Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäinen, mitä olet tehnyt tänään?

Vierailija
22.11.2014 |

Minä loikoilin aamulla pitkään, vaihdoin lakanat, pesin pyykkiä, kävin kaupassa, tein ruokaa ja joulutorttuja, katsoin pari jaksoa suosikkisarjaani.Siinäpä ne.Vielä ajattelin värjätä hiukset ja saunoa. Ehkä teen illaksi vielä pizzaa.

Kommentit (334)

Vierailija
261/334 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkunut pitkään, syönyt aamupuuron samalla tv:tä kattelen ja kännykkää selaillen. Sit kauppaan ostaa herkkuja. Kotiin syömään ja oksentamaan :/ netissä roikkumista. Sit keskustaan vähän pyörimään ja kävelylle. Sit söin jotain leipää vaan. Illalla telkaria ja nettiä ja lisää oksentamista. Ennen nukkumaanmenoa vielä vähän kirjan lukemista. Tämmösii nää päivät tuppaa olemaan kun ei oo töitä eikä kavereita eikä mitään tekemistä :( t. n20 opiskelija

Vierailija
262/334 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulla kirjastossa,mutten löytänyt etsimääni kirjaa.Sitten ruokakauppaan,ostin liikaa herkkuja,menin kotiin ja mässäilin.Nyt huono olo :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/334 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kymmeneltä, söin ja katselin Huuto.nettiä, jos siellä olis jotakin kivaa. 

Siivosin vaatekaappia ja laitoin kasan vaatteita nettikirpparille myyntiin. Tein ruokaa, minkä jälkeen on katellut telkkaria samalla surffaillen netissä. Näin kuluu kesäloman kolmaskin viikko. Masentavaa...

Vierailija
264/334 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdullinen ketju.Kiitos ap! Voidaanko siis sopia treffit ja varmistaa itsellemme ainakin yksi päivä/ilta, jolloin emme tuntisi yksinäisyyttä?
Ap mistä päin olet?Kävisikö sulle jo huomenna?

Vierailija
265/334 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän kesä meni? Löytyikö yksinäisyyden poistajaa? ;)

Vierailija
266/334 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:08"]

[/quote]

kiitos kysymästä, mutta vielä on kesää jäljellä. :) Vihdoin olen päässyt uimaan meressä, kun sää ja vesi lämpeni elokuussa.

Yksin olen edelleen, tulen kyllä toimeen yksinäisyyden kanssa. Aina meillä ei ole mukavaa, mutta sama koskee kaikkia pitkiä suhteita. Uskon, että tämä "Suhde"  kestää koko loppuelämän... 

Vierailija
267/334 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt päivä töissä. Kävin kotona hakemassa treenikamat ja lähdin salille. Sitten kauppaan ja kokkailua. Suihku ja loppuilta tv:tä ja nettiä..

Vierailija
268/334 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 halaus

Vierailija
269/334 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Tulin jakamaan yksinäisiä juhannustuntoja mutta se siitä sitten.

Vierailija
270/334 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtekää pk-seutulaiset yksinäiset ensi viikolla mun kanssa jonnekin!

Vierailija
271/334 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkenyt. En muuta.

Vierailija
272/334 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin kymmeneen saakka, nousin ja keitin omena-kanelipuuroa ja kahvia. Söin aamiaista samalla blogeja lueskellen. Tiskasin astiat ja siivosin keittiön. Lähdin kävellen salille (3,5km) radiota kuunnellen ja auringosta nauttien. Powersteppasin 13.30-14.30. Nappasin kaupasta skyrin ja söin sen auringonpaisteessa. Pyörin kaupungilla ja shoppailin. Ostin pari toppia ja bleiserin. Päätin kävellä Cafe ursulaan salaatille. Paikka oli tupaten täys. En jaksanut jäädä jonottamaan. Kävelin mattolaiturille. Siellä ei ollut myynnissä mitään ruokaa, pelkkää pullaa ja croissantia. Ostin laten, mutten löytänyt istumapaikkaa. Lähdin latte kädessä kävelemään. Pohdin pitäisikö käydä uunisaaressa kävelyllä. En jaksanut, salikassi painoi ja oli pissahätä. Istuskelin kompassilla ja ihastelin kaunista maisemaa. Murehdin jo kesää. Tätä samaa yksinäisyyttä silloinkin? Kävelin sporapysäkille, tulin kotiin kaupan kautta. Ostin liikaa herkkuja, söin ja oksensin. Tää on vika kerta taas täyä hulluutta. Selasin av:ta ja tinderiä. Nyt en saa unta.

Vierailija
273/334 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ja söin aamupalaa. Luin kirjan loppuun ja aloitin seuraavan, itkeskelin kahteen eri otteeseen ja huusin yksinäisyyttä ja rikkinäisyyttäni tyynyyn suoraa huutoa. Söin liikaa herkkuja ja katsoin Downton Abbeyta. Kävin äsken suihkussa, nyt vielä nettiä ja musiikkia, kunnes odottelemaan unta sänkyyn. Toivottavasti uni tulisi pian eikä tarvitsisi itkeä enää kolmatta kertaa.

Vierailija
274/334 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 00:21"]

Heräsin ja söin aamupalaa. Luin kirjan loppuun ja aloitin seuraavan, itkeskelin kahteen eri otteeseen ja huusin yksinäisyyttä ja rikkinäisyyttäni tyynyyn suoraa huutoa. Söin liikaa herkkuja ja katsoin Downton Abbeyta. Kävin äsken suihkussa, nyt vielä nettiä ja musiikkia, kunnes odottelemaan unta sänkyyn. Toivottavasti uni tulisi pian eikä tarvitsisi itkeä enää kolmatta kertaa.

[/quote]

:(

Vierailija
275/334 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko viikko mennyt kaavalla: 7:30-15:30 töitä, välipalaksi rahka ulkona istuen, salitreeni+joku kevyt jumppa päälle, että menis mahdollisimman kauan salilla aikaa, eikä tarttis kotona kökkiä, kaupan kautta kotiin, jos jääkaappi tyhjä, ruuan laitto tai lämmitys ja syöminen. Koneella koomaamista ja voimien keräämistä suihkussa käyntiä varten. Suihkun jälkeen tiskaamista ja siivoilua. Ulkona pari kertaa tupakalla. Eväät, aamupala ja kahvinkeitin valmiiksi. Hammaspesu ja nukkumaan. Woohoo.

Tänään samanlaista, eli:

Herätys 5:40, suihku ja vaatteet päälle. Pukeutuakaan en ole jaksanut tällä viikolla, treenikledjuissa menty töihin (töissä työvaatteet). Sählään mukatehokkaana puuron ja kahvin keittoa samalla kun meikkaan. Hiusten kuivaus ja aamupalalle. Jumitan aamupalalla blogeja lukien. Pyöräily töihin 6km.
Töissä(tai no harjoittelussa) on kivaa, mutta kiirettä. Aamulla koulutuksessa. Katselen työkavereita ja tajuan, että kaikki ikäisenikin on ihanissa parisuhteissa. Ahdistaa, en saa henkeä. Mitä jos mä olen loppuelämäni yksin? Entä jos en saa koskaan lapsia?

Ahdistus unohtuu, ohjaajani on mukava ja töissä on kivaa. Saan loistavaa palautetta, mutta se ei tunnu miltään.

Tänään pääsen lähtemään jo 14:45. Hidastelen ja vaihdan vaatteet hitaasti. Tutkin jumppa-aikatauluja. Liikaa treeniä ollut jo tällä viikolla. Valitsen venyttelytunnin. Pyöräilen meren ääreen ja syön jonkun uutuusrahkan. Hyvää on.

Salilla lämmittelen ja venyttelen. Yhtäkkiä huomaan, miten väsynyt olen. Tuijotan kattoon ja huokaan syvään. Säpsähdän kun PT:ni on tullut lähelle toisen asiakkaan kanssa ja moikkaa. Säpsähdän ja jatkan venyttelyä. Spagaatti ehkä lähempänä kuin ennen. Venyttelytunti alkaa. Loppurentoutuksessa ohjaaja kehottaa miettimään asioita, jotka tekee onnelliseksi. Kyynel karkaa silmäkulmasta.

Pyöräilen citymarkettiin ja laahustan ympäriinsä. Pihviperjantai. Hävettää ostaa lihatiskiltä yksi entrecote. Mammuttimarkkinatarjouksessa kaikkea jännää ja ostelen soijajugurttia, granolaa ja soijamaitoa. Tunnen itseni hipiksi.

Kotona maistelen uutuusjuttuja. Ihanaa kookosjugurttia hedelmien ja granolan kanssa. Nukun päiväunet ja herään nälkäisenä. Ajatus ruoanlaitosta väsyttää. Otan lisää jugurttia, hedelmiä ja granolaa. Ahdistus iskee. Päivän ruokailut on nyt sekaisin. Kaksi välipalaa ihan väärään aikaan. Sekoan ja rupean ahmimaan. Syön aivan liikaa, vaikkakaan en mitään epäterveellistä. Oksennan kaiken paskan ulos. Peli on jo menetetty ja hetken päästä löydän itseni kaupasta herkkuostoksilta. Ahmin uudestaan, tällä kertaa jäätelöä, karjalanpiirakoita, croissantteja, suklaata. Oksennan taas.

Kasaan itseäni sängyllä makoillen. Käyn tupakalla. Yritän itkeä, mutta ei itku tule.

Paistan pihvin ja syön sen paistetun munakoison ja paprikan sekä rucolasalaatin kanssa.

Nyt tupakalle. Olen kirjoittanut tätä 15min. Meni sekin aika johonkin. Täytyy tiskata ja järjestellä tavarat vielä ennen nukkumaan menoa.

Vierailija
276/334 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:08"]

[/quote] löytyi. :) Törmäsin oikein kivaan mieheen. Jesh!

t. 105/128/164

Vierailija
277/334 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin aamiaisen ja tulin töihin. Töitä lounastaukoon asti, joka on nyt meneillään.

Vierailija
278/334 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä hei! Mitä teille kuuluu? Itse olen edelleen onnellisesti rakastunut :)

Vierailija
279/334 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin n. klo 8:30 ilman herätyskelloa. Makoilen sängyssä ja vääntäydyn ylös n. klo 9. Syön aamupalaa ja luen blogeja, juon pari kuppia kahvia. Ilahdun huomatessani, että yksi mies laittoi viestiä. Heti aamusta. :) Tiskaan ja siivoan. Koitan saada opinnäytetyötä tehtyä. Ei oikein ota tulta alleen. Sähellän kaikennäköistä aamun ja tekstailen miehen kanssa. Sunnuntaina ekat treffit. En jaksa tehdä ruokaa, joten syön vain leipää ja banaanilettuja. Meikkaan ja laittaudun vaikka menen vain salille. Hävettäisi mennä meikittömänä työttömän näköisenä salille, jossa mun treenaamista muutenkin kyylätään, koska käyn liikaa. Mun yksinäisyys paistaa varmaan kilometrien päähän. Vedän kovan tunnin. Käyn kaupassa. Olen nälkäinen ja vihainen. Syön bussissa skyrin ensi hätään. Alan tehdä ruokaa, vaikkei huvita. Vietän lihatonta lokakuuta, joten kokeilen tehdä falafeleja. Vitsi miten hyviä tuli. Syön liikaa. Varmaan 10. Reseptissä luki, että yhdessä on 75 kcal. Ei v*ttu, olen syönyt 750kcal + lisukkeet ja kastikkeet. Ahdistus iskee täysillä päin kasvoja. Taas on kaikki pilalla. Perjantaiahdistus muutenkin valloillaan. Juoksen kauppaan ja ostan herkkuja. Parempi vetää samantien överiksi, kun kaikki on jo pilalla. Kohta meen oksentamaan. Olen ääliö, vihaan itteäni jo nyt.

Vierailija
280/334 |
09.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräään pieneen rapsahdukseen. Kello on vajaa kahdeksan, ja olen todella väsynyt. En kuitenkaan saa enää unta. Mietin, pitäisinö lähteä aamulenkille. Päättelen kuitenkin kropöank olevan liiasta liikunnasta väsynyt. Menen tekemään aamiaista.

Syön kunnon aamupalan, jotta minun ei tarvitsisi ressata loppupäivän ruokailusta. Huomaan, että oloni on tukkoinen. Onneksi en mennyt lenkille.

Menen kahvilaan lähettämään työhakemuksia. Asiakaspalvelija on erityisen ystävällinen. Näkee varmaan anteeksipyytelevän, kireän olemukseni. Ilahdun hänen eleestään, vaikka samalla se tuntuu pahalta.

Käyn lounaalla yksin. Annos on liian kevyt. Mutta onneksi kaloreita ei tule liikaa.

Istun tuntikausia julkisissa kulkuneuvoissa. En voi mennä salille, koska olen kipeä. Kotiin en halua.

Syön salaatin kaupan penkillä. Vieressä istuu 80-vuotias, huonokuntoinen pappa, joka syö karamellia. Käy häntä sääliksi, kukaan ei huomaa häntä. Hyvästelen hänet ja hymyilen.

Kotona katson tv:tä ja olen netissä. Pian menen varmaan nukkumaan.

N31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän