Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäinen, mitä olet tehnyt tänään?

Vierailija
22.11.2014 |

Minä loikoilin aamulla pitkään, vaihdoin lakanat, pesin pyykkiä, kävin kaupassa, tein ruokaa ja joulutorttuja, katsoin pari jaksoa suosikkisarjaani.Siinäpä ne.Vielä ajattelin värjätä hiukset ja saunoa. Ehkä teen illaksi vielä pizzaa.

Kommentit (334)

Vierailija
241/334 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
242/334 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkän päivän töissä.Tulin kotiin kaupan kautta, ostin sipsejä ja saippuaa :)
Väsyttää tajuttomasti, mutta aion katsoa salkkarit ja voicen.Huomenna nukun pitkään ja luultavasti käyn hautausmaalla.Toivon myös, että tänä viikonloppuna puhuisin jonkun kanssa enkä vasta seuraavan kerran maanantaina töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/334 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkenyt ahdistustani. vihaan tätä helvetin paskaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
244/334 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen haluan sanoa, että älkää te muutkaan yksinäiset jättäkö asioita tekemättä ja elämää elämättä, vaikkei olekaan seuraa/kaveria.  Jos jättää menemättä esim. matkoille tai harrastuksiin siksi, ettei ole paria, sehän vain lisää kurjuutta! Pyritään silti tekemään kaikkia mahdollisia mukavia asioita, jotka tuottavat edes vähän iloa ja avartavat elämäämme. Sitäpaitsi, esim. yksin matkustava on vapaa tekemään just mitä haluaa ja minä ainakin olen saanut juttuseuraa, kun likun yksin ulkomailla. 

Tsemppiä kaikille, joilla ei ole ystävää tai kumppania! Olemme ihan yhtä hyviä ja arvokkaita kuin ne toisetkin! :) 

Vierailija
245/334 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vapaapäivä: join aamulla kahvit ja istuin koneella muutaman tunnin, kävin kaupassa ja siivosin. Ainut kontakti oli kassatäti, jota moikkasin. Seuraavan kerran ihmiskontakti maanantaina töissä. Koko viikonlopun vietän yksin. 

Vierailija
246/334 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla töihin. Iltapäivällä siivoilin kotia ja kävin juoksulenkillä. Sitten keittelin kanasopan.

Vierailija
247/334 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
248/334 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi huomenna pääsee töihin, kuulee ainakin ihmisten puhetta vaikkei he minulle juttelisikaan.

Vierailija
249/334 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen surffaillut netissä vaikka pitäisi tehdä töitä, siksi juuri jäinkin yksin pääsiäistä viettämään vaikka olisin voinut mennä muuallekin. Äähhh. Okei, nyt netti kiinni.

Vierailija
250/334 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oon ystäviä mutta ei tällä paikkakunnalla missä asun ja vaikea tutustua ihmisiin ja löytää sellaista ystävää jonka kanssa voisi puuhailla kivaa,matkustaa ja käydä elokuvissa ym.jotenkin tuntuu oudolta ja orvolta lähteä yksin leffaan tai vaikka pitsalle,käyttekö muut yksinäiset yksin ?matkustella haluaisin mutta en kehtaa yksin.Nautin yksin olosta toisaalta,ei ahdista yhtään mutta joskus olisi kiva olla ystävä jonka kanssa tehdä kaikkea kivaa

Vierailija
251/334 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tämä ketju on surullinen :(

Vierailija
252/334 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussaillut, halannut ja ollut halattavana :) ihanaa mutta kesti ihan liian vähän aikaa ja oli lähdettävä kotiin.

Vierailija
253/334 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 13:26"]Pussaillut, halannut ja ollut halattavana :) ihanaa mutta kesti ihan liian vähän aikaa ja oli lähdettävä kotiin.
[/quote]
Et kuulosta yksinäiseltä.

Vierailija
254/334 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti näiden parin viime viikon aikana on entisestään vahvistunut, että mun parhaat ystäväni eivät ole mulle mitään ystäviä. Olen heille korkeintaan joku tuttava tai ehkä jopa kaveri. On siis nähty vain parin kuukauden välein ja muuten sitten juteltu netissä. Nyt heitä ei kiinnosta mikään kun kaikista eniten tarviisin tukea, läsnäoloa, myötätuntoa, aivan muista asioista juttelua, aivan mitä tahansa. Hankalaa, hankalaa.

Tänään olen myynyt yhden tavaran netissä, käynyt kirjastossa ja kaupassa ja laittanut ruokaa. Katsonut jälleen paljon telkkaria, mitäpä siitä muutakaan olisi tekemistä elämässä.

-255

Vierailija
255/334 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkannut ja käynyt lenkillä, niinkuin eilenkin. Hauskaa puuhaa molemmat.

Vierailija
256/334 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko viikko samaa, töitä (+ylityöt), salilla parina päivänä. Viimestään seiskalta kotona ja sitte vaan nuokkunu sohvallla, tänään perjantain kunniaks lasi viiniä. Huomenna lenkille ja kauppaan, siivotakkin pitäis. illalla pitkästä aikaa kaverin kans viihteelle. Sunnuntaina sitten varmaan makaan kok päivän surkeena krapulas ja ma taas sama rumba alkaa alusta. Vois kai huonomminki olla mut masentaa ja yksinäistä on silti. 

Vierailija
257/334 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä neljään, tulin kaupan kautta kotiin, katsoin youtubesta musiikkia, pesin pyykkiä, tein pastaa ja makoilin sohvalla. Nyt olen pädin kanssa sämgyssä. Huomenna aion siivota ja pestä lisää pyykkiä. Sunnuntaina näen kavereita, ja todennäköisesti sitä ennen ei ole ihmiskontakteja.

Vierailija
258/334 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:36"]

Lähtekää pk-seutulaiset yksinäiset ensi viikolla mun kanssa jonnekin!

[/quote]mukana ollaan!Jos kerran meitä yksinäisii on niin hemmetisti niin miksei lyöttäydytä ja treffataan!

Vierailija
259/334 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:36"]

Lähtekää pk-seutulaiset yksinäiset ensi viikolla mun kanssa jonnekin!

[/quote]mukana ollaan!Jos kerran meitä yksinäisii on niin hemmetisti niin miksei lyöttäydytä ja treffataan!
[/quote]

mäkin tuun! (jos uskallan)

Vierailija
260/334 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen kyllä samaa mieltä yllä olevan kanssa, en näe yksin leffassa käymisessä mitään outoa. Aina siellä on muitakin yksin liikkeellä olevia myös, kun olen käynyt. Suosin päivänäytöksiä, koska käsi kädessä kulkevat ja pussailevat treffeillä olevat pariskunnat ahdistavat iltanäytöksissä.

Mutta nyt siihen mitä olen tehnyt tänään: tulin töistä neljän jälkeen ja olen istunut koneella siitä lähtien. Reilun parin tunnin päästä voinkin mennä jo nukkumaan. Huomenna päivä uusi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan