Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tyttöystävälle joululahjaksi ?

Vierailija
19.11.2014 |

Auttakaa miestä mäessä? Ollaan oltu yhdessä puolisen vuotta. Ajattelin järkätä kaiken valmiiksi jo ettei tulis sitä mahdotonta joululahjaressiä =)

Kommentit (133)

Vierailija
101/133 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen pitänyt kaikista saamistani lahjoista: olen saanut kaulakorun, rannekorun, 2 kelloa, sinkkuelämää boksit, matkan norjaan (paras) yms :) 

Vierailija
102/133 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

röökimuija siis? kultaliikkeen stendari kaiverruksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/133 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 21:17"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 21:01"]

Itse olen toivonut tänä vuonna soitinta, kirjaa tai lippua johonkin tapahtumaan, jonne voidaan mennä yhdessä, mutta jonka mies saa valita. Meillä toimii hyvin tuo, että "kirjoitan joulupukille" ja mieh... , anteeksi, TONTTU valikoi sitten siitä listasta sopivimman lahjan :D 

[/quote]

En ymmärrä aikuisten "lahjomista". Että ihan toivelista kirjoitetaan ja tonttu tuo paketin, jee.

[/quote]

No harmi jos et ymmärrä. Minusta on kivaa saada mieheltä lahjoja sen pari kertaa vuodessa. Samoin tykkään ostella (aikuisille) ystävilleni ja vanhemmilleni joululahjoja ja olen tosi hyvä löytämään lahjan josta vastaanottaja tykkää :)

Vierailija
104/133 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, mitä kaikkea toiset ovat saaneet. Onpa teillä ihanat kumppanit =).

Vierailija
105/133 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmat lahjat, joilla et voi epäonnistua on hajuvesi ja korut. Isommissa tavarataloissa myyjät auttavat ja ovat erittäin ammattitaitoisia, kun kerrot tyttöystäväsi iän. Lisäksi yleensä siellä on näkyvissä top10 tuoksut eli et voi epäonnistua. Koruissa kannattaa unohtaa suosiolla kaula- ja rannekorut, vaan keskity ostamaan korvakorut. Pienet värittömät kivi/timanttikorvikset ovat kaikkien mieleen ja niitä voi käyttää lähes tulkoon minkä tahansa asusteen kanssa.

Vierailija
106/133 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 16:07"]

Jos tyttö on sanonut, että ei halua mitään, hän ei halua mitään. Itsekin olen noin poikaystävälle sanonut, mutta hän ei ymmärrä. Olis vaan ostamatta. Itse olen poikaystävältä saanut parin vuoden aikana lahjaksi: -yhden bändin koko tuotanto - hajuvesi (liian makea tuoksu, en tykännyt :() -dvd -sanakirja -villapaita -2 kynsilakkaa -2 kirjaa (Sofi Oksasen Puhdistus ja Stalinin lehmät, ainoot lahjat joista oon tykännyt) -ruma koriste-esine -suklaalevy -rihkamakorvikset (tuli kosketusallergia, jotain nikkelipaskaa + tosi painavat korut, korvalehti roikkuu) -pussillinen Mars-patukoita, vaikka KIELSIN ettei saa tuoda tuliaista Tee siis tyttöystävälle palvelus, älä osta mitään. Korkeintaan toteuta hänen suurin haave, mutta varo ettei hänelle tule huono omatunto liian kalliista lahjasta. Voit myös panna kunnolla, se on tarpeeksi hyvä lahja.

[/quote]

Eikä, Mars-patukkavihaajapsyko on tehny comebackin!

Vierailija
107/133 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 21:27"]

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 16:07"]

Jos tyttö on sanonut, että ei halua mitään, hän ei halua mitään. Itsekin olen noin poikaystävälle sanonut, mutta hän ei ymmärrä. Olis vaan ostamatta. Itse olen poikaystävältä saanut parin vuoden aikana lahjaksi: -yhden bändin koko tuotanto - hajuvesi (liian makea tuoksu, en tykännyt :() -dvd -sanakirja -villapaita -2 kynsilakkaa -2 kirjaa (Sofi Oksasen Puhdistus ja Stalinin lehmät, ainoot lahjat joista oon tykännyt) -ruma koriste-esine -suklaalevy -rihkamakorvikset (tuli kosketusallergia, jotain nikkelipaskaa + tosi painavat korut, korvalehti roikkuu) -pussillinen Mars-patukoita, vaikka KIELSIN ettei saa tuoda tuliaista Tee siis tyttöystävälle palvelus, älä osta mitään. Korkeintaan toteuta hänen suurin haave, mutta varo ettei hänelle tule huono omatunto liian kalliista lahjasta. Voit myös panna kunnolla, se on tarpeeksi hyvä lahja.

[/quote]

Eikä, Mars-patukkavihaajapsyko on tehny comebackin!

[/quote]

Hei sinullekin :) En mä täältä minnekään ole hävinnyt

Vierailija
108/133 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan tytöstä :) Itselle eksä osti alkuvaiheessa kalliin korun jota en koskaan käyttänyt ja joka taisi hävitä cai meniköhän peräti rikki kun pyöri jossain nurkissa :D Pidemmällä suhteessa sain hupparin missä luki cool story bro ja olin aivan onnessani!
Eli mieti mistä hän pitää ja hänen luonnettaan! Ihan pikkujututkin lasketaan, kerran ostin hyvälle ystävälle kauniin korin ja täytin sen kukkuroilleen omenoita koska hän söi niitä aina, siis ihan aina. Sanoi minulle myöhemmin että oli hänen paras joululahjansa.

Vierailija
109/133 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... itse olen 20-vuotias ja rakastan merkkilaukkuja ja klassista pukeutumista ja sisustusta. Jos vaikka sinun tyttöystäväsi sattuisi olemaan samanhenkinen, niin omista toiveista saattaisi olla apua! :) Olisin muuten sanonut hajuvesi, mutta ymmärsin, ettei tyttösi ole antanut mitään vinkkiä mitä haluaisi tai mistä pitäisi, niin en lähtisi ottamaan riskiä tuoksun kanssa. Monesti ajatellaan että hajuvesi on tylsä, mutta minusta ainakin käytännöllinen ja mieleinen, kun olen itse aika huono ostamaan tuoksuja. Joku kalliimpi huulipuna tai luomiväripaletti voisi olla hyvä, jos tyttösi on kiinnostunut kosmetiikasta. En itse ole kosmetiikkahullu, mutta on kyllä kiva saada aina välillä lahjaksi jotain laadukkaampaa meikkiä. Esim. YSL:n tyylikäs punainen/neutraali vaaleanpunainen huulipuna tai Diorin 5 couleurs paletti perusruskean sävyillä ei voi mennä vikaan! 

Michael Kors on nyt todella suosittu tyttöjen/naisten keskuudessa ja joku klassinen lompakko tai pikkulaukku ei ole mikään aivan järkyttävän hintainen(n. 100 e), mutta ajaton ja kun Korsilta löytyy niin yksinkertaisia laukkuja ja lompakkoja, niin luulisi ettei kukaan voisi olla tykkäämättä. Jos rahaa on valmis käyttämään enemmänkin, niin Korsin kello on myös aika lyömätön vaihtoehto (200-300e). Näitä löytää Stockmannilta. :)

Eilen tuli juuri mieleeni, että olisin enemmän kuin iloinen jos saisin hierontalahjakortin. Synkän talven keskelle pieni hemmotteluhetki olisi todellakin paikallaan, mutta eihän tuollaisia tule itselle ostettua. 

Jos on urheilullinen, niin Nike Freen jotku pirtsakan väriset treenikengät. Ainakin kun minun ystävieni hellut ovat näitä ostaneet niin tytöt ovat olleet aivan mielissään! Itsellä myös pinkit Nike freet ja ne on ihan parhaat kun voi käyttää lenkillä, ja nykyään lenkkareita pidetään paljon myös arkipukeutumisessa. Mustat Niket ovat ainakin turvallinen vaihtoehto. 

Joku täällä mainitsikin, että helmikorvakorut olisivat hyvä vaihtoehto ja komppaan tätä myös! Muuten koruja on aika vaikea ostaa jos ei toisen makua yhtään tiedä. Mutta ystäväni ovat monesti saaneet Guessin koruja ja ovat tykänneet. Guessilla on myös kauniita ja yksinkertaisia koruja jotka eivät huuda brändin nimeä, sellaisia voisin itsekin pitää ja olisi mieluinen lahja. :) Itse pitäisin myös nimikorusta ja koska olen koko elämäni harrastanut kaikkean musiikkiin liittyvää, niin olen toivonut nuottiavainkaulakorua. 

Todella hankalaa kun ei yhtään tiedä tyttöystäväsi persoonaa tai harrastuksia. Ensi vuodeksi korvat höröllä mahdollisia vinkkejä varten! ;) Tässä vielä jotain ihan randomia, mitä olen vuosien aikana toivonut lahjaksi: lempisarjojen dvd-bokseja, Iittalan Teema-sarjan astioita(tällä hetkellä viinilasit toivelistalla), Kalevalan sydänsormus, UGGit, Longchampin meikkilaukku, Mulberryn Check Scarf -huivi.

Vierailija
110/133 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 14:22"]

- Imuri - Henkilövaaka - Kaulin nimikirjaimilla koristeltuna - Aivan järjettömän iso pehmonalle jota ei saa mihinkään laitettua Noista on hyvä lähteä liikkeelle :)

[/quote]

:D

Vierailija
111/133 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Itse 23-vuotiaana naisena sanoisin, että älä missään nimessä osta vaatetta, sillä niissä on niin suuri riski tehdä hutiostoksia. Lisäksi kaikki kodinkoneet yms on ehdoton ei, lähes nainen kun nainen arvostaa romantiikkaa jota ei kyllä jossain em. imureissa, kaulimissa yms ole :D Varsinkin kun suhde on vielä noinkin tuore.

Korut ovat yleensä varma ja hyvä vaihtoehto, varsinkin jos tiedät pitääkö tyttöystäväsi kullasta vai hopeasta. Joku mainitsikin aidot helmikorut ja timanttikorvikset, jotka ovat melko varma vaihtoehto. Monet nuoret naiset pitävät myös papuketjuista, niin ranteeseen kuin kaulaankin. Hajuvesi on periaatteessa hyvä vaihtoehto, mutta siinäkin on riski että ostaa tuoksun joka ei toista miellytä. Joku hotelli/kylpylälahjakortti teille kahdelle toimisi varmasti. Lisäksi itse pitäisin toisen itse tekemästä lahjakortista, esim hierontaa, jalkahoitoa tms, vaikka sitten jonkun muun lahjan lisäksi, ei tarvitse kuin hieman panostusta itseltä :)

Vierailija
112/133 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 15:39"]Hmmm... itse olen 20-vuotias ja rakastan merkkilaukkuja ja klassista pukeutumista ja sisustusta. Jos vaikka sinun tyttöystäväsi sattuisi olemaan samanhenkinen, niin omista toiveista saattaisi olla apua! :) Olisin muuten sanonut hajuvesi, mutta ymmärsin, ettei tyttösi ole antanut mitään vinkkiä mitä haluaisi tai mistä pitäisi, niin en lähtisi ottamaan riskiä tuoksun kanssa. Monesti ajatellaan että hajuvesi on tylsä, mutta minusta ainakin käytännöllinen ja mieleinen, kun olen itse aika huono ostamaan tuoksuja. Joku kalliimpi huulipuna tai luomiväripaletti voisi olla hyvä, jos tyttösi on kiinnostunut kosmetiikasta. En itse ole kosmetiikkahullu, mutta on kyllä kiva saada aina välillä lahjaksi jotain laadukkaampaa meikkiä. Esim. YSL:n tyylikäs punainen/neutraali vaaleanpunainen huulipuna tai Diorin 5 couleurs paletti perusruskean sävyillä ei voi mennä vikaan! 

Michael Kors on nyt todella suosittu tyttöjen/naisten keskuudessa ja joku klassinen lompakko tai pikkulaukku ei ole mikään aivan järkyttävän hintainen(n. 100 e), mutta ajaton ja kun Korsilta löytyy niin yksinkertaisia laukkuja ja lompakkoja, niin luulisi ettei kukaan voisi olla tykkäämättä. Jos rahaa on valmis käyttämään enemmänkin, niin Korsin kello on myös aika lyömätön vaihtoehto (200-300e). Näitä löytää Stockmannilta. :)

Eilen tuli juuri mieleeni, että olisin enemmän kuin iloinen jos saisin hierontalahjakortin. Synkän talven keskelle pieni hemmotteluhetki olisi todellakin paikallaan, mutta eihän tuollaisia tule itselle ostettua. 

Jos on urheilullinen, niin Nike Freen jotku pirtsakan väriset treenikengät. Ainakin kun minun ystävieni hellut ovat näitä ostaneet niin tytöt ovat olleet aivan mielissään! Itsellä myös pinkit Nike freet ja ne on ihan parhaat kun voi käyttää lenkillä, ja nykyään lenkkareita pidetään paljon myös arkipukeutumisessa. Mustat Niket ovat ainakin turvallinen vaihtoehto. 

Joku täällä mainitsikin, että helmikorvakorut olisivat hyvä vaihtoehto ja komppaan tätä myös! Muuten koruja on aika vaikea ostaa jos ei toisen makua yhtään tiedä. Mutta ystäväni ovat monesti saaneet Guessin koruja ja ovat tykänneet. Guessilla on myös kauniita ja yksinkertaisia koruja jotka eivät huuda brändin nimeä, sellaisia voisin itsekin pitää ja olisi mieluinen lahja. :) Itse pitäisin myös nimikorusta ja koska olen koko elämäni harrastanut kaikkean musiikkiin liittyvää, niin olen toivonut nuottiavainkaulakorua. 

Todella hankalaa kun ei yhtään tiedä tyttöystäväsi persoonaa tai harrastuksia. Ensi vuodeksi korvat höröllä mahdollisia vinkkejä varten! ;) Tässä vielä jotain ihan randomia, mitä olen vuosien aikana toivonut lahjaksi: lempisarjojen dvd-bokseja, Iittalan Teema-sarjan astioita(tällä hetkellä viinilasit toivelistalla), Kalevalan sydänsormus, UGGit, Longchampin meikkilaukku, Mulberryn Check Scarf -huivi.
[/quote]

Ei nyt mitään wt-guessiä ainakaan. Hinnat ihan kohtuuttomia rihkama laatuun nähden.

Vierailija
113/133 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pökäle

Vierailija
114/133 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka pökäle

Vierailija
115/133 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Ei nyt mitään wt-guessiä ainakaan. Hinnat ihan kohtuuttomia rihkama laatuun nähden.

[/quote]

Voi huoh, olen niin täynnä tuota white trash -termiä. Pitääkö kaikki leimata johonkin ryhmään? Ikävää, jos sinun ostopäätöksiisi vaikuttaa jokin naurettava ennakkokäsitys. Aika vähäksi jää vaihtoehdot, jos lähtee stereotypioiden ja leimaamisen pelossa ostamaan tuotteita.

On totta, että laatu voisi olla parempaa hintoihin nähden, mutta yritin vain miettiä mitkä jutut ovat yleisesti minun ikäisten tyttöjen suosiossa. Omistan yhden Guessin kaulakorun, ja se on kyllä säilynyt hyvänä kunhan ei altista sitä hajuvesille, lakalle tai muullekaan kosteudella. Guessin korut eivät ensimmäisenä minun toivelistallani olisi, mutta tiedän että moni pitää niistä koruista, niin siksi ehdotin sitäkin.

-62

Vierailija
116/133 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ap myös kerran kuussa kukkia varma tapa pitää nainen tyytyväisenä

Vierailija
117/133 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 21:20"]

röökimuija siis? kultaliikkeen stendari kaiverruksella.

[/quote]

Savuton nainen kyseessä 

-ap

Vierailija
118/133 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 14:19"]

Hyvät ja läpimät tumput. Tai pipo. Ja leivo itse kaveriksi keksejä. Tai osta harrastusaiheiseen kauppaan lahjakortti.

[/quote]

Mielummin ottaisin mieheltä lahjaksi korun kuin tumput 

Vierailija
119/133 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain omaperäistä ja kiinnostavaa koita keksiä

Vierailija
120/133 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 12:47"]

Pahastuuko nainen jos mies ostaa lahjaksi jonkun todella kuuman alusasusetin josta itsekkin tykkää ??

-mies

[/quote]

En pahastu itse asusta, mutta siitä että lahjahan on käytännössä miehen iloksi hommattu..