Yksinäinen, mitä olet tehnyt tänään?
Minä loikoilin aamulla pitkään, vaihdoin lakanat, pesin pyykkiä, kävin kaupassa, tein ruokaa ja joulutorttuja, katsoin pari jaksoa suosikkisarjaani.Siinäpä ne.Vielä ajattelin värjätä hiukset ja saunoa. Ehkä teen illaksi vielä pizzaa.
Kommentit (334)
Heräilin kymmenen maissa. Tein ison aamiaisen itselleni. Puuroa, pala leipää ja päärynä, monta kuppia kahvia. Siivoilin. Lähdin salille, jossa kävin vain venyttelytunnilla, lepopäivä kun oli.
Tulin kotiin ja söin lounasta. Täytetty paprika, maissintähkä ja salaattia. Av:lla roikuin ja koin ahdistusta lepopäivästä, kun olisi tehnyt mieli kovasti rääkätä itseä. 5 treeniä jo tälle viikolle kuitenkin takana + tuo venyttelutunti, joten pakko oli pitää pää kylmänä.
Nukuin päiväunet ja kävin tupakalla. Roikuin av:lla ja luin blogeja. Tein ruokaa, broiler-herkkusieni-paprikapastaa. Ahdistuin liikkumattomuudesta lisää. Miten tää elämä nykyään pyörii mulla vaan treenin ja ruoan ympärillä... Lähdin kävelylle ja kiersin töölönlahden. Ahdistuin kun vastaan tuli vain perheitä ja pariskuntia. Poltin pari tupakkaa lisää. Tulin kotiin ja itkin. Nyt ahdistun, kun ei huvita lukea tenttiin.
Vittumainen päivä.
Tähän asti pääsiäinen meni yllättävän hyvin, ulkoilin, tein ruokaa, katsoin elokuvan, luin kirjaa ja lehtiä, neuloin. Puhelin on ollut mykkä koko viikonlopun, mutta edes se ei tuntunut kovin pahalta.
Tänään olen sitten ollutkin aivan rikki. Ikävöin eksääni, jonka kanssa erosimme vuosi sitten, niin paljon että tekisi mieli oksentaa. Itkettää ja olen maannut vain sohvalla ja roikkunut netissä. Tekisi niin mieli puhua jonkun kanssa. En edes uskalla haaveilla siitä, että voisi kaivautua jonkun syliin vielä joskus.
En minäkään jotenkin kehtaa yksin mennä leffaan tai syömään.no okei, hesessä tms.voin käydä yksin muttei tulisi mieleenkään mennä ns.parempaan ravintolaan yksin syömään.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 20:34"]En minäkään jotenkin kehtaa yksin mennä leffaan tai syömään.no okei, hesessä tms.voin käydä yksin muttei tulisi mieleenkään mennä ns.parempaan ravintolaan yksin syömään.
[/quote]
Leffaanvoi kyllä aivan hyvin mennä yksin, ei kukaan"ajattele" mitään. Oon käynyt tosi paljon yksin aikoina jolloin en ole ollut ollenkaan yksinäinen.
En mitään.Inhottava kankkunen ja morkkis. Haluaisin nukkua.
Olin töissä, kävin kaupassa, tulin kotiin ja siivosin. Nyt ajattelin lukea kirjaa ja surkutella tulevaa viikonloppua jonka-yllätys yllätys-vietän yksin :(
Kävin kirjastossa, ollut koneella ja kävin alkossa ostamassa valkkarin :D Loppuilta meneekin varmaan pääasiassa tässä koneella juoden ja katson Poirotin elokuvan illalla. HURJAA! N24.
Tänään on ollut huono päivä ja on tullut itkettyä. Olen sairaslomalla töistä, joten sosiaaliset kontaktit ovat todella minimissä. Ollutkaan aiemmin tajunnut miten paljon merkitystä sillä on että työpaikalla on muita ihmisiä ja niiden kanssa jutteleekin jotain, vaikka ne eivät ystäviä olekaan. Nyt on vähän se klassinen kaupan kassa ja ostosten loppusumma ainut sosiaalinen kontakti.
Pari ystävää minulla on tai on olevinaan, mutta heillä on menossa omassa elämässään kiireinen kausi. He ovat jättäneet vastaamatta viesteihin kun olen yrittänyt olla yhteydessä. Alkaa tuntua että pidän heitä paljon läheisempinä ja tärkeämpinä ystävinä kuin he minua, ei vain tämän jutun takia vaan muutenkin. Kun nyt on ollut aikaa ajatella.
Lohtusyömistä tulee harrastettua paljon kun ainut tekeminen on olla sohvalla ja katsoa telkkua. Huonon sään takia ei tule oltua juuri ulkona niin liikuntakin vähenee, taitaa olla käänteinen bikinikunto tulossa :)
Täällähän on kuin toisintoja meikäläisen elämästä. Kavereita ei ole, joskus menee päiviä ettei puhele kellekään. Korkeintaan kaupan kassalle moikkaa. Nyt kesälomalla kun ei ole edes niitä työkavereita, vaikka duunarityökavereista suurin osa onkin viinaan meneviä idiootteja. Ei yhtään samanlaisia kiinnostuksen kohteita. Itseä kun kiinnostaa luonnontieteet ja vastaavat. Voinette arvata, että yksinkertaisia duunareita ei kiinnosta. Noh lenkillä ja salilla tuli käytyä. Ja puhelu erääseen työnhakuun liittyen ja psykojen aikatauluja. Ja kun olen itse aina muuttanut ahkerasti työn perässä, niin lapsuuden ystävätkin jääneet kuka minnekin. Eikä pk-seudulla niin vain tutustuta uusiin ihmisiin. M30 vee.
Heräsin aikaisin, kävin terapiassa, puhuin Skypessä ystävän kanssa, pesin lakanat ja kävin joogassa. Hain tofua kiinalaisesta ja syöpöttelen tv:n ääressä.
Tulin töisstä alkon kautta kotia ja sekakäytin. Vihaan viikonloppuja
Ap täällä! Arvatkaapa mitä ihanaa! En ole pariin kuukauteen tuntenut enää itseäni yksinäiseksi ja syy on, kuinkas muutenkaan, mies! :)
Olen niin onnellinen juuri nyt ja sydämestäni toivon,että kaikki yksinäiset, tähän ketjuun vastanneet ihanat ihmiset, saisitte kokea samaa!!
Lisäksi toivon teille jokaiselle lämmintä juhannusta ja kivaa kesää! .-ap
Ihanaa kuulla ap! Kaikki on siis mahdollista, ehkä minullekin...joskus...
Oon käynyt koiran kanssa lenkillä, tehnyt ruokaa, siivonnut kämppää ja nyt tuijotan salkkareiden kesäuusintoja :D
Pelasin pleikkaria, kävin kuntosalilla ja treeneissä. Yön oon töissä.
Kirjoitellut av:lla ja juonut kahvia.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 08:01"]
Miten teidän yksinäisten pyhät on sujuneet?
[/quote]
Kipeänä toistaiseksi :( Ja yksin tietysti.