Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa mies joka pitää silikonit hankkinutta naista tyhmänä?

Vierailija
20.11.2014 |

Vaikka yritän järkeillä silikonien hankkimista niin silti alitajuisesti pidän nykyään esim. Amanda Harkimoa typeränä kanana. Ennen katselin hänen kuviaan ja ajattelin että onpas kaunis, freesi nainen mutta kaikki arvostus katosi hänen hankittuaan silikonit. Se kuvastaa heikkoa itsetuntoa ja aivottomuutta minusta.

Eri asia, jos on vaikka sairauden takia tai imetyksessä menettänyt entiset rintansa tai ne on muuttunut rumiksi, mutta kauniiden pikkurintojen silpominen on minusta täyttä hulluutta.

t. M83

Kommentit (144)

Vierailija
101/144 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLET

Tai toisaalta olet jo niin ikäloppu, että tuskin olet nuorien kauniiden timmien naisten silikoneja livenä nähnytkään. Voi kuule jos vaan saisit, mutta haaveeksi jää ;(

N18

Vierailija
102/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin "korjauttaa" omani kun lapset imetetty ja on säästössä sen verran.
Omasin ennen ihanat terhakat pienet rinnat, jotka suurenivat raskausaikana äkkiä yli D-kupin ja lässähtivät imetyksen jälkeen ihan pannukakuiksi. En ryhtyisi moiseen ellei todella olisi korjattavaa, mutta nämä riipparit ahdistavat niin, etten riisu rintaliivejä edes yöksi... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:28"]

Noloa esiintyä miehenä vaikka on nainen... Ja 83-vuotiaanakin vielä, pöh, ei kukaan papparainen kirjoittelis täällä ettei tykkää tisseistä.

[/quote]

:DD 83-vuotias? Ihan tosi?

Ihan kuin miehellä ei voisi olla tuollaista mielipidettä. Typerää on musta pitää tyhmänä jotain silarit ottanutta, mutta kyllä mä henkilökohtaisesti tunnen miehiä, jotka ei pidä silareista. Eivät tuomitse, mutta tykkäävät enemmän luomusta.

[/quote]

Huoh miten tyhmää jengiä täällä on, kaikki otetaan tosissaan

Vierailija
104/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 00:01"]

Omasin ennen ihanat terhakat pienet rinnat, jotka suurenivat raskausaikana äkkiä yli D-kupin ja lässähtivät imetyksen jälkeen ihan pannukakuiksi. En ryhtyisi moiseen ellei todella olisi korjattavaa, mutta nämä riipparit ahdistavat niin, etten riisu rintaliivejä edes yöksi... :(

[/quote]

Hei ihan oikeesti jos sulla on kunnonn riipparit niin luuletko että ne näyttää yhtään sen paremmilta kun sinne laitetaan implantti sisälle? Niinpä.. kun se roikkuu edelleen. Jättäkää nämä rintojensuurennushommat terhakka rintaisille.

Vierailija
105/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä ap pidä silikoneja hankkineita naisia tyhminä, jos kerran tietyt poikkeusryhmät saavat silikonit hankkia.

Sinä et vaan siedä sitä, että jollain on rumannäköiset rinnat.

Vierailija
106/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiusattiin ennen silareita. Mun ystävät jaksoi aina muistuttaa siitä kuinka heillä on isot tissit ja mulla pienet.
Noh, laitoin silarit ja ne harvat jotka siitä tietää, jaksaa haukkua mua siitä. :D

Mä ajattelen, että suurin osa haukkujista on vaan tyytymättömiä itseensä. Mä olin ihan tyytyväinen itseeni pienirintaisena ja nyt isompana. Tissit ne vaan on.

Vierailija
107/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:03"]

Kuule. Mulla oli ennen ihanat kiinteät pienet rinnat ja en ole koskaan haaveillut isoista rinnoista. Sain lapset ja imetin ja arvaas miltä rinnat näyttivät? Märiltä lapasilta. Mitkään rintsikat eivät pelastaneet ja gynekologikin möläytti että sulla on 8-kymppisen naisen rinnat. Ihan siitä ilosta että mulla oli mahdollisuus elää loppuelämäni kivoilla rinnoilla kävin ottamassa silarit. Ne ovat mulle enemmänkin proteesit. Jos sulla on ollut jotain joka otetaan sulta pois, niin todennäköisesti haluat sen takaisin. Niin ihania kuin lapseni ovatkin niin yhtä ihanat ovat tissini. Ihan itseäni varten otin kun oli niin paha mieli niiden lätkyröiden kanssa. Ja kun mulla oli siihen mahdollisuus tällaisesta niin miksei? Jos menettäisin hiukseni hankkisin peruukin tai vaikka toisen käteni hankkisin proteesin.

[/quote]

Etkö huomannut, että aloituksessa mainittiin, että sun mainitseman kaltaiset tapaukset on eri asia. Jos oikein käsitin, niin aloitusviestissä puhuttiin siitä, että silikonit otetaan vain rintojen koon lisäämiseksi.

Vierailija
108/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 00:05"]

[/quote]

Hei ihan oikeesti jos sulla on kunnonn riipparit niin luuletko että ne näyttää yhtään sen paremmilta kun sinne laitetaan implantti sisälle? Niinpä.. kun se roikkuu edelleen. Jättäkää nämä rintojensuurennushommat terhakka rintaisille.

[/quote]

Eiköhän tolla plastiikkakirurgialla oo paljon enemmän tarjottavaa meille, joilla on tällaiset raskauden ja imetyksen jälkeiset lätyskät, kuin teille terhakkatissisille. Ei sinne katsos vaan laiteta silikonipalloa roikkumaan rinnan sisälle, vaan tehdään sellaista kohotusleikkausta samalla.

Vierailija
109/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 00:35"]

[/quote]

[/quote]

Eiköhän tolla plastiikkakirurgialla oo paljon enemmän tarjottavaa meille, joilla on tällaiset raskauden ja imetyksen jälkeiset lätyskät, kuin teille terhakkatissisille. Ei sinne katsos vaan laiteta silikonipalloa roikkumaan rinnan sisälle, vaan tehdään sellaista kohotusleikkausta samalla.

[/quote]

Kannattaisi perehtyä... Rintojensuurennoksessa isketään implantit sisälle, rintojen kohotus on sitten erikseen. 

Vierailija
110/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 00:38"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 00:35"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kannattaisi perehtyä... Rintojensuurennoksessa isketään implantit sisälle, rintojen kohotus on sitten erikseen. 

[/quote]

Ja totta kai jos imetyksen jälkeen on vain "tyhjät" rinnat eivätkä ne roiku niin niistähän tulee tosi hyvät kun laittaa implantit sisään. Mutta eri asia sitten riipputisseillä..

Vierailija
111/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumipallona luokses pompin vain!

Vierailija
112/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:03"]

Et ole. Miehenikin on sanonut, että valitettavasti pitää hieman yksinkertaisena naisia kenellä on silikoonit. Ja se kertoo kuulemma enemmän kuin tuhat sanaa kyseisen naise arvomaailmasta ja arvomaailma ei kohtaa hänen kanssaan silloin yhtään.

Hän on tosin sanonut, että ymmärtää vielä jollain tasolla silikoonit jos nainen on imetyksessä "menettänyt" rintansa. Ja tietysti jos syövän tai muun seurauksena menettää rintansa. Mutta sellaista "haluan vain isot tissit" juttua hän ei ymmärrä ollenkaan ja pitää sellaisia naisia hieman yksinkertaisina.

[/quote]

entä jos kompsensoi liian leveää lantiota suurilla rinnoilla? Onko se tyhmyyttä?

Vierailija
113/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:05"]

Suurin osa miehistä tuskin edes erottaisi onko silikonit vai ei. Minusta on myös aika tekopyhää halveksua pienirintaista, joka ottaa silikonit, mutta hyväksyä silikonit imettäneellä äidillä. Mitä?!? Siinä on siis mikä ero? Se, että tissit ei saa näyttää rumilta? Sehän tässä taisi olla sinulle ap tärkeintä.

[/quote]jokainen erottaa ne irtopallot normaaleista.

Vierailija
114/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 23:00"]En ottaisi silikooneja vaikka olisi AA kupit. Itsetunto täytyy tulla jostain muusta kun siitä että muovia pannaan kuihtuneiden rintojen alle. 
[/quote]. Ei vittu nää on niin näitä :'D helppo se on isotissisenä sieltä huudella että "minä en ainakaan!!!2" Good for you! Mä nauran ihmisille jotka mut tuomitsee vain siksi että olen silikonit hankkinut (kyllä, imetyksen seurauksena rinnoista tuli järkyttävät joten päätin tehdä jotain asialle). Miten se muuttaa mua ihmisenä mitenkään? Mieheni hyväksyi asian, piti rinnoistani jo aikaisemmin mutta sanoi että se on oma päätökseni. Ja niinhän se on, mua ei kiinnosta jos Jorma 47 v ei mua enää tämän vuoksi halua, en mäkään halua muita kun oman mieheni. Lisäksi miksi tässä asiassa pitäisi taas miettiä että yhyy miehet pitävät minua bimbona? En mä elä täällä miehiä varten muutenkaan enkä tee asioita miettien mitä miehet on mieltä. Itse olen onnellinen näin.

Vierailija
115/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta pidän toisen ulkonäöstä suurempia johtopäätöksiä veteleviä ihmisiä hieman yksinkertaisina. Itse en kyllä silareita ottaisi.

Vierailija
116/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et ole. Aloitus 100% asiaa.

Vierailija
117/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä ja mies sanoo samaa. Isä kommentoi taannoin kaikkia "leikkauksia" samalla tavalla, että kuvitteleeko ne, että miehiä kiinnostaa sen takia. Mies taas sanoi, että hän ei ole ikinä ymmärtänyt paitsi ehkä joissain rintasyöpätapauksissa. Tulee kuulemma typerä vaikutelma naisesta. Eksä taisi aikanaan sanoa samaa.

Vierailija
118/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 08:27"]

Ei vittu nää on niin näitä :'D helppo se on isotissisenä sieltä huudella että "minä en ainakaan!!!2" Good for you! Mä nauran ihmisille jotka mut tuomitsee vain siksi että olen silikonit hankkinut (kyllä, imetyksen seurauksena rinnoista tuli järkyttävät joten päätin tehdä jotain asialle). Miten se muuttaa mua ihmisenä mitenkään? Mieheni hyväksyi asian, piti rinnoistani jo aikaisemmin mutta sanoi että se on oma päätökseni. Ja niinhän se on, mua ei kiinnosta jos Jorma 47 v ei mua enää tämän vuoksi halua, en mäkään halua muita kun oman mieheni. Lisäksi miksi tässä asiassa pitäisi taas miettiä että yhyy miehet pitävät minua bimbona? En mä elä täällä miehiä varten muutenkaan enkä tee asioita miettien mitä miehet on mieltä. Itse olen onnellinen näin.

[/quote]

Ne on sun mielestä järkyttävät, ok. Se on sun asiasi. Minä täältä pienillä rinnoilla silti huutelen, että heikkoitsetuntoisen ihmisen puuhaa. Mutta ole hyvä ja tee silti ihan vapaasti, kun se mahdollista on. Mutta mahdolliset komplikaatiot täytyisi mielestäni hoitaa sataprosenttisesti omalla kustannuksella. En mitenkään voi hyväksyä, että yhteiskunnan rahoilla hoidetaan MITÄÄN kosmeettisen kirurgian (tai ruiskeiden tai minkä tahansa) aiheuttamia ongelmia. Ihan jo liiallisen ruskettamisen aiheuttama ihosyöpäkin on vähän niin ja näin, mutta ehkä rajanveto on siinä asiassa vähän haastavaa.

Mistä tulee tämä tarve olla nuoren naisen näköinen pysyvästi? Ymmärrättekö, että pienet, roikkuvat, tyhjänoloisetkin rinnat voi nähdä kauniina? Ja vielä siitä itsetunnosta: Epäilemättä huono on, kun silikonien hankkimistakin puolustetaan sydänverellä ja kiihkeästi sanoilla: Helppo se on isotissisenä huudella! Jessus, kuka teidät on aivopessyt tuohon? Ja miksi olette antaneet sen tapahtua? MISTÄ TAIVAAN IHMEEN JÄRJETTÖMÄSTÄ SYYSTÄ NÄIN ON?

Vierailija
119/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoo, että silarit on vähän "ysäriä" ja epämuodikasta, ja kertoo huonosta itsetunnosta ja ulkonäkökeskeisyydestä. EI suostuisi kustantamaan niitä minulle, mutta jos haluaisin, ei vastustaisi jos se olisi minulle tärkeää. Itse ei tykkää silarinaisista, mieheni naisihanteet ovat ihan erilaisia ja jopa hieman persoonallisia. :)

Vierailija
120/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on niin että jos et niitä onnekkaita ole joilta tissit löytyy niin sori, et vaan voi voittaa. Joko tyydyt siihen että muut naiset naureskelee ja miehet haukkuu laudaksi ylä-asteelta lähtien ja sulle toitotetaan ettet kelpaa koska näytät pojalta. Ja muistan kyllä tästäkin aiheesta keskustelun jossa paasattiin ettei kukaan mies oikeasti tahdo tissitöntä. Tai sitten hankit silarit ja oletkin bimbo, tyhmä, huora ja ulkonäkökeskeinen pissis. Et voi voittaa, et ikinä kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän