Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko te kaikki merkkilaukkujen omistajat hyvätuloisia?

Vierailija
23.11.2014 |

Itse haaveilen Pradan laukusta tai Louis Vuittonin laukusta mutta olen vain perus duunari hoitoalalla.

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun sais joskus itsellenikin sen laukun hankittua. En voi edes kuvitella elämää sitten, kun olen sen saavuttanut.

Vierailija
42/100 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 23:50"]

Minulla olisi varaa ostaa kallis laukku, mutta en ole koskaan tuntenut mitään tarvetta siihen. Olen keski-ikäinen, laukut voin ostaa vaikka halpahallista, jos löydän itseäni miellyttävän. En koe tarvetta pröystäillä jollain merkkituotteella näyttääkseni ulospäin varallisuuttani.

[/quote]

Aika harva loppujen lopuksi tunnistaa designer-laukkua, jos siinä ei ole näkyviä logoja tai tunnistettavaa kuosia, joten tuskin niitä pröystäilyn vuoksi ostetaan, vaan ihan oman kiinnostuksen ja mieltymysten vuoksi. Tietysti ne blogilaukut on oma juttunsa, mutta ne on vain pikkuruinen osa saatavilla olevasta tarjonnasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 11:06"]"Normaali"tuloinen, mutta mies on aika hyvä tuloinen, eikä meillä ole lapsia, eikä rahaa mene baareihin eikä tupakkaan. Juuri ostin Chanelin WOC:in pikkulaukukseni ja myin entisen turhan Vuittonin pikkulaukun pois, eli rahoitan uusia laukkuja myös noin. En hamstraa liikaa.
[/quote]

Niin totta, saahan röökien hinnala aina 2 laukkuu vuodessa. Hyvä sä!
[/quote]

Ja mikä tässä on alapeutkuttamisen arvoista?

Vierailija
44/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja halvalla rimpulalla ajavaa ihaillaan?

Minkä ihmeen vuoksi hyvin tienaavat tuttavasi ajavat ritsoilla? Yleensä ottaen ihmiset asuvat, ajavat, hankkivat parasta mahdollista, johon heillä on varaa. En todellakaan usko, että kukaan ajaa parin tonnin romulla ellei ole pakko tai asuu halvassa lähiöyksiössä jos olisi varaa muuhunkin.

[/quote]

Neeej, väärin. On meitä hyvätuloisia (minun ja mieheni palkka + pääomatulot yhteensä yli 300 000 per vuosi) jotka ajelee vanhalla toyotalla, asuu melkolailla lähiöksi luokiteltavalla alueella kerrostalossa pk-seudulla. Kyllä minun kaapistani muutama yli 2000 euron merkkilaukku löytyy, merkkivaatteita ja koruja, mutta niissä ei ole niin suuria logoja että asiasta tietämättömät niitä mitenkään noteeraisi. Toki käyn toisinaan myös kirppiksillä huvikseni.

Jotenkin tuntuu että nää kaikki auto- yms statuslesoilut on pelkästään nousukkaiden kotkotuksia. Meidän perheessä rahasta ei ole ollut koskaan pulaa (onkohan Suomessa epäkorrektia sanoa näin - anonyyminä on tuturvallista huudella) eikä siitä ole tehty mitään numeroa, ei varsinkaan mitään ihmisarvokysymystä. Se on aina hankittu mitä todella tarvittu, varsinaisesti tuhlattu ei olla. Itse en ikinä arvota ihmisiä varallisuuden perusteella.

Vierailija
45/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
46/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ihmiset tietäis, miten suuri replica-tuotanto onkaan ;) laukut samalta tehtaalta... 80% halvempia. Sen oppii kun nettiä opiskelee :*

Vierailija
47/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nautin matkustelusta ja sisustamisesta nuorempana. Asuntovelallisena lapsiperheellisenä oli karua huomata, ettei siihen ole varaa...

Vierailija
48/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 11:23"]Paljonko tuollaiset merkkilaukut siis maksaa? Jos pari sataa euroa, niin kyllähän lähes jokaisella työssäkäyvällä on siihen rahaa, jos oikeasti kokee tärkeäksi. Ei se kerro hyvätuloisuudesta mitään. Itselläni ei ole ikinä ollut merkkilaukkuja, olen ostanut kaikki laukkuni kirpparilta tai korkeintaan Lindexistä. Ei vaan kiinnosta.

[/quote]

Liikutaan ennemmin siellä tonnin lähettyvillä kuin parissa sadassa.

Vierailija
49/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 11:23"]Paljonko tuollaiset merkkilaukut siis maksaa? Jos pari sataa euroa, niin kyllähän lähes jokaisella työssäkäyvällä on siihen rahaa, jos oikeasti kokee tärkeäksi. Ei se kerro hyvätuloisuudesta mitään. Itselläni ei ole ikinä ollut merkkilaukkuja, olen ostanut kaikki laukkuni kirpparilta tai korkeintaan Lindexistä. Ei vaan kiinnosta.

[/quote]

Michael Kors on kai parin sadan halvimmillaan. Ne oikeet merkkilaukut taitaa maksaa tuhansia?

Vierailija
50/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijatuloilla eleillään, mutta 2nd handinä saa merkkilaukkuja edullisesti kunhan tietää mistä etsii. Esim. oma Burberryni on arvoltaan 1800-2500 €, mutta maksoin siitä 500 €.

Vierailija
51/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te käytätte näitä merkkilaukkuja? Mulla ei oo ensimmäistäkään, kun töissä käytän reppua ja salilla salikassia. Jos joskus jonnekin menen, riittää pieni käsilaukku. Joku neverfull ois mulla todellakin never full, kun se makais jossain kaapin perällä. 

Vierailija
52/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
53/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 12:55"]

Opiskelijatuloilla eleillään, mutta 2nd handinä saa merkkilaukkuja edullisesti kunhan tietää mistä etsii. Esim. oma Burberryni on arvoltaan 1800-2500 €, mutta maksoin siitä 500 €.

[/quote]

Mistä sä etsit noita merkkilaukkuja käytettynä? Mulle kelpaisi suht. hyväkuntoinen käytettykin. Mutta jos pitää monta sähköpostia kirjoittaa englanniksi ja hyvällä englannilla niin siihen loppuu mun taidot. =/ Sitten pelkään myös että maksan väärennetystä laukusta monta sataa euroa. 

ap

Vierailija
54/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis olen tuota Michael Korsiakin miettinyt mutta en vain ole niin ihastunut suunnittelijan laukkuihin. Olen nähnyt jossain kuvissa kun hihnat menee huonoon kuntoon. Ja mä tykkään tylsästä ja yllätyksettömästä. En halua mitään kirkuvan punaista erikoisen muotoista laukkua. Haen siis sellaista laukkua mitä käytetään vuosia.

ap

Vierailija
55/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 19:57"]Voi kun ihmiset tietäis, miten suuri replica-tuotanto onkaan ;) laukut samalta tehtaalta... 80% halvempia. Sen oppii kun nettiä opiskelee :*
[/quote]

Joo, pakkohan sen on totta olla jos oikeen netissä sanotaan. Haloo!
Tietäisittepä vaan ihmiset miten paljon replica lääkkeitä syötte. Sama juttu varmaan laukuissa. Proceduurit ja laadunvarmistus on vuittonilta/pradalta/orionilta, vaikka tuotanto aasiassa. Saatan tietty olla väärässäkin, en ole tuota netistä lukenut :p

Vierailija
56/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä ;)

Vierailija
57/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelija viime vuositulot 12 000 e. On vuittonia(jota pidän vähän wt:nä jo) sekä yksi chanel

Vierailija
58/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä miten onnistutte säästämään? Mulla 2 lasta ja mies. Lapsille tulee ostettu kaikkea (lähinnä vaatteita halpiskaupoista ja tietty leluja) Itselle on vaikea saada mitään säästöön tai ostaa. Haluisin siis Louis Vuittonin neverfull laukun damier ebene kuosilla tai Pradan nahkalaukun saffiano nahalla. Voi kun voittaisi lotossa..

ap

Vierailija
59/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 10:49"]Itse haaveilen Pradan laukusta tai Louis Vuittonin laukusta mutta olen vain perus duunari hoitoalalla.
[/quote]

Suurimman osan laukuista omistaa santander

Vierailija
60/100 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laittaa käsilaukkuun satoja euroja???? Itselläni on 39€ laukku Lindeksiltä :). En kai ole tyylikäs, mutta ihan sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä