Yksinäinen, mitä olet tehnyt tänään?
Minä loikoilin aamulla pitkään, vaihdoin lakanat, pesin pyykkiä, kävin kaupassa, tein ruokaa ja joulutorttuja, katsoin pari jaksoa suosikkisarjaani.Siinäpä ne.Vielä ajattelin värjätä hiukset ja saunoa. Ehkä teen illaksi vielä pizzaa.
Kommentit (334)
147: en näköjään osannut vastata viestiisi...mutta kysymys:mikset ole palkkatöissä?
Heräsin, menin muutamaksi tunniksi kouluun ja tulin kotiin. Tein ruoan, katsoin kaksi elokuvaa ja neuloin kaulahuivin loppuun. Kävin ostamassa kaupasta sipsejä ja otan niiden kanssa yhden lasin punaviiniä. Samalla roikun netissä. Yritän mennä nukkumaan ennen aamuyötä - olen aika kova valvomaan. Ei huvita mennä yksin sänkyyn makaamaan, on vaikea nukahtaa. T. N25
Olen vittuillut kaikille, joilla on joku.
Heräsin herätyskelloon, kävin koulussa pummimassa ruokaa, nukuin vähän lisää, katsoin telkkaria, sitten olen istunut koneella ja mässännyt sitä sun tätä. Ajattelin pelata vielä pari tuntia ja mennä sitten nukkumaan.
Aamulla join kahvit ja pyykkäsin. Kiertelin kaupoilla, ja ajoin bussilla toiseen kaupunkiin huvin vuoksi. Harmistuin, kun ei rahat riittänyt kaikkeen, mitä olisin tarvinnut. Nyt täällä av:llla ja siivoan loppuun ihan kohta. Migreeni tuloillaan.
Heräsin aamulla, pesin koneellisen pyykkiä ja lähdin ruokakauppaan. Tulin kotiin hesen kautta ja nyt istun sohvalla siihen asti että menen nukkumaan. Poden syyllisyyttä heseateriasta ja siitä etten mennytkään treenaamaan tänään.. Lenkille kyllä vielä ehtis. Yritin sopia tapaamista muutaman kaverin kanssa mutta vituiksi meni kun asuvat kauempana ja minulla ei ole autoa (heillä kyllä kaikilla on)..
Yö meni aika pitkälti nutulleen, valvoessa, kun päähän, niskaan ja sieluun koski. Vaihdoin yöllä jopa pään ja jalkopään paikkoja keskenään, se on joskus auttanut. Nukahdin minä jossain vaiheessa, kun heräsin kellon soittoon (10.00). En halunnut ihan heti nousta, nousin 10.30.
Aamupalaa, pyykkiä, koira ulos, nettiä, nettiä, pyykkiä, käsitöitä ja opiskelua, nettiä, käsitöitä. Kävin kaupassa josta ostin herkkuja vaikka ei taaskaan olisi pitänyt. Mutta millä muullakaan nämä päivät täyttyisi. Kohta koiran kanssa iltalenkille. Sitten taas kai nettiä. Masentaa... Olen todella yksinäinen. On mulla kavereita, mutta haluaisin parisuhteen. Viime yön valvominen johtui (kivun lisäksi) ihan vaan yksinäisyydestä ja sen tuomista riemuista. Kyllä siihen voi kuolla. Vituttaa kun kukaan ei rakasta, eikä ole ketä rakastaa. Lisäksi takana on sarja pepulleen menneitä ihmissuhteita ja tärkeimmässä itse tyrin, joten olo on pääosin ihan v*un pas*a, on ollut jo pitkän aikaa. Olen riippuvainen netistä, varsinkin av:sta, ei mun elämässä juuri muuta sisältöä ole. Paitsi työ.. Mutta nyt on loma. En jaksa innostua mistään, liikuntakin on jäänyt vähemmälle. Ei kiinnosta. Olen lihonut vähän, ja se masentaa lisää. Semmosta tänään.
Katsoin YouTubesta uutta dokkaria sarjamurhaajista.
Heräsin liian aikaisin,vielä olen lomalla.Noh,otan myöhemmin päiväunet.Kohta lähden kävelylle,vaikka onkin kylmä...Tylsä ja surullinen olo tästä yksinäisyydestä :(
Keitin riisipuuroa,vaihdoin lakanat,kävelin reilun kilsan päähän Mc Donalsiin herkuttelemaan,roikkunut netissä,kohta ajattelin ottaa päiväunet ja sen jälkeen teen ruokaa. Illalla käyn saunassa ja töllään telkkaria.
Olin töissä, kävin kaupungilla (ihania löytöjä!), tulin kotiin, sitten koiran kanssa tunnin lenkille (puhuin koko lenkin puhelimessa), kotiin, kauppaan, toiseen kauppaan, kotiin. Nyt syön herkkuja. Tai siis ei mahdu enää...Vielä aion katsoa tubesta kunnon aivonnollausidioottivideoita, viedä koiran iltapisulle ja mennä iltapesujen kautta nukkumaan.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:12"]
147: en näköjään osannut vastata viestiisi...mutta kysymys:mikset ole palkkatöissä?
[/quote]
Olen osa-aikatyössä. Paljon jää yksinäistä vapaa-aikaa. (147)
Yksinäinen, mitä joulusuunnitelmia sinulla on?
Yksinäinen joulu täälläkin.ruoat laitan kuitenkin viimesen päälle, katson joulurauhan julistuksen, käyn aattohartaudessa, syön ja kattelen varmaan telkkaria.
Tänään hain kuusen, koristelin sen ja laitoin kuusen alle 3 itselleni ostamaani lahjaa.
Onneksi yksinäiset pyhät ovat kohta ohi ja pääsee töihin näkemään ja ennenkaikkea puhumaan ihmisille.
Tämä hiljaisuus musertaa, vaikka käyn ihmisten ilmoilla, vieraille puhuminen ei innosta.
Kävin kaupassa,tein ruokaa,katsoin leffan,otin pyykit narulta,tyhjensin ja täytin tiskikoneen.siinäpä ne mun tekemiset.Kuulostaapa muuten tylsältä!No,ei se mitään,tylsää mulla onkin :(
Olin päivän koulussa, en puhunut kenellekkään. Kaupan kautta kotiin, ostin tonnikalaa, kananmunia, tomaatteja ja cokista. Suihkuun, päikkärit, meikkaus ja kaupungille. En vielä tiedä mitä siellä teen, saatan mennä leffaan. Tai kaljalle. Onneksi viaplay odottaa mua uskollisesti kotona siltä varalta, että kaupunki ei olekaan deittini tänään 3
Voi ap, kerro meillebtarinasi, miksi olet yksinäinen?
mukavaa viikonloppua kaikille yksinäisille!