Yksinäinen, mitä olet tehnyt tänään?
Minä loikoilin aamulla pitkään, vaihdoin lakanat, pesin pyykkiä, kävin kaupassa, tein ruokaa ja joulutorttuja, katsoin pari jaksoa suosikkisarjaani.Siinäpä ne.Vielä ajattelin värjätä hiukset ja saunoa. Ehkä teen illaksi vielä pizzaa.
Kommentit (334)
Heräsin kasilta ja iloitsin pienesti auringonpaisteesta. Join kahvia ja inkiväärimehua. Pitäisi opiskella, mutta en jaksa, lähestyn varmaan jotain burnoutia kun elämässä ei ole muuta sisältöä kuin koulu. Teki mieli lähteä kirpputorille, mutta rahatilanne ei salli turhaa tuhlailua, ja tulisi morkkis opiskeluajan tuhlaamisesta (netissä roikkuessa toki ei tule ;D). Nyt on pieni alakulo, luin myöhään yöhön kauniita blogeja, joissa oli kauniita ihmisiä ja kauniita asuntoja, ahdistuin ja olin vähän kateellinenkin.
Olisiko Turun suunnalla joku halukas joskus puuhaamaan jotakin yhdessä? Itse olen 19-vuotias
Olen heräämisestä alkaen ollut tietokoneen ääressä.
Onneksi rakkaani...joka on kissa, tulee tänään käymään luonani niin jaksaa tämänkin päivän elää.
Heräsin ysin maissa. Aamiaista läppärin äärellä pitkän kaavan mukaan. Siirryin parvekkeelle kahvikupin kanssa. Lähdin käymään koululla hakemassa yhden tenttikirjan. Menin Espalle istumaan ja söin taas skyriä ja join light jaffaa. Kylmä tuli istuskellessa. Kävin pyörähtämässä parissa vaatekaupassa. Ostin Sokokselta sävyttävää hoitoainetta ja hopeashampoota. Menin salille. Tulin kotiin kaupan kautta, kävin suihkussa ja kokkailin kanapastaa. Ehdin nukkua 45min torkut, kunnes piti alkaa tehdä lähtöä töihin. Nyt töissä valvon. Tein itelleni lämminsavulohisalaatin ja juon kokista. Aion alkaa lukea tenttiin, kunhan kyllästyn tähän aaveiluun.
Nukuin pitkään (olen opiskelija, epäsäännöllinen kouluaika), kävin salilla, tulin kotiin ja söin pari päivää sitten tehtyä ruokaa. Leikin kissojen kanssa, siivosin ja pesin parvekkeen ja laitoin sinne kalusteet. Katsoin huonon leffan telkkarista. Siinäpä se. Nyt kello on jo puoli 12.
Streamannut, pitänyt hauskaa katsojien kanssa, saanut 100e lahjoituksen (piristi päivää), juonut kaljaa, käynyt kaupassa, ja tehnyt munakasta.
herännyt, taistellut vastaan ajatusta että soitan töihin ja sanon että olen kipeä.
töihin, töistä kotiin. sitten yliopistolle kolmeksi tunniksi kaverin kanssa esseetä kirjoittamaan.
kotiin, pari sanaa kämppisten kanssa, en uskalla enempää välillä. en halua vaikuttaa liian innokkaalta.
salille saunaan.
katson sinkkuelämää 2 leffaa vaikka se kuvottaa minua.
loppuillan yritän tehdä kaikkeni etten soittaisi kiellettyyn numeroon.
Esitättekö ihmisille, että teillä on paljon ystäviä ja kavereita j amenoja ettette vaikuttaisi säälittäviltä yksinäisiltä luusereilta.
Miten vietätte lomia?
On kauhean surullista kun tulee kaikenlaisia juhlapyhiä ja olisi matkakohteital mutta mitenpä sitä yksin kun ei voi jakaa sitä iloa kenenkään kanssa.
Miten kimppakämpässä voi olla yksinäinen?
Join aamulla kahvit.Lähdin kauppaan.Kotiintultuani järjestelin vähän paikkoja mm. Imuroin ja tamppasin matot.Matot jätin yöksi ulos raikastumaaan . Huomenna teen isomman siivouksen.Laitoin ruokaa ( smetanalohta).Ruoan jälkeen keitin kahvit ja selasin päivän postin.Illalla telkkarin katsomista , surffailua av:llä ja lukemista.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 00:09"]
Esitättekö ihmisille, että teillä on paljon ystäviä ja kavereita j amenoja ettette vaikuttaisi säälittäviltä yksinäisiltä luusereilta.
Miten vietätte lomia?
On kauhean surullista kun tulee kaikenlaisia juhlapyhiä ja olisi matkakohteital mutta mitenpä sitä yksin kun ei voi jakaa sitä iloa kenenkään kanssa.
Miten kimppakämpässä voi olla yksinäinen?
[/quote]
En "keksi" itselleni kavereita, ei ole tarviskaan, kun ei kukaan ole niin kiinnostunut minun elämästäni, että tarvisi peitellä sos suhteiden puutetta. Olen oppinut hyvin omatoimiseksi ja minulle ei ole ongelma esim. matkustaa yksin. Nautin uusista maisemista ja kokemuksista, matkaseuran puute ei haittaa, melkein päinvastoin. Ns. juhlapyhistä en perusta muutenkaan. Eniten yksinäisyys rassaa kotona ja siellä iltaisin. Ja nythän illat vaan pitenevät... tietää minulle lisää yksinäisiä kävelyitä ja pyörälenkkejä.
Kävin rannalla kävelyllä, kadehdin siellä olevia onnellisen näköisiä perheitä.Tulin kotiin, söin karkkia ja katsoin leffan.
Nyt odotan iltaa, että pääsen nukkumaan :(
heräsin ysiltä. ehdin just ja just treeneihin kymmeneks. kahden tunnin hikisten treenien jälkeen kaupan kautta kotiin. syön tässä nautiskellen myöhästynyttä, isoa aamiaista ja risteilen netissä. kohta pitää lähteä kokoukseen, sen jälkeen tapaamaan kaveria. illalla pitäisi vielä saada pari työasiaa tehtyä, ennen kuin voin rojahtaa teeveen eteen lepäilemään. kiire päivä... tällaista tää tuppaa olemaan.
Tämä on jotenkin surullinen ketju :(
Viikolla olen töissä jossa olen kokoajan ihmisten kanssa tekemisissä. Silloin en yksinäisyyttäni huomaa.Mutta jo perjantaina ahdistaa ja surettaa kuunnella muiden suunnitelmia viikonlopulle, etenkin perheellisten.
Teenhän minäkin toki asioita, käyn kaupassa, kävelyllä, kahvilla.mutta aina yksin.
Tänään en jaksanut käydä muualla kun kaupassa.Rakastan kesää mutta nyt jo ahdistaa tuleva pitkä kesäloma, olen niin tajuttoman yksinäinen. ...
Kävin kaupassa, tein ruuaksi hyvää kanakastiketta, katsoin Netflixistä komedian. Lisäksi olen roikkunut netissä ja surffaillut siellä täällä. Aika tylsä lauantai on ollut.
Tänään oli poikkeuksellinen päivä, ehdin vihdoin lähteä keskustaan ostoksille. Sitten tein vähän opiskelujuttua ennen kuin aloin katsomaan telkkaria. Illalla pitää käydä vielä suihkussa ja arpoa katsooko lisää telkkua vai jatkaako opiskelujuttuja.
218 kysyi keksiikö sitä itselleen ystäviä ettei vaikuttaisi säälittävälle. En mutta kyllä muilla tuntuu olevan jännä stereotypia että kaikkien elämä olisi hirmu sosiaalista. Työkaveri kysyi millaisella porukalla kyn seuraamassa urheilua, ei ilmeisesti ollut tullut mieleen että joku voi senkin joutua tekemään ihan yksin :) Ja kyllä yksinkin voi matkustaa, kunhan vaan täyttää matkan aikataulun asioilla joista tykkää yksinkin.
Nostan, tämä on jotenkin lohduttava ketju.
Aamulla join kahvia ja luin lehden, ei ollut kiire mihinkään kun ei ollut mitään ohjelmaa tänään. Siivosin aamupäivällä kodin oikein hienoksi, pesin lattiankin ja pyyhin pölyt. Kiharsin hiukset ihan omaksi ilokseni ja laitoin kynttilän palamaan. Kuuntelin musiikkia ja tein lohisalaattia ruoaksi. Virkkasin ja katselin samalla nettitelkkua, ja nyt pakkaan vielä tavarat viikonloppureissua varten. Pian voikin jo mennä nukkumaan, ettei aika tuntuisi niin loputtoman pitkältä.
Tehnyt ruokaa, sanonut kiitos virpojalle, roikkunut netissä, nukkunut päiväunet.
Miten teidän yksinäisten pyhät on sujuneet?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 08:01"]
Miten teidän yksinäisten pyhät on sujuneet?
[/quote]
Kipeänä toistaiseksi :( Ja yksin tietysti.
Heippa kaikki yksinäiset! Kevät tulee kohisten, toivon että meistä kaikki ovat jo kesällä löytäneet ystävän/rakastetun ja yksinäisyys väistyy.
Ihanaa kevättä ihan jokaiselle <3 -ap