Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäinen, mitä olet tehnyt tänään?

Vierailija
22.11.2014 |

Minä loikoilin aamulla pitkään, vaihdoin lakanat, pesin pyykkiä, kävin kaupassa, tein ruokaa ja joulutorttuja, katsoin pari jaksoa suosikkisarjaani.Siinäpä ne.Vielä ajattelin värjätä hiukset ja saunoa. Ehkä teen illaksi vielä pizzaa.

Kommentit (334)

Vierailija
101/334 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käväisin ostamassa suklaakonvehteja, vaihdoin lakanat, kävin suihkussa, söin rosollia ja kastiketta.

Toipumislomalla, totesin oli helpompaa kestää se yksin.

Vierailija
102/334 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin, otin kipulääkkeeni, kävin saunassa, roikuin netissä...avasin oluen.

Hyvää uutta vuotta yksinäiset!

Olisko mitään yksinäisten kokoontumisajoja Tampereella? Vaikka tallipihalla?

N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/334 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla varhain töihin, siellä päivä, sitten kaupan kautta kotiin. Tässä kuuntelen rakettien räiskintää.

Vierailija
104/334 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, luin että "yksikätinen, mitä olet tehnyt tänään."

Vierailija
105/334 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hhhmm...

Luin aamulla sängyssä yhtä kirjaa.

Lähdettiin sen jälkeen koiran kanssa lenkille.

Laitoin ruokaa. 

Pelasin yhtä Face peliä, katselin telkkaria + luin (ja silittelin kissoja).

Lähdettiin koiran kanssa koirapuistoon 1,5 tunniksi, ennen kun paukuttelu alkoi.

Söin.

Nyt roikun aavella ja kohta siirryn sohvalle katsomaan Bonesia ja Criminal mindsiä.

Luultavasti noiden jälkeen roikun vielä aaveella tai Facessa tai katson leffaa tms. tai luen.

Koira vielä pikapissalle, kun paukuttelu on ohi ja sitten nukkumaan.

Vierailija
106/334 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin yhdeksän maissa, tulin nettiin, söin aamupalaa. Katsoin Netflixiä. Kävin kaupassa. Menin päikkäreille. Herättyäni söin leipää ja tulin takaisin nettiin.

Vierailija
107/334 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin sisustuspalstaa, maksoin laskuja, kirjoitin vakipanolle, kävin lemmikkieläinliikkeessä, Alkossa, ruokakaupassa. Nyt avasin skumpan, ripustin pyykit, katsonut tvtä. Seuraavaksi siivoan.

Vierailija
108/334 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä, kävin kaupassa. Lämmitin ruokaa, järjestelin kaappeja ja katsoin leffan. Seuraavaksi syön iltapalaa, laitan korvatulpat ja luen kirjaa. Jos olen hereillä vuoden vaihtuessa, katson ikkunasta raketteja.

Vierailija
109/334 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 19:21"]

Käväisin ostamassa suklaakonvehteja, vaihdoin lakanat, kävin suihkussa, söin rosollia ja kastiketta.

[/quote]

Minäkin ostin tänään konvehteja (kun en niitä tänä vuonna keltään lahjaksi saanut) ja rosolli odottaa jääkaapissa :).

Vierailija
110/334 |
31.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin kahteen asti iltapäivällä. Siivosin, pesin pyykkiä, tein ruokaa, kävin kaupassa.

Vierailija
111/334 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta yksinäiset! Miten otitte uuden vuoden vastaan?
Minä olin harvinaisen itkuinen ja allapäin.Liekö yksin vietetty joulukin verotti vasta nyt.
En syönyt enkä juonut herkkuja, parvekkeelta katsoin ilotulitusta ja muuten sitten roikuin netissä ja kattelin telkkaria.
Yhden toiveen mietin hiljaa mielessäni:kunpa tänä vuonna löytyisi se loppuelämän kestävä rakas parisuhde. Sitä kaipaan eniten.
Toivon Teille kaikille tämän ketjun lukeneille/siihen vastanneille juuri sellaista vuotta 2015 kun itse toivot ja haluat.
Teidän viestit on lohduttaneet ja luen niitä usein.Kiitos! -ap

Vierailija
112/334 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira ripuloi koko yön, onneksi ei pelkää raketteja. Olen nukkunut huonosti ja olo on väsynyt ja masentunut. Uusi vuosi alkoi itkemällä lohduttomasti, todella hyvä enne. En tajua miten elämäni on mennyt tähän pisteeseen, tuntuu ettei tässä ole mitään järkeä, ei mieltä. Ryven siis itsesäälissä.

Minuakin tämä ketju lohduttaa. Että meitä maanhiljaisia on muitakin.

Vierailija
113/334 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vaan sanoa että tää ketju on tuonut lohtua mullekin. Hyvää ja parempaa vuotta kaikille.

Vierailija
114/334 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään en ole vielä kuin herännyt ja lukaissut nettilehdet. Eilen (uudenvuodenaattona) nukuin pitkään, tein ja suunnittelin nettiostoksia, katsoin leffan (romanttista hömppää, eli Ainoat oikeat, oli oikein mukiinmenevä), roikuin lisää netissä, kävin lenkillä, herkuttelin hieman uuden vuoden kunniaksi, join kaksi lasia kuohuviiniä vuoden vaihtuessa ja katselin ilotulitusta ikkunasta, hieman tv:tä vielä ja sitten nukkumaan. Onneksi työt alkavat taas pian, niin on tietty rytmi elämässä.

115/334 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirosin tota s-ryhmän mokaa samaan tahtiin kun vatsa kurni nälästä. 

Vierailija
116/334 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
117/334 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin, menin töihin, tulin töistä, olin netissä, katsoin pari jaksoa yhtä sarjaa ja nyt surffaan vielä hetken sängyssä ennen nukahtamista n. Klo 9. Eilen sama ja huomenna sama uudestaan.

Vierailija
118/334 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
119/334 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin koirien kanssa lenkillä. Söin, katsoin tv:tä ja olen notkunut av:lla. Tämä toistuu jokaisena päivänä kun olen vapaalla.

Vierailija
120/334 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin liian aikaisin,vaikka olisin saanut nukkua.Nyt väsyttää ja harmittaa.Söin aamiaista,kävin tupakalla,viikkasin muutaman pyykin ja olen lojunut sängyssä nettiä selaillen.Tänään ohjelmassa kaupassa käynti.siinäpä se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän