Ootteko te kaikki merkkilaukkujen omistajat hyvätuloisia?
Itse haaveilen Pradan laukusta tai Louis Vuittonin laukusta mutta olen vain perus duunari hoitoalalla.
Kommentit (100)
Jos rahasi ovat vähissä niin älä osta naurettavaa teini-lv:a. Olettaen että olet täysi-ikäinen.
"Normaali"tuloinen, mutta mies on aika hyvä tuloinen, eikä meillä ole lapsia, eikä rahaa mene baareihin eikä tupakkaan. Juuri ostin Chanelin WOC:in pikkulaukukseni ja myin entisen turhan Vuittonin pikkulaukun pois, eli rahoitan uusia laukkuja myös noin. En hamstraa liikaa.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 10:58"]En mä tiedä miten onnistutte säästämään? Mulla 2 lasta ja mies. Lapsille tulee ostettu kaikkea (lähinnä vaatteita halpiskaupoista ja tietty leluja) Itselle on vaikea saada mitään säästöön tai ostaa. Haluisin siis Louis Vuittonin neverfull laukun damier ebene kuosilla tai Pradan nahkalaukun saffiano nahalla. Voi kun voittaisi lotossa..
ap
[/quote] Ei lapset tarvii joka kuukausi lisää vaatteita tai leluja.. Jos oikeesti sen haluat, niin saat 200€ kuukaudessa säästettyä. Järkevintä olis tietysti ostaa joku järkevämmän hintainen laukku, esim. Michael Kors tai vastaava.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 11:06"]"Normaali"tuloinen, mutta mies on aika hyvä tuloinen, eikä meillä ole lapsia, eikä rahaa mene baareihin eikä tupakkaan. Juuri ostin Chanelin WOC:in pikkulaukukseni ja myin entisen turhan Vuittonin pikkulaukun pois, eli rahoitan uusia laukkuja myös noin. En hamstraa liikaa.
[/quote]
Niin totta, saahan röökien hinnala aina 2 laukkuu vuodessa. Hyvä sä!
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 11:01"]Miksi laittaa käsilaukkuun satoja euroja???? Itselläni on 39€ laukku Lindeksiltä :). En kai ole tyylikäs, mutta ihan sama.
[/quote] Se on LindeX.
12 -haha. Voit uskoa, että olen muutenkin mauton ;)
Michael kors löytyy. :)
Ostin turkista aidon näköisen ja vielä laadukkaankin,(!!) 25€. :D
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 11:09"]12 -haha. Voit uskoa, että olen muutenkin mauton ;)
[/quote] :D Liikuttavaa. Voin kuvitella.
Opiskelija Helsingistä ja tulot noin 12 000 e/v. Kaapista löytyvät mm Prada, Mulberry ja MiuMiu. Aloita säästäminen erinä nostamalla palkan tultua tililtäsi vaikka 50-100 e/kk käteiseksi ja piilota kirjekuoreen "tyynyn alle":) jos saan joulu- tai synttärilahjaksi rahaa, laitan ne myös säästöön (jos miehesi kysyy joululahjatoivetta, voit pyytää avustusta isompaan hankkeeseen?)
Suosittelen vilkuilemaan merkkilaukkuja myös käytettyinä. Esim http://www.designer-vintage.com/index.html on hyvä ja 100% varmasti aitoja!
Ei ole kummoiset tulot täälläkään, Korsilta muutama laukku (semi edulliset ja nopeasti säästettävissä) sekä yksi LV. Mies tosin osti lahjaksi luikkarin, mutta ei ole hänenkään tulot älyttömät. Mutta jos minulla olisi lapsi tai lapsia, niin en varmasti ikinä saisi ostettua itselle edes ehyitä sukkia. Kyllä lapsiin laittaisin kaikki rahat.
Itsekin aina mietin, millä rahalla porukka ostelee laukkujaan. Tiedän yhden parturin, joka on ostanut kaksi luikkaria + liudan muuta merkkikamaa, ja lapsi vuoden ikäinen. Mamma on kotona eikä tee mitään sunnuntaivuorojakaan..
Merkkilaukut on rumia... vihaan isoja logoja
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 11:06"]"Normaali"tuloinen, mutta mies on aika hyvä tuloinen, eikä meillä ole lapsia, eikä rahaa mene baareihin eikä tupakkaan. Juuri ostin Chanelin WOC:in pikkulaukukseni ja myin entisen turhan Vuittonin pikkulaukun pois, eli rahoitan uusia laukkuja myös noin. En hamstraa liikaa.
[/quote]
Niin totta, saahan röökien hinnala aina 2 laukkuu vuodessa. Hyvä sä!
[/quote]
En tainnut ihan tuota tarkoittaa.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 11:12"]Michael kors löytyy. :)
Ostin turkista aidon näköisen ja vielä laadukkaankin,(!!) 25€. :D
[/quote]
Se ei siis ole Michael Kors eikä myöskään merkkilaukku.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 11:14"]Merkkilaukut on rumia... vihaan isoja logoja
[/quote]
No ei niitä sit kannata kenenkään ostaa kun olet tuota mieltä.
Taitaa olla just toisin päin, eli merkkilaukkuja ostaa matalapalkkainen tekokynsi-ripsienpidennys-porukka. Yleensähän nää on kampaajia, Siwan kassoja tai lähihoitajia.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 11:20"]Taitaa olla just toisin päin, eli merkkilaukkuja ostaa matalapalkkainen tekokynsi-ripsienpidennys-porukka. Yleensähän nää on kampaajia, Siwan kassoja tai lähihoitajia.
[/quote]
Joo ei tietenkään ketään muita... Ihan oikeesti, täällä on kyllä supertyhmää porukkaa!
Paljonko tuollaiset merkkilaukut siis maksaa? Jos pari sataa euroa, niin kyllähän lähes jokaisella työssäkäyvällä on siihen rahaa, jos oikeasti kokee tärkeäksi. Ei se kerro hyvätuloisuudesta mitään. Itselläni ei ole ikinä ollut merkkilaukkuja, olen ostanut kaikki laukkuni kirpparilta tai korkeintaan Lindexistä. Ei vaan kiinnosta.
Ei ole. Mun opiskelijatytöllä on 2 Vuittonia ja 2 Longchampia. Tekee tosin opiskelun ohella parhaimmillaan 2 työtä
Tulot oli viime vuonna vajaa 10 000. Oon pieniruokainen ja tarkka opiskelijatyttö.mulla on neverfull ja Ralph Lauren:)