Olenko ainoa mies joka pitää silikonit hankkinutta naista tyhmänä?
Vaikka yritän järkeillä silikonien hankkimista niin silti alitajuisesti pidän nykyään esim. Amanda Harkimoa typeränä kanana. Ennen katselin hänen kuviaan ja ajattelin että onpas kaunis, freesi nainen mutta kaikki arvostus katosi hänen hankittuaan silikonit. Se kuvastaa heikkoa itsetuntoa ja aivottomuutta minusta.
Eri asia, jos on vaikka sairauden takia tai imetyksessä menettänyt entiset rintansa tai ne on muuttunut rumiksi, mutta kauniiden pikkurintojen silpominen on minusta täyttä hulluutta.
t. M83
Kommentit (144)
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:51"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:39"]
Kyllä mä voin myöntää että itsetunto oli helkkarin heikko. Sen takia en voinut koskaan käydä julkisesti uimassa. Muistan helkkarin hyvin kun haukkujat aina rannalla ottivat minut kohteekseeni. Ulkomaan matkoillakin olin paitaan pukeutunut rannalla.
Jep, kyllä siinä kärsin.
Voin sanoa jos olisit kokenut saman olisit ehkä myös päätynyt implantteihin.
Olen vaihtanut paikkakuntaa missä kiusattiin ja aikaa siitä on vierähtänyt jo 10 vuotta. Silti päädyin operaatioon ja voin sanoa että elämäni paras päätös oli.
En nähnyt tarvetta mennä psykiatrille tästä avautumaan koska sain avun leikkauksella. Enää peilistä ei katso epäonnistunut nainen rumine rintoineen... (jos niitä voi edes rinnoiksi kutsua)
[/quote]
Siis kiusattiinko sua koska sulla oli pienet tissit? Minkä ikäisenä? Aivan järkyttävää! Mulla on todella pienet tissit, en tarvitse edes rintsikoita jos en halua käyttää, ja kukaan ei ole KOSKAAN kommentoinut niiden kokoa. Millaisia ihmisiä maailmassa on kun toisen rintojen koko on aihe kiusaamiseen, vielä niin rankkaan, että itsetunto kärsii niin että pitää hankkia silikonit. Miten kauas kantoiset seuraukset toisen sanomisilla voikaan olla kiusatun psyykeeseen. Ihan suruksi laittaa.
[/quote]
Kiusaaminen alkoi yläasteella koska olen pitkä ja hoikka. Kaikki kiusaajat olivat poikia. Kiusausta tapahtui ihan koulun käytävillä missä kävelin tai uimarannoilla. Ja nämä kaikkihan tapahtui tietenkin monien ihmisten kuullen. Ja tätähän jatkui koko yläasteen. Eipä se minua oikein haitannut, mutta surullistahan tuo on. Entinen poikaystävänikin kommentoi rinnoistani että omistan miehen yläkropan. Se oli viiminen niitti.
Huh, vieläkin ahdistaa kun muistelen. Nyt onneksi asiat hyvin <3 Näin 10 vuoden jälkeenkin tuntuu kauheelta enkä toivo kohtaloani kenenellekään muulle. Kaksi näistä haukkujista on yrittänyt saada itseäni treffeille (ennen rintojen suurennusta kylläkin :O ). En ole mennyt.
[/quote]
Nyt on pakko sanoa että oon tosi pahoillani että oot joutunu kuuntelemaan tollasta. Olen itse lyhyt ja laiha ja tissitön, eikä se ole koskaan ole ollut ongelma. Olen aina ajattelut että naiset on vähän höpsöjä, jos tissit on syy huonoon itsetuntoon, koska ulkonäkö on paljon muutakin ja ihmisessä on paljon muutakin kuin ulkonäkö. Ei ole ikinä edes tullut mieleen, että joku voisi joutua vuosia kuuntelemaan kiusaamista RINTOJEN KOON takia. En voi ymmärtää miten nämä pojat/miehet/varsinkin se poikaystävä on kasvatettu, kun tuntuu olevan ok kommentoida tyttöjen tissien kokoa.
Samaan sarjaan menee kyllä tämä bimbo-silikonikeskustelukin. Olen alalla jossa ulkonäkökeskeisyys ja silikonit ovat arkipäivää, ja en ymmärrä miksi ihmiset kuvittelevat olevansa oikeutettuja arvostelemaan ja tuomitsemaan ihmisiä yhden päätöksen tai teon perusteella. Ihan sama kun värjäisin hiukseni ja yhtäkkiä kaikki luulisivat tietävänsä millainen ihminen olen ja millainen arvomaailma mulla on. Miksi me kuvitellaan, että jos joku on ottanut silikonit (asia jonka huomaa ilman suurennuslasia) niin meillä olisi oikeus mennä arvostelemaan tai kommentoimaan tän ihmisen elämää tai arvoja. Katsokaa peiliin, jos elämässänne ei ole muuta keskusteltavaa kuin toisten ihmisten silikonit. Jokainen tekee mitä itse haluaa ja mikä tekee onnelliseksi. Taidatte itse olla ihan bimboja, kun ette voi antaa muiden elämää omaa elämäänsä rauhassa.
Mulla on varmaan sitten sellaiset lasten pilaamat lerpputissit, jotka saisin ap:n luvalla korvata silikonisilla. Mutta lällällää, enpä halua vaikka ilmaiseksi saisin. Revi siitä ulkonäköfetissifriikki.
En tiedä, oletko ainoa, mutta ainakin olet nainen etkä mies.
Pääasia että itse on tyytyväinen eipä muulla ole merkitystä.
Aattelin leikkauttaa nää C-kupin kokoset kasvaimetki pois, niin pystys juoksemaan paremmin... Eikun oikeesti, tosi suuret rinnat on epäkäytännölliset. Tiedän ihmisen, jolla oli luonnostaan hyvin kookkaat rinnat -kuppikokoa en tullut kysyneeksi- ja hän pienennytti rintojaan käytännöllisistä ja terveydellisistä syistä. Esim. selkä kremppasi kookkaiden rintojen vuoksi. Olen monesti miettinyt, että mitä ihmeen järkeä niitä hirvittävän kokoisia tönkköjä silareita on itseensä asennuttaa?
Oletteko nähneet koskaan silareita? Kahdella kouluaikojen kaverilla on ja voin kertoa, etteivät ne todellakaan ole kaunis näky ilman vaatteita, olemme saunoneet usein. Toisella ilmapallot, jotka ovat niin valtaisat että näyttävät ihan koomisilta. Toisella pienemmät mutta kamalan näköiset siksi, että tämä on todella laiha ja rintalasta paistaa. Siis se silarin raja näkyy aivan selvästi ihon alta. Puistatuksen väreet menevät ainakin minulla.
Et varmaan ole. Minä olen nainen ja pidän kyllä niitä tyhminä, samoin tuntemani miehet. Tosin on minusta monet muutkin asiat tyhmiä, esimerkiksi itsensä lihottaminen sairaalloisen lihavaksi, vyötärölle asti ulottuvien pidennysten laittaminen omaan 5 cm pitkään tukkaan, alaselkätatuoinnin ottaminen jne.
Ne eivät tosin ole minulta millään tavalla pois, koska ne varmasti miellyttävät samantasoisia miehiä. Rauhaa ja rakkautta kaikille!
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 23:29"]
Oletteko nähneet koskaan silareita? Kahdella kouluaikojen kaverilla on ja voin kertoa, etteivät ne todellakaan ole kaunis näky ilman vaatteita, olemme saunoneet usein. Toisella ilmapallot, jotka ovat niin valtaisat että näyttävät ihan koomisilta. Toisella pienemmät mutta kamalan näköiset siksi, että tämä on todella laiha ja rintalasta paistaa. Siis se silarin raja näkyy aivan selvästi ihon alta. Puistatuksen väreet menevät ainakin minulla.
[/quote]
Silikoneja on niin eri näköisiä kuin meitä naisia. Lopputulos riippuu omasta lähtötilanteesta ja siitä mitä asiakas haluaa. Myös kirurgin kädenjäljellä on suuri ero. Tiedoksesi että tunnet tietämättäsi monia naisia joilla implantit, se on niin arkipäivää. Omianikin on luultu aina luomuiksi, miehistä lähtien! Itselläni on maltilliset implantit.
Kenenkään muun kroppaa ei tarvitse arvostella. Olette ilkeitä, miksette voi vain hyväksyä kaikkia?
.
Ja ei, mulla ei ole silareita vaan kauniit B-kupin rinnat, mutta jos haluaisin isommat niin en varmasti välittäisi kenenkään muun mielipiteestä.
Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan... <3
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 08:37"]
Minä en ymmärrä silikoneja alkuunkaan. Ihan jokaine, jolla ne on, pärjäisi immankin. Bimboksi teette itsenne. Ja tiedoksi vain, että syövän jälkeen tehtävä rekonstruktio tehdään mieluiten käyttämällä VAIN naisen omaa kudosta. Implantteihin voidaan turvautua silloin, jos kehon omat kudokset eivät riitä saavuttamaan alkuperäistä kokoa. Mutta JOKAISELLE saadaan tehtyä pienet ja nätit rinnat ilman implantteja. Useimmat haluavat unohtaa syöpänsä tai jotenkin jatkaa elämäänsä. Asia ei unohdu silloin, jos 10 vuoden päästä tulee aika taas operoida ne rakennetut rinnat, kun implantti pitää vaihtaa. Ja nainen, jolla ei ole tarpeeksi kypsyyttä hyväksyä raskauden ja synnytyksen jättämiä jälkiä kehossaan, ei ole kyllä kypsä äidiksikään. Eli KYLLÄ, pidän KAIKKIA silikonien ottajia tyhmempinä ja heikompina ihmisinä.
[/quote]
Tämä ei kyllä tällaisenaan pidä paikkaansa.
Esimerkiksi minulla. Olin ja olen hoikka, mutta rinnat olivat C/D kuppi kun toinen leikattiin rintasyövän vuoksi.
Vatsassa ei ollut mitä ottaa joten otettiin kieleke selästä, mutta se oli niin pieni ettei siitä tullut kuin ihan vähän kudosta, enempää ei saanut.Eli jos implanttia ei olisi laitettu niin toinen rinta olisi jäänyt ehkä a kupiksi ja toinen terve rinta olisi ollut edelleen se C/D kuppi. Mitä järkeä siinä olisi ollut? No implantilla saatiin(kun ensin pidettiin kudoslaajenninta) Rinnat saman kokoisiksi. Toiseen tehtiin sisäinen kohotus langoilla, en halunnut enempäänsä leikkautaa tervettä rintaa koska haaveissa on että saisin vielä lapsia ja pystyisin imettämään, ehkä ja toisekseen en halunnut että tunto menee toisestakin rinnasta.
Ja puhtaasti ulkonäöllisistä syistä nämä tehtiin, halusin olla kaunis syövästä huolimatta. Ja kyllähän se osittain liittyy siihen että haluaa unohtaa,paljon helpompi on arki kaksirintaisena kuin yksi. Yksirintaisena piti aina pitää liivejä ja proteeseja koska oli niin typerän näköistä olla ilman liivejä.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 12:05"]
Tuskin olet ainut, mutta minun mielestä ihmisiä on turha arvostella noin pinnallisesti.
Itselläni on reilusti normaalia suuremmat luomurinnat ja näistä on tullut osa identiteettiäni. Meidän suvussa on paljon rintasyöpää, joten jos joudun jommastakummasta tissistä luopumaan, vaikuttaa silikonitissin hankkiminen ihan järkevältä.
Samoin jos joku lauta haluaa itselleen rinnat, se on ok. Tuskin hyvällä maulla valittuja, oikean kokoisia silareita edes huomaa.
[/quote]
Tästä isorintaisten naisen asenteesta en pidä. Miksi pienirintaiset ovat tekstissäsi äkkiä lautoja, ja omat rintasi ovat osa identiteettiäsi. Sinä näet nyt asiasta vain yhden puolen.
Jos minä kommentoisin, että "minulla on pienet rinnat, ja ymmärrän oikein hyvin rintojaan pienentäviä läskitissejä", niin saisin (ihan ansaitusti) palautetta yksipuolisesta asian tarkastelusta.
Kyllä minua surettaa aivan hirveästi, kun naiset kokevat pienet rintansa huonoksi asiaksi, laittavat silikonit ja sitten ovat tyytyväisiä itseensä. Millaiseksi tämä maailma on mennyt, kun itseään täytyy leikellä, jotta kokisi olonsa hyväksytyksi? Niin surullista. Minulla on pienet rinnat ja olen näihin tottunut ja hyväksyn itseni tämmöisenä vallan hyvin, vaikka joskus minuakin haukuttiin laudaksi yläasteella ja nuorena aikuisenakin. Mutta olen tosiaankin päässyt noista yli. Niin paljon toivoisin kaikille naisille vain itsensä hyväksymistä, me ollaan kaikki erilaisia, mutta miksi ihmeessä pitäisi väkisellä ahtautua joihinkin standardeihin? Ja mahdollisimman kelvoksi? Miksei olla ylpeitä omasta minästä juuri sellaisena kuin ollaan?
Minulle laitettiin silikonia kun omat rinnat lähtivät syöpäleikkauksen takia. Ja vain siksi, että en halusin edes hiukan olla kuin ennen. Ei se silikoni minun älykkyysosamäärääni vaikuta.
Ylipäätään minua mietityttää, miksi joku ajattelee, että ulkonäköön vaikuttavat asiat ovat aina pois aivokapasiteetista. Pienet rinnat suuremmiksi => idiootti. Nenää suoristetaan => vajaaälyinen. Hörökorvaleikkaus => imbesilli.
Jos joku haluaa muuttaa ulkomuotoaan, keneltä se on pois, ja miksi?
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 00:41"]
Minulle laitettiin silikonia kun omat rinnat lähtivät syöpäleikkauksen takia. Ja vain siksi, että en halusin edes hiukan olla kuin ennen. Ei se silikoni minun älykkyysosamäärääni vaikuta.
Ylipäätään minua mietityttää, miksi joku ajattelee, että ulkonäköön vaikuttavat asiat ovat aina pois aivokapasiteetista. Pienet rinnat suuremmiksi => idiootti. Nenää suoristetaan => vajaaälyinen. Hörökorvaleikkaus => imbesilli.
Jos joku haluaa muuttaa ulkomuotoaan, keneltä se on pois, ja miksi?
[/quote]
Sinun leikkaus kuuluu niihin, mitkä on hyväksyttäviä syitä tehdä silikonileikkaus. Etkö itse näe eroa turhan ja tarpeeseen tulleen leikkauksen suhteen? Myös nuo esimerkkisi, korvaleikkaus, nenän suoristus on hyväksyttäviä. Mutta käsittääkseni ap ihmettelee juuri noita turhia leikkauksia, että leikataan vain jotta olisi jotenkin haluttavampi. Koska sitähän se pohjimmiltaan on nimenomaan suurennusleikkauksissa. Ja niitä silkkaripimuja voi ihan hyvin luokitella tyhmäksi.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:03"]Kuule. Mulla oli ennen ihanat kiinteät pienet rinnat ja en ole koskaan haaveillut isoista rinnoista. Sain lapset ja imetin ja arvaas miltä rinnat näyttivät? Märiltä lapasilta. Mitkään rintsikat eivät pelastaneet ja gynekologikin möläytti että sulla on 8-kymppisen naisen rinnat.
Ihan siitä ilosta että mulla oli mahdollisuus elää loppuelämäni kivoilla rinnoilla kävin ottamassa silarit. Ne ovat mulle enemmänkin proteesit.
Jos sulla on ollut jotain joka otetaan sulta pois, niin todennäköisesti haluat sen takaisin. Niin ihania kuin lapseni ovatkin niin yhtä ihanat ovat tissini. Ihan itseäni varten otin kun oli niin paha mieli niiden lätkyröiden kanssa. Ja kun mulla oli siihen mahdollisuus tällaisesta niin miksei?
Jos menettäisin hiukseni hankkisin peruukin tai vaikka toisen käteni hankkisin proteesin.
[/quote]
Eikö ap juuri sanonut että ymmärtää silikonit esim. imetyksen jälkeen?
Minä en ymmärrä silikoneja alkuunkaan. Ihan jokaine, jolla ne on, pärjäisi immankin. Bimboksi teette itsenne. Ja tiedoksi vain, että syövän jälkeen tehtävä rekonstruktio tehdään mieluiten käyttämällä VAIN naisen omaa kudosta. Implantteihin voidaan turvautua silloin, jos kehon omat kudokset eivät riitä saavuttamaan alkuperäistä kokoa. Mutta JOKAISELLE saadaan tehtyä pienet ja nätit rinnat ilman implantteja. Useimmat haluavat unohtaa syöpänsä tai jotenkin jatkaa elämäänsä. Asia ei unohdu silloin, jos 10 vuoden päästä tulee aika taas operoida ne rakennetut rinnat, kun implantti pitää vaihtaa. Ja nainen, jolla ei ole tarpeeksi kypsyyttä hyväksyä raskauden ja synnytyksen jättämiä jälkiä kehossaan, ei ole kyllä kypsä äidiksikään. Eli KYLLÄ, pidän KAIKKIA silikonien ottajia tyhmempinä ja heikompina ihmisinä.
Rinnat on tarkoitettu vauvan imettämiseen.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 23:02"]
Mies voi kyllä panna naista jota pitää yksinkertaisena, mutta vaimokseen sitä ei ota.
[/quote]
Ei kaikki naiset halua vaimoiksi. Eletään hei vuotta 2014 Suomessa.
[/quote]
No ehkä vaimo oli väärä sana, parisuhde olisi ollut parempi. Mutta enpä minä kyllä montaa naista tiedä jotka eivät parisuhdetta ikinä haluaisi.
[/quote]
Minä en pysyvää parisuhdetta halua ja tunnen myös muita naisia jotaka mielellään seurustelevat aikansa yhden kanssa ja sitten vaihtavat seuraavaan. Miehet ovat meille sellaista pientä extraa elämässä. Niiden varaan ei rakenneta mitään.