Yksinäinen, mitä olet tehnyt tänään?
Minä loikoilin aamulla pitkään, vaihdoin lakanat, pesin pyykkiä, kävin kaupassa, tein ruokaa ja joulutorttuja, katsoin pari jaksoa suosikkisarjaani.Siinäpä ne.Vielä ajattelin värjätä hiukset ja saunoa. Ehkä teen illaksi vielä pizzaa.
Kommentit (334)
Kävin aamulla kampaajalla hiusten leikkauksessa. Ostin sieltä värin . Kävin kaupassa sen jälkeen. Tulin kotiin. Värjäsin hiukset. Kävin suihkussa. Söin makaronilaat. Keitin kahvit ja söin vähän pullaa. Tein yhden kuivakakun. Joskus kiva tehdä.
Nyt istun sohvalla ja katon tv. Aina välillä tulee eräs kiva mies ajatuksiini...
Yks vaan. Ystävä. Olisi kiva mennä vaikka tansseihin ja tanssia hidasta jonkun kivan miehen kanssa. Kaipaan läheisyyttä.
Mies on mökillä. Tulee tänään johonkin aikaan. Istuu tuohon nojatuoliin ja rupeaa katsomaan mitä lystää telkkarista. Yleensä urheilua. Juttelee jotakin ehkä pari lausetta. En oikein tiedä mitä haluaisin muuta kuin sen tanssin....
Viettänyt kesälomaa. Juonut kahvia, siivonnut, viettänyt aikaa kissan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen parisuhteessa mutta yksinäinen. Mies harrastaa aamusta iltaan.
Heräsin, kävin kaupassa ja jumpassa. Laitoin ruuan, kävin vaatekaupoilla, otin päiväunet, kävin saunassa, pesin pyykkiä, avasin punkun. Tässä menee ilta koneen ja tv:n välimaastossa
Täällä toinen samanlainen, avioliitossa mutta yksinäinen koska miehellä menee koko kesä omissa puuhissaan (golf, moottoripyöräily). Onneksi on työ, jossa voin kuluttaa omaa aikaani järkevästi. En edes enää pidä nykyään kesälomaa keskellä kesää kun tiedän, että olen kuitenkin kokoajan yksin. Ja kyllä - minua ei kiinnosta golf eikä moottoripyöräily ollenkaan.
Lorvinut aamupäivästä asti AV:lla välillä jotain mussuttaen vaikka pitäisi mennä tekemään tylsää siivousta.
M
Syönyt aamupalan,tiskannut,käynyt keräämässä mustikoita ( ei juurikaan löytynyt),keränyt omenoita,lämmittänyt eilistä ruokaa,siivonnut mökin ja tullut kotiin.
Haluaisin niiiiin kokeilla olla yksinäinen. Se ei vaan onnistu millään. Muut ei anna :-D
Roikkunut netissä ja soittanut kitaraa.
Itkenyt ja stalkannut erien fb-statuksia.
Tyhmää,todella tyhmää!
Nukuin 11 asti, söin, katsoin monta jaksoa kardashianeja, söin, nyt matkalla kotiin (olin äitillä viikon). Illalla vielä puran kamat, käyn suihkussa, syön ja katon telkkaa.
Silitin joululiinat ja laitoin paikoilleen. Mietin,vaihdanko jouluverhot,en jaksanut. Muutaman joulukoristeen ja kynttilän laitoin esille.
Luin kirjaa,kohta laitan pesukoneen päälle.
Heräsin viiden maissa, kävin suihkussa, syön makaronilaatikkoa, käyn kaupassa, palstailen. Kohta on joulu!
Heräsin aikaisin,lämmitin saunan,en jaksanutkaan saunoa,peseydyin pikaisesti. Kävin postilaatikkoon,lämmitin eilistä nakkikeittoa. Nyt mietin,lämmittäisinkö uudelleen saunan... aion mennä aikaisin nukkumaan
Vierailija kirjoitti:
Heräsin aikaisin,lämmitin saunan,en jaksanutkaan saunoa,peseydyin pikaisesti. Kävin postilaatikkoon,lämmitin eilistä nakkikeittoa. Nyt mietin,lämmittäisinkö uudelleen saunan... aion mennä aikaisin nukkumaan
Siis kävin postilaatikoLLA 😂😂
Jännittänyt huomisia treffejä. Josko tämä yksinäisyys vihdoinkin loppuisi ja hän olisi SE :)
Kävin töissä. Sanoin 3:lle ihmiselle aamulla huomenta,yhdelle huikkasin lähtiessäni:huomiseen.
Kaupan kassalle sanoin kiitos.
Muuten en ole puhunut tänään mitään ja tuskin enää tänään puhunkaan ellei joku lehtimyyjä satu soittamaan. Surullista :(
Heräsin, keitin aamukahvit ja poltin tupakan. Sitten laitoin puhtaat pyykit kaappiin ja vein koiran puolen tunnin lenkille. Tein itselleni kevyen lounaan ja selailin vähän puhelinta. Tyhjensin tiskikoneen ja siivosin keittiön tasot. Sitten taas vähän selailin kännykkää. Nyt matkalla töihin, kun en enää jaksanut olla kotona.