Mitä tyttöystävälle joululahjaksi ?
Auttakaa miestä mäessä? Ollaan oltu yhdessä puolisen vuotta. Ajattelin järkätä kaiken valmiiksi jo ettei tulis sitä mahdotonta joululahjaressiä =)
Kommentit (133)
Lahjakortteja, liput johonkin tapahtumaan.
Tykkäisin reissulahjasta, yhteistä aikaa siis esim. kylpylässä tai vaikka päivä toisessa kaupungissa jossa nautittais hyvää ruokaa, käytäis vaikkapa taidenäyttelyssä, saisin ehkä jopa valita pienen lahjan, illalla korkattais hotellissa hyvä viini. Jotenkin oon kyllästynyt tavaralahjoihin kun ne harvoin osuu ihan nappiin. :)
N20
No itse saan yleensä mieheltä aika henkilökohtaisia lahjoja, joita en suoraan kyllä muille lähtisi ehdottamaan.
Mutta esim. hajuvesi ja suklaa ovat aika turvallisia. Varsinkin jos suklaa on vähän hienompaa (esim. käsin tehtyjä konvehteja) käy hyvin ainoanakin lahjana. Jos tiedät tyttöystäväsi tyylin niin korut ja/tai vaatteet hyviä myös. Bodyshop on myös aika ihana liike, mistä löytyy aika kivoja lahjaideoita. Lahjakortit ovat mielestäni persoonattomia, en itse suosittelisi niitä ainakaan ensimmäisenä.
MUTTA, paras vinkki, kuuntele tyttöystävääsi. Monilla naisilla on joulun/synttäreiden alla tapana tiputella pieniä vinkkejä siitä mitä haluaisivat. Tai jos ei tarkoituksella, niin vahingossa.
Mä sain ekana jouluna kaulakorun ja tossut. Viime jouluna sain kirjan, pyjaman ja murokulhon. Hyviä lahjoja mielestäni. :)
Mä oon saanut vuosien varrella lahjoiksi miehiltä (synttäri ja joulu):
- Yöpukuja parit
- Koruja (korvikset, sydänkaulakoru, snö of swedenin kaulakoru, timanttikorvikset)
- Hajuvesiä
- Puhelimen
- Mun lompakolle liian kalliin laukun
- Metallilompakon kaiverruksella
- Kalliit kengät joita olin kuolannut
- Pehmoeläimen
Kaikista paitsi pehmoeläimestä oon aina ilahtunut (ei ole yhtään mun tyylistä), onneksi sen mukana oli jotain muutakin :D
Mun mielestä ei suklaata. Käyttötavaraa saa olla, mutta ei mieluummin syötävää. Vaikka sitten sellainen valmispaketti The Body Shopista, persoonaton ehkä mutta aina tulee tarpeeseen ja niistä ei voi olla pitämättä.
Itse en tykkää saada koruja lahjaksi, silti saan niitä aina kaikilta. Rannekello kyllä kelpaisi, mutta pitää olla tarkka tykkääkö tyttöystäväsi kultaisesta vai hopeasta. Joku merkkilaukku tai huivi voisi olla kiva. Tai sitten esim tallinnaan pariksi yöksi tai kylpylään.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 11:38"]
Mä oon saanut vuosien varrella lahjoiksi miehiltä (synttäri ja joulu):
- Yöpukuja parit
- Koruja (korvikset, sydänkaulakoru, snö of swedenin kaulakoru, timanttikorvikset)
- Hajuvesiä
- Puhelimen
- Mun lompakolle liian kalliin laukun
- Metallilompakon kaiverruksella
- Kalliit kengät joita olin kuolannut
- Pehmoeläimen
Kaikista paitsi pehmoeläimestä oon aina ilahtunut (ei ole yhtään mun tyylistä), onneksi sen mukana oli jotain muutakin :D
[/quote]
En kyllä ikikuunamaailmassa uskaltas ostaa laukkua sille :D sehän voi mennä ihan mönkään vaikka itsellä mielyttäisikin ulkonäkö ettei toinen tykkääkkään. Tämä naikkonen ei ole tosiaan mitään vaatteita ihaillut näkyvästi tai vihjaissut meiän yhteisillä kauppareissuillakaan joten ei helpota hommaa. Korut ilmeisesti puree hyvin naisiin mutta pitäisi päästä tutkimaan sitä sen korurasiaa tarkemmin että osaisi oikeanlaisen ostaa mutta en sitä ehdi salaa tekemään kun ollaan jatkuvasti yhdessä silloin kun nähdään
-AP
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 11:36"]
No itse saan yleensä mieheltä aika henkilökohtaisia lahjoja, joita en suoraan kyllä muille lähtisi ehdottamaan. Mutta esim. hajuvesi ja suklaa ovat aika turvallisia. Varsinkin jos suklaa on vähän hienompaa (esim. käsin tehtyjä konvehteja) käy hyvin ainoanakin lahjana. Jos tiedät tyttöystäväsi tyylin niin korut ja/tai vaatteet hyviä myös. Bodyshop on myös aika ihana liike, mistä löytyy aika kivoja lahjaideoita. Lahjakortit ovat mielestäni persoonattomia, en itse suosittelisi niitä ainakaan ensimmäisenä. MUTTA, paras vinkki, kuuntele tyttöystävääsi. Monilla naisilla on joulun/synttäreiden alla tapana tiputella pieniä vinkkejä siitä mitä haluaisivat. Tai jos ei tarkoituksella, niin vahingossa.
[/quote]
Ei tosiaan nuita vinkkejä tipu edes vahingossa : /
-Ap
Hmm, riippuu niin paljon millanen mimmi sulla on kainalossa. Jos se on semmonen materiaalikettu, joka haluaa paljon paketteja, niin sitten perus shampoo-/rasva-/voideputelit, lämpötohvelit, kosmetiikka, lahjakortit, yöpuvut ym. uppoaa hyvin
Jos sun nainen on päässyt yli materiaalivaiheesta, niin sitten juurikin joku ajanviettolahjakortti (kylpylä, hoito, matka..), itse tehty "hoitolahjakortti", siivouslahjakortti ym.
Jos hänellä on joku harrastus esim. ruoanlaitto/leivonta, niin esim. Chez Mariuz Helsingissä, sieltä kun ostat ihan mitä vaan, niin luulisi kelpaavan.
Jos on täysin mielikuvitukseton, niin selaile vaikka Groupon.fi:stä tuotteita, sieltä löytyy vaikka mitä ideoita, aineellista ja aineetonta.
Mä tykkäisin saada mieheltä sellaisen tuoksun, josta se itse pitää. Miehillä on yleensä hyvä maku tuoksujen suhteen. Käyttäisin myös korua tai vaatetta.
Yöpaidat tai pyjamat ei ole tylsiä lahjoja. Niitä on kiva aina saada, mutta ainakin omalta miesystävältäni voisin odottaa seksikkäämpääkin lahjaa. Ainakin tämä nykyinen tykkää nähdä minut tietyntyyppisissä vaatteissa. Ei ole sinänsä ongelma miellyttää häntä pukeutumisella, mutta en toisaalta ala erikseen ostelemaan jonkun toisen mielen mukaisia vaatteita ellei nyt satu olemaan ylimääräistä rahaa ja aikaa. Mutta jos lahjaksi saan, niin ilman muuta käytän, ja ehkä ollaan molemmat tyytyväisiä.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 11:37"]Mä sain ekana jouluna kaulakorun ja tossut. Viime jouluna sain kirjan, pyjaman ja murokulhon. Hyviä lahjoja mielestäni. :)
[/quote]
synttärilahjoja olen muuten saanut mm. neuletunikan, jota katsoin joskus netistä. Itse en olisi sitä ostanut, kun maksoi 70e. Sitten olen saanut sähköviltin, kun palelen aina omalla kämpällä. Ystävänpäivälahjaksi olen saanut pehmopingviinin, jota halailin kaupassa. :D
Tässä helpottaa kun ympäri vuoden kuuntelee kumppaniaan ja painaa mieleensä mitä se haluaisi. Minä mainitsin mielenkiintoisesta kirjasta viime vuonna kerran. Mies pisti asian mieleen ja osti joululahjaksi. Ei tarvitse olla kovinkaan sherlock. Kerran sain kaktuksen, kun sanoin haluavani huonekasvin, mutten muista kastella niitä usein ja täytyisi varmaan hankkia kaktus. Ja tämäkin jossain ohimennen mainittuna vaan. Minä ostan avopuolisolle kuksan joululahjaksi. Kesällä sellaista katseli torilla, olisi ostanut itselleen mukaan metsälle, muttei raaskinut. Jos et ole varma tyylistä älä osta koruja, vaatetta tai asusteita, hajuvettä tms. Tykkääkö jostain bändistä? Keikkalippu tai cd. Tai hemmottelua: Lahjakortti hierontaan tai hemmotteluhoitoon, yhteinen loma tms, tarpeita itsensä hemmotteluun, esim jalkakylpytarpeet (tämänkin voi käsittää väärin, joten onalla vastuulla ja tuntemuksella)...
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 11:49"]
Hmm, riippuu niin paljon millanen mimmi sulla on kainalossa. Jos se on semmonen materiaalikettu, joka haluaa paljon paketteja, niin sitten perus shampoo-/rasva-/voideputelit, lämpötohvelit, kosmetiikka, lahjakortit, yöpuvut ym. uppoaa hyvin
Jos sun nainen on päässyt yli materiaalivaiheesta, niin sitten juurikin joku ajanviettolahjakortti (kylpylä, hoito, matka..), itse tehty "hoitolahjakortti", siivouslahjakortti ym.
Jos hänellä on joku harrastus esim. ruoanlaitto/leivonta, niin esim. Chez Mariuz Helsingissä, sieltä kun ostat ihan mitä vaan, niin luulisi kelpaavan.
Jos on täysin mielikuvitukseton, niin selaile vaikka Groupon.fi:stä tuotteita, sieltä löytyy vaikka mitä ideoita, aineellista ja aineetonta.
[/quote]
Mimmi on tosiaan sellainen " ei mulle mitään tarvitse ostaa " tyylinen ja huolehtii aina muista paljon enemmän kuin itsestään. Siitä huolimatta toki jotain ostan koska on todella tärkeä ihminen minulle. Onko pehmolelut kliseisyydestään huolimatta aina huono vaihtoehto teidän mielestä ? Vaatekoot pitää luntata paperille nyt kun nähdään tänään. Tykkää tosiaan tummista vaatteistä ja minä värikkäistä ja ollaan toisten mieliksi hankittu joskus vähän erityylistäkin tavaraa mitä normaalisti ei pitäisi
Hyviä vinkkejä lisää saa antaa
-ap
Itse olen saanut hemmottelulahjakortin tietylle summalle ja itse on saanut valita käyttääkö sen jalka-, kasvo- tai muihin hoitoihin. Olen saanut myös yöpaidan, ei mikään mummomalli vaan sellainen satiininen sexy, pörrösukat, Body shopin "lahjakorin", suklaata, seksikkään alusasusetin jne. Parhaita on hemmottelulahjakortit, koska se on samalla "omaa aikaa" itselle.
Pahastuuko nainen jos mies ostaa lahjaksi jonkun todella kuuman alusasusetin josta itsekkin tykkää ??
-mies
Osta tyttiksen lempiväriä oleva iso pehmeä huivi tai torkkupeitto. Talvi on kylmä ja silloin tarvitaan lämpöä.
Lisäksi ehdottomasti suklaata. EI kuitenkaan Pandan rasiaa, koska ne on liian tavallisia (vaikka hyvän makuisia ovatkin).
[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 12:47"]
Pahastuuko nainen jos mies ostaa lahjaksi jonkun todella kuuman alusasusetin josta itsekkin tykkää ??
-mies
[/quote]
Riippuu naisesta, minä en ainakaan tykkää. Yleensä nämä "kuumat asut"on tekokuitua eli todella hiostavia ja pitsit kutittaa inhottavasti. Tosin jos ostat tyylikkään aidon silkkiasun, niin nehän on aivan ihania.
itse olen pitänyt miehen antamista lahjoista eniten koruista. Ekana jouluna sain hopeiset korvakorut ja kaulakorun. Olen myös saanut esim. kellon ja rannekorun.. joku joulu sain sulakkeita "koska ne palavat sulta nykyään niin helposti". olipa kiva avata pakettia appivanhempien luona.. :D