Mitä tyttöystävälle joululahjaksi ?
Auttakaa miestä mäessä? Ollaan oltu yhdessä puolisen vuotta. Ajattelin järkätä kaiken valmiiksi jo ettei tulis sitä mahdotonta joululahjaressiä =)
Kommentit (133)
Minkä ikäisiä olette? Nuoret saattaa arvostaa eri lahjoja ku nää av-mammat :DDDDD
- Imuri
- Henkilövaaka
- Kaulin nimikirjaimilla koristeltuna
- Aivan järjettömän iso pehmonalle jota ei saa mihinkään laitettua
Noista on hyvä lähteä liikkeelle :)
Pyydä mummoas opettaa sulle neulomista ja neulo lapaset tai kaulahuivi. :3
Onko hänellä lähiaikoina hävinnyt tai mennyt rikki jotain "tärkeää"?
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:21"]
Minkä ikäisiä olette? Nuoret saattaa arvostaa eri lahjoja ku nää av-mammat :DDDDD
[/quote]
Ollaan parikymppisiä molemmat. En kerro kovin tarkasti hänen persoonastaan ja harrastuksista tunnistusriskin takia koska hänkin täällä varmasti käy lukemassa juttuja mutta ei juuri fanita kympillä mitään ohjelmia televisiosta. Hankalaa tuo salapoliisin työ tutkia vaatekaappeja ja korurasioita häneltä huomaamatta eikä aikaa ole kuin hetki kun toinen käy vessassa tai tupakalla
Pyydä lahjalista ja valitse siitä. Ja pyydä määrittelemään ne toiveet mahdollisimman tarkkaan: ei siis korvakorut vaan merkki ja malli myös. Ei tule näin virheostoksia. Itse oon tykänny matkalahjoista.
Minä olen saanut vuosien saatossa mieheltä aika monta korua, kaktuksen, suklaata, pari kirjaa, kännykän, hemmotteluhoidon kylpylään, liput balettiin... Hmm, olen saanut myös hyvin huolella valitun vibran (joka onkin hyvä!), mutta sitä ei ehkä ihan tuoreessa suhteessa suosittelisi lahjaksi ;)
Itselleni pyjamat ovat aika turhia lahjoja, koska nukun yleensä alasti. Ja suklaa taas kelpaa koska tahansa! Voitko kysyä vinkkejä tyttöystävän kavereilta tai sukulaisilta?
Ajattelin kääräistä ison mulkkuni lahjapaperiin ja mennä kuusen alle odottelemaan jouluaattona. Tulin sitten toisiin aatoksiin, kun taitais jäädä lahja käyttämättömäksi tällä mun naisella.
Tosiaan joulun alla kannattaa olla tarkkana, kun käytte kaupoissa tai muuten vaan keskustelunaiheista voi keksiä, mitä toinen haluaisi. Kyllä tyttöystäväsi on voinut vinkata jotain, vaikket ole huomannut vielä, ainakin mun poikaystäväni ei ollut huomannut yhtään mitään vaikka omasta mielestäni olin antanut jo lukuisia vihjeitä..:D
Koeta miettiä, millainen ihminen tyttöystäväsi on, millaisista asioista hän tykkää, mitä ostaa usein itselleen tai mitä haluaisi ostaa, mutta ei raaski. Mä esim. tykkään kynsilakoista, mikä on ihan helppo huomata, kun kynsissä on jatkuvasti vaihtuva lakkakerros ja kaapissa kelpo kokoelma pulloja. Jokin kiva, poikaystävän valitsema lakkasetti esim. olisi oikein mieluinen lahja, jolle tulisi käyttöä. Kaikenlaiset kasvo- tai vartalohoitolahjakortit yms. kelpaisivat myös aina, nämä kuuluvat mulla ja monella muulla naisihmisellä kategoriaan en-raaski-itse-ostaa.
Korut ovat vaikea lahja, ja kaikki eivät edes käytä koruja tai sitten pitävät vaikka ihan paria vakiokorua, eivätkä kaipaa vaihtelua. Jos huomaat tyttöystäväsi käyttävän koruja, pistä merkille materiaali, mitä koruja käyttää (korvikset ja kaulakorut ehkä helpoimpia ostaa, sormus voi olla väärän kokoinen) ja ovatko korut esim. tiettyä merkkiä tai tietystä paikasta ostettuja. Jos tietää materiaalin ja suosikkimerkin sekä tyttöystävällä on selkeästi havaittava tyyli, korulahjan hankkiminen muuttuu jopa helpoksi.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:21"]
[/quote]
Ollaan parikymppisiä molemmat. En kerro kovin tarkasti hänen persoonastaan ja harrastuksista tunnistusriskin takia koska hänkin täällä varmasti käy lukemassa juttuja mutta ei juuri fanita kympillä mitään ohjelmia televisiosta. Hankalaa tuo salapoliisin työ tutkia vaatekaappeja ja korurasioita häneltä huomaamatta eikä aikaa ole kuin hetki kun toinen käy vessassa tai tupakalla
[/quote]
mutta kai sinä näät millaisia vaatteita hän tavallisesti käyttää? Tai käyttääkö koruja, kelloja... yks.
Epilaattori, vohvelirauta, kunnollinen sähköhammasharja ... onhan näitä.
Itse olen toivonut tänä vuonna soitinta, kirjaa tai lippua johonkin tapahtumaan, jonne voidaan mennä yhdessä, mutta jonka mies saa valita. Meillä toimii hyvin tuo, että "kirjoitan joulupukille" ja mieh... , anteeksi, TONTTU valikoi sitten siitä listasta sopivimman lahjan :D
Nenäkarva trimmeri on varma hitti!
Musta ois ihana saada joku ihan "pieni" kaulakoru. Kultainen ohut ketju missä roikkuisi jokin ihan pienenpieni kultainen sydän.
semmoinen mitä voisi pitää kokoajan kaulassa :)
Oletteko opiskelijoita vai työssäkäyviä? :) Ehkä itse eroan valtaosasta, mutta mielestäni täällä on ehdotettu hurjan kalliitakin lahjoja noin lyhyen seurustelusuhteen ja nuorten ollessa kyseessä. Tai itse en ainakaan opiskelijana koskaan haaveillutkaan esim puhelimesta tai merkkilaukusta, siis tuoreelta poikaystävältä.
Omasta mielestäni yö vieraassa kaupungissa olisi ihana lahja, siihen saa helposti yhdistettyä romantiikkaa :). Jos tiedät tyttöystäväsi korumaun, pieni korukin (rannekoru tai korvikset) olisi helppo lahja. Jos et ole varma korun tyylistä, niin on iso mahdollisuus epäonnistua.
Ihan varmasti tyttöystäväsi ilahtuu lahjasta, vaikka olisi sanonut, ettei tarvitse mitään.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 21:01"]
Itse olen toivonut tänä vuonna soitinta, kirjaa tai lippua johonkin tapahtumaan, jonne voidaan mennä yhdessä, mutta jonka mies saa valita. Meillä toimii hyvin tuo, että "kirjoitan joulupukille" ja mieh... , anteeksi, TONTTU valikoi sitten siitä listasta sopivimman lahjan :D
[/quote]
En ymmärrä aikuisten "lahjomista". Että ihan toivelista kirjoitetaan ja tonttu tuo paketin, jee.
Mä oon saanut omalta mieheltäni joululahjana mm:
-puhelimen
-korvikset
-hajuveden
-laukun
-huivin
-kirjan
-DVD:n
-PS3-pelin
-takin
-pyjaman
-lemppari urheilujoukkueen fanisälää
Tässä mitä muistan. Nää on vuosien varrelta, mieheni tuntee mut aika hyvin ja tietää mitä mulle voi ostaa ja mistä tykkään.