Yksinäinen, mitä olet tehnyt tänään?
Minä loikoilin aamulla pitkään, vaihdoin lakanat, pesin pyykkiä, kävin kaupassa, tein ruokaa ja joulutorttuja, katsoin pari jaksoa suosikkisarjaani.Siinäpä ne.Vielä ajattelin värjätä hiukset ja saunoa. Ehkä teen illaksi vielä pizzaa.
Kommentit (334)
Ja viikonloppua pukkaa. Ahdistaa niin paljon. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Ja viikonloppua pukkaa. Ahdistaa niin paljon. Huoh.
Taidat olla aika nuori. Tai vasta "vähän" aikaa yksin. Minua ei enää yksinolo haittaa, melkeinpä päinvastoin. Olen tyytyväinen omiin oloihini.
Tänään oli kivulias päivä. En meinannut päästä aamulla sängystä vessaan, kun jalka petti alta ja vihloi niin vietävästi. Selkä ja reiden lihakset olivat täysin jumissa. Oli pakko venytellä kivusta huolimatta. Auttoi sen verran, että pääsin jossain vaiheessa ontuen ulos ja pyörällä kauppan. Kaupassa kaikki matalat seniorikärryt oli varattu. Kysyin yhdeltä rouvalta, joka oli juuri pakannut ostoksensa kassalta, liikenisikö kärry minulle. Ei käynyt. Sitten nilkutin ilman tukikärryä ostamaan viikonlopun eväät. Oli mukava pyöräillä auringonpaisteessa, syksyisessä maisemassa.
Takaisin kotona. Hitaasti mutta päättäväisenä vinssasin ostokset kotiovelle. Meillä ei ole hissiä talossa. Jalkaa ja selkää särki kuin viimeistä päivää, kunnes pääsin kontalleni sängyn päälle. Ah, mikä helpotus. Viikko sitten sairaanhoitaja teippasi minut täyteen kinesioteippejä. Niistä ei ollut mitään apua, ei lieventänyt vihlovaa hermosärkyä.
En ole jutellut kellekään koko päivänä, paitsi kaupassa muutaman sanan. Sain tekstarin työnantajalta, vastasin siihen ja sain kuittauksen. Hän ei tiedä, että olen käytännössä rampa. Jos jään pois työstä, en saa palkkaa tai muuta korvausta. Muita ihmiskontakteja tuskin on tänään odotettavissa. Minulla on aikuinen poika, joka teoriassa asuu kanssani, mutta häntä ei välillä näy päiväkausiin. Alkuillasta yritän raahautua saunaan. Ehkä lämpö tekee raadolleni hyvää. Nyt paistoin makkaraa siivuina - pojalle, jos sattuu ilmestymään.
287: Pyöräilet, vaikka muuten olet "raato?"?
Käynyt kävelyllä, syönyt jouluruokia, aloittanut katsomaan leffaa joka olikin huono ja lopetin kesken, lukenut kirjaa, nukahtanut sen kirjan kanssa pariin otteeseen.Nyt juon toists olutta ja katson kolmosen retrohelmiä vai mikä tää nyt on. Aion mennä vielä saunaan tänään.
Katsonut 1 dvd:n. Yrittänyt katsoa telkkaria (yäk miten huonot ohjelmat!). Haahuillut. Suunnitellut lukevani ronaaneja, mobta kesken, en ole osannut päättää mihin tarttuisin. Syönyt suklaata, jälkiuunileipää ja juustoja keksien kanssa. Fb-viestitellyt hetken (en kehtaa häiritä ihmisiä jouluna). Käynyt kävelyllä metsässä.
Istunut sohvalla surffaillen ja katsoen tv:tä.
Nukuin kahteentoista. Söin riisipuuroa, katsoin jonkun jouluaiheisen hömppäleffan telkkarista. Siivosin makuuhuoneen, lajittelin ympäriinsä lojuvat vaatteet joko kaappiin tai pyykkikoriin. Vein 6 pussillista roskia (mukana myös keittiön roskia pari pussia). Hain kuivaushuoneesta lakanat ja päiväpeiton, petasin sängyn. Viikkasin pyykkitelineen pyykit (pesin eilen neljä koneellista). Luin AV:ta. Söin eilisen ruoan jämiä. Lämmitin glögiä ja kasasin itselleni lautasellisen herkkuja (suklaata, pähkinöitä,manteleita, marmeladeja) ja katsoin toista leffaa. Kirjoitin AV:lle avautumispostauksen parisuhteestani ja tein päätöksen lopettaa sen. Keitin kupin teetä.
uppista!
Mitä toisille yksinäisille kuuluu?
Ollut seksitreffeillä!
No ei vaan, yssisseen runkkasin.
Ap täällä moi! Pitkästä aikaa .
Olipa mukava huomata, että joku/jotkut ovat vielä vastanneet ketjuun .
Itselleni kuuluu edelleen hyvää, reilu vuosi sitten alkanut parisuhde kukoistaa ja voi hyvin ja olen onnellinen kun en enää tunne yksinäisyyttä
Mitä sulle kuuluu?
-ap
Vau! Oon niin iloinen sun puolesta ap! Kävispä itselle samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vau! Oon niin iloinen sun puolesta ap! Kävispä itselle samoin.
Kiitos
-ap
Huhuu yksinäiset siskot!
Olisi näin kesän kynnyksellä mukava kuulla Teiltä, tähän ketjuun vastanneilta kuulumisia!
Minulle kuuluu edelleen hyvää, toivoisin että sullekin!?-ap
Heräsin aamuseiskalta, hoidin aamutoimet ja eläimille ruuat, vein koirat pienelle lenkille. Aamupala naamariin netin äärellä ja kasin tienoolla kamat kasaan ja autolla töihin, työt alkoi 9:30 ja ennen sitä on ehdittävä vaihtaa vaatteet. Matkaikin on melkein tunnin.
Töistä pääsin lähtemään varttia vaille kuusi, ajelin kaupan kautta kotiin ja koirat lenkille. Sen jälkeen oon vaan möllöttänyt koneen äärellä, välillä syönyt vähän ja pistänyt pyykkiä pesuun. Kohta iltalenkille ja suihkun kautta untenmaille.
Semmosta. EI tullut paljoa juteltua kellekkään päivän aikana, työkavereiden kanssa vaihdoin muutaman sanan työasioiden lisäksi. Onneksi on neti ja eläimet joille puhua :D Ei tämmösinä hektisinä äivinä yksinäisyyttä oikeen huomaa.
Pesin pyykkiä, kävin Ikeassa, tein ruokaa, söin, siivosin keittiön.Illemmalla menen saunaan ja katson selviytyjät.
Varhain aamulla kävin kävelyllä ja räpsimässä kuvia raikkaassa syyssäässä, päivällä kokkailin kaikkea hyvää, iltapäivällä kävin pitkän kaavan mukaan salilla ja lenkillä (tämä on varmaan paras asia yksinäisyydessä, kun on aikaa treenata pitkään ja säännöllisesti - eihän siitä tulisi yhtään mitään, jos olisi koko ajan menoa) ja nyt olen katsellut vaan koko illan rennosti telkkaria. Ihan ok vapaapäivä ollut. :)