Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tyttöystävälle joululahjaksi ?

Vierailija
19.11.2014 |

Auttakaa miestä mäessä? Ollaan oltu yhdessä puolisen vuotta. Ajattelin järkätä kaiken valmiiksi jo ettei tulis sitä mahdotonta joululahjaressiä =)

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- huivi, niitä ei voi koskaan olla liikaa

- joku ihana cashmere-pipo (esim j. lindebergiltä tms vähän paremmalta merkiltä)

- joku hyvin simppeli koru (aina riski ostaa joku trendikoru)

- lahjakortti kasvohoitoon ja joku ihonhoitosarja siihen kylkeen (kosmetologit osaa suositella, käy vaan kurkkaamassa tyttystäväsi nykyisistä purkeista onko suunnattu kuivalle iholle, sekaiholle vai rasvaiselle)

Vierailija
122/133 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös kirjoitin "pukille" toivelistan, josta saa sit valita mitä tykkää sitten ostaa. Lompakko, koru (kirjoitin sormuskoonkin :D ), kovakantinen kalenteri, uusi puhelin, Vihreitä kuulia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin jotain puusta tehtyä, hiukan kiire jo, jos omaperäistä haluaa, katajaisen kiulun tms.

Vierailija
124/133 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus, kauniit sanat ja yhdessä olo. Siinä parhaat lahjat.

Vierailija
125/133 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivon singstar suomibileet peliä ps3:lle.

Vierailija
126/133 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visakoivuinen kuksa.

Vierailija
127/133 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan ensimmäinen yhteinen joulu kyseessä

-AP

Vierailija
128/133 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jotain laadukasta. Ei Body Shopista vaan mieluummin, vaikka Chanelia tai YSL:ää, jos kosmetiikka tai hajuvesiä suunnittelet.

Ihana yöpuku ilahduttaa aina, samoin joku kiva vaate. Itse kyllä tykkäisin ihan lahjakortistakin, johonkin kivaan liikkeeseen.

olet varmaan jonkun verran kartalla, minkätyyppisiä koruja tyttöystäväsi käyttää. Osta samantyyppisiä eli jos käyttää hopeaa, niin sitten sitä. 

Itse taitaisin ostaa lahjakortin esim. stockalle tai sokokseen + jotain pientä kivaa siihen mukaan ts. Suklaata, pieni hajuvesi tai vaikka villasukat.

Vierailija
129/133 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti mieheltäni saaduista lahjoista parhaat ovat olleet tatuointilahjakortti,liput Mötley Cruen keikalle ja kirjat joista olen vinkannut. Itse olen miehelle ostanut yleensä jotain harrastuksiin liittyvää, viimeeksi toimivan polaroid kameran suoraan 70-luvun mallia, kovin tykätty lahja oli:) 

Vierailija
130/133 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkia (levyjä, soittimia, liput keikalle, mp3-soitin), pelejä (pleikkari, xbox tai ihan lautapelejä), leffoja, kaukoputki, urheiluvarusteita (jalkapallo, nyrkkeilysäkki, tennismailat), kirjoja mieluiten divarista jotain vanhoja hyviä, alkuperäisiä aku ankan taskukirjoja, jos tytöllä on auto niin mitä tahansa siihen liittyvää jääravoista subbeihin, pöytälamppu, mustetta tulostimeen, suosikkijoukkueen/bändin/näyttelijän juliste kehystettynä, akvaario, itsetehty hylly/korurasia/pannualusta (taidoista riippuen), uistimia, veistotalttoja, kuviosaha, shakkipeli, candy crush-pyyhe, pullo viiniä ja hienot lasit, villasukat, suklaata, kilpikonna-avaimenperä.

Vierailija
131/133 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 15:12"]

Varmat lahjat, joilla et voi epäonnistua on hajuvesi ja korut. Isommissa tavarataloissa myyjät auttavat ja ovat erittäin ammattitaitoisia, kun kerrot tyttöystäväsi iän. Lisäksi yleensä siellä on näkyvissä top10 tuoksut eli et voi epäonnistua. Koruissa kannattaa unohtaa suosiolla kaula- ja rannekorut, vaan keskity ostamaan korvakorut. Pienet värittömät kivi/timanttikorvikset ovat kaikkien mieleen ja niitä voi käyttää lähes tulkoon minkä tahansa asusteen kanssa.

[/quote]

Noissa lahjoissa todellakin voi epäonnistua.
Olen liian montaa kertaa saanut jonkun korun, josta en ole yhtään tykännyt. Siinä olen vain miettinyt että miten tähän ratkaisuun on päädytty, kun en tämäntyyppisiä koruja ikinä käytä. Ne on siis ostettu oman maun mukaan, ei mun maun mukaan.
Hajuvesiä sokkona ostaessa on suuri riski, ettei se toinen pidä kyseisestä tuoksusta. Moni myyjä varmaan suosittelee klassisia kukkaistuoksuja tai muita sellaisia, joista ainakaan minä en välitä. Pitäisi siis tietää, käyttääkö se kumppani yleensä makeita, raikkaita vai kukkaisia tuoksuja ja tykkääkö erityisesti vaikkapa kookoksesta tai lakritsista.

Vierailija
132/133 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin erilaisempia vinkkejä ;)

http://alittlelesschemicals.blogspot.fi/

Vierailija
133/133 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkiloma paljulliseen mökkiin. Etäisyys 1h Helsingistä tai Turusta. Hinnat alkaen 220€/ vkl.

Lämmitämme mökin ja paljun valmiiksi. Muutoinkin lahjakortin sisältö räätälöitävissä.

Toimitamme lahjakortin pukinkontiin paketoitavaksi, tai suoraan lahjansaajalle.

www.lomalaperla.com