Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäinen, mitä olet tehnyt tänään?

Vierailija
22.11.2014 |

Minä loikoilin aamulla pitkään, vaihdoin lakanat, pesin pyykkiä, kävin kaupassa, tein ruokaa ja joulutorttuja, katsoin pari jaksoa suosikkisarjaani.Siinäpä ne.Vielä ajattelin värjätä hiukset ja saunoa. Ehkä teen illaksi vielä pizzaa.

Kommentit (334)

Vierailija
321/334 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut sarjoja netistä,käynyt kaupassa,pessyt pyykkiä,jutellut äidin ja miesystävän kanssa puhelimessa.

Vierailija
322/334 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin yhden jutun fb kirpparin kautta,olin töissä,kävin kaupassa,ostin paahtoleivän ja paprikan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/334 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamuseiskan tienoolla, menin ysiksi töihin. Kotiin vähän ennen neljää vaihteluna, yleensää menee pitempään.

Käytiin koirien kanssa pitemmällä lenkillä ja olin hetken koneella, kunnes nukahin sohvalle. Olen aika rätti noin yleisesti tällä hetkellä, kun on työt, kesäkurssit ja opparin aloittalu samaan aikaan päällä.

Heräsi hetki sitten ja nyt yritän jaksaa noita kouluhommia vähän tehä alta pois. Kovasti oisi halu nähä ihmisiä, mutta jaksaminen ei taho riittää - ja harvassa on ne joita näkisikään, hekin kaikki asuvat kauempana.

Vierailija
324/334 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla vein pojan kesätyöpaikalleen. Sit oon tehnyt kotihommia. Sit tein bullet journalia ja siihen kalenterisivut loppuvuodeksi. Ihan mukava päivä. En tosin tunne itseäni yksinäiseksi vaan ennemminkin haluan olla yksin. Pitää nyt nauttia, ennen kuin työt taas alkaa.

Vierailija
325/334 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka yksinäiset!

Vieläkö tuntuu yksinäiseltä? Miten teidän jouluvalmistelut on sujuneet?

Meille tulee joulupöytään yksi ihminen lisää tänä vuonna.Tytär tuo poikaystävänsä.Kivaa :)

Toivon teille kaikille ihanille lämmintä joulumieltä ❤t.ap

Vierailija
326/334 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuuuu! Vieläkö tämän ketjun saisi henkiin? Kertokaa ex-yksinäiset,mistä löysitte rakkaanne tai ystävänne,joka poisti yksinäisyyden.

Vierailija
327/334 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhuuuu! Vieläkö tämän ketjun saisi henkiin? Kertokaa ex-yksinäiset,mistä löysitte rakkaanne tai ystävänne,joka poisti yksinäisyyden.

Ei tainnut tulla hyviä neuvoja ;)

M35

Vierailija
328/334 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ollut "terapeuttista" lukea näitä juttuja, hyvä ketju.

Tänään olen syönyt hyvän aamupalan, surffaillut netissä, lähtenyt ulos. Kävelin/hölkkäilin järven ympäri nauttien pari tuntia ulkoilmasta ja kesän ensimmäisestä päivästä. Mietin, että tämä aurinko ja lämpö on ainut asia, mistä tällä hetkellä nautin. Paljon mukavampi sentään olla yksinäinen kesällä kun voi esim. ulkoilla kauniissa ilmassa, kuin marraskuussa. Kotona söin ja tarkoitus oli lähteä vielä uudestaan ulos, mutta jumituin tuntikausiksi koneelle nettiin. Illansuussa siivoilin ja roikuin lisää netissä. Nyt valmistelin huomisen aamupalan ja työvaatteet. Onneksi pääsee edes työpaikalle, missä on kivoja työkavereita <3 Sen voimalla jaksaa nämä viikonloput ja yksinäiset arki-illat.

Vierailija
329/334 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään heräsin myöhään ja lähdin pitkälle kävelylle auringonpaisteeseen. Kotiin tultua pelästyin josko joku ois tunnistanu minut tuosta kaipuuketjusta, kävin suihkussa ja keitin kahvia. Loppupäivän oikeestaan vaan surffaillu täällä sitten. Ihan ok päivä ollut.

Vierailija
330/334 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousin sängystä seitsemän maissa (heräsin jo tuntia aiemmin).Keitin kahvit,ulkoilutin kissan,kävin hautausmaalla,pesin pyykkiä,söin eilistä makaronilaatikkoa,keitin kahvit,sitten taas kissan kanssa ulos.Suihkuun ja hetki telkkarin tuijottelua kissa sylissä.Siinäpä se tämä päivä.

Tänään puhuin ihmisen kanssa,edellisestä kerrasta olikin jo yli viikko.

Vierailija
331/334 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitin aamukahvit, teini olikin juonut kaikki maidot niin kävin heti aamulla kaupassa hakemassa lisää. Pesin pyykkiä, katoin leffan, otin päiväunet.

Ahdisti. Kävin uudestaan kaupassa. Kokkailin, lepäilin, roikuin netissä. Illemmalla pakotin itseni lenkille. Angstasin alkavaa työviikkoa.

Vierailija
332/334 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mitä teille kuuluu? Ap:lle kuuluu hyvää,sama puoliso tuo vieläkin iloa elämääni ja poisti yksinäisyyden.-ap

Vierailija
333/334 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin myöhään,kävin työkkärissä.sieltä tullessa vitutti taas niin paljon,että Alkon kautta kotiin.en maksanut vieläkään laskuja,enkä enää pystykään, koska tuhlasin Alkoon.

Vierailija
334/334 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju,mutta niin ajankohtainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi