Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa mies joka pitää silikonit hankkinutta naista tyhmänä?

Vierailija
20.11.2014 |

Vaikka yritän järkeillä silikonien hankkimista niin silti alitajuisesti pidän nykyään esim. Amanda Harkimoa typeränä kanana. Ennen katselin hänen kuviaan ja ajattelin että onpas kaunis, freesi nainen mutta kaikki arvostus katosi hänen hankittuaan silikonit. Se kuvastaa heikkoa itsetuntoa ja aivottomuutta minusta.

Eri asia, jos on vaikka sairauden takia tai imetyksessä menettänyt entiset rintansa tai ne on muuttunut rumiksi, mutta kauniiden pikkurintojen silpominen on minusta täyttä hulluutta.

t. M83

Kommentit (144)

Vierailija
121/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta silikoni naisen itsetunto-ongelmat näkyvät muuallakin elämässä kuin pelkissä rinnoissa.
Hyvää viikonloppua luomut ; )
M40

Vierailija
122/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 00:38"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 00:35"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 00:05"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 00:01"]

Ajattelin "korjauttaa" omani kun lapset imetetty ja on säästössä sen verran.
Omasin ennen ihanat terhakat pienet rinnat, jotka suurenivat raskausaikana äkkiä yli D-kupin ja lässähtivät imetyksen jälkeen ihan pannukakuiksi. En ryhtyisi moiseen ellei todella olisi korjattavaa, mutta nämä riipparit ahdistavat niin, etten riisu rintaliivejä edes yöksi... :(

[/quote]

Hei ihan oikeesti jos sulla on kunnonn riipparit niin luuletko että ne näyttää yhtään sen paremmilta kun sinne laitetaan implantti sisälle? Niinpä.. kun se roikkuu edelleen. Jättäkää nämä rintojensuurennushommat terhakka rintaisille.

[/quote]

Eiköhän tolla plastiikkakirurgialla oo paljon enemmän tarjottavaa meille, joilla on tällaiset raskauden ja imetyksen jälkeiset lätyskät, kuin teille terhakkatissisille. Ei sinne katsos vaan laiteta silikonipalloa roikkumaan rinnan sisälle, vaan tehdään sellaista kohotusleikkausta samalla.

[/quote]

Kannattaisi perehtyä... Rintojensuurennoksessa isketään implantit sisälle, rintojen kohotus on sitten erikseen. 

[/quote]

Nimenomaan-kannattaisi perehtyä asiaan. Rintojen kohotus implanteilla(pienirintaiset)

Rintojen kohotus ja augmentaatio= kohotus ja implantit

Mastopexia

Augmentaatio

Minulle on tehty rintojen kohotus lankasysteemillä ja laitettu implantit.Kokoni on nyt 75C ja luonnollisen näköiset- eitykit eikä riippärit. Alku oli pelkkä rypistynyt nahka kokoa 75aa imetysten jälkeen.Ennen lapsia pulleaB

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 10:29"]

Se nyt vaan on niin että jos et niitä onnekkaita ole joilta tissit löytyy niin sori, et vaan voi voittaa. Joko tyydyt siihen että muut naiset naureskelee ja miehet haukkuu laudaksi ylä-asteelta lähtien ja sulle toitotetaan ettet kelpaa koska näytät pojalta. Ja muistan kyllä tästäkin aiheesta keskustelun jossa paasattiin ettei kukaan mies oikeasti tahdo tissitöntä. Tai sitten hankit silarit ja oletkin bimbo, tyhmä, huora ja ulkonäkökeskeinen pissis. Et voi voittaa, et ikinä kelpaa.

[/quote]

Mua on kyllä kiusattu asiasta jos toisesta, mutta tisseistä ei koskaan. Ja ne ovat todella pienet. Hitto, miten nykyään tuntuukaan olevan muotia ja hottia olla urheilullisen hoikka. Miksi se ei ole nyt sellainen tavoittelemisen arvoinen asia, vaikka katujen varsilla on tuon tuosta mainoksia hikisistä, urheiluvaatteisista naisista, joiden lihakset näkyvät ja tissit ovat urheilullisen pienet? Korvista ja naamasta mua on kyllä kiusattu, mutta en ole niitäkään vaihtamassa.

Sitten taas jos ottaisin nokkaani oikeasti yhdestäkään av-keskustelusta niin pahasti, että tekisin sen seurauksena jonkin aikaa ja rahaa vaativan operaation, jossa on terveysriski, en voisi mitenkään arvioida toimintaani järkeväksi.

Se, joka on lannistunut, ei todellakaan voi voittaa. Ettekö te osaa asettua toisen asemaan? Vähättelyä saavat yhtä kaikki myös rintavat naiset osakseen? Heitä tuijotetaan rintojen vuoksi, vähätellään heidän älyään rintojen vuoksi, suhtaudutaan pelkkänä lihana, oletetaan heidät äidillisiksi tai seksikkäiksi. Miksi ette näe tätä yhtä lailla ongelmaksi?

Pitääkö tätä keskustelua todennäköisemmin yllä joku aivopesun uhri, jonka on nyt saatava hyväksyntä leikkaukselleen vai pikemminkin se, joka leikkaa?

Vierailija
124/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 10:10"]

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 08:27"]

Ei vittu nää on niin näitä :'D helppo se on isotissisenä sieltä huudella että "minä en ainakaan!!!2" Good for you! Mä nauran ihmisille jotka mut tuomitsee vain siksi että olen silikonit hankkinut (kyllä, imetyksen seurauksena rinnoista tuli järkyttävät joten päätin tehdä jotain asialle). Miten se muuttaa mua ihmisenä mitenkään? Mieheni hyväksyi asian, piti rinnoistani jo aikaisemmin mutta sanoi että se on oma päätökseni. Ja niinhän se on, mua ei kiinnosta jos Jorma 47 v ei mua enää tämän vuoksi halua, en mäkään halua muita kun oman mieheni. Lisäksi miksi tässä asiassa pitäisi taas miettiä että yhyy miehet pitävät minua bimbona? En mä elä täällä miehiä varten muutenkaan enkä tee asioita miettien mitä miehet on mieltä. Itse olen onnellinen näin.

[/quote]

Ne on sun mielestä järkyttävät, ok. Se on sun asiasi. Minä täältä pienillä rinnoilla silti huutelen, että heikkoitsetuntoisen ihmisen puuhaa. Mutta ole hyvä ja tee silti ihan vapaasti, kun se mahdollista on. Mutta mahdolliset komplikaatiot täytyisi mielestäni hoitaa sataprosenttisesti omalla kustannuksella. En mitenkään voi hyväksyä, että yhteiskunnan rahoilla hoidetaan MITÄÄN kosmeettisen kirurgian (tai ruiskeiden tai minkä tahansa) aiheuttamia ongelmia. Ihan jo liiallisen ruskettamisen aiheuttama ihosyöpäkin on vähän niin ja näin, mutta ehkä rajanveto on siinä asiassa vähän haastavaa.

Mistä tulee tämä tarve olla nuoren naisen näköinen pysyvästi? Ymmärrättekö, että pienet, roikkuvat, tyhjänoloisetkin rinnat voi nähdä kauniina? Ja vielä siitä itsetunnosta: Epäilemättä huono on, kun silikonien hankkimistakin puolustetaan sydänverellä ja kiihkeästi sanoilla: Helppo se on isotissisenä huudella! Jessus, kuka teidät on aivopessyt tuohon? Ja miksi olette antaneet sen tapahtua? MISTÄ TAIVAAN IHMEEN JÄRJETTÖMÄSTÄ SYYSTÄ NÄIN ON?

[/quote]

Rintasyövän takia rintarekonstruktin saavat ovat myös leikkauksissaan esteettisistä syistä eli itsetunnon vuoksi.Ei ole yhtäkään lääketieteellistä syytä miksi ne pitäisi syöpäleikkauksen vuoksi laittaa, ei yhtään. Irtoproteesi kävisi kaikille.

Ja tiedän, koska hyvä tuttavani jolla on todella suuret rinnat ei mennyt korjausleikkaukseen vaan pitää proteesia liivissä. Entinen työkaveri jolla puolet pienemmät tissit kävi leikkauksissa ja sai sitten siihen terveeseen rintaan jota kohotettiin myös yhteiskunnan rahoilla sairaalabakteerin.

Vierailija
125/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 21:54"]Vaikka yritän järkeillä silikonien hankkimista niin silti alitajuisesti pidän nykyään esim. Amanda Harkimoa typeränä kanana. Ennen katselin hänen kuviaan ja ajattelin että onpas kaunis, freesi nainen mutta kaikki arvostus katosi hänen hankittuaan silikonit. Se kuvastaa heikkoa itsetuntoa ja aivottomuutta minusta.

Eri asia, jos on vaikka sairauden takia tai imetyksessä menettänyt entiset rintansa tai ne on muuttunut rumiksi, mutta kauniiden pikkurintojen silpominen on minusta täyttä hulluutta.

t. M83
[/quote]
Et ole ainoa. On muitakin idiootteja jotka kuvittelevat että yksittäisillä piirteillä tai päätöksillä olisi jotain tekemistä henkilöiden älykkyyden kanssa.

Vierailija
126/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika perverssiä tuijottaa tuntemattomien rintoja ja vetää niistä johtopäätöksiä kyseisistä henkilöistä ja mahd. vielä heidän lähipiiristäkin.

Kallojen mittailijat, astrologit ja kreationistit ovat kovan tieteen harrastajia tämän rinnalla.

Vierailija
127/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 11:20"]Aika perverssiä tuijottaa tuntemattomien rintoja ja vetää niistä johtopäätöksiä kyseisistä henkilöistä ja mahd. vielä heidän lähipiiristäkin.

Kallojen mittailijat, astrologit ja kreationistit ovat kovan tieteen harrastajia tämän rinnalla.
[/quote]
Jokainen kykyjensä mukaan. Itse en pysty tämän parempaan.

Vierailija
128/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku viitsii tuhlata aikaa ja rahaa johonkin kehon kirurgisiin muokkauksiin? En ole ikuna ymmärtänyt.

Vierailija
129/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimo otti silari... erosimme pian tämän jälkeen. Silarit ei nyt sinällään olleet syy eroon vaan se on niin että silari ei korjaa pään sisällä olevia ongelmia.

Ja ne on luonnottomat, vaikka nämä ei nyt mitkään Viron pallot olleetkaan.

Vierailija
130/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 11:31"]

Ex-vaimo otti silari... erosimme pian tämän jälkeen. Silarit ei nyt sinällään olleet syy eroon vaan se on niin että silari ei korjaa pään sisällä olevia ongelmia.

Ja ne on luonnottomat, vaikka nämä ei nyt mitkään Viron pallot olleetkaan.

[/quote]

Usein isoja muutoksia kehoonsa halajavat ovat mielenterveysongelmaisia. (Niin tosin on muutenkin lähes joka toinen ihminen, jollain tavalla).

Kirurgien pitäisi laittaa useimmille lähete psykiatrille, ei uusia tissejä. Mutta sitä ei tule tapahtumaan koska leikkelijät itsekin ovat yhtä sekaisin kuin leikattavansa.

Vierailija
131/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelottaa tää miten yleiseti hyväksyttyä silikonit + muu kauneuskirurgia nykyään on. Pahimmillaan ollaan kohta siinä, että kauneuskirurgiasta tulee se luonnollinen vaihtoehto ja kaikki pienimmätkin yleisen kauneusihanteen mukaiset virheet tulee poistattaa. Luin jostakin, että Suomessakin on jo yleistä, että esim. myyntityötä tekevät täyttävät ryppyjään botoxilla, jotta ilme näyttää fressiltä. Järkkyjä on kanssa nämä jutut, joissa nuoret saa 18.v lahjaksi  vanhemmiltaan silarit. Mitä helvettiä liikkuu niiden ihmisten päissä, joille se luonnollinen keho ei ole normaali ja hyväksyttävä?

Vierailija
132/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kadehdin niitä joilla on varaa muokata itsestään kauniimpi. Itse haaveilen kavennuttavani nenää muutaman millin, laitattavani silikonit, teettäväni rasvaimun, laitattavani takamukseen implantit ja kavennuttavani jalkateräni. Lisäksi haluaisin bot0xia huuliin ja ryppyihin. Myöhemmin haluaisin teettää kasvojen kohotuksen ja silmäluomileikkauksen. Näin lottovoittoa odotellessa!

Vierailija
133/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon ehostaa parhaiten 35%:n vetyperoksidilla. Sillä voi kutistaa myös liian suuren nenän. Se on vähän kuin joku olisi valkoisia jauhoja heittänyt naamaan, kun vetyperoksidi tekee työnsä, kerros kerrokselta, hitaasti mutta varmasti.

Vierailija
134/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetko tällä jotain naisten hyväksyntää? 

Minäkin pidän tyhmänä miehiä, joilla on penispumppu. Mitä sitten? Ei se todellisuudessa ketään tyhmäksi yksin tee..

Vierailija
135/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 23:02"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:55"]

Onkos tämä ap päässyt puristelemaan silareita?totuus on että jos pääsis niin ei edes tajuais ettei ne oo luomut.

[/quote]

Mun tuttu taas sanoi että sen tuntee. Mahtaakohan se riippua esimerkiks niiden koosta?

[/quote]

Munkin tuttava sanoi, että eron tuntee selvästi ja silareita ei oikein uskalla edes puristella yhtä innokkaasti kun luomuja. Ne on ennemminkin vain koristeena, mutta tuntuu, että nainen ei edes kiihotu niitä koskemalla yhtä herkästi kuin luomurintainen. 

[/quote]

Tähän voisi laittaa vanhan vertauksen puuratista Ladassa. Onhan sitä kiva hivellä, mutta ei kyyti siitä parane...

Vierailija
136/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 11:43"]

Minä kadehdin niitä joilla on varaa muokata itsestään kauniimpi. Itse haaveilen kavennuttavani nenää muutaman millin, laitattavani silikonit, teettäväni rasvaimun, laitattavani takamukseen implantit ja kavennuttavani jalkateräni. Lisäksi haluaisin bot0xia huuliin ja ryppyihin. Myöhemmin haluaisin teettää kasvojen kohotuksen ja silmäluomileikkauksen. Näin lottovoittoa odotellessa!

[/quote]

Älä kuitenkaan laita botoksia huuliin. Lopputulos on varsin ikävä kun suu halvautuu.

Vierailija
137/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:07"]

Mä pidän tyhmänä ihmisiä jotka tuomitsevat muita heidän tekojensa perusteella.

[/quote]

Minkä perusteella sitten pitäisi tuomita ellei tekojen?

Vierailija
138/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet ainut, mutta minun mielestä ihmisiä on turha arvostella noin pinnallisesti.

Itselläni on reilusti normaalia suuremmat luomurinnat ja näistä on tullut osa identiteettiäni. Meidän suvussa on paljon rintasyöpää, joten jos joudun jommastakummasta tissistä luopumaan, vaikuttaa silikonitissin hankkiminen ihan järkevältä.

Samoin jos joku lauta haluaa itselleen rinnat, se on ok. Tuskin hyvällä maulla valittuja, oikean kokoisia silareita edes huomaa.

Vierailija
139/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä olin kokoa AA, eikä häirinnyt yhtään. Seuraa riitti, ja olivatpa ainakin miehet kiinnostuneet minusta eivätkä tisseistäni.

Nykyään kuppikoko on C, yksi lapsi takana (+10 kiloa nuoruusvuosista, kun olin reippaasti alipainoinen)  ja vihaan näitä lolloja. Minusta ne on ällöttävät ja hytkyvät oksettavasti mukana. Yäk.

Ja noista silareista. Ainakin minun tuttavapiirin keskittyy huomattavasti maailmallisempiin asioihin, eikä silari-ihmisten arvomaailma varmasti kanssamme kohtaisi ollenkaan. Kukin tyylillään, mutta ulkonäkökeskeisyys on yksi asia, joka saa minut varpailleni.

Vierailija
140/144 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 22:09"]No mistä sitten tietää onko silikonit hankkinut nainen ottanut silikonit ihan vain saadakseen isommat rinnat vai koska imetys tms on "pilannut" entiset ? Ei sitä otsassa lue, kuten ei sitäkään että on ottanut silikonit. Itselläni on, mutta ei sitä tiedä kuin pari ihmistä. Ovat b-kupit kuten olivat ennen imetyksiäkin, joten ei sitä vaatteiden päältä voi päätellä ja alasti en ole kuin oman perheen kanssa. Lapset eivät huomanneet et minulla on silikonit, edes suht pian leikkauksen jälkeen, joten turha väittää että "kyllä sen huomaa kilometrin päähän".
[/quote]

No onhan tuo vähän eri asia, kuin laitattaa E-kupin silikonit joita esitellään minitopissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä