paljon on ollut näitä epäkohtia ja ongelmia laitoksissa !!?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhkisitkö itse aikuisten virtsaa, ulostetta, oksennusta ja limaa innoissasi 10-15e tuntipalkalla? Samalla ottaen haukkumista, fyysistä väkivaltaa ja tartuntavaaran ym. muut työn mausteet niskoillesi kun resursseja ei ole, eikä ketään oikeen kiinnosta kuin vasta siinä vaiheessa kun joku on mennyt pieleen, vaikka asiat on pedattu alun alkaen niin että ei voi onnistua.

Vierailija
2/8 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hakeutuvat töihin tunne, jos eivät tee hommiaan ?? Ja aina unohdetaan ne ITSE WANHUKSET !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyyhkisitkö itse aikuisten virtsaa, ulostetta, oksennusta ja limaa innoissasi 10-15e tuntipalkalla? Samalla ottaen haukkumista, fyysistä väkivaltaa ja tartuntavaaran ym. muut työn mausteet niskoillesi kun resursseja ei ole, eikä ketään oikeen kiinnosta kuin vasta siinä vaiheessa kun joku on mennyt pieleen, vaikka asiat on pedattu alun alkaen niin että ei voi onnistua.

Omaishoitaja tekee tätä ihan ilmaiseksi ja 24/7. Sinulle sentään maksetaan.

Vierailija
4/8 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Heille maksetaan. Ja wanhukset senkun kärsii.. Ei hyvä.

Vierailija
5/8 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä. Hyvää on.

Vierailija
6/8 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kutsumustyötä tekee mielellään, mutta ei millään ehdi joka paikkaan samaan aikaan vaikka kuinka yrittäisi kun henkilöstöä on liian vähän ja raskaita aikuisia hoidettavia sekä dementikkoja kaikki. 

Kellot soivat ja hätää ja avun tarvetta on joka puolella aamusta iltaan. 

Hoivakodit eivät vastaa entisen ajan vanhainkoteja joissa oli ilmeisesti parempikuntoisia vanhuksia. 

Vierailija
7/8 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri kuin jolle vastasit mutta on täysin eri asia hoitaa yhtä vanhusta omaishoitajana. 

Vierailija
8/8 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku karsinta pitäs olla. Että ne vetelät ja välinpitämättömät karsittas pois !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi