Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa mies joka pitää silikonit hankkinutta naista tyhmänä?

Vierailija
20.11.2014 |

Vaikka yritän järkeillä silikonien hankkimista niin silti alitajuisesti pidän nykyään esim. Amanda Harkimoa typeränä kanana. Ennen katselin hänen kuviaan ja ajattelin että onpas kaunis, freesi nainen mutta kaikki arvostus katosi hänen hankittuaan silikonit. Se kuvastaa heikkoa itsetuntoa ja aivottomuutta minusta.

Eri asia, jos on vaikka sairauden takia tai imetyksessä menettänyt entiset rintansa tai ne on muuttunut rumiksi, mutta kauniiden pikkurintojen silpominen on minusta täyttä hulluutta.

t. M83

Kommentit (144)

Vierailija
61/144 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:39"]

Kyllä mä voin myöntää että itsetunto oli helkkarin heikko. Sen takia en voinut koskaan käydä julkisesti uimassa. Muistan helkkarin hyvin kun haukkujat aina rannalla ottivat minut kohteekseeni. Ulkomaan matkoillakin olin paitaan pukeutunut rannalla.

Jep, kyllä siinä kärsin.

Voin sanoa jos olisit kokenut saman olisit ehkä myös päätynyt implantteihin.

Olen vaihtanut paikkakuntaa missä kiusattiin ja aikaa siitä on vierähtänyt jo 10 vuotta. Silti päädyin operaatioon ja voin sanoa että elämäni paras päätös oli.

En nähnyt tarvetta mennä psykiatrille tästä avautumaan koska sain avun leikkauksella. Enää peilistä ei katso epäonnistunut nainen rumine rintoineen... (jos niitä voi edes rinnoiksi kutsua)

[/quote]

Siis kiusattiinko sua koska sulla oli pienet tissit? Minkä ikäisenä? Aivan järkyttävää! Mulla on todella pienet tissit, en tarvitse edes rintsikoita jos en halua käyttää, ja kukaan ei ole KOSKAAN kommentoinut niiden kokoa. Millaisia ihmisiä maailmassa on kun toisen rintojen koko on aihe kiusaamiseen, vielä niin rankkaan, että itsetunto kärsii niin että pitää hankkia silikonit. Miten kauas kantoiset seuraukset toisen sanomisilla voikaan olla kiusatun psyykeeseen. Ihan suruksi laittaa. 

Vierailija
62/144 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:03"]

Et ole. Miehenikin on sanonut, että valitettavasti pitää hieman yksinkertaisena naisia kenellä on silikoonit. Ja se kertoo kuulemma enemmän kuin tuhat sanaa kyseisen naise arvomaailmasta ja arvomaailma ei kohtaa hänen kanssaan silloin yhtään.

Hän on tosin sanonut, että ymmärtää vielä jollain tasolla silikoonit jos nainen on imetyksessä "menettänyt" rintansa. Ja tietysti jos syövän tai muun seurauksena menettää rintansa. Mutta sellaista "haluan vain isot tissit" juttua hän ei ymmärrä ollenkaan ja pitää sellaisia naisia hieman yksinkertaisina.

[/quote]

Voin vain kuvitella miltä miehesi mahtaa näyttää. Muistuttaa isoa porsasta, ei lihaksia ja vanha kuin pieru. Sanoo siksi juurikin niin koska tietää ettei olisi ikinä mahdollisuuksia sen tasoiseen naiseen. Oma mieheni onkin treenattu ja helkkarin hyvännäköinen, hän on hulluna silareihin. ;)

[/quote]

Millä perusteella silarit hankkinut on tasokas nainen automaattisesti? Jeesus mitä aivotoimintaa. Kirjoituksesi perusteella et kuulosta tasokkaalta ainakaan älyllisesti.
Ai niin, luonnolliset tissit voi olla todella hyvät ja usein sellaiset on ihannoidumpia kuin silarit. Että siinä sun tasokkuusteorias ei nyt ihan toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/144 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät välttämättä ole tyhmiä, mutta arvot ovat erilaiset kuin omani. Ei silikonit silti kaverisuhdetta estä. Olen siis nainen itsekin. 

Vierailija
64/144 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:42"]

Kyllä mä voin myöntää että itsetunto oli helkkarin heikko. Sen takia en voinut koskaan käydä julkisesti uimassa. Muistan helkkarin hyvin kun haukkujat aina rannalla ottivat minut kohteekseeni. Ulkomaan matkoillakin olin paitaan pukeutunut rannalla.

Jep, kyllä siinä kärsin.

Olen vaihtanut paikkakuntaa missä kiusattiin ja aikaa siitä on vierähtänyt jo 10 vuotta. Silti päädyin operaatioon ja voin sanoa että elämäni paras päätös oli.

En nähnyt tarvetta mennä psykiatrille tästä avautumaan koska sain avun leikkauksella. Enää peilistä ei katso epäonnistunut nainen rumine rintoineen... (jos niitä voi edes rinnoiksi kutsua)

[/quote]

Siis kiusattiinko sua koska sulla oli pienet tissit? Minkä ikäisenä? Aivan järkyttävää! Mulla on todella pienet tissit, en tarvitse edes rintsikoita jos en halua käyttää, ja kukaan ei ole KOSKAAN kommentoinut niiden kokoa. Millaisia ihmisiä maailmassa on kun toisen rintojen koko on aihe kiusaamiseen, vielä niin rankkaan, että itsetunto kärsii niin että pitää hankkia silikonit. Miten kauas kantoiset seuraukset toisen sanomisilla voikaan olla kiusatun psyykeeseen. Ihan suruksi laittaa. 

[/quote]

Kiusaaminen alkoi yläasteella koska olen pitkä ja hoikka. Kaikki kiusaajat olivat poikia. Kiusausta tapahtui ihan koulun käytävillä missä kävelin tai uimarannoilla. Ja nämä kaikkihan tapahtui tietenkin monien ihmisten kuullen. Ja tätähän jatkui koko yläasteen. Eipä se minua oikein haitannut, mutta surullistahan tuo on. Entinen poikaystävänikin kommentoi rinnoistani että omistan miehen yläkropan. Se oli viiminen niitti.

Huh, vieläkin ahdistaa kun muistelen. Nyt onneksi asiat hyvin <3 Näin 10 vuoden jälkeenkin tuntuu kauheelta enkä toivo kohtaloani kenenellekään muulle. Kaksi näistä haukkujista on yrittänyt saada itseäni treffeille (ennen rintojen suurennusta kylläkin :O ). En ole mennyt.

Vierailija
65/144 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä vaikka olen nainen.
Jos itsetunto on tuosta kiinni, niin huh huh.

Vierailija
66/144 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos tämä ap päässyt puristelemaan silareita?totuus on että jos pääsis niin ei edes tajuais ettei ne oo luomut.

Vierailija
67/144 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kyllä siinä kärsin.

[/quote]

[/quote]

Siis kakarathan (ja aikuisetkin) nyt kiusaa mistä vain. Mua muun muassa kiusattiin finneistä.
Jos ne ei ois löytänyt naamasta kiusattavaa, niin jostain muusta nyt vähintään, vaikka mun pienistä tisseistä sitten. Myös suuririntaista kaveriani on kiusattu rintojen koosta, että toimii se näinkin päin.

Vierailija
68/144 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi silikooneja vaikka olisi AA kupit. Itsetunto täytyy tulla jostain muusta kun siitä että muovia pannaan kuihtuneiden rintojen alle. 

Vierailija
69/144 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:55"]

Onkos tämä ap päässyt puristelemaan silareita?totuus on että jos pääsis niin ei edes tajuais ettei ne oo luomut.

[/quote]

Mun tuttu taas sanoi että sen tuntee. Mahtaakohan se riippua esimerkiks niiden koosta?

Vierailija
70/144 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:16"] 

Et sinä tosiaan mikään penaalin terävin kynä ole ;) kukaan ei puhunut mitään siitä, että rintoja pidettäisiin vastenmielisenä VAAN siitä, että niiden kantajaa pidetään yksinkertaisena. Mies voi kyllä panna naista jota pitää yksinkertaisena, mutta vaimokseen sitä ei ota. 

[/quote]

Ei kaikki naiset halua vaimoiksi. Eletään hei vuotta 2014 Suomessa.

[/quote]

No ehkä vaimo oli väärä sana, parisuhde olisi ollut parempi. Mutta enpä minä kyllä montaa naista tiedä jotka eivät parisuhdetta ikinä haluaisi. 

Vierailija
71/144 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:03"]

Et ole. Miehenikin on sanonut, että valitettavasti pitää hieman yksinkertaisena naisia kenellä on silikoonit. Ja se kertoo kuulemma enemmän kuin tuhat sanaa kyseisen naise arvomaailmasta ja arvomaailma ei kohtaa hänen kanssaan silloin yhtään.

Hän on tosin sanonut, että ymmärtää vielä jollain tasolla silikoonit jos nainen on imetyksessä "menettänyt" rintansa. Ja tietysti jos syövän tai muun seurauksena menettää rintansa. Mutta sellaista "haluan vain isot tissit" juttua hän ei ymmärrä ollenkaan ja pitää sellaisia naisia hieman yksinkertaisina.

[/quote]

Voin vain kuvitella miltä miehesi mahtaa näyttää. Muistuttaa isoa porsasta, ei lihaksia ja vanha kuin pieru. Sanoo siksi juurikin niin koska tietää ettei olisi ikinä mahdollisuuksia sen tasoiseen naiseen. Oma mieheni onkin treenattu ja helkkarin hyvännäköinen, hän on hulluna silareihin. ;)

[/quote]

Ai mielestäsi mieheni on iso porsas koska ei pidä silikoonirinnoista ja ei arvosta samaa arvomaailmaa itseensä leikanneen naisen kanssa? Ethän sinä oikeasti voi olla noin tyhmä! Ethän? Vai oletko korvannut aivosikin silikooneilla? 

Et vissiin ymmärtänyt pointtia? Mieheni mielestä "sen tasoinen" nainen ei ole mikään tasokas nainen. Eli nainen joka laittaa ison läjän rahaa isontaakseen tissejään, ei ole mieheni mielestä todellakaan tasoasteikolla kovinkaan korkealla. Ja saahan hänellä kai mielipiteensä olla? Siksi hän on varmastikin minun kanssani yhdessä, eikä ole sinun kanssasi yhdessä. Koska makuja on monia. Miksi on niin vaikea uskoa, että on olemassa (aika paljonkin) miehiä jotka pitävät silikoonirintaisia naisia hieman yksinkertaisina? Pääasia on, että sinä olet löytänyt sen oman tasoisesi miehen (mikä se taso sitten kenenkin mielestä on) ja olette onnellisia yhdessä...eikö?

Minusta naisena se kertoo myös paljon miehestäsi, että hän on hulluna silareihin ;)

ps. ei pitäisi provosoitua, mutta mieheni on palomies, joten....arvaa siitä onko iso porsas :)

Vierailija
72/144 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko siis vain, että pienuus ei sinänsä ole ongelma, vaan jos tissit ovat rumat? Miksi imettäneen naisen olisi sun mielestä hyväksytympää hankkia silikonit, kuin jos rinnat olisi pienet ja rumat? Sehän on aivan sama asia, että ulkonäkö ei vain miellytä. Ja se jolla on pienet ja rumat tissit, ne tissit on ollut aina semmoset eikä menneet "pilalle".

Joo joo, olen katkera.

Vierailija
73/144 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 23:02"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:55"]

[/quote]

Mun tuttu taas sanoi että sen tuntee. Mahtaakohan se riippua esimerkiks niiden koosta?

[/quote]

Munkin tuttava sanoi, että eron tuntee selvästi ja silareita ei oikein uskalla edes puristella yhtä innokkaasti kun luomuja. Ne on ennemminkin vain koristeena, mutta tuntuu, että nainen ei edes kiihotu niitä koskemalla yhtä herkästi kuin luomurintainen. 

Vierailija
74/144 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän toki nainen tuntee eron omissa rinnoissaan ennen ja jälkeen implanttien mutta äijät ei tajua mitään.

Vierailija
75/144 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 21:54"]

Vaikka yritän järkeillä silikonien hankkimista niin silti alitajuisesti pidän nykyään esim. Amanda Harkimoa typeränä kanana. Ennen katselin hänen kuviaan ja ajattelin että onpas kaunis, freesi nainen mutta kaikki arvostus katosi hänen hankittuaan silikonit. Se kuvastaa heikkoa itsetuntoa ja aivottomuutta minusta.

Eri asia, jos on vaikka sairauden takia tai imetyksessä menettänyt entiset rintansa tai ne on muuttunut rumiksi, mutta kauniiden pikkurintojen silpominen on minusta täyttä hulluutta.

t. M83

[/quote]

Järkyttävää tekstiä. Täysin epäloogista. Ensin silikonit on merkki vähäalyisyydestä, mutta jos tissit on rumat, niin sitten pitäisi ymmärtää olla sen verran fiksu että ottaa silikonit. Jep. Onnea täydellisten rintojen etsintään.

Vierailija
76/144 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas taas tissit jakaneet mielipiteitä. :) Mua ei paljon hetkauta onko luomut vai silarit. Jos jonkun itsearvostus nousee silikonitisseillä, niin nehän on hyvä juttu hälle.  Mulle kelpaa luomut, enkä viitsis toisia miellyttääkseni lähteä muovia itteeni laitattamaan.

Mitä ihmettä ne toisten tissit muita rassaa? Ihme vääntöä täällä!

Vierailija
77/144 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silarieita ainakin saa ja uskaltaa puristella ihan kunnolla.ja mä kiihotun itse ainakin ihan valtavasti.nautin kun tiedän että ne ovat kauniit ja haluttavat ja rakastan kun mies panee niiden väliin.ei luttanoilla onnistunut ja vihasin kun mies niihin koski kun ne oli niin rumat.

Vierailija
78/144 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 23:09"]

Munkin tuttava sanoi, että eron tuntee selvästi ja silareita ei oikein uskalla edes puristella yhtä innokkaasti kun luomuja. Ne on ennemminkin vain koristeena, mutta tuntuu, että nainen ei edes kiihotu niitä koskemalla yhtä herkästi kuin luomurintainen. 

[/quote]

Rintojen koskettelu ei ole kiihottavaa.

Vierailija
79/144 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on joidenkin, joilla edes on ne tissit sanoa, että on niin noloa ottaa silarit.

Vierailija
80/144 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:56"]

Jep, kyllä siinä kärsin.

[/quote]

[/quote]

Siis kakarathan (ja aikuisetkin) nyt kiusaa mistä vain. Mua muun muassa kiusattiin finneistä.
Jos ne ei ois löytänyt naamasta kiusattavaa, niin jostain muusta nyt vähintään, vaikka mun pienistä tisseistä sitten. Myös suuririntaista kaveriani on kiusattu rintojen koosta, että toimii se näinkin päin.

[/quote]

Sama täällä - minulla ei ollut mitkään jättitissit, mutta luokkakavereihin nähden isot kuitenkin. Tissien takia haukuttiin huoraksi, ja kaiken lisäksi minulla oli "huoran takki", kun siinä oli leopardikuosia :D Eli... joo. Kaikesta voi kiusata, ja kaikki kiusaaminen voi sattua pahasti, valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi