Mitä tyttöystävälle joululahjaksi ?
Auttakaa miestä mäessä? Ollaan oltu yhdessä puolisen vuotta. Ajattelin järkätä kaiken valmiiksi jo ettei tulis sitä mahdotonta joululahjaressiä =)
Kommentit (133)
Jos tyttöystäväsi on vähääkään ns. klassinen, eli tykkää naisellisesta pukeutumisesta, suosittelen helmikorvakoruja. Aidolla helmillä ja hopealla. Sopivat moneen asuun. Lisäksi voi antaa vaikka neuhauksen suklaakonvehteja :)
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 12:47"]
Pahastuuko nainen jos mies ostaa lahjaksi jonkun todella kuuman alusasusetin josta itsekkin tykkää ??
-mies
[/quote]
No eikö se ole vähän kuin ei ostaisi lahjaa ollenkaan, kun se kuuma setti on kuitenkin miehen iloksi ostettu ei naisen?
Ihan ok, jos ostat sellaisen ihan muuten vain, mutta ei joululahjaksi tai synttäreiksi.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 16:07"]
Jos tyttö on sanonut, että ei halua mitään, hän ei halua mitään. Itsekin olen noin poikaystävälle sanonut, mutta hän ei ymmärrä. Olis vaan ostamatta. Itse olen poikaystävältä saanut parin vuoden aikana lahjaksi: -yhden bändin koko tuotanto - hajuvesi (liian makea tuoksu, en tykännyt :() -dvd -sanakirja -villapaita -2 kynsilakkaa -2 kirjaa (Sofi Oksasen Puhdistus ja Stalinin lehmät, ainoot lahjat joista oon tykännyt) -ruma koriste-esine -suklaalevy -rihkamakorvikset (tuli kosketusallergia, jotain nikkelipaskaa + tosi painavat korut, korvalehti roikkuu) -pussillinen Mars-patukoita, vaikka KIELSIN ettei saa tuoda tuliaista Tee siis tyttöystävälle palvelus, älä osta mitään. Korkeintaan toteuta hänen suurin haave, mutta varo ettei hänelle tule huono omatunto liian kalliista lahjasta. Voit myös panna kunnolla, se on tarpeeksi hyvä lahja.
[/quote]
Mobiili-AV:n kappalejako ei toimi vieläkään.
-89
Kliseisyydestään huolimatta, tai ehkä juuri siitä johtuen, pehmolelut ovat aina huono vaihtoehto. Ellei tyttöystäväs ole 6-vuotias.
Skumppaa ja vaahtokarkkeja
Lahjakortteja alusvaateliikkeeseen
Lahjakortteja kampaajalle, jalkahoitoon jne
Body shop-kamaa
Hai-saapaat :)
Kirjoja
Lahjakortti Suomalaiseen
Hajuvesiä
Kaulakoru
Tummaa rommia
Kylpytakki ja -tossut
Uudet silmälasit
Harry Potter-leffaboxi
Suklaata suklaata suklaata :)
Rahaa kenkiin
Kännykän
Levyjä
Mp3-soittimen
...mies on paljon minua parempi keksimään lahjoja. Nyt kun listasin, tajusin itsekin miten paljon mua on lahjottu :) <3
Kaulin ja tehosekoitin. Naisethan kuuluvat keittiöön.
Minä haluaisin date nightin. :) Käytäisiin syömässä jossakin ihanassa paikassa, mentäisiin leffaan tai tyyliin sopivalle keikalle (oi, kunpa kesäkinoon pääsisi talvellakin) ja illan päätteeksi hyvää seksiä. Jos materiaa on pakko antaa, niin kirja voisi olla mieleinen. Viinin ystävänä minulle kelpaisi myös viinikurssi (mieluiten tietysti miehen kanssa) tai vastaava aineeton hyvän mielen juttu. Ei suklaata, kosmetiikkaa tms.
UNSC huppari, Master chiefin kypärä... Onhan noita.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 20:26"]
[/quote]
Seksismi ei näköjään kuole koskaan. Huokaus.
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 20:29"]
[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 20:26"]
[/quote]
Seksismi ei näköjään kuole koskaan. Huokaus.
[/quote]
Todellisuuttahan se on. Naiset eivät ole kykeneviä minkäänlaiseen intellektuaaliseen toimintaan.
No kerroppa vähän tän mimmin tyylistä ja persoonasta, mitä olet aikaisemmin hänelle hommannut? Ja mitä hän piti?
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 11:12"]ideoita ?
[/quote]
ennen kysymysmerkkiä ei tule välilyöntiä.
Kysy tyttöystävältä mitä tämä haluaisi
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:13"]Kysy tyttöystävältä mitä tämä haluaisi
[/quote]
Ei ehkä kannata suoraan kysyä kuitenkaan
Mun mielestä ei mitään on parasta. Suudelmia hellyyttä ympäri vuoden since 2005 riittää kyllä paremmin kuin hyvin. :)
Lapaset pipo pörrösukat jos tämmöisiä käyttää... jos tiedät tyylin tarpeeksi hyvin niin vaikka vaatetta tai asusteita. Joku lämmin villapaita voisi olla ihana.
En ole koskaan saanut mieheltä lahjaa, mutta paras olisi jokin, joka osoittaa, että hän oikeasti tuntee minut ja tietää, mistä pidän. Ainakin lemipiväri on helppo selvittää, samoin värit, joita hän inhoaa. Ehkä jokin harrastukseen liittyvä? Tai sitten jokin, johon sisältyy ajatus, että ostin nimenomaan tämän lahjan, koska... Ja oikeasti ajatus on tärkein, joten jos menee liian vaikeaksi, niin osta kosmetiikkaa (Ei saippuaa tai deorodanttia! :D) tai koru. Hajuvesi on sikäli huono, että jos hän ei tykkää siitä, niin menee kallis lahja ihan hukkaan. Mutta jokin vähän ylellisempi kosmetiikkalahja olisi minulle tervetullut ja kun kysyt apua naismyyjältä, niin he tietävät kyllä, mikä on suosittu lahja.
Ja kyllä, jos tyttöystäväsi ei ole 8-vuotias, pehmolelu on aina huono idea.